<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Daala | Adatlap | 549637 | 2014. január 2. 20:16 | ||
Mármint a csík a törzs oldalán. | |||||
Daala | Adatlap | 549636 | 2014. január 2. 20:15 | ||
Üdv! És abban az időszakban a Jolly Rogers CAG F-14 századjelzése fekete-fehér volt, itt meg fekete-sárga. Daala | |||||
Nyugger | Adatlap | 549633 | 2014. január 2. 20:11 | ||
Szia Cenci2! Ha a kép bal felső sarkát megnézed láthatod, hogy Pula repülőterén készült a kép. Taszárnak teljesen más az elrendezése, pl nincsenek térvilágító lámpák a torony előtt. Az igaz, hogy Jolly Rogers század 3 db F-14B gépe járt Taszáron 2000 októberében, de itt a MiG-29-l repültek ( a 21 típus szeptember 1-vel állt le) | |||||
Planes | Adatlap | 549589 | 2014. január 2. 15:11 | ||
cenci2 | Adatlap | 549574 | 2014. január 2. 13:24 | ||
Ez a fotó nem Taszáron készült ? | |||||
Keri | Adatlap | 549572 | 2014. január 2. 12:31 | ||
pintair | Adatlap | 549539 | 2014. január 1. 22:33 | ||
pintair | Adatlap | 549532 | 2014. január 1. 21:48 | ||
zonamilitar.com.ar/foros/threads/el-club-del-mig-21-fishbed.18379/ Na, itt van minden egy helyen! Jó messziről való, de még a Földön van...arra is ismerik a tventivan-t | |||||
migi | Adatlap | 549473 | 2014. január 1. 17:55 | ||
migi | Adatlap | 549471 | 2014. január 1. 17:55 | ||
Azért érdekelne hogy ezek a gépek vajon honnan kerültek ide vagy melyik Arab országnak lettek beszámozva ? | |||||
migi | Adatlap | 549447 | 2014. január 1. 15:06 | ||
Szia Árpi Igen ott ,csak én a képek oldalon néztem 35dik oldal után de lehetett az már 40 fölött is , | |||||
pintair | Adatlap | 549445 | 2014. január 1. 14:58 | ||
Laci! Hol lelted a kepet? www.englishrussia.com-on? A technology topikban? | |||||
migi | Adatlap | 549443 | 2014. január 1. 14:25 | ||
migi | Adatlap | 549224 | 2013. december 30. 09:26 | ||
Szia Laci Köszönöm szépen a választ , üdv: migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 549223 | 2013. december 30. 09:16 | ||
Szia migi A MN vadászgépein soha nem használtak startrakétákat, tudtommal a pilóták sem kaptak rá kiképzést. Ennek oka valószínűleg az volt, hogy a startrakétákat olyan reptéren lehetett csak használni, ahol a pálya tengelyében 8 km távolságon és 60 fokos szögű területen belül sem lakott terület, sem közlekedés nem volt (a start után kb. 350 km/óra sebességnél leoldott olajoshordó méretű "csomagok" komoly pusztításra lettek volna képesek!). Hogy az atomfegyver bevetésére a Szu-ban kiképzett 4 magyar pilóta esetleg kapott-e ilyen kiképzést, azt tőlük kellene megkérdezni. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 549222 | 2013. december 30. 08:57 | ||
Sziasztok Lenne egy kérdésem , Nálunk használták a start rakétát ? vagy egyáltalán volt e rendszerben ? üdv: migi | |||||
cenci2 | Adatlap | 549183 | 2013. december 29. 20:22 | ||
Cseh Mig-21F13 légi felvétel készítése még régi filmes kamerával a MIG-21U törzs alatti rögzítőpontjára feltéve.www.youtube.com/watch | |||||
pintair | Adatlap | 549070 | 2013. december 28. 15:37 | ||
Daala | Adatlap | 548915 | 2013. december 26. 20:47 | ||
Az egy F-4-es vagy egy F-15-ös létrája. | |||||
migi | Adatlap | 548895 | 2013. december 26. 15:37 | ||
De úgy nézem ez a Revell kitte ,és ő adja a PFM és a MF változat alkatrészeit , akkor onnan van az antenna . | |||||
Tibcsi | Adatlap | 548894 | 2013. december 26. 15:31 | ||
Az már fel se tűnt... :) | |||||
migi | Adatlap | 548893 | 2013. december 26. 15:29 | ||
Az antennára is meg a fülke mögött oldalt arra a fura formájú valamire , olyan mintha egy Pót beömlő lenne fordítva felrakva , | |||||
Tibcsi | Adatlap | 548890 | 2013. december 26. 15:27 | ||
A létrára gondolsz, vagy az antennára? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 548889 | 2013. december 26. 15:25 | ||
Az is jó, hogy a képen 1/35 van, mellette a leírásban 1/48... | |||||
migi | Adatlap | 548888 | 2013. december 26. 15:23 | ||
mykman | Adatlap | 548887 | 2013. december 26. 15:03 | ||
szia sárkányos! Koszi a valaszt, adok akkor neki egy eselyt.Eleg gaz hogy az eduard csak az academy kithez ad gumis maszkot es a sajatjahoz csak egy szimplat.. | |||||
migi | Adatlap | 548886 | 2013. december 26. 14:53 | ||
Szerintem ezek inkább harckocsiba valók mint repülőbe www.hannants.co.uk/product/DM0404 | |||||
sárkányos | Adatlap | 548832 | 2013. december 25. 20:32 | ||
Szevasz. Én a Montex-től a 29-es maszkot használtam , van hozzá belső és két külső maszk is . Az egyik külsővel tudod csinálni a gumián részt a másikkal a keretet. A 21-es maszk ugyanilyen szisztéma. És nagyon jó maszkoló anyag. Üdv sárkányos | |||||
mykman | Adatlap | 548829 | 2013. december 25. 20:10 | ||
Sziasztok! A montex mig 21mf SM48339-es szamu kabinmaszkrol van valakinek informacioja? Elvileg jobb mint a gyari eduard mert ennel van gumi maszk is. Probalta valaki kozuletek ezt? udv. Mykman | |||||
badgo | Adatlap | 548365 | 2013. december 19. 09:10 | ||
Sziasztok! A héten elkezdem az SMT-t. Köszönöm mindenkinek a válaszokat! Amint kész lesz, teszek fel képet. Üdv, robi | |||||
migi | Adatlap | 548293 | 2013. december 18. 11:30 | ||
Szia Józsi Köszi szépen , én már tegnap annak is örültem hogy egyáltalán találtam valamit róluk. üdv: migi | |||||
Anubis02 | Adatlap | 548292 | 2013. december 18. 11:21 | ||
Szia migi Semmi extra nincs ebben az Algériai fórumban.Egy kis típusismertetés az elején,megemlítve a Delta Y-4, E-5 prototípust is.Távol és közel keleti harcait említve pl. F-4, Skyhawk és Mirage gépekkel. Vietnám, Arab-Izraeli konfliktus, India-Pakisztáni majd Afganisztáni szerepe,később a Kasmiri konfliktus,továbbá a 21-es előnyei-hátrányai valamint a végén a felhasználó országok zöme Etiópiától Bangladesig megemlítve pár 21-es típust...és pár kép.Ennyi röviden. Üdv :Anubis | |||||
migi | Adatlap | 548290 | 2013. december 18. 10:28 | ||
Szia Laci Látod ezt látja egy szakember szeme a gépen és mást lát egy laikus szeme . üdv: migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548287 | 2013. december 18. 09:42 | ||
Szia migi Ez a gép szerintem már kannibalizáció áldozata lett, csak alkatrészbányaként funkcionál. A kormánylap állása szerint az oldalkormánylap vezérlő rendszere már szét van kötve, és nyilván nem hobbyból bütykölték, hanem kiépítettek valamit a rendszerből. Nincsenek főfutó-kerekek, hiányoznak a hajtóműtér gyors-záras borítópaneljei,a gépágyú burkolólemeze, a főfutószár alsó borítólemezei és a kerék-elfordító mechanizmus egy része, a kabintető mögötti gerincen is meg van bontva a lemez, szóval a futóakna-ajtó munkahengere is nyilván célzatosan van kiszerelve. Ezután már csak egy mozdulat felcsapni az ajtót, a zárja automatikusan bezár és megtartja becsukott helyzetben. Üdv R. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 548257 | 2013. december 17. 20:26 | ||
