<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Muzzy | Adatlap | 541949 | 2013. szeptember 17. 14:43 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 541948 | 2013. szeptember 17. 14:36 | ![]() | |
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
pintair | Adatlap | 541947 | 2013. szeptember 17. 14:36 | ![]() | |
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
pintair | Adatlap | 541946 | 2013. szeptember 17. 14:33 | ![]() | |
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
pintair | Adatlap | 541945 | 2013. szeptember 17. 14:33 | ![]() | |
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
pintair | Adatlap | 541944 | 2013. szeptember 17. 14:28 | ![]() | |
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
decente | Adatlap | 541922 | 2013. szeptember 17. 07:03 | ![]() | |
Sziasztok! Remélem jó topicba írok, mert úgy látom újabban csak modern gépekről folyt a csevej. Szereztem egy I-16 makettet, 1:48-as Eduard. Nincs hozzá összerakási, matrica stb., de a makett rendben van. Igazítson el valaki, hogy miről ismerhetők fel az alváltozatok. Eduardék adtak ki 10, 17, 24 és 29-es típust is. Előre is köszönöm! Zsolt | |||||
zoli1989 | Adatlap | 539365 | 2013. augusztus 9. 22:29 | ![]() | |
Na ezek értenek a festésmintákhoz! Ez nagyon retro lett ! :) russianplanes.net/id115271 russianplanes.net/id115278 russianplanes.net/id115334 | |||||
vandork | Adatlap | 538285 | 2013. július 26. 10:22 | ![]() | |
a találkopzó jól sikerült: több száz érdeklődő a nyílt napon, július 14-én, sok-sok volt szovjet pilóta, műszaki, magyar barátok, hagyományőrzők! www.soviet-airforce.com/ | |||||
Regal | Adatlap | 537303 | 2013. július 11. 07:46 | ![]() | |
Szia Sárkányos! köszi a linket, látom Pisti is most kezdte májusban. Jövőre jó lenne elmenni Móvárra, akciósabban be lehet szerezni onnan a dolgokat (a börzéje utolérhetetlen:-)) Én régen is a hellfighter festéssel szemeztem - az évfordulós/ünnepi díszfestések mindig is vonzottak... Üdvözlettel, Regal | |||||
sárkányos | Adatlap | 537278 | 2013. július 10. 19:32 | ![]() | |
Amúgy építését itt tudod követni www.makett.org/smf/index.php/topic,5698.msg133045.html | |||||
sárkányos | Adatlap | 537277 | 2013. július 10. 19:26 | ![]() | |
Szevasz. A felület szép a matricája is de én magyart csinálok majd belőle. Eddig megrendeltem hozzá a gyanta kerekeket, gyanta futóműaknákat és a gyanta hmü-vet. Még hátra van a gyanta kabin meg egy kis réz.Az a szerencse ért, hogy idén Móváron meg tudtam venni 7200Ft-ért. Ahol eddig láttam még 10e alatt nem volt. Szerintem jó vétel. Üdv sárkányos | |||||
Regal | Adatlap | 537268 | 2013. július 10. 18:07 | ![]() | |
Sziasztok, Köszönöm Taylor, ezt az oldalt még nem nézten, csak más review-kat. Sárkányos, a matricája jó minőségű, hogy látod? A review-ban azt ecsetelték, hogy maga a makett az 1/32-es kicsinyített mása minden hibájával együtt ( katapult ülés, stb). Elkezdted már összerakni? Én megvettem korábban az italeri makettet, hogy majd átkarcolom, de az pont nem fog megépülni nálam soha...van hozzá gyanta kabin + mindenféle kulső/belső/hajtómű maratás (bár már láttam az eduardnál gyanta kereket, hajtóművet, futóaknát, de ez kb mégegy 8-10 000. A panelvonalak, szegecsek szépek/arányosak? Üdvözlettel, Regal | |||||
sárkányos | Adatlap | 537258 | 2013. július 10. 16:53 | ![]() | |
Szevasz! Nekem meg van, elég jó készlet ALAPNAK!Apró hibái vannak. Kiegészítőket elbírja, de ha anélkül akarja az ember megcsinálni úgy is szép gép építhető. Üdv sárkányos | |||||
Taylor2 | Adatlap | 537247 | 2013. július 10. 14:21 | ![]() | |
Szia! Remélem ezzel segítettem. :) www.model-making.eu/products/Mikoyan-Guryewicz-MiG-23MF-Flogger-B.html Üdv:Taylor2 | |||||
Regal | Adatlap | 537221 | 2013. július 10. 07:47 | ![]() | |
Sziasztok, erről a makettről tud valaki egy kis info-t, hogy milyen a kidolgozása, mennyire korrekt?: 1/48 02854 MIG-23MF Flogger-B (Hell rider-es matricával) Segítségeteket előre is köszönöm! Üdvözlettel, Gábor | |||||
Freddy | Adatlap | 536525 | 2013. június 28. 10:23 | ![]() | |
,, Idén 30 éve, hogy a két repülőtér betonját újra öntötték, mármint Kecskemét és KunDAMARAS. Damaras, így, mert voltak néhányan, akik nehezen ejtették ki a Madaras szót." Egy ismerősünk Kanverebesnek hívja. | |||||
pintair | Adatlap | 536506 | 2013. június 27. 21:17 | ![]() | |
2013. július 12-14-én nagyszabású találkozó színhelye lesz a berekfürdői repülőmúzeum, és a kunmadarasi volt szovjet repülőtér területe. Szenzációs program, Skacok! Én legalábbis nagyon örülök, meghívottként ott találkozhatom 30 éve nem látott volt szovjet kollégámmal, akivel 1983-ban 1 évig dolgoztam-szolgáltam együtt Mezőkövesden diszpécserként a toronyban. Idén 30 éve, hogy a két repülőtér betonját újra öntötték, mármint Kecskemét és KunDAMARAS. Damaras, így, mert voltak néhányan, akik nehezen ejtették ki a Madaras szót. Na, szóval, én megyek, örülök, bulizunk, beszélgetünk, zakúszkát eszünk a vodkához, repülünk és ...ami összejön. Ha még lesz erőm a színpadon beszélni, megtörténik majd. | |||||
Sennás | Adatlap | 536425 | 2013. június 26. 19:27 | ![]() | |
migi | Adatlap | 535788 | 2013. június 16. 19:53 | ![]() | |
migi | Adatlap | 534516 | 2013. május 28. 20:31 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 531465 | 2013. április 17. 21:12 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 531464 | 2013. április 17. 21:10 | ![]() | |
szééép russianplanes.net/id104431 | |||||
Freddy | Adatlap | 531384 | 2013. április 16. 14:25 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 530930 | 2013. április 10. 20:50 | ![]() | |
Látom mindenkinek bejön ez a sor... :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 530798 | 2013. április 9. 20:45 | ![]() | |
Sziasztok! Hát ilyent! Jaj-jaj. Ide kéne belőlük vagy 40db de repterenként. Pápa, Sármellék, Taszár, Kecskemét Mező kövesd, Debrecen. Üdv: kamovos | |||||
búza | Adatlap | 530764 | 2013. április 9. 16:12 | ![]() | |
Persze! A szárnyán meg önkényuralmi jelképet hordoz? | |||||
Lala | Adatlap | 530763 | 2013. április 9. 15:44 | ![]() | |
Nem tiltakoznék ellene egy percig sem :-) | |||||
Miggyuri | Adatlap | 530748 | 2013. április 9. 13:24 | ![]() | |
Mi a gond az ék felségjelzéssel? Nem is értem. Azon nem múljon!:) | |||||
Altengernagy | Adatlap | 530723 | 2013. április 9. 01:37 | ![]() | |
mirazsmarci | Adatlap | 530718 | 2013. április 8. 22:21 | ![]() | |
Ja,Fürkészdarázs repülőszázad, Taszár. Mostanában lenne időszerű, hogy megkapják az új gépeket... azt hiszem ezzel le is rendeztük volna a régió diplomáciai "problémáít". | |||||
zoli1989 | Adatlap | 530711 | 2013. április 8. 20:56 | ![]() | |
Hát még magyar ékkel, Kecskeméten (Bár én Tököl bázist is el tudnék képzelni :D ) mennyire rendben lenne ez a sor:-) | |||||
PETI | Adatlap | 530706 | 2013. április 8. 20:27 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 530418 | 2013. április 5. 22:02 | ![]() | |
www.airliners.net/photo/Russia---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29SMT-%289-19%29/2246571/L/ az orosz Lagardere: fiatalabbaknak: a Púpos | |||||
skywarior | Adatlap | 529792 | 2013. március 29. 17:54 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 528142 | 2013. március 11. 09:28 | ![]() | |
Van az a russianplanes.net ott jó képek vannak és van olyan rész ahol a gyári szám alapján utána lehet nézni gépeknek stb.Legutóbb MI-26ról kerestem adatot ott szépen lajstrom szerint le van írva minden. | |||||
Sennás | Adatlap | 528138 | 2013. március 11. 09:16 | ![]() | |
528093 beírás. | |||||
Ati75 | Adatlap | 528133 | 2013. március 11. 08:41 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 528131 | 2013. március 11. 08:34 | ![]() | |
Elektrolakatos | Adatlap | 528129 | 2013. március 11. 08:23 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 528093 | 2013. március 10. 18:49 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 528091 | 2013. március 10. 18:28 | ![]() | |
Szia.Erre az eseményre emlékszel?Talán van még több jó fotó is. | |||||
Ati75 | Adatlap | 527860 | 2013. március 8. 08:28 | ![]() | |
Kuolema | Adatlap | 527847 | 2013. március 7. 22:06 | ![]() | |
Szia! Igen, köszönöm, közben rájöttem a megoldásra. Egy Youtube-os videón megmutatják a működését századmásodpercekre lebontva, így lehet látni, hogy a kilövésnek abban a pillanatában, amit meg akarok jeleníteni, ezek a teleszkópos rudak még csak nagyjából félig vannak nyitva, ebből adódóan még nem keskenyednek olyan nagyon, mint az általad csatolt képen, inkább néznek ki egyenes rúdnak. De ahogy most elnézem, még kéne egy kicsit faragni belőlük, mert a mostani hosszuk körülbelül a teljesen kinyílt állapottal egyezik meg. Csatolok képet, hogy mire gondolok, meg linkelem a videót, ott 2:02-nél látható ez a rész. www.youtube.com/watch Üdv.: Kuolema | |||||
Kuolema | Adatlap | 527845 | 2013. március 7. 21:52 | ![]() | |
Szia! Nem, teljesen fiktív. Ilyen festésű fehérorosz Szuhojról nem tudok, egy internetes grafika alapján fújtam, mert megtetszett. A sztori csak annyi, hogy egy alacsonyan járőröző gépet bemérnek Iglával. Kicsapja a törzsféklapot és az ívelőlapokat, erősen felhúzza az orrát, de a rakéta elkapja a bal szárnyat, ami leszakad. A gép nagy állásszögben éppen kezd oldalra lecsúszni, mikor Szergej úgy dönt, hogy kilövi magát az égő roncsból. Ez a pillnat lesz megörökítve. A gépet a szárnyból kiálló acéldróttal rögzítem majd az alaphoz és vattás láng- és füsteffektekkel tűntetem el. Szergejnél ugyan ez a helyzet, ott is beborítja majd a pilótafülkét az indítórakéta füstje és lángja. Összességében ez inkább csak gyakorlás, a különböző technikák próbálgatása, nem történelem- vagy valósághű építés :) Üdv.: Kuolema | |||||
polomalev | Adatlap | 527838 | 2013. március 7. 20:16 | ![]() | |
Szia! Ez egy konkrét esemény ábrázolása lesz? | |||||
Planes | Adatlap | 527837 | 2013. március 7. 20:14 | ![]() | |
Szia Kuolema! Azok a rudak teleszkóposak. | |||||
Kuolema | Adatlap | 527745 | 2013. március 6. 19:36 | ![]() | |
Na, sikerült megoldani egy videót alapul véve. Rájöttem, hogy abban a pillanatban, amit ábrázolni akarok, ez a teleszkópos rúd még nincs kint teljesen, így a pontos méreteire sincs szükségem. Lefényképeztem a frissen lakkozott Szergejt, meg a sérült madárkáját, remélem az építés végén már nem lép fel semmiféle komplikáció, és még érettségi előtt sikerül befejezni :) Ha van véleményetek, ne kíméljetek! ;) Szép estét! | |||||
Kuolema | Adatlap | 527732 | 2013. március 6. 16:27 | ![]() | |
Sziasztok! Tudna valaki pontos adatokkal szolgálni a K-36-os katapultülésből kilövéskor hátrafelé kinyíló stabilizáló rudak méretéről? Szeretném kilőni Szergejt 1:72-ben, és már csak ez a rész hiányzik :) Üdv.: Kuolema | |||||
Ati75 | Adatlap | 526733 | 2013. február 24. 21:09 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Itt is érdemes megnézni, igaz angolul van
mig3.sovietwarplanes.com/i16/i16.htm
Muzzy