<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
lacipapa | Adatlap | 522931 | 2013. január 23. 11:07 | ||
Valami hasonló,ennek ,elől van a csillag kerék és a motor is. Előzmény: (522930) Freddy 2013. január 23. 11:02 | |||||
Freddy | Adatlap | 522930 | 2013. január 23. 11:02 | ||
Az alja/futóműve PT-76, nem? | |||||
Ceró | Adatlap | 522922 | 2013. január 23. 10:15 | ||
Sennás | Adatlap | 522900 | 2013. január 22. 21:44 | ||
Sennás | Adatlap | 522892 | 2013. január 22. 20:43 | ||
Szia btrpeti.Ugy nem jo Kecsora ha josz hozol meroszallagot es lemered | |||||
Kamovos | Adatlap | 522889 | 2013. január 22. 20:32 | ||
Cipruson nincs? | |||||
Sennás | Adatlap | 522887 | 2013. január 22. 20:28 | ||
Wikipedia nem irja | |||||
lacipapa | Adatlap | 522886 | 2013. január 22. 20:26 | ||
Köszi!Lehet,hogy nem is volt fehérben magyar gép? | |||||
Sennás | Adatlap | 522880 | 2013. január 22. 19:46 | ||
Sennás | Adatlap | 522876 | 2013. január 22. 19:25 | ||
Sennás | Adatlap | 522874 | 2013. január 22. 19:17 | ||
Azt se tudom volt ilyen szinbe | |||||
lacipapa | Adatlap | 522839 | 2013. január 22. 15:36 | ||
Egy ilyen fehér BTR-t ,magyarban,szívesen össze raknék,ha volna róla anyag :-( | |||||
Sennás | Adatlap | 522837 | 2013. január 22. 15:31 | ||
Szia.Megértelek.Ez még nagyon új cucc bizti nem adnak ki anyagot róla egy darabig.Addig csináljunk BTR diorámát:) | |||||
btrpeti | Adatlap | 522783 | 2013. január 21. 23:58 | ||
Szia Sennás. Volt szerencsém odalátogatni még aktív voltam, sok képet csináltam a gépről. De egy rajz jól jönne a szerkesztéshez, mert képről elég nehézkes nekem a dolog! :) | |||||
Ceró | Adatlap | 522725 | 2013. január 21. 16:21 | ||
Sziasztok! Igen ez lessz az! Gaz-47! 1000 köszönet! Model-ben létezik? T.:Ceró | |||||
ambasa | Adatlap | 522718 | 2013. január 21. 15:56 | ||
Így elég nehéz, de nem lehet, hogy a GAZ-47 (GT-Sz), vagy a GAZ-71 (GT-SzM)gondolsz? TG | |||||
páncélos | Adatlap | 522714 | 2013. január 21. 15:25 | ||
Egy képet mellékelj! | |||||
Ceró | Adatlap | 522710 | 2013. január 21. 14:36 | ||
Sziasztok! Régóta szeretném megszerezni azt az orosz lánctalpas mocsárjárót amit katonák,tudósok expedícióhoz használnak a tajgán ,tundrán.Sajnos nem tudom a műszaki nevét. Harcjárműsök segítenétek? Köszönettel: Ceró/cerka75@mailbox.hu | |||||
Sennás | Adatlap | 522702 | 2013. január 21. 12:43 | ||
Szia.tényleg basszus az a kép meg fordítva van felrakva.(jó megfigyelő vagy). A 4 lőnyillásosra én is úgy gondolom csak a torony lett átrakva.(esetleg prototípus?) | |||||
Sennás | Adatlap | 522700 | 2013. január 21. 12:34 | ||
Szia Nézted már a CURRUS ZRT honlapját ott van pár jó kép az SKJ-ről. | |||||
btrpeti | Adatlap | 522699 | 2013. január 21. 12:02 | ||
Akkor dioevil kérésére várok még a képdömpinggel. Ha a trumpi kiadja a 80-ast végre nyilván hozzá is kezd! Már csak pár száz évet kell várni rájuk. :D Addig is ha esetleg volna valakinek a BTR SKJ-ról egy háromnézeti rajza és megosztaná velem azt megköszönném! | |||||
páncélos | Adatlap | 522684 | 2013. január 21. 07:32 | ||
Az első képen látható dobozt megfejtetted, valóban hazai gyártmány. A lőréseknél a 80A-ra vonatkozóan is megválaszolták a lényeget, az első lőrésről. A sima 80-nak tűnő gép, valószínűleg 80K, az az parancsnoki BTR. | |||||
Jimbow | Adatlap | 522681 | 2013. január 20. 23:03 | ||
Szia! Itt a második kép tutira tükrözve van, már megint. Az első érdekes, szerintem ez átalakított, BTR-80A toronnyal szerelt sima 80-as. Amúgy a BTR-80-ason van jobb első "lőrés", bal első sosem volt, a BTR-80A-n pedig ez a jobb első is megszűnt. Ebből a cikkből összeszedhetsz még ezt-azt: mhrfweb.makett.org/MHRF/index.php Üdv | |||||
rittal | Adatlap | 522668 | 2013. január 20. 21:54 | ||
Szia! A BTR-hez nem értek de remélem segít valamit, hogy ez a fordított kép biztosan nem jó: a BJKMF-en, a nagy alakulótéren szemből nézve az SA-2 balján volt a T-34/85 és jobbján a PT-76 és a híradó épület jobb szárnya előtt volt a torony, szóval az eredeti kép tuti jó állású. üdv! | |||||
