/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
badgo 546892 2013. november 29. 14:06
Válasz erre
Sziasztok!

Két éve volt szerencsém eljutni a Krímben. Voltam Szevasztopolban a Fekete tengeri flotta múzeumában is. Rengeteg képet csináltam, ha valakit érdekelnek, az orosz, szovjet hajók akkor szívesen elküldöm a képeket. Persze ne várjatok csodát, elég sok a rossz minőségű kép is. De sok használható is van. Illetve van pár kép a flottáról is.

Üdv,

robi
Batka 546848 2013. november 28. 18:44
Válasz erre
Nem vagy az, csak más témában vagy érdekelt:-)
Az már a háború végi verzió
TAMÁS78 546847 2013. november 28. 18:39
Válasz erre
Nos, ebből is nyilvánvaló, mennyire hülye vagyok a japán csatahajókhoz... Mikori állapotot ábrázol?
Batka 546845 2013. november 28. 18:19
Válasz erre
Szia!

a kép elég rossz, de ez egy IJN Nagato 1/700-ban az Aoshima-tól

Üdv,

Batka
TAMÁS78 546844 2013. november 28. 18:13
Válasz erre
Batka 546833 2013. november 28. 12:35
Válasz erre
DSC_0009_resize
DSC_0009_resize

Sziasztok!

Nagyon lassan, de legalább biztosan haladok vele...
Lemaradt a kép, bocsi...

Üdv,

Batka
Batka 546832 2013. november 28. 12:34
Válasz erre
Sziasztok!

Nagyon lassan, de legalább biztosan haladok vele...
tyimosenko 546720 2013. november 26. 13:24
Válasz erre
Szia Sebi,
Igen, ugyanezt mondom en is. Csak nem ezt varja az ember a szep kepek alapjan.
Udv
Sebi 546679 2013. november 25. 21:13
Válasz erre
Szia Tyimosenko!

Hát durva munka vagy sem, az osztály többi hajóján is ebből van a helipad.
Ha tényleg voltál személyesen is az NJ-n, akkor valami drénaszfalt nevű anyagot kellett látnod (és megfognod). Amennyire tudom, ez a fajta aszfalt porózus, így gyorsan elnyeli a rákerülő vizet. Ezért én azt mondanám, hogy lehet, hogy durva munka, de célszerű.
tyimosenko 546676 2013. november 25. 19:36
Válasz erre
Szia Sebi,
Konkretan az aszfaltontesre irtam, hogy durva munka, kozelrol vizsgalgatva, megfogva. A sarkokba, szelekhez nem is jutott anyag, nem folyt ki. Persze ettol meg biztonsaggal leszall egy heli, csak bantja az ember szemet. Ez csak a NJ, a tobbi lehet jobb lett.
Udv
brumi_na 546648 2013. november 25. 08:32
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm szépen az eddigi hozzászólásokat, azt hiszem egységes a vélemény arra nézve, hogy javasolt a technológiai oldalról és látvány tekintetében is meghagyni a barázdákat. Akkor visszakarcolom, nem vitás. Szerencsére nem egy izzasztó feladat, bár az is lehet, hogy ezen a hajón próbálom ki először (és lehet hogy utoljára) a fa fedélzetet. Mondjuk a bibi, hogy majdnem annyiba kerül mint maga a makett... :)

hergert!
Köszönöm a képeket a Wisconsinról, megnéztem. Gratulálok, szép hajó! Ha már az enyém is ilyen lesz, meg leszek elégedve!

brumi_na
Sebi 546636 2013. november 24. 22:38
Válasz erre
Sebi 546635 2013. november 24. 22:35
Válasz erre
Szia Attila!

Szerintem 700-ban igazából nem látszanak a fedélzeti barázdák. Annyira kicsik, hogy tulajdonképp „hiba”, hogy a gyártók otthagyják. Hogy mégis miért jó, hogy ottvannak? Ahogy a többiek is írták, élethűbb lesz tőle a makett. Noha ezek tényleg szintbeni tömítések a valóságban, a maketten ezeknek a barázdáknak a befolyatása adja meg a szükséges mélységet és azt a fajta tagolást, ahogy a valóságban is kinéz egy fafedélzet.
Abban igazad van, hogy megfelelő maszkolással és festéssel egyfajta mozaikosság, struktúra bemutatható (bár egy 700-as maketten nem kis feladat lehet ennek a kimaszkolása). Viszont mélység és tagolás nélkül nem lesz élethű
TAMÁS78 546632 2013. november 24. 22:04
Válasz erre
Nagy kedvencem ez az osztály, nagyon jó!
hergert 546630 2013. november 24. 21:53
Válasz erre
DSCN0304k
DSCN0304k
DSCN0298k
DSCN0298k
DSCN0307k
DSCN0307k

Sziasztok!

A Thüringen jelenleg ilyen állapotban van. Elkészültek a fő lövegtornyok és le vannak festve. A torpedóvédő háló tartói is felkerültek, mind a 26 darab. Továbbá a far fedélzet felülvilágítóit építgetem be.

Tyimosenko, Sebi! köszönöm a válaszotokat. Most már nyugodtan fogok aludni. :-)
Sebi 546626 2013. november 24. 21:36
Válasz erre
Bocs Tomi, de most láttam, hogy te tulajdonképp a Wisconsint építetted meg. Szóval mielőtt még a kardodba dőlsz az általam felrakott kép láttán (mert azon kissé más a hátsó rész), továbbra is áll az, hogy hajónként eltérő volt a fedélzetük.
Ráadásul a modernizáció után is, ahogy szerelték fel a különféle fedélzeti berendezéseket, úgy szedték fel a faborítást. Így még abban a pár évben is, amit szolgálatban töltöttek, volt eltérés.
Sebi 546625 2013. november 24. 21:20
Válasz erre
060 Wisconsin-HMCS Protecteur 1991
060 Wisconsin-HMCS...

Szia Tamás!

Ne aggódj! Jól csináltad. Mindegyiknek más volt a fedélzete. Például itt egy kép a Wisconsinról. Bár, ahogy Tyimosenko írta, ez nem új borítás volt, hanem egyszerűen felszedték a faborítást és csak az acélfedélzet látszik.
A képek alapján én nem mondanám, hogy durva munka. Ahogy láttam a képeken, a helipad egy fémváz, amit az acélfedélzethez rögzítettek és kiöntöttek aszfalttal.
zs180 546612 2013. november 24. 19:20
Válasz erre
Szia,
én is hozzászólnék a fafedélzet-témához...
Valóban igaz, hogy a vésett fedélzet szigorúan véve nem élethű, hiszen a valódi hajón a deszkák között sokkla keskenyebb, szintben tömített iellesztések voltak. A maketteknek megfeleő hézagokba beszorulhatott volna a matrózok lábfeje, de tényleg igaz, hogy az ily módon kialakított fedélzet réseibe lehet könnyen befolyatni a festéket, ami után az sokkal jobban mutat, mint ha ezt nem tesszük meg. Szerintem ez talán még fontosabb, mint a "parkettázás".
P.Gy.
tyimosenko 546550 2013. november 23. 21:51
Válasz erre
Szia,

Elnézést, hogy beleszólok. Említetted az Iowák modernizálás utáni fedélzetborítása kérdését. Ahogy a New Jersey-n láttam, és feltételezem a többin is hasonlóan járhattak el, nem volt új fedélzetborítás a tatnál, hanem csak felszedték a deszkázatot és az alatta lévő acélfedélzet látszik. A helikopterleszállónál pedig a felszedett deszka helyén kiöntötték aszfalttal az acélfedélzetet. Elég ronda, durva munka szerintem ez a Big J-n.
Üdv
TAMÁS78 546547 2013. november 23. 20:37
Válasz erre
Fedélzet
Fedélzet

Bár ez már most egész jól mutat (most botlottam bele véletlenül), de azért egy nagyon szolid befolyatás nekem még hiányzik.
TAMÁS78 546516 2013. november 23. 17:16
Válasz erre
Szia Tomi!

Én is szoktam néha rendelni Balázstól, de inkább csak azt, ami készleten van. Ami nem volt, az nagyon sokára jött meg.
TAMÁS78 546515 2013. november 23. 17:14
Válasz erre
Szia Attila!

Asszem, beletartozom a világmindenségbe, úgyhogy leírom a véleményem. 1/700-ban az igazi fedélzet osztásvonalait pontosan lekicsinyíteni szerintem lehetetlen. Mondjuk, egy 15 centi széles léc ebben a méretarányban kb. 0,2 mm lenne, a kettő közti, tegyük fel 1-2 centis hézag pedig 0,014-0,028 mm. Ha jól számoltam.

Viszont, már sokan leírták előttem, hogy a makettnek nem élethűnek kell lennie, hanem annak kell látszania. Én a különböző fórumokat nézegetve úgy tapasztaltam, hogy a konkrét osztásvonalak elhagyása, vagy a kiemelésük elhanyagolása csökkenti az életszagúságot. Szóval kellenek azok a vonalak, feltéve, hogy sikerül elég sűrűre, vékonyra és szabályosra készíteni, akár a gyártónak, akár a makettezőnek. Erre szerintem ebben a léptékben nem is a karcoló, hanem egyszerűen a sniccer a jó eszköz, bár nem próbáltam még 700-ban karcolni.

De ez csak egy szubjektív vélemény, az alapszabály szerintem az, hogy úgy csináljuk, ahogy nekünk tetszik. (Más eset, ha az ember egy zsűrinek akar tetszeni.)

Tamás
hergert 546501 2013. november 23. 12:45
Válasz erre
BB-64 Uss Wisconsin-0008
BB-64 Uss Wisconsin-...
BB-64 Uss Wisconsin-0011
BB-64 Uss Wisconsin-...
BB-64 Uss Wisconsin-0019
BB-64 Uss Wisconsin-...
BB-64 Uss Wisconsin-0021
BB-64 Uss Wisconsin-...
BB-64 Uss Wisconsin-0014
BB-64 Uss Wisconsin-...
BB-64 Uss Wisconsin-0013
BB-64 Uss Wisconsin-...
BB-64 Uss Wisconsin-0016
BB-64 Uss Wisconsin-...
BB-64 Uss Wisconsin-0020
BB-64 Uss Wisconsin-...

Szia brumi_na!

Itt van pár kép az én Wisconsinomról. Feljavítónak a Gold Medal Models 1/700 Modern Iowa/New Jersey feljavítóját használtam + a mentőgyűrűk, tűzoltó tömlők rézdrótból vannak készítve. A feljavítóból egyedül a parancsnoki híd ablaksorát nem kellett volna felhasználni szerintem.

A fedélzet festésénél szerintem azt kell figyelembe venni, hogy az adott méretarányban mekkora lenne a deszkák közötti hézagok és a deszkák szélessége. A mozaikosságra a legjobb példa pedig Pék Gyuri Derfflingerje.

Üdv.: Herger Tomi
brumi_na 546489 2013. november 23. 09:30
Válasz erre
Sziasztok!

hengert!
De szép ez a hajócska... Lehetne kérni pár többirányú képet róla, tanulmányozás céljából? Milyen feljavító készletet használtál hozzá?

Mindenki (a Világuniverzum összes lakója...) :)
A vélemyénetekre vagyok kíváncs abban a témában, hogy 700-ban látszik-e a fa hajófedélzeten a lécek közötti barázda. Persze a befolyatás és egyéb festési technikákat megkönnyítik, kétségtelen. Az aktualitása a dolognak, hogy egy ilyen Wisconsin várja a beteljesülését nálam is, mint amit hergert bemutatott (erről korábban írtam). A makett alkatrészbontása szerencsétlenül jött ki, mert van ahol az illesztés eltűntetése a padlózati struktúra elvesztését jelenti. Nem gondolnám, hogy lehetetlen visszavarázsolni az osztásvonalakat, hanem a fő kérdés, hogy kell-e? Szerintetek hiba - és ez most általános kérdés, egy általános 700-as hajó esetében -, ha mondjuk megfelelő maszkolással és festéssel egyfajta mozaikosság, struktúra be van mutatva, viszont nincs hézag a lécek között? (Az igaz, hogy az "egyszínű" fa fedélzetek megfestése, úgy hogy nincsenek barázdák, meglehetősen nehéznek tűnnének e hiányában, ha belegondolok. Azaz nincs pl. befolyatáshoz szükséges csatorna.)

Én például 700-ban minden repülőnek eltűntetem a panelosztásait, mert nem gondolom, hogy látszania kellene ilyen kis méretarányban. Ha felnagyítanánk valós méretre azt amit pl. a Trumpi csinál a repülőgépeire, a gépek szétesnének, akkora rések lennének a panelei között.

brumi_na
hergert 546472 2013. november 22. 20:53
Válasz erre
BB-64 Uss Wisconsin-09
BB-64 Uss Wisconsin-...

Sziasztok!

Sebi!

Köszönöm a válaszod! Még azt szeretném kérdezni, hogy a Missouri-nál a far fedélzet és a hátsó lövegtorony környéke ilyen egybe szürke? Vagy a képen látható Wisconsin csináltam én másképp, a modernizálás után nem egyforma fedélzet borítást kaptak?

TAMÁS78!

Én a löveg csöveket a papirmakett.hun rendeltem Pászti Balázstól, 2000 HUF volt az ára. ( nem a webáruházban, hanem e-mailben kerestem őt és kértem meg)

Üdv.: Herger Tomi
TAMÁS78 546451 2013. november 22. 15:23
Válasz erre
Szia Lucky,

nem ígérem biztosra, de akkor lehetséges, hogy csatlakoznék, előre is köszi! Írj, ha aktuális lesz!

Tamás
lucky 546439 2013. november 22. 07:30
Válasz erre
TAMÁS78!
December elején tervezek egy rendelést a GPM-től.
Ha ráér kb dec 10-ig akkor beszállhatsz .
TMS 546430 2013. november 21. 21:46
Válasz erre
Szia Sebi!
Szép a készülő hajód, gratulálok!
Így van, a white spirit annyit jelent, hogy lakkbenzin. A terpentin ettől eltér (ez is van az AK-nak), de mind a kettő alkalmas enamel festékek (az általad használt AK wash is az) hígítására.
Azért persze a lakkbenzin vagy a terpentin minősége gyártónként nagyon különböző lehet.

Üdv:
Robi
Tank Model Shop
Sebi 546428 2013. november 21. 21:23
Válasz erre
Missouri
Missouri
USS_Missouri_watching_over_USS_Arizona_-_Pearl_Harbor
USS_Missouri_watchin...
uss-missouri-02-usnavy-400x302
uss-missouri-02-...
uss-missouri-bb63
uss-missouri-bb63

Sziasztok!

Köszönöm az észrevételeket. Szeretnék reagálni egy-két dologra.
Attila (Brumi_na)!

Ha nem jön semmi közbe, akkor most a télen befejezem és remélem Móvárra már el tudom vinni. Egyébként ez egy 700-as hajó.

Tamás78!

Azt sajnos nem tudom, hogy melyik fának milyen a nedvszívó képessége, de nekem ez az anyag igazából azért tetszik, mert kiadja azokat a hatásokat, melyeket a mellékelt képeken láthatsz. Ezek a képek különböző távolságból és fényviszonyok között készültek az igazi hajóról. Gyakorlatilag a maketten is ugyanilyen hatást ad ki ez a festék. Abban mondjuk igazad van, hogy a mennyiséget még el kell találni.

Tomi!

Látom te is szépen haladsz a Thüringennel. Remélem majd lesz alkalmam élőben is megnézni. Nos, az AK alapban a saját hígítóját ajánlja ezekhez a festékekhez. Ez az anyag white spririt néven fut náluk. A netet böngészve rá kellett jönnöm, hogy ezen szépen hangzó név mögött az a hígító van, amit lényegében az olajalapú festékekhez használok. Lehet lakkbenzin, terpentin stb. Így lényegében az a hígító is jó lehet, amit te használsz. Másrészt viszont ez az anyag eléggé el van hígítva, így tulajdonképp nem kellett mást tennem, mint ecsettel felvinni a felületre, majd "terelni", hogy ne folyjon szét. Hígító talán 1-2 csepp kellett. A visszamosás lényegében abból állt, hogy az ecsetet benedvesítettem hígítóval és egy-két helyről leszedtem a festéket.
TAMÁS78 546423 2013. november 21. 20:40
Válasz erre
Szia Tomi!

