<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
PETI | Adatlap | 530706 | 2013. április 8. 20:27 | ||
pintair | Adatlap | 530418 | 2013. április 5. 22:02 | ||
www.airliners.net/photo/Russia---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29SMT-%289-19%29/2246571/L/ az orosz Lagardere: fiatalabbaknak: a Púpos | |||||
skywarior | Adatlap | 529792 | 2013. március 29. 17:54 | ||
Sennás | Adatlap | 528142 | 2013. március 11. 09:28 | ||
Van az a russianplanes.net ott jó képek vannak és van olyan rész ahol a gyári szám alapján utána lehet nézni gépeknek stb.Legutóbb MI-26ról kerestem adatot ott szépen lajstrom szerint le van írva minden. | |||||
Sennás | Adatlap | 528138 | 2013. március 11. 09:16 | ||
528093 beírás. | |||||
Ati75 | Adatlap | 528133 | 2013. március 11. 08:41 | ||
Sennás | Adatlap | 528131 | 2013. március 11. 08:34 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 528129 | 2013. március 11. 08:23 | ||
Sennás | Adatlap | 528093 | 2013. március 10. 18:49 | ||
Sennás | Adatlap | 528091 | 2013. március 10. 18:28 | ||
Szia.Erre az eseményre emlékszel?Talán van még több jó fotó is. | |||||
Ati75 | Adatlap | 527860 | 2013. március 8. 08:28 | ||
Kuolema | Adatlap | 527847 | 2013. március 7. 22:06 | ||
Szia! Igen, köszönöm, közben rájöttem a megoldásra. Egy Youtube-os videón megmutatják a működését századmásodpercekre lebontva, így lehet látni, hogy a kilövésnek abban a pillanatában, amit meg akarok jeleníteni, ezek a teleszkópos rudak még csak nagyjából félig vannak nyitva, ebből adódóan még nem keskenyednek olyan nagyon, mint az általad csatolt képen, inkább néznek ki egyenes rúdnak. De ahogy most elnézem, még kéne egy kicsit faragni belőlük, mert a mostani hosszuk körülbelül a teljesen kinyílt állapottal egyezik meg. Csatolok képet, hogy mire gondolok, meg linkelem a videót, ott 2:02-nél látható ez a rész. www.youtube.com/watch Üdv.: Kuolema | |||||
Kuolema | Adatlap | 527845 | 2013. március 7. 21:52 | ||
Szia! Nem, teljesen fiktív. Ilyen festésű fehérorosz Szuhojról nem tudok, egy internetes grafika alapján fújtam, mert megtetszett. A sztori csak annyi, hogy egy alacsonyan járőröző gépet bemérnek Iglával. Kicsapja a törzsféklapot és az ívelőlapokat, erősen felhúzza az orrát, de a rakéta elkapja a bal szárnyat, ami leszakad. A gép nagy állásszögben éppen kezd oldalra lecsúszni, mikor Szergej úgy dönt, hogy kilövi magát az égő roncsból. Ez a pillnat lesz megörökítve. A gépet a szárnyból kiálló acéldróttal rögzítem majd az alaphoz és vattás láng- és füsteffektekkel tűntetem el. Szergejnél ugyan ez a helyzet, ott is beborítja majd a pilótafülkét az indítórakéta füstje és lángja. Összességében ez inkább csak gyakorlás, a különböző technikák próbálgatása, nem történelem- vagy valósághű építés :) Üdv.: Kuolema | |||||
polomalev | Adatlap | 527838 | 2013. március 7. 20:16 | ||
Szia! Ez egy konkrét esemény ábrázolása lesz? | |||||
Planes | Adatlap | 527837 | 2013. március 7. 20:14 | ||
Szia Kuolema! Azok a rudak teleszkóposak. | |||||
Kuolema | Adatlap | 527745 | 2013. március 6. 19:36 | ||
