<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
migi | Adatlap | 550374 | 2014. január 10. 20:04 | ![]() | |
migi | Adatlap | 550367 | 2014. január 10. 19:10 | ![]() | |
Sajnos nekem sincs , | |||||
búza | Adatlap | 550228 | 2014. január 9. 08:18 | ![]() | |
Igazad van, gyári szám szerint az is szögletes lehetett. Fotót én sem találtam. | |||||
cenci2 | Adatlap | 550201 | 2014. január 8. 20:10 | ![]() | |
Igen én is lajstrom szerint ezt a 4 gépet találtam ,az Ausztriában lezuhant 52-es-ről nem találtam fotót . Még egyszer köszi az infót ! | |||||
búza | Adatlap | 550180 | 2014. január 8. 18:23 | ![]() | |
Sziasztok! Ez a négy 75 AP gép volt szögletes szélvédős, a gyári számok alapján egy sorozatban készültek. A 4025 egyébként is sima Bisz. 48 75081501 49 75081510 50 75081614 51 75081637 Üdv: Búza | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 550173 | 2014. január 8. 17:06 | ![]() | |
Üdv! Én úgy tudom, hogy ez attól függött, hogy melyik gyárban készültek. | |||||
cenci2 | Adatlap | 550168 | 2014. január 8. 16:08 | ![]() | |
búza | Adatlap | 550066 | 2014. január 7. 16:03 | ![]() | |
Bocsi, benéztem, 800-as az, tehát mégsem szerénykedtek! | |||||
búza | Adatlap | 550065 | 2014. január 7. 16:02 | ![]() | |
Szia! Mint "tudjuk", van öt tartályos változat is! :-))) Itt "szerények" voltak, a külsőre 500-ast tettek! Üdv: Búza | |||||
Zali | Adatlap | 549999 | 2014. január 6. 22:49 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 549697 | 2014. január 3. 14:27 | ![]() | |
És mit keresett egy magyar bis Pulában? Havi 4850 kunát, de csak főszezonban. | |||||
Daala | Adatlap | 549674 | 2014. január 3. 09:12 | ![]() | |
2002 október végén voltak ott pontosan. A haditengerészet oldalán a galériából. www.navy.mil/viewGallery.asp | |||||
Planes | Adatlap | 549671 | 2014. január 3. 08:38 | ![]() | |
És Mit keresett Pula -ban egy Magyar Bis? Üdv.! Eses Sándor | |||||
medor | Adatlap | 549665 | 2014. január 2. 22:57 | ![]() | |
Azt tudtam a munkám kapcsán,hogy egy "Kandúr" nagyobb egy "Halkeltetőnél". De,hogy egy "Lódarázs" is... :) | |||||
PETI | Adatlap | 549657 | 2014. január 2. 21:38 | ![]() | |
Húúúú de aljas! :)Viszont tényleg vicces. | |||||
Nyugger | Adatlap | 549639 | 2014. január 2. 20:18 | ![]() | |
Elsőre is igaz ! | |||||
Daala | Adatlap | 549637 | 2014. január 2. 20:16 | ![]() | |
Mármint a csík a törzs oldalán. | |||||
Daala | Adatlap | 549636 | 2014. január 2. 20:15 | ![]() | |
Üdv! És abban az időszakban a Jolly Rogers CAG F-14 századjelzése fekete-fehér volt, itt meg fekete-sárga. Daala | |||||
Nyugger | Adatlap | 549633 | 2014. január 2. 20:11 | ![]() | |
Szia Cenci2! Ha a kép bal felső sarkát megnézed láthatod, hogy Pula repülőterén készült a kép. Taszárnak teljesen más az elrendezése, pl nincsenek térvilágító lámpák a torony előtt. Az igaz, hogy Jolly Rogers század 3 db F-14B gépe járt Taszáron 2000 októberében, de itt a MiG-29-l repültek ( a 21 típus szeptember 1-vel állt le) | |||||
Planes | Adatlap | 549589 | 2014. január 2. 15:11 | ![]() | |
cenci2 | Adatlap | 549574 | 2014. január 2. 13:24 | ![]() | |
