<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Freddy | Adatlap | 549277 | 2013. december 30. 19:07 | ![]() | |||||||||||||||||
Patesz28 | Adatlap | 549272 | 2013. december 30. 18:32 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok!Egy Italeri Tigrist kezdtem el építeni és kaptam hozzá fotómaratásokat.A kérdésem,hogy ami a tank (nemtudom a pontos nevét)a görgők fölött a tank oldalá végigfutó talán sárvédő re való fotomaratott lapknak mi lehet a szerepe értelme?Ezt hogyan milyen technikával lehetne meggyűrni?Itt egy link róla www.model-making.eu/products/Pz.Kpfw.VI-Tiger-I-Ausf.E-mid-production.htmlKöszi | |||||||||||||||||||||
sipi13 | Adatlap | 549264 | 2013. december 30. 16:09 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok. kis segitségre lenne szükségem. Mercedes L4500 as teherautót épitek.Arra lennék kiváncsi melyik hadszintéren milyen festése volt. Illetve az alváz ,plató, fülke, minden egyszinü volt? Előre is köszönöm a segitséget. | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549255 | 2013. december 30. 13:43 | ![]() | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549250 | 2013. december 30. 12:57 | ![]() | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549240 | 2013. december 30. 12:05 | ![]() | |||||||||||||||||
Néztem a Gaz-AA kereket 25mm×0.5mm az meg akkor pont kicsi:( | |||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 549237 | 2013. december 30. 11:57 | ![]() | |||||||||||||||||
A kereke ilyen, de hátul süllyesztett az alvázkeret, és persze sima, platós. Nem volt nagy gyár (mondjuk egy Krupphoz képest), és sokféle dolgot gyártottak, valószínűleg sok utánfutójukhoz igyekeztek ugyanazokat az alkatrészeket felhasználni. | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549234 | 2013. december 30. 11:37 | ![]() | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549232 | 2013. december 30. 11:35 | ![]() | |||||||||||||||||
Akkor ez az lehet csak más felépítményel? | |||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 549216 | 2013. december 30. 01:17 | ![]() | |||||||||||||||||
Én az Uhri-féle 3 tonnás 39M pótkocsit akarom megépíteni. Sajnos nincs róla feltehető képem, minden, ami van (pár fénykép és két nézeti rajz) az Ikarus Story 3 könyvben van. Egyelőre az alvázkereteknél tartok. A kerekeken én is gondolkoztam, 29,6 mm átmérő, 6,1 vastagság, ha találok ilyen méretűt valahol, akkor azt felhasználom, max a felnit átszabom kicsit. Ez nagyobb, mint a korabeli 1-2 tonnás teherautók kereke, a ZiSz-151-esé talán jó lesz. | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549214 | 2013. december 30. 00:29 | ![]() | |||||||||||||||||
Gumit mit gondoltál rá?Miről akarod levenni?Lehet picit csalok veszek egy Miniart Gaz-AA készletet azt dobom fell,kiválló minöségü kerekek. | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549213 | 2013. december 30. 00:19 | ![]() | |||||||||||||||||
Egy fokkal jobb a tied,a merevitő(inkább úgy mondanám ami összefogja az oldalfalat) az nállad sima lapos vas,a németeken meg "U" vas csába!Hajtogathatok unalomig. | |||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 549212 | 2013. december 30. 00:11 | ![]() | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549211 | 2013. december 29. 23:53 | ![]() | |||||||||||||||||
Amit te szeretnél arrol teszel fel képet:-) | |||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 549210 | 2013. december 29. 23:50 | ![]() | |||||||||||||||||
A nagyitott kép az ott mi lehet?A ponyva tartó vas? Szerintem is az. | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549209 | 2013. december 29. 23:39 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia.Na ez az csak meg találtam!Ilyen lesz,ez az ideális méret.Nem bonyoítom tovább.Olyan sok van tényleg lehet miből válogatni.Picit rövid az a tengelytáv inkább a 3" kép" az ideális.A nagyitott kép az ott mi lehet?A ponyva tartó vas? | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549162 | 2013. december 29. 17:20 | ![]() | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549161 | 2013. december 29. 17:12 | ![]() | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549159 | 2013. december 29. 16:52 | ![]() | |||||||||||||||||
Valószínű mindent felhasználtak.Arról még kevesebb kép maradt fent. Kísérlet.Orvosi spatula!Tiszta fa,jó kemény 150×20×1.5 vagy 2mm vastag.Oldalfalat,padlózatot k.va könnyű csinálni belőle.Ragasztani megint csak könnyű. | |||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 549154 | 2013. december 29. 16:34 | ![]() | |||||||||||||||||
Van ott valami a Bofors alváz lehet? Ha orosz, akkor szerintem inkább a KSz-12-esé. Még ami eszembe jutott, hogy lehet, besorozott civil utánfutókat is használtak. | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549151 | 2013. december 29. 16:17 | ![]() | |||||||||||||||||
Nézd csak itt van egy csomó hasonló. http://русская-сила.рф/guide/army/tr/trailors.shtml | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549150 | 2013. december 29. 16:10 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia.Közben én fordítottam egyet a dolgon:)Mivel az Oroszok sok mindent "elkoboztak" így utána gyártották maguknak.(mai napig látok német Sd.Ah24 generátorokat Orosz reptereken)!Na utánfutót is vittek ezek magukkal biztos.Ezek még nem 100% képek de már közel vagyok.Van ott valami a Bofors alváz lehet? | |||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 549148 | 2013. december 29. 15:06 | ![]() | |||||||||||||||||
Nagyon egy rugóra jár az agyunk, én most kezdtem 35-ben második vh-s magyar utánfutót szkreccselni (ahhoz Ikarus Story könyvben van méretrajz, de ha ragaszkodsz a német festéshez, akkor ezzel nem vagy kisegítve). Plató és oldalfalak miatt teherautót feláldozni szerintem csak abban az esetben éri meg, ha tényleg pont ugyanolyan kialakítású és méretű volt, mert amúgy vagy nem lesz olyan, vagy annyit kell vele dolgoznod, mintha nulláról csinálnád sztirolból. Ha bolti segítséget akarsz, akkor szerintem a teherautókhoz szánt fémmaratások között nézzél szét, a külön adott zárakkal, merevítőkkel, zsanérokkal jobban jársz. | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549133 | 2013. december 29. 12:33 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok.Német 2-2,5 esetleg 3 tonnás 2 tengelyes utánfutóról képeket,RAJZOKAT! keresek.1:35 méretben nem találok fröccsöntött formában.Érdemes "feláldozni" egy Blitz-et egy Fordot alváz és plató-oldalfalak miatt?Valami javaslat? Köszönet SENNÁS | |||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 548943 | 2013. december 27. 10:39 | ![]() | |||||||||||||||||
Hali, igen, vizhatlan. Felszerelve nem müködött a szellözö. Udv Á | |||||||||||||||||||||
rohamkukac | Adatlap | 548934 | 2013. december 27. 00:33 | ![]() | |||||||||||||||||
Köszi! És ez pontosan mit jelent?Esetleg vízhatlan? | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 548932 | 2013. december 26. 22:41 | ![]() | |||||||||||||||||
Köszönöm szépen! Egy kérdés még Piros/fehér szegélyes vagy Fekete/fehér szegélyes lehet? Köszi! | |||||||||||||||||||||
Számvéber | Adatlap | 548931 | 2013. december 26. 22:37 | ![]() | |||||||||||||||||
Igen. Mi ebben a furcsa? Ez főleg azokra a páncélosezredekre volt jellemző, amelyeknek volt III. páncélososztálya. Ebben volt 9., 10., 11. és 12. páncélosszázad. Az utóbbi századok páncélosain a harcászati azonosító már négyjegyű lett: első kettő a század, harmadik a szakasz, negyedik a kocsi helye a szakaszon belül. Ez itt a képen valószínűleg egy 12. század III. szakaszának 2. kocsija... | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 548930 | 2013. december 26. 22:30 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia.Ez valami zsákmányolt Pz IV a keleti fronton.Jól olvasom ez az oldalszáma 1232? | |||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 548929 | 2013. december 26. 22:26 | ![]() | |||||||||||||||||
Hali, H25 nyitott szellözö H27 tömitett/zárt fedél a szellozore. Á | |||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 548916 | 2013. december 26. 20:48 | ![]() | |||||||||||||||||
Csak személyzetnek. A toronykosár pedig opció. | |||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 548914 | 2013. december 26. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 548912 | 2013. december 26. 20:33 | ![]() | |||||||||||||||||
Mihez képest vannak sokan?Most éppen ennyi ember ült fel hogy ne a hóban gyalogoljon:)Egy-két jó bajtárs mindig akadt! Én lehetek a tudatlan milyen torony kosarat említesz?Azt raktam fel ami a Tamiyában volt. | |||||||||||||||||||||
Számvéber | Adatlap | 548911 | 2013. december 26. 20:22 | ![]() | |||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 548910 | 2013. december 26. 20:15 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia! Kicsit sokan vannak. :) A toronykosár nem jellemző az F/G stugra. A 4 számjegyesek Olaszország, esetleg háború vége. Üdv. | |||||||||||||||||||||
Számvéber | Adatlap | 548909 | 2013. december 26. 19:52 | ![]() | |||||||||||||||||
