<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
rpsmith | Adatlap | 548872 | 2013. december 26. 12:25 | ![]() | |
Keri | Adatlap | 548867 | 2013. december 26. 11:03 | ![]() | |
Aha,tag axle.Ezt a kifejezést már hallottam.Ezek szerint ez a megoldás pár lóerő többletet nyújtott. 6x4 erősen idézőjeles.:-) | |||||
rpsmith | Adatlap | 548853 | 2013. december 26. 00:29 | ![]() | |
Igazad van Keri, ma is tanultam valami újat. Tényleg 6X2 alapból és a szíjjal csinálnak belőle 6X4-et télen vagy saras, csúszós úton. Itt egy kép amin az agyakon látszik is, h különbözőek valamint két külön fórumról rövid magyarázat: "Back in the 1950''s and 60's, in the U.S., a lot of the 3 axle tractors had a "tag axle" set up with large pulleys attached between the duel tires. In the summer they would run as a single drive for better fuel economy, and in the winter they would place a thick "V" belt over the pulleys to run as a duel drive for better traction. Modern advances in axle and differential design made the "belt drive tag" obsolete." "Assuming that’s a D belt it can transmit about 25hp at 200rpm. If it’s snowing being able to put an extra 50hp on the ground would make a difference. Also the belt isn’t broken, so it must work to some degree and not snap immediately. Keeping the belt properly tensioned looks like a problem though" | |||||
Keri | Adatlap | 548851 | 2013. december 25. 23:30 | ![]() | |
Nagyon szeretem az ausztrál kamionokat,és amikor egy ausztrál Kenworth után érdeklődtem,anno ezt írták vissza Kengurulandból.Ha plusz infód van,írd meg,légyszives! | |||||
Keri | Adatlap | 548850 | 2013. december 25. 23:24 | ![]() | |
Mármint szíjjal. | |||||
Keri | Adatlap | 548849 | 2013. december 25. 23:24 | ![]() | |
Persze,6x4,elírtam. | |||||
rpsmith | Adatlap | 548845 | 2013. december 25. 22:31 | ![]() | |
"Értem én, hogy gőzgép, de mi hajcsa..." Úgy tudtam, h ez 6X4-es, rendes kardán hajtással a tengelyek között. Viszont azon a szíjon semmi bordát nem látok, ha kicsit is ráközelítek. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy tudott működni, hogyan adja át a nyomatékot... Ha megfeszitik a nagy terheléstől el kéne szakadnia rövid időn belül, ha nem, akkor meg csúszik. Keri, azért köszi az infót, kicsit még utána nézek! Rp | |||||
Keri | Adatlap | 548837 | 2013. december 25. 21:10 | ![]() | |
Igen,az 50'-60'-as évek pár amcsi/ausztrál típusainál volt ez megoldás a plusz lóerőre.De nem csak kamionnál,busznál is.Csak az egyik hátsó tengely volt hajtott.Így üzemanyagot spóroltak.Télen vagy amikor kellett a plusz lóerő,felrakták a szíjat,így "6x2" lett.Aztán ez kiment a divatból,jöttek a jobb megoldások. | |||||
ChevyG | Adatlap | 548836 | 2013. december 25. 21:02 | ![]() | |
beszoruló kövek? | |||||
jabel | Adatlap | 548833 | 2013. december 25. 20:39 | ![]() | |
ehhez mondjuk nem ártana látnia hajtás többi részét sem, például, hogy van-e kardán a 2 tengely között, vagy osztómű és 2 kardán a diffikhez | |||||
Mad_Nick | Adatlap | 548824 | 2013. december 25. 19:33 | ![]() | |
Amilyen csúnya, az már gyönyörű! Nekem nagyon tetszik! | |||||
rpsmith | Adatlap | 548818 | 2013. december 25. 18:41 | ![]() | |
biago78 | Adatlap | 548804 | 2013. december 25. 15:48 | ![]() | |
Raybrig_89 | Adatlap | 548753 | 2013. december 24. 16:11 | ![]() | |