Ez a fotó nem Taszáron készült ? | |||||
Keri | Adatlap | 549572 | 2014. január 2. 12:31 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 549539 | 2014. január 1. 22:33 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 549532 | 2014. január 1. 21:48 | ![]() | |
zonamilitar.com.ar/foros/threads/el-club-del-mig-21-fishbed.18379/ Na, itt van minden egy helyen! Jó messziről való, de még a Földön van...arra is ismerik a tventivan-t | |||||
migi | Adatlap | 549473 | 2014. január 1. 17:55 | ![]() | |
migi | Adatlap | 549471 | 2014. január 1. 17:55 | ![]() | |
Azért érdekelne hogy ezek a gépek vajon honnan kerültek ide vagy melyik Arab országnak lettek beszámozva ? | |||||
migi | Adatlap | 549447 | 2014. január 1. 15:06 | ![]() | |
Szia Árpi Igen ott ,csak én a képek oldalon néztem 35dik oldal után de lehetett az már 40 fölött is , | |||||
pintair | Adatlap | 549445 | 2014. január 1. 14:58 | ![]() | |
Laci! Hol lelted a kepet? www.englishrussia.com-on? A technology topikban? | |||||
migi | Adatlap | 549443 | 2014. január 1. 14:25 | ![]() | |
migi | Adatlap | 549224 | 2013. december 30. 09:26 | ![]() | |
Szia Laci Köszönöm szépen a választ , üdv: migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 549223 | 2013. december 30. 09:16 | ![]() | |
Szia migi A MN vadászgépein soha nem használtak startrakétákat, tudtommal a pilóták sem kaptak rá kiképzést. Ennek oka valószínűleg az volt, hogy a startrakétákat olyan reptéren lehetett csak használni, ahol a pálya tengelyében 8 km távolságon és 60 fokos szögű területen belül sem lakott terület, sem közlekedés nem volt (a start után kb. 350 km/óra sebességnél leoldott olajoshordó méretű "csomagok" komoly pusztításra lettek volna képesek!). Hogy az atomfegyver bevetésére a Szu-ban kiképzett 4 magyar pilóta esetleg kapott-e ilyen kiképzést, azt tőlük kellene megkérdezni. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 549222 | 2013. december 30. 08:57 | ![]() | |
Sziasztok Lenne egy kérdésem , Nálunk használták a start rakétát ? vagy egyáltalán volt e rendszerben ? üdv: migi | |||||
cenci2 | Adatlap | 549183 | 2013. december 29. 20:22 | ![]() | |
Cseh Mig-21F13 légi felvétel készítése még régi filmes kamerával a MIG-21U törzs alatti rögzítőpontjára feltéve.www.youtube.com/watch | |||||
pintair | Adatlap | 549070 | 2013. december 28. 15:37 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 548915 | 2013. december 26. 20:47 | ![]() | |
Az egy F-4-es vagy egy F-15-ös létrája. | |||||
migi | Adatlap | 548895 | 2013. december 26. 15:37 | ![]() | |
De úgy nézem ez a Revell kitte ,és ő adja a PFM és a MF változat alkatrészeit , akkor onnan van az antenna . | |||||
Tibcsi | Adatlap | 548894 | 2013. december 26. 15:31 | ![]() | |
Az már fel se tűnt... :) | |||||
migi | Adatlap | 548893 | 2013. december 26. 15:29 | ![]() | |
Az antennára is meg a fülke mögött oldalt arra a fura formájú valamire , olyan mintha egy Pót beömlő lenne fordítva felrakva , | |||||
Tibcsi | Adatlap | 548890 | 2013. december 26. 15:27 | ![]() | |
A létrára gondolsz, vagy az antennára? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 548889 | 2013. december 26. 15:25 | ![]() | |
Az is jó, hogy a képen 1/35 van, mellette a leírásban 1/48... | |||||
migi | Adatlap | 548888 | 2013. december 26. 15:23 | ![]() | |
mykman | Adatlap | 548887 | 2013. december 26. 15:03 | ![]() | |
szia sárkányos! Koszi a valaszt, adok akkor neki egy eselyt.Eleg gaz hogy az eduard csak az academy kithez ad gumis maszkot es a sajatjahoz csak egy szimplat.. | |||||
migi | Adatlap | 548886 | 2013. december 26. 14:53 | ![]() | |
Szerintem ezek inkább harckocsiba valók mint repülőbe www.hannants.co.uk/product/DM0404 | |||||
sárkányos | Adatlap | 548832 | 2013. december 25. 20:32 | ![]() | |
Szevasz. Én a Montex-től a 29-es maszkot használtam , van hozzá belső és két külső maszk is . Az egyik külsővel tudod csinálni a gumián részt a másikkal a keretet. A 21-es maszk ugyanilyen szisztéma. És nagyon jó maszkoló anyag. Üdv sárkányos | |||||
mykman | Adatlap | 548829 | 2013. december 25. 20:10 | ![]() | |
Sziasztok! A montex mig 21mf SM48339-es szamu kabinmaszkrol van valakinek informacioja? Elvileg jobb mint a gyari eduard mert ennel van gumi maszk is. Probalta valaki kozuletek ezt? udv. Mykman | |||||
badgo | Adatlap | 548365 | 2013. december 19. 09:10 | ![]() | |
Sziasztok! A héten elkezdem az SMT-t. Köszönöm mindenkinek a válaszokat! Amint kész lesz, teszek fel képet. Üdv, robi | |||||
migi | Adatlap | 548293 | 2013. december 18. 11:30 | ![]() | |
Szia Józsi Köszi szépen , én már tegnap annak is örültem hogy egyáltalán találtam valamit róluk. üdv: migi | |||||
Anubis02 | Adatlap | 548292 | 2013. december 18. 11:21 | ![]() | |
Szia migi Semmi extra nincs ebben az Algériai fórumban.Egy kis típusismertetés az elején,megemlítve a Delta Y-4, E-5 prototípust is.Távol és közel keleti harcait említve pl. F-4, Skyhawk és Mirage gépekkel. Vietnám, Arab-Izraeli konfliktus, India-Pakisztáni majd Afganisztáni szerepe,később a Kasmiri konfliktus,továbbá a 21-es előnyei-hátrányai valamint a végén a felhasználó országok zöme Etiópiától Bangladesig megemlítve pár 21-es típust...és pár kép.Ennyi röviden. Üdv :Anubis | |||||
migi | Adatlap | 548290 | 2013. december 18. 10:28 | ![]() | |
Szia Laci Látod ezt látja egy szakember szeme a gépen és mást lát egy laikus szeme . üdv: migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548287 | 2013. december 18. 09:42 | ![]() | |
Szia migi Ez a gép szerintem már kannibalizáció áldozata lett, csak alkatrészbányaként funkcionál. A kormánylap állása szerint az oldalkormánylap vezérlő rendszere már szét van kötve, és nyilván nem hobbyból bütykölték, hanem kiépítettek valamit a rendszerből. Nincsenek főfutó-kerekek, hiányoznak a hajtóműtér gyors-záras borítópaneljei,a gépágyú burkolólemeze, a főfutószár alsó borítólemezei és a kerék-elfordító mechanizmus egy része, a kabintető mögötti gerincen is meg van bontva a lemez, szóval a futóakna-ajtó munkahengere is nyilván célzatosan van kiszerelve. Ezután már csak egy mozdulat felcsapni az ajtót, a zárja automatikusan bezár és megtartja becsukott helyzetben. Üdv R. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Addig is egy szép képpel jó hétvégét mindenkinek