<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Richyke90 | Adatlap | 546882 | 2013. november 29. 11:43 | ![]() | |||||||||||
Tjoe | Adatlap | 546874 | 2013. november 29. 10:14 | ![]() | |||||||||||
Szia! Engem érdekelne. Megköszönöm ha elküldöd. Elérésem az adatlapon. | |||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 546868 | 2013. november 29. 07:11 | ![]() | |||||||||||
Szia Richyke90! Valamikor a '80-as években kiadtak egy 1/300-as Ferihegy 2 LRI papirkivágót talán a megnyitás tiszteletére. Ha gondolod átküldöm a szkennelt változatát... D | |||||||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 546863 | 2013. november 28. 20:58 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Egy hete azt gondoltam, nagy fába vágom a fejszém, ha egy 1:500 méretű reptér diorámát akarok összehozni. Semmi értelmes (nagy felbontású és részletes) képet nem találtam az interneten Ferihegyről még sajnos az állóhelyekről sem. A háttereket Paint-ben összevágva, Office World-ben táblázatként készítettem. 42cm hosszú, 24,5 cm a lap magassága. Így 3 külön db-ba lett kinyomtatni. Hát ezt sikerült kihozni A3-as papírméretből, Herpa modellekkel és egy egykori LEGO bemutató vitrinből. Persze nem hiányozhatott a MALÉV sapkarózsa sem belőle. | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 546446 | 2013. november 22. 11:07 | ![]() | |||||||||||
Nagyon szépek ! | |||||||||||||||
vackor | Adatlap | 546413 | 2013. november 21. 17:39 | ![]() | |||||||||||
Én is bemutatnám néhány új alkotásomat. A kis szőrös léptéke 1:1, illesztései kiválóak... (tulajdonképen örökbebefogadott) | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 546017 | 2013. november 16. 15:34 | ![]() | |||||||||||
köszönöm ! Ja, a méretarányt elfelejtettem : 1/50 | |||||||||||||||
makettes | Adatlap | 546016 | 2013. november 16. 15:24 | ![]() | |||||||||||
Hajrá Lapi! Csak így tovább!:) | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 546015 | 2013. november 16. 15:22 | ![]() | |||||||||||
Fóka | Adatlap | 545463 | 2013. november 8. 22:14 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Csináltam megint valamit, ami csak egy alternatív dimenzióban létezik. A Bolyai versenyen egy hirtelen ötlettől vezérelve megvásároltam az ukrán Roden cég 1:144-es C-124 Globemaster katonai szállítórepülőgépét. Ez a behemót, de szerintem gyönyörű repülőgép azonban csak egy gyorsan elvetélt ötlet szintjén létezett polgári verzióban, az én profilomba viszont a katonai típusok nem férnek bele. Ezért egy fantázia-festést gyártottam hozzá, így készült el ez a "lehetett volna akár ilyen is" kategóriájú utasszállító. A makett építésével nem voltak gondok. Az elemek kidolgozása közepes, de sorjázás után szépen illeszkednek. Tömíteni sem kellett az átlagost meghaladó mennyiségben. A Trans Global Airlines légitársaság fiktív, az Airport! filmparódiában szerepelt. A festésminta saját design. A képeken látszik, hogy ha ez a polgári C-124-es megvalósult volna, akkor minden bizonnyal háromszintes lett volna, mert a két felső fedélzet alatt, ott, ahol a valódi változatban egy hatalmas lenyíló rakodóajtó van, nagyszerű helye lett volna egy kisebb kabinnak - pl. bárhelyiségnek. Mekkora élvezet lehetett volna egy exkluzív kialakítású bárban a négy hatalmas, 28 (!) hengeres PW R-4360-as motor közvetlen közelében, a fülsüketítő dübörgés közepette relaxálni :-) Ha ez a behemót utasszállító tényleg megvalósult volna, akkor eltörpültek volna mellette a korszak többi óriásai, a Constellation meg a Stratocruiser, ld. a 4. képet. Sőt, dimenzióiban a Super Guppy méreteit is megközelíti - ld. az 5. képet. Fóka | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 544825 | 2013. október 29. 22:51 | ![]() | |||||||||||
Csodálom, hogy nem ismertek... de nem lövöm le a poént ! | |||||||||||||||
domidani | Adatlap | 544703 | 2013. október 28. 19:37 | ![]() | |||||||||||
Üdv! Tudom, hülye kérdés de azé hátha! Nekem meg van ez a NDKs Tu-154 es és ezt újítgatom fel, és a vízszintes vezérsík kéne! És se hol nem találok senkinél az nincs véletlenül?:D Vagy ugyanilyen NDKs 1/100 TU-134-eshez matrica, ugyanígy Aeroflot kéne ahoz is de azt se találok:D | |||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 544698 | 2013. október 28. 18:25 | ![]() | |||||||||||
Szia! Létezik ilyen, de hogy miként lehet beszerezni... i-modelist.ru/goods/882/KV-Models/1071/17222.html | |||||||||||||||
Gerasimenko | Adatlap | 544689 | 2013. október 28. 16:08 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Azt szeretném tudni ,hogy a Zvezda Tu-154M-jéhez gyárt-e valaki maszkolót? -A kabinplexihez. | |||||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 544663 | 2013. október 28. 11:38 | ![]() | |||||||||||
Üdv a fórumozóknak! Talán érdekel valakit: eladó egy NDK-s 1/100-as Tu-154-es doboza, az eredeti matricaív, valamint az összerakási útmutató ill. a "röptető" állvány. Fogalmam sincs, hogy mennyit kérjek érte, ha kell valakinek, biztosan megegyezünk :-) | |||||||||||||||
airchive | Adatlap | 544461 | 2013. október 26. 08:02 | ![]() | |||||||||||
Bocsánat, de a harmadik, az 512-esre készült kép nem akar betöltődni. | |||||||||||||||
airchive | Adatlap | 544460 | 2013. október 26. 07:59 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! 1. Talán tudjátok, hogy kb. két hete megjelent az Il-14-esek teljes magyarországi történetét (és számos nemzetközi vonatkozást) bemutató típusfüzet, a hatodik ebben a sorozatban. A beszerzési lehetőségekről a zsaludek@yahoo.com címen lehet érdeklődni. 2. Időközben én is elkészültem három magyar VIP Il-14P matricával. Viszem magammal őket a november 2-i RBK-ra, de ha valakit érdekel, postán is tudom küldeni. Üdv. Zsille Péter airchive@freemail.hu | |||||||||||||||
rolikacsa | Adatlap | 543924 | 2013. október 19. 12:45 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Ma láttam pár ritka dolgot legalábbis annak tűnik mert ahogy elnéztem őket nagyanyám bizonyítványa is fehérebb mint azok a dobozok. Tu2 es 1:72 3500 ért láttam Jak 40 1:100 6000 Mercure 1:100 9000 ebből 2 db is van Tu 144 1:100 8900 Mi 1 4500 l410 1:100 5000 Ha valakit érdekel akkor tudok segíteni a beszerzésében telefon 06308616606 Roli | |||||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 542631 | 2013. szeptember 28. 17:29 | ![]() | |||||||||||
Keri | Adatlap | 542613 | 2013. szeptember 28. 10:44 | ![]() | |||||||||||
NORAD | Adatlap | 542606 | 2013. szeptember 28. 09:04 | ![]() | |||||||||||
Egyetlen repülőképes Connie van Európában és az svájci lajstromban van. A Breitling pénze repteti. www.airliners.net/search/photo.search | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 542593 | 2013. szeptember 27. 23:08 | ![]() | |||||||||||
Biztosan nagyon nagy élmény lehetett ! én is valamelyik hajnalban hallottam Pest felett egy nagyobbacska légcsavarosat, de még sötét volt , hogy lássam is akár... | |||||||||||||||
Keri | Adatlap | 542583 | 2013. szeptember 27. 20:45 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Ma láttam itt a zürichi tó felett egy Connie-t.Egészen alacsonyan repült,ennek ellenére nem láttam,mi van a svancán,pont felettem húzott el.Az a négy csillagmotor meg oly gyönyörűen dübörgött,hogy rögtön megálltam munka közben.Sosem láttam még élőben,nagyon szép volt! :-) Fotómasina nem volt nálam,sajna. Keri | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 542549 | 2013. szeptember 27. 15:20 | ![]() | |||||||||||
A fotók készítése idején, én 12 éves voltam, de épp olyan "tátott szájú, üdvözült tekintetű", mint Te. :) A képek sajna ilyenek, én fényképeztem (Szmena 8M) és én dolgoztam ki őket otthon (persze Apu segítségével). Ezért ilyen vacakok. Tibcsi | |||||||||||||||
Fóka | Adatlap | 542523 | 2013. szeptember 26. 20:27 | ![]() | |||||||||||
Ó... Gyönyörű fotók, én is ilyen életképeken szocializálódtam. Megunhatatlan, katartikus élmény volt, valahányszor ezek a hatalmas és hangos Interflug Il-18-asok eldübörögtek a terasz előtt. Ha a képek készítésének idején egy tátott szájú, üdvözült tekintetű kamasz is ott kapaszkodott a korlátba, az valószínűleg én voltam ;-) Köszönet a képekért! Fóka | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 542512 | 2013. szeptember 26. 18:21 | ![]() | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 542225 | 2013. szeptember 22. 01:03 | ![]() | |||||||||||
ÚÚ aztamindenit! Hát nagyon nagy gratula, gyönyörű lett! :) | |||||||||||||||
vini | Adatlap | 542223 | 2013. szeptember 21. 22:56 | ![]() | |||||||||||
Szia! Gratula szép madarat csináltál! Nekem bejön! Üdv:Vini | |||||||||||||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 542218 | 2013. szeptember 21. 21:50 | ![]() | |||||||||||
Elkészült egy madár nálam is, és gondoltam, megosztom itt is... Szerintem az egyik legszebb ruci ezen a madáron... :-) A masina egy Zvezda 1/144 gép Matrica:PasModels/Ascensio +Extratech réz...kieg. Remélem, nem szenvedtem vele hiába... :-) | |||||||||||||||
lucky | Adatlap | 541202 | 2013. szeptember 5. 09:55 | ![]() | |||||||||||
Urak! Mivel ti jobban benne vagytok, Tőletek kérdezem: 1/44-es BAe-146-hoz létezik-e hajtómű kiegészítő? Én nem találtam. | |||||||||||||||
airchive | Adatlap | 541192 | 2013. szeptember 5. 02:44 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Azt hiszem, a Makettinfo sem mehet el a mai negyven éves évforduló mellett. 1973. szeptember 5-én érkezett meg Ferihegyre a Malév első Tu-154-es gépe, a HA-LCA. A típussal a Malév hozzájutott első, valóban nagy teljesítményű és nemzetközi szemmel nézve is modernnek számító repülőgépéhez. A Malév összesen 18 Tu-154-est üzemeltetett 2001 márciusáig, a típusselejtezésig. Hosszú időn át nem csak a flotta zászlóshajójának, de a vállalat emblematikus repülőgépének számított. Egy 2003 márciusában a Légiközlekedés című vállalati szaklapnak írtam: ... 28 év alatt a Malév Tu-154-esei több mint 163 ezer légijáratot teljesítettek. A megtett útvonalak hossza meghaladja a 225 millió kilométert, a levegőben töltött órák száma pedig a 287 ezret. A szállított utasok száma 15 millió, a fuvar mennyisége megközelítőleg 120 ezer tonna volt. A ténylegesen teljesített utaskilométer pedig 18,5 milliárd(!) körüli." Túl azon, hogy ebből az alkalomból szeretnék néhány régi diámat megosztani Veletek, bosszankodom azon, hogyan keverednek a magyar Tu-154-esek al-típusjelzései a fejekben. Való igaz, a Malév valamennyi, saját tulajdonú gépét B-2-re építtette át a nagyjavítások során(a HA-LCF kivételével, amely B-ként tört össze Prágában 1981, de a történelmi hűség kedvéért rögzíteném, hogy melyik gép miképpen állt magyar szolgálatba: HA-LCA Tu-154 HA-LCB Tu-154 HA-LCE Tu-154 HA-LCF Tu-154B HA-LCG Tu-154B HA-LCH Tu-154B HA-LCI Tu-154A (1975.06.20-tól bérelt gép volt az 1975.09.30-i bejrúti lezuhanásáig) HA-LCK Tu-154A (1975.07.06-tól bérelt gép volt 1975.12.11-ig a visszaadásáig) HA-LCL Tu-154 (1978.05.05-től bérelt gép volt 1980.05.25-ig a visszaadásáig) HA-LCM Tu-154B-2 (A Malév első B-2-je, amely már így jött le a szerelőszalagról) HA-LCN Tu-154B-2 HA-LCO Tu-154B-2 HA-LCP Tu-154B-2 HA-LCR Tu-154B-2 HA-LCS Tu-154B-2 (1986.07.10-től bérelt gép volt 1988.12.12-i visszaadásáig) HA-LCT Tu-154B-2 (1986.07.17-től bérelt gép volt 1988.11.28-i visszaadásáig) HA-LCU Tu-154B-2 (1988.08.20-tól - a Malév használt gépként vette meg) HA-LCV Tu-154V-2 (1988.09.09-től - a Malév használt gépként vette meg) Az utolsó négy repülőgép bérlésére/üzemeltetésére azért volt szükség, mert a gyár már nem készített B-2-es gépeket, csak az M-eket, amelyeknek más volt a hajtóműve, és a Malév nem akart két-három repülőgép miatt átállni egy másik hajtómű karbantartására. Valamikor a 80-as évek második felében a Magyar Népköztársaság a Malév igényei miatt "falból" két Tu-154M gépre jelentett be igényt a KGST Repülési Állandó Bizottságánál. Ennek a két gépnek a "kiutalását" cserélték be az Aeroflot Leningrádi Igazgatóságánál és így vehették meg tőlük az 1982-es gyártású HA-LCU-t és LCV-t. | |||||||||||||||
airchive | Adatlap | 541139 | 2013. szeptember 4. 14:06 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Talán érdekel valakit, hogy 1/144-ben véglegesítettem néhány magyar utasgép matricát. - átlátszó alapra nyomva, lakkozandó és trimmelendő kivitelben. A Malév "Papagáj" Tu-134A és az Air Service Hungary esetében a matricákat kiegészítőként szántam a kitben lévő Aeroflot matricához. Egyedi megbeszélés alapján 1/72-es, 1/100-as vagy 1/200-as nyalókák is készíthetők. Üdv. Zsille Péter airchive@freemail.hu | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 541092 | 2013. szeptember 3. 19:50 | ![]() | |||||||||||
Szia Fóka ! kérlek írd meg, melyik Email címet használod ! küldenék valamit Neked ! üdv : Gábor | |||||||||||||||
Szabi77 | Adatlap | 540962 | 2013. szeptember 2. 10:03 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok! Keresek 144-es zvezda 787-eshez matricát! Ha lenne valakinek kérem jelezze! petroviczszabolcs77@gmail.com Szabi77 | |||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 540906 | 2013. szeptember 1. 11:07 | ![]() | |||||||||||
Sajnos én sem tudom. Talán csak egy egyszerű gyakorló útvonalrepülés lehetett. Tavaly pl. a díszfestett VC-10-est sikerült ugyanígy elkapni. Az sem mai csirke... | |||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 540905 | 2013. szeptember 1. 11:04 | ![]() | |||||||||||
Szia! A Tristar mit keresett nálunk? | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 540845 | 2013. augusztus 31. 03:10 | ![]() | |||||||||||
Szia ! elnézésedet kérem, valóban szerény az adat... beszéljünk, itt a számom. 0630-747-2945 | |||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 540753 | 2013. augusztus 29. 09:38 | ![]() | |||||||||||
Szívesen mennék de az adatlapodon gyakorlatilag semmiféle elérhetőség sincs ! :-) | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 540751 | 2013. augusztus 29. 09:12 | ![]() | |||||||||||
egyszer gyere el, szívesen segítek ! elérhetőség az adatlapon ! :) | |||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 540632 | 2013. augusztus 27. 05:33 | ![]() | |||||||||||
A kép csak illusztráció ! | |||||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 540631 | 2013. augusztus 27. 05:18 | ![]() | |||||||||||
Szia Lapi ! Gyakorlatilag minden érdekel ami egy polgári repülőtéren megtalálható ! Elsőnek a Ferihegyi emlékpark egy részét szeretném diorámába "önteni" , úgyhogy olyan kiegészítőket keresek amik korábban Ferihegyen is megtalálhatók lehettek . Szerencsére a gyanta másolat készítése nem okoz gondot úgyhogy ha csak egy darabot is sikerülne beszereznem valamelyik kiegészítőből már meg van oldva minden gondom . Beszálló lépcső , autóbusz . vontató , üza.tgk , stb minden érdekel amivel körbe lehet venni a képen látható gépeket! Előre is köszönök minden segítséget ! | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 540577 | 2013. augusztus 26. 12:02 | ![]() | |||||||||||
Szia Pilátus ! a földi kiszolgáló járműveket mi magunk készítettük.. amikor sok évvel ezelőtt elkezdtük, akkor nem nagyon volt más forrás, mint a fotó, vagy a kézi rajzok. Nekem is Zoli barátom adta a "löketet" hogy csináljak, ha már a repülők , meg a terminál itt áll sorban. jelen modern világban már van gyártó, aki készít 1/144 ben kiegészítő maketteket repülőtér diorámához . Zoli barátomnak egyedülálló csodálatos gyűjteménye van 1/144 ben . én 1/100 ban dolgozom, már mindenki tudja unalomig úgy is... Az internet, meg a közösségi oldalak segítenek, hogy megtaláld mit keresel.. persze itt mi is megpróbálunk segíteni.. konkrétan megmondod mire van szükséged, könnyebb lenne .. biztosan láttad már, de egy itt egy kis demó... | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 540571 | 2013. augusztus 26. 11:49 | ![]() | |||||||||||
Szia Cébés ! Ismersz ! tudod, mit tudok felkínálni cserébe ! mire van szükséged ? | |||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 540542 | 2013. augusztus 25. 23:02 | ![]() | |||||||||||
Pilatus | Adatlap | 540507 | 2013. augusztus 25. 19:20 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok ! A segítségeteket szeretném kérni ! 1/144 méretarányban polgári repülőtéri járműveket , beszálló lépcsőt , esetleg földi személyzetet keresnék megvételre vagy másolásra ! minden megoldás érdekel ! Elérhetőségem : lutyoludovikusz@gmail.com Előre is köszönöm ! üdv P. | |||||||||||||||
Lapi | Adatlap | 540487 | 2013. augusztus 25. 17:26 | ![]() | |||||||||||
Sziasztok ! keresek megvételre 1:100 mérető Boeing 737 (300-400-stb,stb)standmodellt. mindegy a gyártó, mindegy a festés, az állapot... hiánytalan legyen .. csere is érdekel.. köszönettel : Lapi | |||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 540172 | 2013. augusztus 21. 18:29 | ![]() | |||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 540170 | 2013. augusztus 21. 18:10 | ![]() | |||||||||||
Új festésű Aeroflot matrica engem is érdekelne. Nevezetesen Airbus A-319-re. | |||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 540161 | 2013. augusztus 21. 17:30 | ![]() | |||||||||||
Milyen gépre? Régi, vagy új arculatú? | |||||||||||||||
merciboy | Adatlap | 540157 | 2013. augusztus 21. 17:07 | ![]() | |||||||||||
sziasztok keresnék aeroflot matricát 144-ben ha van valakinek irjon megköszönném habelemihaly@gmail.com |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Érdekelne a dolog!
Elküldenéd erre a címre:
richyke90@gmail.com