Na, sikerült megoldani egy videót alapul véve. Rájöttem, hogy abban a pillanatban, amit ábrázolni akarok, ez a teleszkópos rúd még nincs kint teljesen, így a pontos méreteire sincs szükségem. Lefényképeztem a frissen lakkozott Szergejt, meg a sérült madárkáját, remélem az építés végén már nem lép fel semmiféle komplikáció, és még érettségi előtt sikerül befejezni :) Ha van véleményetek, ne kíméljetek! ;) Szép estét! | |||||
Kuolema | Adatlap | 527732 | 2013. március 6. 16:27 | ||
Sziasztok! Tudna valaki pontos adatokkal szolgálni a K-36-os katapultülésből kilövéskor hátrafelé kinyíló stabilizáló rudak méretéről? Szeretném kilőni Szergejt 1:72-ben, és már csak ez a rész hiányzik :) Üdv.: Kuolema | |||||
Ati75 | Adatlap | 526733 | 2013. február 24. 21:09 | ||
Zoli | Adatlap | 526710 | 2013. február 24. 19:20 | ||
migi | Adatlap | 526706 | 2013. február 24. 19:12 | ||
pintair | Adatlap | 526600 | 2013. február 24. 07:19 | ||
Kuolema | Adatlap | 525217 | 2013. február 11. 19:54 | ||
Sziasztok Srácok! Köszönöm a segítséget, így már van némi rálátásom a dolgokra :) | |||||
Miggyuri | Adatlap | 525123 | 2013. február 10. 19:50 | ||
... Vegyen nálunk telket Jancsi, Pista, Bandi. | |||||
Zoli | Adatlap | 525118 | 2013. február 10. 18:17 | ||
Szia, Sajnos a KP-nak is sok hibája van, pl a túl vastag szárnyak és kormánylapok túl széles vésete. A részletek pedig szinte nullák. Talán a kettőből lehet egy jót építeni, de nagyon sok házilagos feljavítást igényelne úgyis a munka. z | |||||
magyaralba | Adatlap | 525115 | 2013. február 10. 18:08 | ||
Szia! Az Italeri/Zvezda kit alakhibás az orr részén, túl széles az orr, a függőleges alakja ha rossz akkor a KP-é is rossz összehasonlítottam alig van eltérés, a panelezés italeris, de szerintem elfogadható. A KP-vel összehasonlítva annyi az előnye hogy a fegyverzet tartók alakja és a futóművei jobbak. Talán a kettőből egy szépet össze lehet hozni, a kp törzset és szárnyat az italeri futóművekkel és tartókkal de sok munka hisz a KP-t karcolni is kell és nem is beszéltem a kabinról... egyikben sincs szinte semmi használható.(a Pavla kabint az Italeribe illeszteni horror munka lenne viszint a kp-ba majdnem tökéletesen illeszkedik-hisz ebbe is készült- :) Remélem egy kicsit segítettem. s362974870.onlinehome.us/forums/air/index.php Itt egy elég szépen megépített KP makett építési története... Polo | |||||
Zoli | Adatlap | 525110 | 2013. február 10. 17:53 | ||
Nos, az Italeri dobozúról hírtelen nem találtam semmit, de a Zvezda kiadást is láthatod belülről: www.modellversium.de/kit/artikel.php És itt írnak néhány dolgot a hibákról: s362974870.onlinehome.us/forums/air/index.php z | |||||
Kuolema | Adatlap | 525094 | 2013. február 10. 15:30 | ||
Szia! Köszönöm a választ, megpróbálom másik keresővel is. Bár az eddigiek alapján munkaigényesnek hangzik, azért egy dobozbontásra mégis kíváncsi vagyok :) Üdv.: Kuolema | |||||
pintair | Adatlap | 525032 | 2013. február 10. 10:11 | ||
Indiába sóért mezítláb megy Gandhi,... (aki ismeri folytassa !) fotografersha.livejournal.com/355469.html | |||||
Zoli | Adatlap | 525025 | 2013. február 10. 09:26 | ||