A 1024-es harcászati azonosítójú StuG. szerintem a 24. páncéloshadosztály 24. páncélosezredének gépe. Olaszországból mentek a keleti hadszíntérre (Oroszország akkoriban nem létezett, csak a Szovjetunió orosz tagállama)... Egyébként volt még négy számjegyes StuG a keleti fronton más is: pl. 303. rohamtüzérdandár, Magyarország, 1945. január...:))) | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 548907 | 2013. december 26. 19:27 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok.Kérdeznék uraim.Képen látható StuG III G készül nálam(1kép).Oroszország ,tél ez a tuti eddig.Oldalszámot mit tehet rá?Igazából 4 számjegyeset szeretnék de eredeti képet 1 ilyen gépről találtam az pedig Olaszországban harcolt.(2kép)Volt-e a keleti fronton a olyan StuG aminek 1023-tól 1233ig terjedő oldalszáma volt?Vagy a jó bevált 3 számjegyes verzió lehetett csak. Más .Ilyen pici zászlót tehetek én a tankomra?(3kép)Nem túl gagyi? Köszönettel:SENNÁS | |||||||||||||||||||||
rohamkukac | Adatlap | 548906 | 2013. december 26. 19:07 | ![]() | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 547829 | 2013. december 12. 21:07 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia.Ez tényleg szépen mutat.És ritka mint a fehér holló:)Igazából megint több 100 kép átnézése között mire ezekre ráakadtam.Első terv az ide ment volna a lövedék(5kép),csak oda még ültetni kell egy embert és az kitakar mindent. | |||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 547813 | 2013. december 12. 16:04 | ![]() | |||||||||||||||||
Hali, végül is bármi lehet és neked kell hogy tetsszen a végeredmény, de kicsi esélyt látok arra, hogy egy 70 mm körüli páncéltörő gránát félig átüti egy viszonylag kis felületű és vékony lemezt, az nem reped szét, nem szakad ki a helyéről, belül semmi sem roncsolódik és a legénység így használja tovább a kocsit. Vagy kijavítják és gránátostul visszaszerelik a sérült lemezt. Üdv Á | |||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 547799 | 2013. december 12. 12:17 | ![]() | |||||||||||||||||
Szia, Van is legalabb egy ilyen muzeumi harcjarmu, amibe beekelodott a lovedek es most is ott van. A saumuri pz IV/70A frontpanceljaban egy amerikai patron. | |||||||||||||||||||||
benq742 | Adatlap | 547777 | 2013. december 12. 08:26 | ![]() | |||||||||||||||||
Sziasztok! Ha jól tudom mai napig vannak olyan tényezők amiket egy lövedéknél nem lehet előre megjósolni kiszámítani! Ez akár lehet egy gyártás során maradt zárvány a magban, vagy hogy 2 grammal kevesebb a lőpor a hüvelyben, vagy a présgép szerszáma éppen kopottabb már és a tűrés szélső értékén készült az adott lőszer! Ebből adódóan, úgy gondolom hogy lapulhat lepattanhat sőt állítólag szilánkosra is törhet\robbanhat egy lőszer a páncélon, egy nagyon rossz lövésnél! Gondolom ez a második világháborúban még rosszabb is lehet lévén hogy a nagy mennyiségű lőszer tömeggyártás szórta azért a selejteket is, szép számban, ha gépészként gondolkozom! HA nem szeretnél egy adott gépet megcsinálni szerintem ez simán elfér rajta, én elképzelhetőnek tartom hogy lukat ütött de nem ment át! Másrészről az a kérdés inkább hogy ilyen esetben a lövedék nem roncsolódik-e annyira hogy,már ott sem marad... ha már teljesen át nem üti ! sok kicsi véletlenből, változóból én eltudom képzelni, ettől függetlenül hogy történik egy ilyen eset, persze nem általános az biztos ! Persze ez az egész csak fejtegetés , nem kell okvetlen erre építeni! Ha segít akkor meg örültem :) | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 547761 | 2013. december 11. 20:29 | ![]() | |||||||||||||||||
Ha bent van 2mm az olyan 7cm az még elfér? De lehet az ügyes Német katonák lereszelték:) | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 547757 | 2013. december 11. 20:14 | ![]() | |||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 547755 | 2013. december 11. 19:52 | ![]() | |||||||||||||||||
Nem hinném, hogy összelapul egy páncéltörő lövedék hegye. Üdv Á | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 547751 | 2013. december 11. 18:48 | ![]() | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 547750 | 2013. december 11. 18:45 | ![]() | |||||||||||||||||
Elméletileg nem.A hegye úgy is teljesen összelapult. Azért tettem középre:)Így is 2/3 kilóg a lövedéknek. | |||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 547749 | 2013. december 11. 18:36 | ![]() | |||||||||||||||||
A lövedék vége nem zavarja a löveg helyretoló munkahengereit? Üdv Á | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 547748 | 2013. december 11. 18:18 | ![]() | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 547739 | 2013. december 11. 17:12 | ![]() | |||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
De jó képek amúgy:)