Igazad van, nem néztem meg a GPM-nél, csak az RB honlapján, ők meg már nem gyártják. Köszi!

Tamás
hergert 546421 2013. november 21. 20:27
Válasz erre
Szia TAMÁS78!

Láttam, hogy keresel löveg csövet a Deutschland osztályhoz. Én a GPM-től szereztem be az 1/400 Heller Graf Spee-hez. (mert amit te is keresel azt én se tudtam megszerezni)

Üdv.: Herger Tomi
hergert 546420 2013. november 21. 20:23
Válasz erre
Szia Sebi!

Szép lesz a hajód! Tamással egyet értek a mennyiséggel kapcsolatban. Légyszíves áruld el milyen hígítóval mostad vissza a festéket? Nekem a víz is tetszik.

Üdv.: Herger Tomi
TAMÁS78 546384 2013. november 21. 10:39
Válasz erre
Valóban jól néz ki, de talán óvatosabban kellene bánni a mennyiséggel. Hacsak nem valami speciális fából készül a fedélzetdeszkázat, akkor a szokásos teak vagy fenyő nem nagyon sötétedik be ennyire. Nem mondom, hogy nincs kivétel, csak nem ez a jellemző - szerintem.
Luthor 546377 2013. november 21. 09:43
Válasz erre
Egy kis kedvcsináló még... Gödöllőn láttam élőben is, tényleg zsír az anyag!
www.facebook.com/media/set/
brumi_na 546374 2013. november 21. 09:26
Válasz erre
Szia Sebi!

Nekem is úgy tűnik, hogy lassan befejeződik ez a hajó. Remélem egyszer láthatjuk élőben valamelyik versenyen. Ha jól veszem ki a fotón a környezeti tárgyak méreteiből, akkor ez a hajó 350-es? Én az enyémmel jelenleg nem haladok(700-as Wisconsin), mert szükséges hozzá még pár dolog. Annak a beszerzése folymatban. Most már mindenképpen szeretnék én is ilyen "valóságközelítő fapadlózat vegyszert" beszerezni. Tetszik a hatás.

brumi_na
Sebi 546361 2013. november 20. 21:22
Válasz erre
Szia Gyuri!

Köszi szépen. Nos, igen, jó anyag. Nekem is bejön. Bár a következő hajónál lehet, hogy kissé kevesebbet kellene felvinnem. Nem tudom, majd kitapasztalom.
zs180 546333 2013. november 20. 14:43
Válasz erre
Sebi, ugye nagyon jó kis anyag ez! Én is örömmel használtam a Derfflingernél. Látom, már csaknem kész a hajód, gratula!
P.Gy.
lucky 546286 2013. november 19. 19:50
Válasz erre
Gonzo 546219 2013. november 18. 21:48
Válasz erre
Sziasztok HajósUrak!

Elnézést az off témáért, de szerintem ide kívánkozik a problémám, és hátha tudtok segíteni. Keresek 1/700 USA lobogót, tengeralattjáróhoz szeretném használni 350-es méretarányban.A gyártók rendszeresen lefelejtik a matricaívről az eddig álltalam készített variációk meg eléggé illúzió rombolók voltak. A csillagok száma szerintem elhanyagolható...
Természetesen anyagi ellenszolgáltatásért cserébe. Elérhetőség az adatlapomon.

Köszönöm szépen!
Sebi 546156 2013. november 17. 23:12
Válasz erre
001
001
002
002
004
004
006
006
009
009
014
014
015
015
017
017
019
019
022
022
025
025
024
024
027
027

Tiszteletem Uraim!

Szeretném megosztani veletek ma délutáni ténykedésem eredményét. Az AK Interactive, dark wash for wood decks nevű festékét próbáltam ki. A használata elég egyszerű volt. Jó alaposan fel kellett rázni a tégelyben lévő festéket, majd az alapszínre egy rétegben felvinni. Aztán egy kevés hígító segítségével szétteríteni és kissé visszamosni. Az eredmény egy szép sötét és koptatott fedélzet lett.
Zsola 545830 2013. november 13. 23:25
Válasz erre
Egyedül a parancsnoki hídnál van vésés,a padló imitálására,igaz hogy erőteljesebb mint kéne (olyan Airfix-es,ha élhetek a hasonlattal). A többi részen nincs,csak a sínek vannak pozitívan megcsinálva,az aknák miatt.
Néztem is hogy a faburkolat nagyon minimális volt ezeken a hajókon.
Szerintem teszek egy próbát,hátha elég egy adag korlát,végső esetben a Trumpihoz készültet veszem meg, a méretek nagyjából egyeznek.
A nylon szál jól hangzik,szerintem beszerzem.
Köszönöm a segítséget:)
alexkidd 545814 2013. november 13. 18:25
Válasz erre
Simi 545794 2013. november 13. 12:46
Válasz erre
Szia!

Nekem a Trumpi fedélzet kidolgozásaitól sem sikerült elájulnom... A fedlélzet vésett-e? Ha igen, az már jót jelent (mert lehet csiszolni). A dobozok és más apróságok pedig potolhatók.
Nem tudom, az Eduard mennyi korlátot ad a készletben, de elméletileg egy rombolóhoz nem kell túl sok, hiszen a viszonylag kis hajótesten kívül a felépítmények is elég szerények - legalábbis egy csatahajóhoz képest. Kötélzetnek nylon szálat javasolnék: nagyon vékony (kb 0.05 mm-es) és elég erős és fekete (vagyis festeni se kell). A felragasztása is egyszerű - szerintem. Z63-tól lehet venni ezen a fórumon is.
Zsola 545788 2013. november 13. 10:55
Válasz erre
Sziasztok!
Amivel kapcsolatban a segítségeteket szeretném kérni,az nem kimondottan csatahajó,de azért úszik/úszott:)
A minap megvettem a Zvezda új 350-es Z-17 Dieter von Roeder-jét,mert mindig is tetszettek ezek a német rombolók,de sosem mertem belefogni,ez is inkább csak amolyan tapogatózás lenne ebbe a világba.
A fedélzet kidolgozottsága (képek alapján) nem éri el a Trumpi hasonszőrű produktumainak szintjét de alapnak szerintem megfelel.
Azt tervezem hogy feldobom maratott korlátokkal,Eduardra gondoltam,viszont kérdés hogy elég-e egy szett korlát ekkora ladikra.
A másik: kötélzet elkészítéséhez mit használtok/javasoltok?
Phoenix89 545766 2013. november 12. 22:14
Válasz erre
Igazából én azt szeretnék készíteni, remélve a sok szavazatot. Gödöllőn szerváltam egy jó készletet. : )
alexkidd 545764 2013. november 12. 22:11
Válasz erre
Örülnék neki. :)
Hajókat nem igazán küldenek.
Phoenix89 545759 2013. november 12. 21:04
Válasz erre
Igaz, első alkalommal még nincs is egészen gond efféle hibákkal. : )

A következő versenyre pl lehetne kikötés, hogy készüljenek képek a makett építésének egyes szakaszairól, mondjuk, hogy a háttérben van egy napilapon az aktuális dátum. :D

Na de nem baj, azért lehet elkészítek valamit december közepéig, ha van rá időm.
alexkidd 545748 2013. november 12. 20:23
Válasz erre
Szia!

Igen, lehet jobb lett volna. Azt is jelezték már páran, hogy több kategóriát kellett volna létrehozni. Nézzétek el nekünk, még ez lesz az első ilyen jellegű verseny.
Így most pontosan az van, amit említettél; mindenkitől a legjobb, vagy legjobban sikerült makettet, makettek fotóit várjuk leírásokkal együtt, ha lehet.
Phoenix89 545674 2013. november 11. 20:37
Válasz erre
Annyit szeretnék megejteni a versenyről, pont ma nézegettem a pályázatot, hogy nem lett volna kiegyensúlyozottabb, ha mondjuk csak a verseny kiírása után készülő maketteket szabadott volna nevezni?
Mert így most bárki ugye beküldheti azon darabjáról a képeket a pályázatra, ami a lehető legjobban sikerült.
alexkidd 545670 2013. november 11. 19:50
Válasz erre
Sziasztok!

Hallottatok a facebook-os makett versenyünkről?
Hajókat és tengeralattjáró maketteket is várunk a nevezésben..

üdv.:
Alex
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.