Ugyanez a könyv egy ZIP-be csomagolva: https://docs.google.com/file/d/0B52Mz-AvYC1PUW9YT1lGSWs0Vkk/edit https://docs.google.com/file/d/0B52Mz-AvYC1PUW9YT1lGSWs0Vkk/edit?pli=1 | |||||
migi | Adatlap | 548255 | 2013. december 17. 20:11 | ||
Akkor ez nem egyszerű folyamat , de mégis úgy gondolták a Algir szerelők hogy becsukják , | |||||
migi | Adatlap | 548254 | 2013. december 17. 20:10 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548253 | 2013. december 17. 20:06 | ||
Szia migi Csak akkor lehet futó - kint helyzetben becsukni az akna-ajtót, ha - szétcsatlakoztatod az ajtót működtető munkahengert az ajtótól, és - vagy kiszereled a munkahengert az aknából - vagy behúzod a munkahengert pl. sűrített levegő-cső rácsatlakoztatásával A szétcsatlakoztatás nem elég, mert a munkahenger teljes hossza útban lesz az ajtó becsukásakor. Simán betolni a munkahengert nem lehet, mert kitolt helyzetben egy belül elhelyezett golyós-zár rögzíti a dugattyút (a főfutó-munkahengerben meg gyűrűs-zár is rögzít kinti helyzetben, meg hidraulika-zár is) Üdv R. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 548252 | 2013. december 17. 20:03 | ||
A link mégegyszer: https://drive.google.com/folderview https://drive.google.com/folderview?id=0B52Mz-AvYC1PZ2RSd212QXRqaVU&usp=sharing | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 548251 | 2013. december 17. 20:02 | ||
Nagy Andrásnak köszönhetően volt szerencsém beszkennelni az "Utasítás a repülőgépvezetők részére a MiG-21F-13 repülőgéphez" című könyvet. A dokumentum az alábbi címen érhető el: https://drive.google.com/folderview | |||||
búza | Adatlap | 548249 | 2013. december 17. 19:55 | ||
Nem egyszerű, mert kinti helyzetben a munkahengerben levő zár rögzíti, de nem lehetetlen. Sok helyen van fotó róla. | |||||
Nyugger | Adatlap | 548248 | 2013. december 17. 19:55 | ||
Sziasztok ! Itt csak megemlítik, hogy MiG-21bis/MF volt nekik, de már 2003-ban kivonták. www.forcesdz.com/portail/creationaaf.htm | |||||
migi | Adatlap | 548247 | 2013. december 17. 19:51 | ||
Értem kérem , látod ezt se tudtam hogy be lehet csukni az akna ajtót ha kint a futószár , | |||||
búza | Adatlap | 548246 | 2013. december 17. 19:46 | ||
A 167-es MF, az FA-84-es azért gyanús, mert így ránézésre nem perforált a kúp gyűrűje, mint a Bisz-nek. Az oroszoknál az MT volt ilyen. | |||||
migi | Adatlap | 548244 | 2013. december 17. 19:31 | ||
juge75 | Adatlap | 548243 | 2013. december 17. 19:24 | ||
A periszkóp Bis-é (Magasabb, meredekebb) a kabintetőn. | |||||
migi | Adatlap | 548241 | 2013. december 17. 19:02 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548237 | 2013. december 17. 18:55 | ||
Szia migi Szerintem a lokátorblokk+kúp nincs bent teljesen a helyén a szívócsatornában,csak valamennyire be vannnak tolva a tartógörgők közé kétoldalt a sínek, hogy le ne essen a cucc. A 126657-es fotón a gép bisznek néz ki, a 32454-esnek viszont gyanúsan széles az orrgyűrűje, ezt inkább MF-nek nézem. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 548236 | 2013. december 17. 18:49 | ||
Aki vágja ezt a nyelvet ,azt kérjük segíteni a fordításban www.anp-dz.com/t198-topic | |||||
migi | Adatlap | 548234 | 2013. december 17. 18:31 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |