<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
búza | Adatlap | 548167 | 2013. december 16. 21:11 | ![]() | |
migi | Adatlap | 548162 | 2013. december 16. 20:46 | ![]() | |
Szia Sanyi Látod ezt nem tudhattam , Igen azt adják , de a könyvek képei alapján nem lehet olyan nagy különbség a gyakorló változat és az éles között , én egy Il-28as bombáját alakítottam át , Igen megcsináltam a kapcsolókat bár nem sok látszik belőle , pedig a tartó is lényeges mert csak ehhez a fegyverhez használták , tudtommal mást nem is lehetett rá rakni , üdv:migi | |||||
sanyi | Adatlap | 548159 | 2013. december 16. 20:38 | ![]() | |
Szia Migi! Köszi, tudom, de én 72-ben építek és a 48 nagy lenne. Illetve ők a gyakorló IAB-500 bombát adják, nem pedig az élest. Én is ilyet akarok, startrakétákkal felszerelve. A kabinkeretre megcsináltad a kezelőpanelt? A pilóta elé volt felszerelve a kapcsolók tömege, az is látszik, nem csak a tartó!:) | |||||
migi | Adatlap | 548147 | 2013. december 16. 18:17 | ![]() | |
Szia Jó rendben van , van logikája amit írtál hogy az már cserélve volt , köszi szépen megfogom lesni őket , még egy kicsit én is nézelődöm a témában . | |||||
Nyugger | Adatlap | 548143 | 2013. december 16. 17:56 | ![]() | |
Szia migi! Megnéztem az ex.DDR légierőről szóló könyveimet. A sok színes kép és rajz után azt tudom mondani, hogy a –periszkóp helye- csak a 21PFM gépek terepfestése után jelent meg. Erősen feltételezhető a kabintető cseréje a nyolcvanas években és akkor már csak az 21MF-hez tartozó kabintető volt. Az persze rejtély ha igaz az okoskodásom, hogy miért nem használták ? Persze azt sem tudom, hogy a drezdai repülőgépgyár ahol a nagyjavítások voltak tudott-e kabintetőt készíteni mint a anno a PG. A januári RBK-ra elviszem a ’bizonyítékokat’. | |||||
migi | Adatlap | 548132 | 2013. december 16. 17:08 | ![]() | |
Semmi gond , van ez így , Azért is kérdeztem a dolgot mert anyagot gyűjtök egy Német Luftwaffés PFM építéséhez , és közben feltűnt a periszkóp hiánya . | |||||
cenci2 | Adatlap | 548130 | 2013. december 16. 16:58 | ![]() | |
Igazatok van véletlenül mellényúltam a nagy igyekezetben .:) | |||||
migi | Adatlap | 548127 | 2013. december 16. 16:29 | ![]() | |
Igen ez tényleg PF , | |||||
Nyugger | Adatlap | 548126 | 2013. december 16. 16:27 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 548125 | 2013. december 16. 16:25 | ![]() | |
migi | Adatlap | 548124 | 2013. december 16. 16:21 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 548123 | 2013. december 16. 16:17 | ![]() | |
Szia Migi ! Ezen a képen -ae77eedcc1f4- 21PF van. | |||||
migi | Adatlap | 548121 | 2013. december 16. 15:51 | ![]() | |
Igen, de ahogy átnéztem a képeimet , látni hogy 2 féle kabintető van , amin ott a helye és amin nincs nyoma se annak a betoldásnak . | |||||
cenci2 | Adatlap | 548120 | 2013. december 16. 15:47 | ![]() | |
migi | Adatlap | 548119 | 2013. december 16. 15:40 | ![]() | |
Tényleg nincs a Jugóknál se | |||||
cenci2 | Adatlap | 548118 | 2013. december 16. 15:35 | ![]() | |
cenci2 | Adatlap | 548117 | 2013. december 16. 15:27 | ![]() | |
migi | Adatlap | 548116 | 2013. december 16. 15:21 | ![]() | |
Gondolod hogy ez gyári kialakítás ? vagy a NDK-ások fusiztak egy kicsit . | |||||