Szia, Akkor használd a juhéét, annál lesz eredmény! A lényeg, hogy az orr teljesen rossz, és asszem a függőleges vezérsík is. De ezek mellett még lehetnek kisebb-nagyobb hibák. A negatív panelezés kicsit széles, a részletek átlagosak, de egyébként nem lenne rossz az alakhibák nélkül. Egy külföldi fórumon láttam korábban kritikát, kitartó keresgélést! z | |||||
Kuolema | Adatlap | 525013 | 2013. február 10. 07:00 | ||
Sziasztok! A Google nem barátkozik velem, úgyhogy muszáj lesz Tőletek kérdeznem :) Az Italeri/Zvezda Szu-25-ösével volt már dolga valakinek? Mennyire jó készlet (alak, felület, anyagminőség, stb.), és mennyit érdemes vele foglalkozni? Előre is köszönöm a segítséget! Üdv.: Kuolema | |||||
migi | Adatlap | 524869 | 2013. február 8. 21:05 | ||
skywarior | Adatlap | 524854 | 2013. február 8. 18:17 | ||
Levix | Adatlap | 524603 | 2013. február 6. 18:52 | ||
Ja ez csak whatif. alternathistory.livejournal.com/875797.html | |||||
Weizi | Adatlap | 524481 | 2013. február 5. 16:03 | ||
Hát ami azt illeti a főfutószárak hiánya már kétessé teszi a képet! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 524444 | 2013. február 5. 10:30 | ||
Sziasztok Ahogy állnak a gurulóúton, az is elég életszerűtlen... üdv | |||||
Tibcsi | Adatlap | 524411 | 2013. február 5. 07:00 | ||
T.Csaba | Adatlap | 524376 | 2013. február 4. 20:45 | ||
Azon a képen egyértelműen látszik igen,hogy csak mű. Azt gondoltam esetleg proto vagy 1-1 készült esetleg.Jól néznek ki habár szerintem kicsit hatás vadász a formája és nem feltétlenül célszerű. Színesíteni a repülést mindenesetre,ha lenne! :) | |||||
Nyugger | Adatlap | 524314 | 2013. február 4. 17:59 | ||
Szerintem ez egy hoax. A képen lévő gépek árnyékát érdemes hasonlítan. Az Il-76-os vagy a többi gépnek szép hosszú árnyéka van, laposan süt a nap, a 4 fantázia gép a árnyéka pedig ? Photoshopnak is gyenge, és mint tudjuk a papír sok mindent kibir. | |||||
T.Csaba | Adatlap | 524305 | 2013. február 4. 17:30 | ||
Létezett - létezik vagy csak papíron tervezték? | |||||
Nyugger | Adatlap | 524300 | 2013. február 4. 16:51 | ||
A típus pontos megnevezés M-17RP Ytka (KACSA) | |||||
T.Csaba | Adatlap | 524262 | 2013. február 4. 10:34 | ||
Igen,mint a Geofizika is. :) Ezek lettek volna pl. a Geof. utódai? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 524260 | 2013. február 4. 10:05 | ||
Sztratoszféra kutató, "meteorológiai" kutató repülőgépek. :) | |||||
T.Csaba | Adatlap | 524061 | 2013. február 2. 15:20 | ||
Mik ezek?Lehet tudni róluk valamit? | |||||
skywarior | Adatlap | 524038 | 2013. február 2. 11:17 | ||
skywarior | Adatlap | 523758 | 2013. január 30. 19:14 | ||
sanyi | Adatlap | 523183 | 2013. január 25. 14:30 | ||
Sziasztok! Iráni/iraki MiG-23, totál érdekes az iraki szám és a perzsa zászló, felirat együttese elhangardetj.blogspot.hu/ | |||||
Levix | Adatlap | 523138 | 2013. január 24. 22:24 | ||
skywarior | Adatlap | 523046 | 2013. január 24. 10:13 | ||
skywarior | Adatlap | 522862 | 2013. január 22. 18:13 | ||
Weizi | Adatlap | 522642 | 2013. január 20. 19:37 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Ez így azért már rendben van.