<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 535710 | 2013. június 15. 12:41 | ||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 535703 | 2013. június 15. 12:07 | ||||||||||||||||||||||||
De... De miért is reméled? | |||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 535698 | 2013. június 15. 10:53 | ||||||||||||||||||||||||
Akkor már tudom kit keressek majd fotók miatt :) | |||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 535697 | 2013. június 15. 10:31 | ||||||||||||||||||||||||
Megjártuk az árvizet!A helyzet úgy hozta,hogy Szigetmonostornál segíthettünk a helikoptereknek!Mi töltöttük a közel 1 tonnás zsákokat! Eszméletlen nagy élmény volt együtt dolgozni veletek srácok!Nagy megtiszteltetés volt a számunkra! A kalocsai laktanya feletti 4-es kötelék pedig egyszerűen feledhetetlen! | |||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 535075 | 2013. június 5. 17:39 | ||||||||||||||||||||||||
Szép makett!Vajon itthon megcsinálta már valaki? A műszaki állomány körében nem egy népszerű festés!Rengeteg látványterv készült!Szebbnél szebbek,de végül egyik sem került megvalósításra! Visszatérve a makettre!A foltozás színe szerintem nem az igazi!Sokkal kékesebbek a foltok! A póttartály is elég fura!:-) Kicsit talán rövid,vagy csak nagyon hátra került. A szívócsatorna/felső bemenet kombinációja sajnos ez esetben sem sikerült élethűen ábrázolni. Ja!És nem látom a "Gracy" feliratot a bal szívócsatorna oldalán! Meg persze még tudnám sorolni,de a lényeg,hogy szép a makett,és külön örülök neki hogy Németországban is vannak akiknek tetszik ez a gép! | |||||||||||||||||||||||||||
Csobi21 | Adatlap | 535050 | 2013. június 5. 12:38 | ||||||||||||||||||||||||
plusz link gomb | |||||||||||||||||||||||||||
Csobi21 | Adatlap | 535049 | 2013. június 5. 12:37 | ||||||||||||||||||||||||
http://www.modellversium.de/galerie/8-flugzeuge-modern/10559-mig-29-fulcrum-a-academy.html | |||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 535007 | 2013. június 4. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||
Helikopterek időszakos javítása Szolnokon.www.szoljon.hu/galeria/65132 | |||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 534825 | 2013. június 2. 11:12 | ||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 534695 | 2013. május 30. 22:44 | ||||||||||||||||||||||||
hörbi | Adatlap | 534503 | 2013. május 28. 18:32 | ||||||||||||||||||||||||
üdv: flightplanet.com/aircraft-for-sale/aero-vodochody/l-39-albatroszo__266.php főleg az utolsó két kép amiért ezt belinkeltem... | |||||||||||||||||||||||||||
cenci2 | Adatlap | 534289 | 2013. május 26. 13:24 | ||||||||||||||||||||||||
Taszári video 94-ből .Szép felvételek .www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 534153 | 2013. május 24. 18:55 | ||||||||||||||||||||||||
Azért vegyük az is figyelembe, hogy a gép időszakos munkáit a honi bázison kell elvégezni. Ez ugye Szolnok. Mindenki úgy aggódik, mintha nem lett volna még ilyen. Utána biztos újra lesz Pápán is gép. | |||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 534135 | 2013. május 24. 13:56 | ||||||||||||||||||||||||
Szevasz zsury! A cikkhez csak annyit , hogy Pápán nem szolnoki műszaki dolgozik hanem pápai ! Üdv sárkányos | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 534123 | 2013. május 24. 12:18 | ||||||||||||||||||||||||
Hát, ez egy nagyon dobozból építés volt, pilótét kapott, meg a faroktámaszt cseréltem le. | |||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 534103 | 2013. május 24. 07:55 | ||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 534067 | 2013. május 23. 17:20 | ||||||||||||||||||||||||
Nem akarok bele vau, de úgy tudom, hogy a magyar szolgálatba állt PZL-11 "a" változat volt, ez itt a képen meg egy "c". | |||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 534023 | 2013. május 23. 07:34 | ||||||||||||||||||||||||
Láttam én már azt 3-asnak meg 7-esnek is... De ezek szerint ez egy ismeretlen gép, nem csak ismeretlen fotó. Próbálok majd kifotosopolni belőle valami használhatót. | |||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 534014 | 2013. május 22. 22:40 | ||||||||||||||||||||||||
A sas lábánál a fehér háttér nem stimmel, a Winkler képen nem követi olyan szorosan a sas körvonalát. A másik fotón én 3-nak látom a törzsgyűrűbe lógó számot. Üdv ad | |||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 534010 | 2013. május 22. 22:09 | ||||||||||||||||||||||||
Igen, amin látható a lajstrom, az ismert. Az a viszonyítási pont az újhoz :) | |||||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 534003 | 2013. május 22. 20:03 | ||||||||||||||||||||||||
Üdv.! A Z0+96 -ról ez egy közismert,a tulaj által több helyen is publikált szines, diáról készült fotó. Eses Sándor | |||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 534001 | 2013. május 22. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||
Szerintem meg ZG,vagy ZQde nem biztos | |||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 533978 | 2013. május 22. 13:25 | ||||||||||||||||||||||||
A Me 210 Ca-1 állítólag teljesen ismeretlen fotó (gondolom, a többi is, de ez elég ritka típus), legalábbis Bernád Dénes sem látta még, az orgon. Az eladó szerint semmi csak egy egyes látszik a lajtstromból sajnos, de a sas körüli fehér folt engem erősen a Z0+96-ra emlékeztet (kép az avia-infóról) | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 533974 | 2013. május 22. 12:11 | ||||||||||||||||||||||||
A fénykép torzít, nem lóg, a két szárny egy nagy felületen illeszkedő egybeöntött masszív darab műanyag. | |||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 533973 | 2013. május 22. 11:44 | ||||||||||||||||||||||||
A lencse torzít vagy tényleg lóg a szárnya? | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 533968 | 2013. május 22. 09:46 | ||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 533794 | 2013. május 20. 01:24 | ||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 533769 | 2013. május 19. 18:30 | ||||||||||||||||||||||||
Le a kalappal előtte.Köszönöm Kuolema! | |||||||||||||||||||||||||||
Kuolema | Adatlap | 533767 | 2013. május 19. 18:14 | ||||||||||||||||||||||||
Hali! Szabó Ákos kolléga már elkövette, nem is akármilyen minőségben. www.albatros.extra.hu/makettek/2004/csorike/index.htm | |||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 533765 | 2013. május 19. 17:49 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok.Mai nap családommal ellátogattunk a Szolnoki Rep.Múzeumba.Lenyűgöző még mindig többszöri látogatásra is.Gyerkőcök most voltak először éy lám csodát mi tetszett meg nekik elsőre a CSŐRIKE. Esetleg van rá esély valaha is ezt megépíteni makettban?1:72 a standard méret de talán még a 48-ast is bevállalnám csak lenne hozzá matrica.(festeni pisztollyal ahhoz még 100 évet kellene élnem) | |||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 533175 | 2013. május 10. 20:54 | ||||||||||||||||||||||||
russianplanes.net/id106757
russianplanes.net/f!b!t!a!c!d!l20!g!m!s10!u!r!k!v1!p2!reg!ser!n Ha nem jön be akkor a Foto Foto dnya. | |||||||||||||||||||||||||||
NORAD | Adatlap | 533172 | 2013. május 10. 20:32 | ||||||||||||||||||||||||
Linkeld már be. Nem találom. K! | |||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 533170 | 2013. május 10. 18:50 | ||||||||||||||||||||||||
Újra van pár csodás minőségű hazai kép a russianplanes oldalon | |||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 533136 | 2013. május 10. 10:02 | ||||||||||||||||||||||||
Köszi! Elég homályos volt ez az altípus, bár sok helyen emlegetik. | |||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 533134 | 2013. május 10. 09:07 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Elnar A Re 2000 GA kapott plusz 340 liternyi üzemanyagtartályt és 170 literes póttank-függesztési lehetőséget, ettől lett Grande Autonomia, vagyis - nagy önállóságú. Mellékesen kissé módosították a kabinberendezést. Összesen 12 épült belőle, csak az olaszoknak volt. Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||
Csobi21 | Adatlap | 532952 | 2013. május 7. 17:58 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Miért nincs fent a youtube-on "Az ég katonái" c. film, eddig fent volt... | |||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 532132 | 2013. április 27. 10:25 | ||||||||||||||||||||||||
A Re 2000 és a Re 2000 Grande Autonomia közt mi volt a különbség? A Királyi Légierőnek melyik volt? | |||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 532029 | 2013. április 25. 22:50 | ||||||||||||||||||||||||
Szép volt! www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||
cenci2 | Adatlap | 531630 | 2013. április 20. 21:15 | ||||||||||||||||||||||||
Pusztaottlakai Mi-24 simonkagyorgy.hu/heti-blog/ Szállításkor egy kicsit megnyomkodták . | |||||||||||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 531616 | 2013. április 20. 18:26 | ||||||||||||||||||||||||
Mondjuk hajtóművek nincsenek benne... | |||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 531602 | 2013. április 20. 12:40 | ||||||||||||||||||||||||
Ez komoly, már csak kellene tudnom, hogy erről miért nem tudok, amikor tőlem 20km-re van!:) Hétvégi kirándulás lesz ebből... | |||||||||||||||||||||||||||
NORAD | Adatlap | 531599 | 2013. április 20. 10:55 | ||||||||||||||||||||||||
(Ez egy idézet volt az indexes hozzászólásból, amit nem én írtam, nem én fényképeztem.) | |||||||||||||||||||||||||||
NORAD | Adatlap | 531598 | 2013. április 20. 10:53 | ||||||||||||||||||||||||
"Pusztaottlaka - igen van egy ilyen falu Orosháza mellett, kb 350-en lakják - kapott egy 24-est mindenestűl. forum.index.hu/Article/viewArticle " | |||||||||||||||||||||||||||
cenci2 | Adatlap | 531550 | 2013. április 18. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||
Az NDK-s gépek már nagyon leharcoltak és kifosztottak a magyar 24-esben az elektronika nagyrésze megvan csak a hajtoművek és a főreduktor hiányzik ahogy láttam,de már azok nélkül szállították le. | |||||||||||||||||||||||||||
futár | Adatlap | 531532 | 2013. április 18. 20:01 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Ahogy manapság a Kossuth működik, nem vinni kéne oda gépeket, hanem inkább elhozni... Az oktatás ma nem azon múlik, hogy milyen technika pusztul az udvaron, hanem a tanárok és a vezetőség hozzáállásán. A gépekért tényleg kár és az iskolába is kellene valami hajtóművezhető gázturbinás helikopter. A Mi-8-asukat szépen kifestették és nyári tantermet rendeztek be a belsejében. Nem tudom hogy működőképesek-e a rendszerei, mi soha sem nyúlhattunk hozzá, kivéve vizsgán... Szerintem nem nagyon kell a Kossuthnak már vadászgép, van egy MiG-21MF, évente 2-3 alkalommal hidraulika rendszerpróbáznak rajta, egyébként hozzá se nyúlnak. Milyen állapotban vannak a 24-esek, nagyon ki vannak belezve? | |||||||||||||||||||||||||||
cenci2 | Adatlap | 531528 | 2013. április 18. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||
Bocsi igazad van ,de állítólag azokból is kerül ide szétbontásra . | |||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 531527 | 2013. április 18. 18:48 | ||||||||||||||||||||||||
cenci2 | Adatlap | 531522 | 2013. április 18. 17:50 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A mai nap a Csepel művek területén volt dolgom és ha már ott voltam benéztem a Solar Kft.-hez megnézni a megsemmisítésre váró Minyókat .Pár volt PG-s kollégával is találkoztam akik a szétszerelést végzték .Ahogy láttam 11db NDK-s és 1db (582 lajstromú) Mi-24-es van a telephelyen .Nem jó látni így ezeket a gépeket megsemmisítve ,inkább valamelyik múzeumba vagy akár a csepeli Kossuth Lajos Repülőgép-szerelő középiskola tanműhelyében is elférne ezekből és ide kellene is pár gép az oktatáshoz pl.Su22 ,Mig21UTI ,Bis Mi-24, Mi-2 stb. Én kb. 10éve próbáltam a honvédségtől beszerezni az iskolának ezekből a gépekből ,de sajnos akkor elutasítottak és csak pár kisebb alkatrészt tudtak volna biztosítani és azt is egy kft.-keresztül pénzért amire persze az iskolának nem tellett .Talán még valakinek lesz kedve intézkedni ez ügyben amíg még van pár gép .A gépekről készítettem pár fotót a telefonommal . | |||||||||||||||||||||||||||
Kicsi | Adatlap | 530624 | 2013. április 7. 23:27 | ||||||||||||||||||||||||
http://index.hu/bloghu/airbase/2013/04/06/akar_a_fold_alol_is | |||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 530457 | 2013. április 6. 15:39 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Két 1/72-es gép tőlem, a KORA Models WM-16-osa és 21-ese. Full műgyanta készletek, volt velük szenvedés rendesen: a tartódúcok nem érnek össze, pozíciójuk nincs jelölve, az egész törzs egy csőként van kiöntve, abba kellene beledolgozni a kabint, összeállítási rajz nehezen kibogarászható, ablakokhoz csak egy vastag műanyaglapot adtak, stb. Viszont a matrica legalább jó (csak sokat kell várni, hogy leázzon, erre figyeljen, aki esetleg szintén megépíti őket). Dobozból építve mindkettő, amennyire ez lehetséges, csak pilótákat kaptak máshonnan, meg néhány tartódúcot cseréltem drótra, hogy tartson is. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Üdv R.