cenci2 | Adatlap | 548115 | 2013. december 16. 15:16 | ![]() | |
migi | Adatlap | 548114 | 2013. december 16. 14:58 | ![]() | |
Mivel az összes NDK PFM gépen nem láttam periszkópot , vagy így kapták , vagy tényleg le szerelték , de vajon miért ? | |||||
erwyn | Adatlap | 548107 | 2013. december 16. 13:18 | ![]() | |
Valaki szagszerűen eltávolította a periszkópot és, hogy ne essen be az eső, ezzel a lemezdarabbal zárta le a lyukat. | |||||
migi | Adatlap | 548102 | 2013. december 16. 12:56 | ![]() | |
migi | Adatlap | 548087 | 2013. december 16. 08:51 | ![]() | |
Sanyi , én úgy tudom hogy az Eduard kiadta a bombát és a tartót egy készletben . | |||||
migi | Adatlap | 548085 | 2013. december 16. 08:20 | ![]() | |
Szia Laci Fogalmam nincs honnan töltöttem le . | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548075 | 2013. december 15. 22:43 | ![]() | |
Szia migi Jobban megnézve a képeidet, a másodikon az utolsó gép függőleges vezérsíkja mögött a háttérben mintha a tököli 7-es (rom)hangár látszana! Honnan van ez a fotó (előtérben a "16"-os SzMT-vel)? Üdv R. | |||||
cenci2 | Adatlap | 548071 | 2013. december 15. 22:14 | ![]() | |
Itt is találsz pár fotót és infót ,de lehet hogy már ismered ezt az oldalt : www.strizhi.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl | |||||
migi | Adatlap | 548052 | 2013. december 15. 19:45 | ![]() | |
Sanyi le vagy maradva . én már 2-3 éve megcsináltam , igaz akkor még csak egy OEZ kittből sikerült .A csomagról meg igazán lehet képet találni , a tartója az lényegesebb , | |||||
sanyi | Adatlap | 548050 | 2013. december 15. 19:39 | ![]() | |
Jááájjj és ott vannak az atomhordozókról is a fotók! Már csak a csomagról kellene kép és építenék is!:) | |||||
zoli75 | Adatlap | 548049 | 2013. december 15. 19:32 | ![]() | |
Szia, A bis tartályos SzMT gépek "50 bis" gyártmány számmal szerepeltek. A tököli 2. és 3. század is a "bis" tartályos verziót repülte. Üdv.: Gyarmati Zoltán | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548048 | 2013. december 15. 19:26 | ![]() | |
Szia cenci A "12"-es gép környezete nem néz ki Tökölnek, de a katonák se nagyon orosznak, ez valami külföldi (NDK?) települési gyakorlat lehetett, így talán elképzelhető. A másik kettő passz, a "05"-öst ismerem, a Jefim Gordon-féle könyvben körbe van fotózva, de egy nyikket nem írnak róla hol készültek a képek, és vigyáztak is, hogy ne lehessen azonosítani. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 548047 | 2013. december 15. 19:25 | ![]() | |
Most néztem meg az ottani képeket , sajnos a 14 esnek már hiányzik az orrkúpja , | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548044 | 2013. december 15. 19:16 | ![]() | |
Szia migi Nem csoda, hiszen a Moszkva melletti Dolgoje Ledovo repülőterén álldogál mint oktatási tansegédlet a Moszkvai Energiaipari Egyetem gépeként, tehát aránylag jól hozzáférhető. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 548042 | 2013. december 15. 19:03 | ![]() | |
Némelyik képen a Roberts felirat de ismerős | |||||
cenci2 | Adatlap | 548041 | 2013. december 15. 18:41 | ![]() | |
migi | Adatlap | 548040 | 2013. december 15. 18:38 | ![]() | |