joci232 | Adatlap | 522666 | 2013. január 20. 21:18 | ||
Sennás | Adatlap | 522661 | 2013. január 20. 20:41 | ||
Köszi TOmCSI!De akkor magyarázd ezt meg.3 lönyillás meg 4 de mindkét oldalt akkor mi van?Igaz hogy az egyik csak sima BTR-80 de én más semmit se értek.Bonyolúltak ezek az Orosz vasak. | |||||
TOmCSI | Adatlap | 522655 | 2013. január 20. 20:18 | ||
A 80A-n nem került kialakításra jobboldali mellső gépkarabély kilövő nyílása. Nincs jobboldalt egyes pótülés. (Azt hiszem az irányzó pótülésének hívták) Áttervezték (erősebb) a tetőpáncél a toronykoszorú környékén. | |||||
Grande | Adatlap | 522651 | 2013. január 20. 20:12 | ||
Sennás | Adatlap | 522646 | 2013. január 20. 19:52 | ||
Sennás | Adatlap | 522632 | 2013. január 20. 18:20 | ||
Sennás | Adatlap | 522629 | 2013. január 20. 18:05 | ||
Urak!Kérdeznék tisztelettel.BTR témában találtam számomra pár kérdéses dolgot. 1.A képen látható doboz olyan "T-72"formájú csak Magyar BTR-n láttam ilyet de ott se mindegyiken és vegyesen 80 és 80A is ez "hazai tuning"?De van "hagyományos is. 2.miért van hogy olyan BTR-80 látni amelyik vezető oldal felől 2 ill. 3 lőnyillás van? 3.olyan BTR-80A amin a jobb oldalt csak 3 lőnyillás van!Szerintem ez ritka szinte minden képen 4 lőnyillás van a jobb oldalt mindegy hogy Orosz-Magyar STB.. ezek miért vannak?Köszönettel SENNÁS | |||||
dioevil | Adatlap | 522601 | 2013. január 20. 13:57 | ||
Majd ha megépítettem a szuper-óriás-diorámát az esetből, utána felteheted. Addig legyen a "Nagyképű sofőrök klubjának" kizárólagos tulajdona. :D | |||||
lacipapa | Adatlap | 522592 | 2013. január 20. 12:35 | ||
Szia! Természetesen rakd föl,ne kímélj bennünket. :-)Hát ha kedvet kapunk a megépítésére! Laci | |||||
btrpeti | Adatlap | 522532 | 2013. január 19. 18:13 | ||
Biztos voltak jó pillanatai! :) A dupla csigás csörlős képet fölrakjam vagy maradjon meg nekünk? | |||||
migi | Adatlap | 522507 | 2013. január 19. 14:03 | ||
Érdekes egy akna kereső jármű ,a neten van bőven anyag róla , még rajzokat is találsz , még Gaz-ra szerelve is , | |||||
lacipapa | Adatlap | 522505 | 2013. január 19. 13:34 | ||
Szia! Erről tudnál többet is?Mire használták,hogyan?Esetleg képekkel ilusztrálva? Laci | |||||
dioevil | Adatlap | 522501 | 2013. január 19. 12:58 | ||
Valami nagyképű sofőr lehetett... De ő legalább tudott vezetni és értett a géphez, egyes holdkórosokkal ellentétben :) | |||||
uazos | Adatlap | 522498 | 2013. január 19. 12:17 | ||
btrpeti | Adatlap | 522443 | 2013. január 18. 20:03 | ||
Szia dioevil! Ki volt ez az őstehetség? | |||||
Freddy | Adatlap | 522413 | 2013. január 18. 15:06 | ||
Sennás | Adatlap | 522238 | 2013. január 16. 21:14 | ||
Szia dioevil!Tényleg ritka kép.Engedelmeddel elmenteném. | |||||
dioevil | Adatlap | 522224 | 2013. január 16. 20:12 | ||
Murmuc | Adatlap | 522220 | 2013. január 16. 19:45 | ||
Üdv Sennás! A BRDM-en két ajtó van a csörlőhöz. Egy felső, felnyitható ahonnan hozzáférsz a csörlőhöz, és egy alsó, a hullámtörő felet, itt vezetik azt ki. A BTR-ek is így épültek, kisebb nagyobb módosításokkal... | |||||
Sennás | Adatlap | 522202 | 2013. január 16. 18:01 | ||
Szia.Ez egy BRDM fotó ott is kívül van egy ajtó,csak azt gondoltam belülről így könnyebb hozzáférni. | |||||
dioevil | Adatlap | 522199 | 2013. január 16. 17:50 | ||
A BTR-80 asban a csörlő teljesen kint található a küzdőtéren kívül, a hullámtörő alatt van egy nyílás, ott lehet hozzáférni. Belülről csak a működtetés folyik osztomű üres helyzet mellet a sebváltó és egy kapcsoló segítségével. | |||||
Sennás | Adatlap | 522190 | 2013. január 16. 17:01 | ||
Freddy | Adatlap | 521677 | 2013. január 12. 18:32 | ||
Ezek alapján nekem is annak tűnik, köszönöm a válaszokat! | |||||
Maz | Adatlap | 521578 | 2013. január 11. 19:32 | ||
Az bizony RAF-977 | |||||
Betyár | Adatlap | 521571 | 2013. január 11. 18:38 | ||
Betyár | Adatlap | 521570 | 2013. január 11. 18:37 | ||
Nem lehet hogy Skoda azokra hasonlít szerintem. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |