/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
Batka 552156 2014. január 26. 18:49
Válasz erre
Szia!

a Zuikaku miatt nagyon irigy vagyok:-)
Bár én meg megvettem egyben a Zuikaku Shokaku párost, igaz 1/700-ban.

A zöldes camo-val fogod megcsinálni?

Üdv,

Batka
narn08 552142 2014. január 26. 18:32
Válasz erre
Szepek nagyon.
Itt nem lathatjuk majd a doboz tartalmat ?
regv 552086 2014. január 26. 13:14
Válasz erre
20140126_130234
20140126_130234

Megérkeztek pénteken a várt makettek.
Ha lessz időm az org-ra teszek fel dobzbontást róla.
Üdv.
Zsolt
regv 552080 2014. január 26. 12:41
Válasz erre
Sziasztok.
Köszönöm az infókat.
Üdv.
Zsolt
TAMÁS78 552066 2014. január 26. 11:11
Válasz erre
Rumcájsz_52 552064 2014. január 26. 11:03
Válasz erre
Szia regv
Eredetileg angol Brave osztályú, gázturbinás hajtású gyorsnaszád, épült torpedónaszád és csak ágyús-fegyverzetű kivitelben is a 60-as évektől(exportálták is). Egy időben úgy reklámozták, hogy a világ leggyorsabb hadihajói, kb. 95 km/ó sebességet értek el, azóta a hordszárnyas hajókkal ezt már talán túlléphették.
Üdv R.
TAMÁS78 552063 2014. január 26. 10:58
Válasz erre
TAMÁS78 552061 2014. január 26. 10:54
Válasz erre
regv 552059 2014. január 26. 10:41
Válasz erre
20140123_113520
20140123_113520
20140123_113604
20140123_113604
20140123_113642
20140123_113642
20140123_113721
20140123_113721
20140123_113741
20140123_113741
20140123_113755
20140123_113755
20140123_113816
20140123_113816
20140123_113835
20140123_113835
20140123_113842
20140123_113842
20140123_113858
20140123_113858
20140123_113912
20140123_113912
20140123_113923
20140123_113923
20140123_114020
20140123_114020

Sziasztok.
Meg tudná valaki mondani milyen hajó szerepel a képeken?
Csütörtökön fotóztam Antwerpenben.
Előre is köszönöm.
Üdv.
Zsolt
atu71 552053 2014. január 26. 10:16
Válasz erre
Sebi 552032 2014. január 25. 20:49
Válasz erre
005
005
10e
10e

Én egyenlőre "aprómunkát" végeztem. Felraktam az antennákat a parancsnoki hídra és kialakítottam a hátsó üzemanyagtöltő állást.
Sebi 552031 2014. január 25. 20:41
Válasz erre
Szia!

Szép munka. Csak így tovább!
hergert 552014 2014. január 25. 18:59
Válasz erre
DSCN0587k középső felépítmény alap
DSCN0587k középs...
DSCN0595k középső felépítmény építés közben
DSCN0595k középs...
DSCN0600k középső felépítmény épít02
DSCN0600k középs...
DSCN0602k kémény és pc parancsnoki tornyok
DSCN0602k kémény...

Sziasztok!

A napokban a Thüringen középső kémény alatti felépítményét kezdtem el megépíteni és az egyik kéményt. Közben azért az első és a hátsó páncélozott parancsnoki tornyokat is elkészítettem.

Üdv.: Herger Tomi
zs180 551971 2014. január 25. 12:02
Válasz erre
Megfontolnám, hogy felrajzolom a tatra a vízvonal határát alul és felül és maszkolófolyadékot használok.
P.Gy.
narn08 551948 2014. január 25. 01:17
Válasz erre
A legegyszerűbb, ha veszel keskeny szigetelőszalagot (1mm vagy 2,5mm-eset) amit nagyon szépen lehet ívekre is feszíteni. Ezután egy kicsit szélesebbel már lehet arra tenni egy következő réteget.

Itt találsz párat
automakett.hu/kategoria/maszkolo_szalagok.html
Bulba 551947 2014. január 24. 22:39
Válasz erre
Soha nem próbáltam, de a szigetelő szalag nem lehet megoldás? Az nyúlik valamennyire...
kkk 551933 2014. január 24. 20:40
Válasz erre
Kipróbálom, Kösz a tanácsot!
Simi 551932 2014. január 24. 20:33
Válasz erre
A hosszú szalagot próbáld meg egész kicsi darabokra vágni, úgy kirakni a vonalat; nem baj, ha egymásra is fednek. A kis egyenetlenségeket a végén ecsettel is kijavíthatod.
kkk 551927 2014. január 24. 20:22
Válasz erre
Én arra gondoltam, hogy olyan íve van a tatnak, hogy nem tudom rá simítani a maszkolószalagot, mert a szalag teteje feszül, az alja meg gyűrődik, és be tud folyni alá a festék.
Simi 551919 2014. január 24. 19:03
Válasz erre
Szia!
Ha jól értem az a problémád, hogy a tatnál realatíve vastagabb a vízvonal. Én "ellenmaszkolást" alkalmaznék; vagyis felűlről és alúlról próbálnám meg maszkolószalaggal kirakni a megfelelő ívet, hogy szemre jó legyen. Aztán az így kapott felületet letapétázod maszkolószalaggal; ezután már leveheted az "ellenmaszkolást". Legalábbis én így csinálnám...
kkk 551904 2014. január 24. 16:51
Válasz erre
Sziasztok!
Most kezdte el a New Jersey (1:700) törzsének festetését. Úgy terveztem először feketével megfújom és kimaszkolom a vízvonalat, utána jöhetne szürke és a vörös. Nos, a vízvonal maszkolásánál elakadtam, mert a lekerekített tatészre képtelenség 1,5 mm-es maszkoló szalagot ráerőltetni úgy, hogy az vízvonalban maradjon. Tik hogy oldjátok meg?
Simi 551890 2014. január 24. 13:22
Válasz erre
Szia!
Nekem is nagyon tetszik a hajód!Egyszerűen gyönyörű! Nekem a legjobban a rácsszerkezetek jönnek be, de minden nagyon igényes. Szinte csak az utolsó kép árulkodik arról, hogy papír: a surló fénynél látszik a papír jól ismert felülete. Én egy achilles -sarkat látok csak rajta: a tatnál ott leghátul a hajótesten nem tökéletes az illeszkedés (utolsó előtti kép). Szerintem a fehér színű faragasztó ügyes befolyatásával eltüntethető lenne.
Üdv: S. Imre
hergert 551882 2014. január 24. 12:03
Válasz erre
Szia!

Nagyon király lett! Gratulálok! Nagyon szépen, tisztán ragasztottad össze.

Üdv.: Herger tomi
kutyaeb 551877 2014. január 24. 10:20
Válasz erre
Mirazh_finished_15
Mirazh_finished_15
Mirazh_finished_14
Mirazh_finished_14
Mirazh_finished_13
Mirazh_finished_13
Mirazh_finished_11
Mirazh_finished_11
Mirazh_finished_08
Mirazh_finished_08
Mirazh_finished_09
Mirazh_finished_09
Mirazh_finished_03
Mirazh_finished_03
Mirazh_finished_10
Mirazh_finished_10
Mirazh_finished_04
Mirazh_finished_04
Mirazh_finished_01
Mirazh_finished_01
Mirazh_finished_12
Mirazh_finished_12
Mirazh_finished_06
Mirazh_finished_06
Mirazh_finished_05
Mirazh_finished_05
Mirazh_finished_02
Mirazh_finished_02
Mirazh_finished_07
Mirazh_finished_07

Sziasztok!
Első papír hajómat sikeresen befejetem, ezt szeretném megosztani veletek. Kb 7 hónap alatt lettem meg vele. Örülnék ha véleményeznétek, mert nekem ez új terület, és még szeretnék hajót építeni.

Üdv.
Kutyaeb
Simi 551684 2014. január 22. 21:13
Válasz erre
IJN Tone 1/700
IJN Tone 1/700
DSCN2529
DSCN2529
DSCN2537-web-kémény
DSCN2537-web-kémé...

Szia Brumi!

A 700-as Tone jó kis projekt! Én még anno a Fujimi régi kittjével dolgoztam, az is tizenegynéhány darabból állt... de látom, legalább annyit biztosan javult, hogy a rámpa ott hátul a két rep.fedélzet közt nincs ráöntve, mint a régiben. A kémény valóban egy rendkívül bonyolult darab (mármint a valóságban), nehéz szépen kivitelezni. Az árbocok rácsos szerkezete is adott a feljavítóban? Ha igen, az nagy segítség. A kémény körüli rácsos dolgokhoz is jól jön a maratás, ha van.
A felső rep.fedélzetnél ha csak a szellőző kivágása az összes különbség (na persze a korlát is, de azt könnyen át lehet tenni), akkor szerintem ne tarold le miatta a műanyagot; a szellőzőt sokkal könnyebb elkészíteni.
Sok sikert: Simi
EDE 551683 2014. január 22. 21:05
Válasz erre
Tone - Istenkirályság!

Ha jól emlékszem Simié már lassan 12 gyertyát fújhat el a tortáján.
brumi_na 551657 2014. január 22. 18:38
Válasz erre
Tone01
Tone01
Tone02
Tone02

Sziasztok!

Kicsit eltűntem, de itt vagyok megint... :)
Figyelemmel kísértem a munkálatokat, és örültem, hogy beindult az élet itt a fórumon.

Én az eddigi hajóimmal megálltam, sok oka van ennek, most nem részletezném. A lényeg, hogy belekezdtem egy 700-as Tone építésébe, aminél a részletek esetében kompromisszumokat kötök, mert nem szeretném, ha az összes hajóm 1 éves projekt lenne... Természetesen ez nem azt jelenti, hogy elnagyolom, hanem egy - szerintem - jó alapanyagot választva (Fujimi új szerszámos készlete) és egy Flyhawk super detailt használok fel. Ami benne van azt kidolgozom, de semmi plusz, mert az előbb leírt gondolat alapján ez is kényszerpihenőre kerülne. A képeken látható, hogy elkezdtem, és a fotó kedvéért összeállítottam a részeket (nagyjából 15 különálló elemből áll). Annyi visszalépés várható az építésben, hogy a kéményt visszabontom, és az újonnan beszerzett rajzok alapján ismét felépítem. Nem vészes a dolog, nagyjából 3-4 napnyi munkát kell veszteséglistára venni. Szerencse, hogy az elején előkerültek a doksik... Ami még dilemma, hogy a hajó mellett látható egy egész nagy fotómaratott fedélzet részlet. Ezt kellene feloperálni a hajóra. Csakhogy a repülők mozgatását megkönnyítendő sínrendszer található rajta. Ezt így összeragasztani nem egyszerű történet, vagy csak nem ismerem a titkát. Így hogy elkészült, lefestem, majd ezt követően döntöm el, hogy az eredeti felületet ledózeroljam vagy inkább maradjon.

Tényleg, ha ilyen vékony és kis felületű réz a rézzel kapcsolatot kell létrehozni, hogyan jártok el? Én pillanatragasztóval igyekszem megoldani, de ez nem tűnik túl eredményesnek.

Üdv:
Brumi
Simi 551153 2014. január 18. 08:56
Válasz erre
turpiurfi79 551146 2014. január 18. 06:52
Válasz erre
Sziasztok!
Köszi a segítséget,tanácsokat!
üdv:turpi
Sebi 551141 2014. január 17. 23:02
Válasz erre
Szia Tomi!

Akkor itt egy kis kedvcsináló a Scharnhorsthoz is:

www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/scharnhorst-400-fr/fr-index.html

Nem tudom mennyire ismerős a cikk. Remélem ebben is találsz hasznos dolgokat.
Szepi 551107 2014. január 17. 19:03
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
Gyatra angol nyelvtudásom miatt, keresek makettező kollégát aki a közeljövöben WEM-tól terméket rendelne, és nem bánná ha beszállnék én is az üzletbe. Legalább a postaköltségen tudunk sporolni.
Ha érdekel valakit keressen meg.
szepizoli32@freemail.hu
narn08 551042 2014. január 17. 10:02
Válasz erre
Kollar, meggyoztel :)
Koszonom a linket !
hergert 551021 2014. január 17. 06:15
Válasz erre
Szia Sebi!

Köszönöm! A felület nagysága volt kicsit félelmetes, mert ilyen nagy méretben még nem csináltam koszolást.

És nagyon örülök,, hogy a Gneisenau-s cikket betetted, örömmel nézegettem, sok jó dolgot láttam benne.

Üdv.: Herger Tomi
hergert 551020 2014. január 17. 06:13
Válasz erre
Szia!

Én is egyetértek Sebivel a kiegészítők terén. Szerintem még a lövegcsövek szorulnak cserére. Nekem anno a Gneisenau-m egyik hármas lövegcsöve pl törött volt. Mostanában pedig az 1/400 Heller Scharnhorst-ra készülődök elő. Én személy szerint a Tom's Modelworks kiegészítőket vettem meg hozzá, plusz a Tom's ablakok, ajtók, kötéldobok maratásokat.

Üdv.: Herger Tomi
Sebi 551017 2014. január 16. 23:37
Válasz erre
Szia!

Hát, ha csak kicsit szeretnéd élethűbbé tenni, akkor azt javaslom, hogy vagy ezt a készletet vedd meg:

www.steelnavy.com/TomsScharnhorst-Gneisenau400.htm
Vagy ezt:

www.whiteensignmodels.com/brochure/images/wembrass/wempe4002.jpg

A Tom féle maratásnak az a "hibája", hogy viszonylag lágy anyagból készült, ezért könnyen deformálódik és nehéz korrigálni, ha rosszul hajtogatod. A WEM-nek pedig az, hogy néhány alkatrészt túl aprólékosan kell meghajtani, annyira, hogy szinte meg sem tudod már fogni. De ezektől függetlenül, ezek a maratások az "alap" feljavítók. Vagy akár kombinálhatod is őket. Vagy pedig, ha úgy érzed tényleg jó kezed van, megpróbálhatod a maratást saját építéssel kombinálni. Ebben a cikkben az építő a Tom féle maratást használta a saját építésével:

www.ipmsstockholm.org/magazine/2006/06/stuff_eng_lundberg_gneisenau_01.htm
turpiurfi79 551005 2014. január 16. 21:03
Válasz erre
Sziasztok!
Készülök első hajóm építésének(szinte minden mást csinálok ami nem polgári és nem figura) de hajót még nem építettem.
1/400-as Heller Gneisenau-ról van szó.
Mit lehet hozzá beszerezni ami kicsit élethűbbé teszi?Korlátok,antenna,katapult...stb.
Légyszíves írjátok meg,hogy mi az ami beszerezhető ehhez a hajóhoz,ha valakinek már van vele tapasztalata.
Köszönöm!
turpiurfi79@citromail.hu
üdv.
Sebi 551000 2014. január 16. 20:46
Válasz erre
Szia Tomi!

Ugyan már, mitől féltél koszolás közben? :) Jól sikerült.
Kollár 550996 2014. január 16. 20:25
Válasz erre
UsNavy350
UsNavy350
USNavyFigures
USNavyFigures

Szia Narn!
A Tamiyáé is kétdimenziós 'lapraszerelt figurák' csak fröccsöntöt és valamivel vastagabb mint a maratott fém.Belinkelek egy gyártót az hiszem nem kell komment.
Üdv,Havasi Józsefnorthstarmodels.com/product-category/figures/1-350/
hergert 550985 2014. január 16. 19:00
Válasz erre
Thüringen hajótest koszolás után01
Thüringen hajótest...
DSCN0008k orr koszolás
DSCN0008k orr koszol...
DSCN0559k far koszolás
DSCN0559k far koszol...
DSCN0556k hátsó felépítmény épít01
DSCN0556k hátsó...
DSCN0560k hátsó felépítmény szellőző
DSCN0560k hátsó...
DSCN0550k első árbóc
DSCN0550k első árb...

Sziasztok!

Kicsit félve, de koszoltam a hajótestet. Nem akartam túlzásba esni, egyenlőre nekem így tetszik. Továbbá elkezdtem a hátsó felépítmény is. Itt van két nagy szellőző amit hálóból készítettem el, erre még fel kerülnek a terelő lapok később. Végül tiplifából kifaragtam egy fúrógép segítségével az árboc alapokat.

Üdv.: Herger Tomi
narn08 550926 2014. január 16. 10:16
Válasz erre
Warship Crew
Warship Crew

A napokban megkaptam a a vizhez szukseges alapot, de most nem hajozom, mert masik ket makettet csinalok es azzal is haladnom kell.
Porbaltam szetnezni, hogy milyen figurat vegyek a hajora. Maratott mar nem olyan szep ebben e meretben, mezert valami plasztikusabb kellene. Tamiya arul egy keszletet. Az talan jo lenne ide. Ez az
Simi 550632 2014. január 13. 16:04
Válasz erre
Szia!
Itt nálunk minden gyógyszertárban lehet kapni 0.6-től 1.2 mm -ig bezárólag injekcióstűket.
narn08 550629 2014. január 13. 15:45
Válasz erre
Ha tudok szerezni injekcios tut, akkor abbol fogom megoldani, de szerintem kis rez csovekbol is jo lesz. Persze azt is kellene meg szerezni csak elobb ki kellene talalnom, hogy milyen mereture lesz szuksegem.
A BMK cuccok is jol neznek ki es nem is dragak, ugyhogy azon is gondolkodom.
Simi 550564 2014. január 12. 20:57
Válasz erre
Szia!
Sajnos a kérdésedre még nem tudok adekvát választ adni, mert egyelőre csak a két fél testet ragasztottam össze, és még néhány apróság került fel a testre: pl csavartengelyek. A csavarok rendkívül gagyi minőségűek, én ezeket lecseréltem a Repulse gyári csavarjaira, amik sokkal normálisabbak. Mivel kicsit nagyobb ezek kúpjának átmérője, ezért ezekhez külön kellett csapágyházakat esztergálnom. Egyelőre ennyi a konkrétum. Maga a kit jól néz ki, ránézésre jobbnak tűnik, mint a Trumpi; az anyaga is igényesebb, nekem a Tamiyát idézi. De hát a puding próbája...
Sebi 550563 2014. január 12. 20:55
Válasz erre
002
002
001
001

Szia Narn!

Esetleg nézd meg a BMK árbócait. Nekem háromféle méret van tőlük 700-ban. A 350-es felhozatalt nem ismerem annyira, de lehet, hogy találsz neked megfelelőt. A keresőbe írd be, hogy BMK tapered mast és megtalálod a kereskedőket is. Ahogy látom mindenki szépen halad az építkezésekkel. Én sajnos csak egy kicsit haladtam :( Felraktam a csónakkikötő fát és a helikopter leszállóhely "lámpáit". Még festeni kell őket.
Simi 550560 2014. január 12. 20:39
Válasz erre
bb_hms_warspite
bb_hms_warspite

Szia Tamás!
Én nagyon csodálom azt a sziszifuszi, de aprólékos munkát, amit végzel! Őszintén megvallva, én félnék belevágni egy ilyen kaliberű építésbe...
A kettes horgonyt jobb oldalon szinte mindig felhúzva láttam archiv képeken, csak néhány modellen láttam kilógatva.
hergert 550544 2014. január 12. 19:04
Válasz erre
DSCN0523k gőzbárka01
DSCN0523k gőzbá...
DSCN0524k gőzbárka02
DSCN0524k gőzbá...
DSCN0525k gőzbárkák03
DSCN0525k gőzbárk...
DSCN0530k szenelőcsőrlők kész
DSCN0530k szenelőcs...
DSCN0526k nagy csónak alap
DSCN0526k nagy csó...
DSCN0531k első felépítmény alap
DSCN0531k első fel...
DSCN0539k első felépítmény01
DSCN0539k első fel...
DSCN0548k első felépítmény03
DSCN0548k első fel...

Sziasztok!

