<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
zoli75 | Adatlap | 548049 | 2013. december 15. 19:32 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548048 | 2013. december 15. 19:26 | ||
Szia cenci A "12"-es gép környezete nem néz ki Tökölnek, de a katonák se nagyon orosznak, ez valami külföldi (NDK?) települési gyakorlat lehetett, így talán elképzelhető. A másik kettő passz, a "05"-öst ismerem, a Jefim Gordon-féle könyvben körbe van fotózva, de egy nyikket nem írnak róla hol készültek a képek, és vigyáztak is, hogy ne lehessen azonosítani. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 548047 | 2013. december 15. 19:25 | ||
Most néztem meg az ottani képeket , sajnos a 14 esnek már hiányzik az orrkúpja , | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548044 | 2013. december 15. 19:16 | ||
Szia migi Nem csoda, hiszen a Moszkva melletti Dolgoje Ledovo repülőterén álldogál mint oktatási tansegédlet a Moszkvai Energiaipari Egyetem gépeként, tehát aránylag jól hozzáférhető. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 548042 | 2013. december 15. 19:03 | ||
Némelyik képen a Roberts felirat de ismerős | |||||
cenci2 | Adatlap | 548041 | 2013. december 15. 18:41 | ||
migi | Adatlap | 548040 | 2013. december 15. 18:38 | ||
Szia Laci Ez a 14 es jól dokumentált gép , vagy 40 kép van fönt róla a jelenlegi kopottas állapotába . | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548039 | 2013. december 15. 18:35 | ||
Szia Taylor Az MT külsőre ugyanaz, mint az SzMT, nem lehet őket megkülönböztetni(nem is lehet túl nagy irodalma a tipusnak, ugyanis csak 15 darab MT épült). Szergej nemigen hivataloskodott, állítólag (nem én voltam velük beszélő viszonyban, hanem egyik mérnök-kollégám) ők egyszerűen mint "púpos" és "kis-tartályos" néven különböztették meg a gépeiket. A gyártmánykódjuk viszont más volt, a bisz-tartályos "15"-ös, a pupos "50"-es gyártmány névre hallgatott (mármint ipari berkekben, mert elsősorban ott használták ezt a kódolást). Üdv R. | |||||
Taylor2 | Adatlap | 548036 | 2013. december 15. 18:25 | ||
Szia Rumcájsz52! Igazad van. De voltak Tökölön Bis gerinces SzMT-k is. Azoknak más volt a nevük? Ők voltak a MT-k? Üdv:Taylor2 | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548035 | 2013. december 15. 18:24 | ||
Szia migi Szerintem elég nagy a valószínűsége, hogy tököliek. Egyébként többek között ezt a "14"-est adta ki az Eduard. R. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548033 | 2013. december 15. 18:20 | ||
Szia Taylor Csak arra vigyázz, ezek közül egyedül a "17"-es MT/SzMT tipus. Üdv R. | |||||
badgo | Adatlap | 548032 | 2013. december 15. 18:15 | ||
badgo | Adatlap | 548030 | 2013. december 15. 18:15 | ||
És ott a 17-es és a 42-es. :) az IAP 515 orosz forumán találtam. | |||||
Taylor2 | Adatlap | 548029 | 2013. december 15. 18:11 | ||
Sziasztok! Én is tervezek egy tököli SMT-t építeni. Ezekkel a képekkel tudok hozzájárulni a témához. Amúgy vannak még jó képek a Mig-21 topik végefelé! Ha van valakinek még jó fotóanyaga az engem is érdekelne! Üdv: Taylor2 | |||||
zoli75 | Adatlap | 548020 | 2013. december 15. 16:55 | ||
Szia badgo, Íme néhány oldalszám a tököli 515 iap. állományából: "piros, majd üres 30-35ig, 41,42, 70,71,77,78,79,81,83,84,86" "06,08,09,12,14,17,18,25" Forrás: Légierő társbérletben II. kötet 226. oldal. 1977-78tól lettek átfestve terepszínűre addig egyszínű alumínium színnel repültek. Üdv.: Gyarmati Zoltán | |||||
badgo | Adatlap | 548016 | 2013. december 15. 16:08 | ||
badgo | Adatlap | 548014 | 2013. december 15. 15:52 | ||
Sziasztok! Nagyon köszönöm az infokat! Igazán jól néz ki ez az Eduardos festés. Úgyhogy úgy tűnik ez lesz a befutó. Ha véletlenül mégsem Tököli, hát akkor sem bánkódom sokat. Mégyegyszer köszönöm! Üdv, robi | |||||
búza | Adatlap | 548010 | 2013. december 15. 15:36 | ||
Az. R-13M nitrogénes tartón. | |||||
migi | Adatlap | 548007 | 2013. december 15. 15:28 | ||
R-13 as lenne ? | |||||
migi | Adatlap | 548005 | 2013. december 15. 15:19 | ||
migi | Adatlap | 548004 | 2013. december 15. 15:14 | ||
Szia Laci Akkor elképzelhető hogy ezek is volt Tököli gépek lennének ? | |||||
búza | Adatlap | 547996 | 2013. december 15. 14:54 | ||
Mi több, van egy rakás fotód is! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 547995 | 2013. december 15. 14:49 | ||
Szia badgo Az Eduard által kiadott 1/48-as makett ugyan MT-változat, de nekem erősen gyanús, hogy ez egykori tököli gép. Külsőre ugyanis teljesen egyforma a két változat, az MT az SzMT-nek az exportváltozata, amit valami okból nem exportáltak, ezért "otthon ragadt". A gépszám kivitele viszont erősen Tökölre mutat számomra, soha sehol azonosíthatóan máshol készült MiG-21 fotón ilyen - csak fehér körvonalból álló - gépszámot nem láttam. Ha ezt elfogadod, akkor már van is festési térképed. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 547969 | 2013. december 15. 10:01 | ||
Szia Pár fekete-fehér képről tudok Vándor Karesz könyvében , de nem sok minden látszik rajtuk , üdv: migi | |||||
badgo | Adatlap | 547966 | 2013. december 15. 09:33 | ||
Sziasztok! Van valami infó, esetleg kép, rajz, a Tökölön állomásozó 515-ös ezred Mig-21 SMT-iről? A neten csak biszes képeket találtam. Üdv, robi | |||||
migi | Adatlap | 547959 | 2013. december 14. 21:47 | ||
Szia Gabi IGAZATOK van én is próbálgattam egy programmal el tolni a színeket , , és tényleg nem színhelyesek a képek , még jó hogy nem Orvó negatívra készültek . üdv: migi | |||||
búza | Adatlap | 547958 | 2013. december 14. 21:44 | ||
Szia Laci! Szerintem nem kell várni! A képek nem színhelyesek, plusz az is ellentmond a valóságnak, hogy a második képen a szélvédő keretben a hermetizáló tömlő élénk zöld színű, holott a valóságban fekete. Üdv: G. | |||||
migi | Adatlap | 547941 | 2013. december 14. 18:46 | ||
Sziasztok Akkor meg kell várnunk Pétert hogy honnan vannak a képek , | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 547939 | 2013. december 14. 18:43 | ||
Szia migi Ha szürke lenne a kabinbelső alapszíne, akkor fekete lenne a műszerfal-panel színe! Ha ugyanaz az árnyalata a kabinbelsőnek és a műszerfalnak egy MiG-en, akkor az zöld, a fotó/monitor meg csal egy "kicsit", ha szürkét mutat. Üdv R. | |||||
erwyn | Adatlap | 547938 | 2013. december 14. 18:37 | ||
Ezek a kabinok is a megszokott zöldek, csupán a fotók minősége, színhelyessége űz tréfát veled, egészen biztosan nem szürke az MF kabin. | |||||
migi | Adatlap | 547931 | 2013. december 14. 17:45 | ||
Miki88 | Adatlap | 547921 | 2013. december 14. 16:33 | ||
Magyaralba köszi a választ! Nekem egyébként mind egy, hogy egy vagy két üléses, csak a kittek minőségére gondoltam, hogy melyik van jobban kidolgozva vagy melyikkel van kevesebb munka. | |||||
sanyi | Adatlap | 547881 | 2013. december 13. 18:59 | ||
Mekkora ez a kép: MiG-21 AIM-9-esekkel és a zavarókonténerrel! Köszi! | |||||
medor | Adatlap | 547863 | 2013. december 13. 13:44 | ||
Szia! Köszi a választ. Nemrég egy másik topikban a HB matricák minőségéről érdeklődtem és nem mondtak rosszat róluk,azért kérdeztem. A színhelyesség más téma...Sok gyártó megy mellé. Üdv | |||||
magyaralba | Adatlap | 547862 | 2013. december 13. 13:27 | ||
Szia! A mig-15bis/uti matricájáról beszélek... nem tetszenek a színek... az iraki uti zöldje túl sápadt, nem tűnik színhelyesnek... több hb makettem nincs de a KP Models matricák nagyon szinpatikusak... változatos festés, vékony hordozó film, színhelyes... legalább is amikkel találkoztam... | |||||
medor | Adatlap | 547861 | 2013. december 13. 13:15 | ||
Szia Alba! Az,hogy sz@r a matrica mit jelent? A MiG-hez adott,vagy a HB matricái általánosságban? (Nem volt még HB makettem,mire számítsak?) | |||||
migi | Adatlap | 547846 | 2013. december 13. 08:03 | ||
Szia Laci Akkor úgy látszik egy néven több féle is létezik mert a neten mindkét fajta konténert így nevezik , csak más a betűjelük , Azt hogy miből csinálták ,látod azt nem tudom , de érdekessé teszi egy makettet , szerencsére gyártják is, shop.ciromodels.com/lang-en/1-48/40-c-408-sps-141.html üdv: migi | |||||
magyaralba | Adatlap | 547833 | 2013. december 12. 22:20 | ||
Te tudod hogy egy vagy kétülésest akarsz építeni... a kp models-é szép matricákat tartalmaz, de munkás széppé varázsolni... a hobby boss vésett panelvonalas egyszerűbb megépíteni de amatrciája egy kalap sz@r... mit akarsz? neked kell tudni! | |||||
Miki88 | Adatlap | 547832 | 2013. december 12. 21:57 | ||
Sziasztok! Szeretnék venni egy Mig-15-ös makette, de kettő között vacilálok és nem tudok dönteni. Ebben kérnék segítséget, hogy a Mig-15 UTI Midget in Vietnam War a KP Modelstől vagy a Hobby Boss Mig-15bis Fagot-ját ajánljátok? | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 547830 | 2013. december 12. 21:19 | ||
Szia migi Ez nem az SPS-141 konténer, hanem valami "maszek" cseh vagy NDK-fejlesztés valszeg az 500-as póttartály átalakításával, a 141-est a Szu-22-esen használták/tuk. Üdv R. | |||||
polomalev | Adatlap | 547826 | 2013. december 12. 19:09 | ||
Szia! Erről a német kísérletről nem tudok, de Egyiptomban is használtak (használnak) ECM konténert MiG-21-esen. | |||||
migi | Adatlap | 547809 | 2013. december 12. 14:57 | ||
cenci2 | Adatlap | 547796 | 2013. december 12. 11:22 | ||
Volt egy rezgő szemcsetisztító amibe szűrök voltak tisztítva és ez valami narancs illatú olajjal volt feltöltve ,na azt is elkérték hogy jó lesz nekik illatosítani . | |||||
migi | Adatlap | 547785 | 2013. december 12. 09:33 | ||
Szia Péter Jó gyomruk volt az emberkéknek , Mátyásföldön sokszor nem akartuk elhinni hogy abból a bizonyos állagú valamiből nekik ebéd lesz , üdv: migi | |||||
cenci2 | Adatlap | 547784 | 2013. december 12. 09:28 | ||
A PG-ben azt a nedűt ami átfolyt a rendszeren a szuhojokból majd leengedtük ,azt összekellet gyűjteni a Beloruszoknak akikkel együtt melóztunk ,mert azt még este el is fogyasztották . | |||||
migi | Adatlap | 547779 | 2013. december 12. 08:51 | ||
Szia Gabi Köszi szépen a választ , tetszett az értékes nedű kifejezés , akkor ez biztos nem metil alkohol volt . üdv: migi | |||||
búza | Adatlap | 547764 | 2013. december 11. 20:55 | ||
Szia Laci! A gépen szerintem egy teljes időszakos utáni hajtómű próba folyik, egyéb tesztekkel kiegészítve. Elől a sárga kanna a lokátor hűtésének szesz rendszer kifolyó csövéből fogja fel az értékes nedűt. A gerinctartály feltöltő csonkjához a műszer a tartályban levő túlnyomást méri, illetve talán táplálja a hozzá menő csővel a motorozást megelőző tesztnél. A többi a kép alapján nem értelmezhető. A seregnél más lehetett az eljárás, mint nálunk, lehet, hogy az összes tyúkbél egy autóban végződik, ahol az adatokat nézik. Az biztosnak látszik, hogy a taszári hajtóművező helyen készült a fotó. Üdv. Búza | |||||
migi | Adatlap | 547759 | 2013. december 11. 20:25 | ||
búza | Adatlap | 547756 | 2013. december 11. 20:13 | ||
A címem ott van az adatlapomon! | |||||
mykman | Adatlap | 547752 | 2013. december 11. 18:48 | ||
koszi mindekinek a segitseget ! búza , mivel nem tudom az email cimed ird meg legyszi ide: mykman@dispostable.com aztan majd valaszolok a rendes cimemrol neked. Mykman |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A bis tartályos SzMT gépek "50 bis" gyártmány számmal szerepeltek.
A tököli 2. és 3. század is a "bis" tartályos verziót repülte.
Üdv.:
Gyarmati Zoltán