A matrica igazából nem érdekel, biztos nem tenném rá azt a förmedvényt:) Akkor magyarul a revell újradobozolta az Italerit és drágábban adja, tehát a két készlet teljesen megegyezik? | |||||
Gaben86 | Adatlap | 548677 | 2013. december 22. 21:12 | ![]() | |
tesztpilota | Adatlap | 548624 | 2013. december 22. 11:28 | ![]() | |
Szia Raybrig 89! Talán a matrica készlet ? Amúgy a Revell dobozában Italeri termék van CSAK JÓVAL TÖBB PÉNZÉRT! | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 548587 | 2013. december 21. 18:57 | ![]() | |
Sziasztok! A Revell és az Italeri DAF XF 105-ös készlete között van bármiféle érdemi eltérés? Ha igen, melyiket érdemesebb választani? Köszönöm | |||||
Levi | Adatlap | 548579 | 2013. december 21. 17:43 | ![]() | |
Tibchi | Adatlap | 548563 | 2013. december 21. 15:17 | ![]() | |
Szia! A levágott króm alkatrészeknél jól látom, hogy a műanyag kilátszik? (pl hűtőrács). | |||||
Levi | Adatlap | 548560 | 2013. december 21. 14:50 | ![]() | |
vincus80 | Adatlap | 548534 | 2013. december 21. 08:13 | ![]() | |
Illetve nekem az szúr szemet, hogy a hátsó lámpa nincs kifestve? Valamint hiányzik a rendszámtáblatartó. :) Üdv: V | |||||
exec | Adatlap | 548527 | 2013. december 20. 22:57 | ![]() | |
Nem, a Superliner az MACK ez meg westernstar. Levi, jó lett a színe, és szépek a króm felületek, de legközelebb, ha ajálhatok valamit, akkor az üzemanyag tartály illesztését dolgozd el. Szia! exec | |||||
vincus80 | Adatlap | 548518 | 2013. december 20. 20:48 | ![]() | |
Szia! Szép lett, bár egy kicsit túl tiszta :) Milyen színe van? Saját keverés? Üdv: V | |||||
trungelistvan | Adatlap | 548514 | 2013. december 20. 20:36 | ![]() | |
Levi | Adatlap | 548511 | 2013. december 20. 19:54 | ![]() | |
Levi | Adatlap | 548198 | 2013. december 17. 09:24 | ![]() | |
vincus80 | Adatlap | 548174 | 2013. december 16. 21:38 | ![]() | |
fékkulcs | Adatlap | 548131 | 2013. december 16. 17:07 | ![]() | |
Sziasztok. Köszönöm az elismerő szavakat. Károly kérdésére válaszolva a minősége jó, egyedül a motorháztető illesztéseinél és működtetésénél vannak némi problémák. Üdv: Fékkulcs. | |||||
Atis | Adatlap | 548070 | 2013. december 15. 21:58 | ![]() | |
Sziasztok Pár gyöngyszem így Kari elött... Scania Topline: Bontott doboz.. hiánytalan, ép öntőkeretek. 13000,- pénz. Scania T 143 M500: Bontott doboz.. hiánytalan, ép öntőkeretek. 15000,- pénz és a hab a tortán.. Heavy Gravel Trailer: Bontott doboz.. hiánytal és ép öntőkeretek. 18000,- Sokatok szerint Degecen születtem.. de nem.. Budapesten.:))) üdv. | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 548061 | 2013. december 15. 20:44 | ![]() | |
szia én 1 évig dolgoztam turbinával,és a cégemnél meg van az öreg műszer.nem tudom merre laksz?mert ha pest közelében akkor azt el tudom intézni,hogy kívül belül szét fényképezheted.egyébként az olaszok se pizzát se motort se autót nem tudnak építeni mert mindenük csak szép de szét hullik.na ez a kamion pont az ellentéte!szó szerint elpusztíthatatlan amíg van benne olaj meg hűtő folyadék.hidd el nálunk le lett tesztelve-billencsezéssel-! | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 548058 | 2013. december 15. 20:21 | ![]() | |
Helló! Végre 1 veterán, a sok hiper modern gépek között. A katalógusban néztem már én is. Milyen a minősége? | |||||
Emerick | Adatlap | 548056 | 2013. december 15. 19:54 | ![]() | |
Szia! Hatalmas meló lesz, de ígéretesnek tűnik! :) Hajrá továbbra is! ;) I. | |||||
Atis | Adatlap | 548051 | 2013. december 15. 19:42 | ![]() | |
Sziasztok. Nekem tetszik Fékkulcsé is meg meg biago78-é is szép tiszta munkák.. gratula. Mindenkinek jó építést. üdv. | |||||
exec | Adatlap | 548028 | 2013. december 15. 17:52 | ![]() | |
Szia fékkulcs, Szép darab. Nekem is megvan, nagyon szeretem. Ami nekem feltűnt, én a warsteiner matricát nem tettem volna rá, dehát ízlések és pofonok. Egyébként egy dolgot változtatnék a helyedben, mégpedig valami tartó szerkezetet csinálnék a helyedben a motorháztetőhöz, hiszen a szentlélek nem tartja azt meg. Egyébként tetszik, szép munkának tűnik. exec | |||||
fékkulcs | Adatlap | 548026 | 2013. december 15. 17:19 | ![]() | |
biago78 | Adatlap | 548012 | 2013. december 15. 15:49 | ![]() | |
FireFoX | Adatlap | 547918 | 2013. december 14. 14:21 | ![]() | |
Sziasztok! IVECO Turbostar II-ről keresnék részletképeket (motor, alváz, futómű, beltér stb...) vagy olyan oldalt ahol találok ilyet. Köszönöm szépen előre is! Tamás | |||||
Levi | Adatlap | 547824 | 2013. december 12. 19:04 | ![]() | |
Sziasztok! Elkezdet vagy kész kamionokat vennék! Képeket árakat mailben várom panya.levente@citromail.hu Üdv! | |||||
Gaben86 | Adatlap | 547523 | 2013. december 7. 20:54 | ![]() | |
Gaben86 | Adatlap | 547522 | 2013. december 7. 20:50 | ![]() | |
bebá | Adatlap | 547210 | 2013. december 3. 17:07 | ![]() | |
Nagyszerű munka - ezt már lehetett tudni a "részeredményeknél" is Gábor.Gratulálok! | |||||
bucsi | Adatlap | 547206 | 2013. december 3. 17:00 | ![]() | |
SzaTi | Adatlap | 547147 | 2013. december 2. 19:42 | ![]() | |
Gabi! Ez bizony nagyon jól sikeredett! | |||||
Gabi | Adatlap | 547138 | 2013. december 2. 17:56 | ![]() | |
Sziasztok! Köszi szépen, lehet még kap egy kis koszt, majd meglátom. Zsolti! Sajna itt is csak 24 órás a nap, rövid is néha. :D Gabi | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 547083 | 2013. december 1. 18:50 | ![]() | |
vezérem ez is perverz lett!elnézést kérek az építő jellegű kritikáért,mivel egy darab késznek nevezhető makettem van de tényleg jóval koszosabbnak kell lennie a darunak.a vicc az,hogy a csont új daru kb 10 óra munka után már mindenfelé szivárog,csöpög,folyik.minden csapszeg,cső olajos,zsíros.az viszont beteg,hogy milyen pontosan vágod ki a darabokat,mintha lézerrel vágták volna.mikor van időd rá?berényben egy nap 28 óra? elnézést de nem váltogatom a betű méreteket! | |||||
usatika | Adatlap | 547079 | 2013. december 1. 18:20 | ![]() | |
Nagyon király és végre ez is koszos...enyhén munkaszaga van.Pár munkavédelmi stencil azért még elférne,elvileg kötelező is rájuk.No meg a kitológémre némi kenőanyagcsík mert nem fém a fémen csúszik..de nem akarok bele vau-vauzni természetesen Remélem viszed jabekkébe és eredményesen szerepel! | |||||
laller788 | Adatlap | 547064 | 2013. december 1. 16:00 | ![]() | |
Nagyon szép lett! Gratula! | |||||
Gabi | Adatlap | 547045 | 2013. december 1. 12:30 | ![]() | |
usatika | Adatlap | 546798 | 2013. november 27. 19:05 | ![]() | |
usatika | Adatlap | 546742 | 2013. november 26. 20:47 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Jelenleg a Cruiseliner-nél alkatrészre várok, plusz volt időm, ezért valamiféle egyszerű diót csináltam a Keni-hez és az R Mack-hez. Valamint levettem a polcról egy kb 3 éve félbehagyott Freightlinert. Pont jó karácsonyi elfoglaltságnak. :)
Üdv,
Rp