Szia Laci Ez a 14 es jól dokumentált gép , vagy 40 kép van fönt róla a jelenlegi kopottas állapotába . | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548039 | 2013. december 15. 18:35 | ![]() | |
Szia Taylor Az MT külsőre ugyanaz, mint az SzMT, nem lehet őket megkülönböztetni(nem is lehet túl nagy irodalma a tipusnak, ugyanis csak 15 darab MT épült). Szergej nemigen hivataloskodott, állítólag (nem én voltam velük beszélő viszonyban, hanem egyik mérnök-kollégám) ők egyszerűen mint "púpos" és "kis-tartályos" néven különböztették meg a gépeiket. A gyártmánykódjuk viszont más volt, a bisz-tartályos "15"-ös, a pupos "50"-es gyártmány névre hallgatott (mármint ipari berkekben, mert elsősorban ott használták ezt a kódolást). Üdv R. | |||||
Taylor2 | Adatlap | 548036 | 2013. december 15. 18:25 | ![]() | |
Szia Rumcájsz52! Igazad van. De voltak Tökölön Bis gerinces SzMT-k is. Azoknak más volt a nevük? Ők voltak a MT-k? Üdv:Taylor2 | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548035 | 2013. december 15. 18:24 | ![]() | |
Szia migi Szerintem elég nagy a valószínűsége, hogy tököliek. Egyébként többek között ezt a "14"-est adta ki az Eduard. R. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548033 | 2013. december 15. 18:20 | ![]() | |
Szia Taylor Csak arra vigyázz, ezek közül egyedül a "17"-es MT/SzMT tipus. Üdv R. | |||||
badgo | Adatlap | 548032 | 2013. december 15. 18:15 | ![]() | |
badgo | Adatlap | 548030 | 2013. december 15. 18:15 | ![]() | |
És ott a 17-es és a 42-es. :) az IAP 515 orosz forumán találtam. | |||||
Taylor2 | Adatlap | 548029 | 2013. december 15. 18:11 | ![]() | |
Sziasztok! Én is tervezek egy tököli SMT-t építeni. Ezekkel a képekkel tudok hozzájárulni a témához. Amúgy vannak még jó képek a Mig-21 topik végefelé! Ha van valakinek még jó fotóanyaga az engem is érdekelne! Üdv: Taylor2 | |||||
zoli75 | Adatlap | 548020 | 2013. december 15. 16:55 | ![]() | |
Szia badgo, Íme néhány oldalszám a tököli 515 iap. állományából: "piros, majd üres 30-35ig, 41,42, 70,71,77,78,79,81,83,84,86" "06,08,09,12,14,17,18,25" Forrás: Légierő társbérletben II. kötet 226. oldal. 1977-78tól lettek átfestve terepszínűre addig egyszínű alumínium színnel repültek. Üdv.: Gyarmati Zoltán | |||||
badgo | Adatlap | 548016 | 2013. december 15. 16:08 | ![]() | |
badgo | Adatlap | 548014 | 2013. december 15. 15:52 | ![]() | |
Sziasztok! Nagyon köszönöm az infokat! Igazán jól néz ki ez az Eduardos festés. Úgyhogy úgy tűnik ez lesz a befutó. Ha véletlenül mégsem Tököli, hát akkor sem bánkódom sokat. Mégyegyszer köszönöm! Üdv, robi | |||||
búza | Adatlap | 548010 | 2013. december 15. 15:36 | ![]() | |
Az. R-13M nitrogénes tartón. | |||||
migi | Adatlap | 548007 | 2013. december 15. 15:28 | ![]() | |
R-13 as lenne ? | |||||
migi | Adatlap | 548005 | 2013. december 15. 15:19 | ![]() | |
migi | Adatlap | 548004 | 2013. december 15. 15:14 | ![]() | |
Szia Laci Akkor elképzelhető hogy ezek is volt Tököli gépek lennének ? | |||||
búza | Adatlap | 547996 | 2013. december 15. 14:54 | ![]() | |
Mi több, van egy rakás fotód is! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
Azthiszem van éles bombáról is kép, legalábbis a leírás szerint. Elvileg a robbantás módja szerint változik az orrkúp.