Én is örülők, hogy ennyien vagyunk itt és bemutatjuk a hajóinkat!

A hétvégén én is haladtam a Thüringennel: a gőzbárkák elkészültek, a nagyobbikat egy kicsit fel kellett tuningolni, mert nem megfelelő formájú volt a kazán benne, plusz kapott egy orr búvó nyílást. A szenelő csörlők is készek, le lettek festve. Elkezdtem a nagy csónakok előkészítését, azaz meg dupláztam a papír vastagságát és a csónak oldal falakat még most ki festettem belülről világos szürkére. Legvégül elkezdtem az első felépítményt. Az alapját és tetejét 1 mm kartonnal erősítettem meg a belső falakat meg lejárt plasztik kártyákkal.

Simi!

Szép lesz az újabb hajód, szép lett a hajótest festése. Az árboc készítése is tetszik, lehet én is kipróbálom. A jobb oldali kettes horgonyt eredetileg is ennyire felhúzták?

Üdv.: Herger Tomi
Simi 550533 2014. január 12. 18:20
Válasz erre
3

A Repulse főárbocának felső része is így készült...
3
10

Hood árboc
10
IMG_1950

PoW árboc
IMG_1950

Szia!

Szerencsére megfolyás nem volt a festésnél, mert nem telibe szoktam fújni, hanem inkább vékony rétegeket viszek fel. A vízvonal feketéjét szedte fel a maszkolószalag itt-ott, pedig Tamiyát használok és a száradási időt is betartottam. Kis foltokról van sző, amiket könyen lehet ecsettel is javítani.
Árbocot már jó ideje injekcióstű darabokból gyártom. A lényege, hogy kb 0.9-essel kezdem és olyan 0.6-ossal fejezem be. A darabokat összecsapolom pl acélszállal, vagy vékonyabb injekcióstűvel és pillanatragasztóval összeragasztom. Az illesztésnél kicsit körbefolyatom és elcsiszolom. A keresztrúdnál minkét darabot kicsit bemarom miniflex-el és úgy ragasztom össze. Azért elég masszívak lettek ezek az árbocok, a kötélzetet is nyugodtan lehet ráfeszíteni, nem hajlik el.Az ötlet maga Pék Gyuritól származik.
narn08 550500 2014. január 12. 12:52
Válasz erre
Simi, jo lesz ez a festes es ami kicsit megfolyt vagy lejott az szerencsere konyeden javithato.

Azon gondolkodom, hogy kicserelem a kitben levo muanyag arbocot(?) femre. Ti hogy szoktatok megoldani es mivel ?
Rez csore lenne szuksegem szerintem es azt forrasztanam ossze.
Azonkivul lecserelnem a horgonylancokat is csak nem tudom, hogy ebben a meretben van pl a Trumpinak lanca.
Batka 550474 2014. január 11. 22:57
Válasz erre
Sziasztok!

Jó látni,hogy felpörög a topik. Holnap ha minden igaz, befejezem a Nagato-n a kötélzetet(már amennyire tőle telik) és rakok fel fotókat.
Simitől kérdezném,hogy összességében mi a véleménye az Academy Warspite-ról? Mennyivel jobb/rosszabb mint a Trumpeter, hiszen az Aca kit kb félárban van.
Narn hajója nagyon jó lesz, Pék Gyuriéról nem is szólva!

Üdv,

Batka
Simi 550467 2014. január 11. 21:24
Válasz erre
5
5
6
6
7
7

Közben én is egy kicsit elörehaladtam. Nekem a vízvonal feletti rész festéséhez közel egy hétre volt szükségem... Kicsit csalódtam az Anatomy of the Ship HMS Warspite című anyagában, ugyanis az ott megadott festési séma nem teljesen egyezett a fotókon látható sémával. Én inkább az utóbbinak hittem. Ennek alapján igyekeztem dolgozni. A maszkolószalag néhol kis darabokat szedett le a vízvonalból, ezt is javítani kell. Természetesen a koszolás is most jön majd, ill. a matricázás; végül pedig a lakkozás.Ez is el fog nálam tartani egy jó darabig...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.