/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
Sebi 555959 2014. március 13. 22:05
Válasz erre
Szia Attila!

Tone egy tonna maratással? Nem csoda, hogy növekszik a súly :) Szép munka, csak így tovább! Ha tudod, hozd el Móvárra, hogy megnézzük közelről. A többieket is csak biztatni tudom erre.
Batka 555954 2014. március 13. 20:57
Válasz erre
Szia!

Pazar munka, nagyon szép lett. Mivel nekem is megvan a Tone, ami nem egy nagy hajó, így különösen szép az egész kivitelezés!

Üdv,

Batka
TAMÁS78 555896 2014. március 12. 20:58
Válasz erre
Szia Attila!

Ezek azok a makettek, amikből párhuzamosan kettőt kellene építeni, és egyet festetlenül hagyni. Pazar. Nálad sem értem - ahogy Pék Gyurinál sem -, hogy hogyan lehet nem léptékarányos kézzel ezt megvalósítani.
brumi_na 555893 2014. március 12. 20:23
Válasz erre
tone1
tone1
tone2
tone2
tone11
tone11
tone12
tone12
tone13
tone13
posta
posta
posta1
posta1
posta2
posta2
posta3
posta3

Sziasztok!

Először is jött egy szeretetcsomag... Sok minden finomság volt benne. Az egyik fedélzet készletet ki is nyitottam, mint a legyezőt. Vétek beépíteni. De ennek ellenére megtörténik majd, erről biztosíthatok mindenkit! Csak pár liter víz addig lefolyik a Dunán... :)

Aztán pár kép a Tone kompozícióról. A hajó még darabokban van csak a csoportkép miatt álltak össze a srácok. A meló továbbra is viszonylag zökkenőmentes, csak időm kevés van mostanában. A makett tömege lassan a duplájára növekszik a gyári súlyhoz képest, a sok réz miatt. Jelenleg a kutatómunkám a festés irányába ment el, mert közeledek ehhez a fázishoz. Még ami nagyobb feladat azok az árbocok (még nincsenek kezdve sem), hiszen szándékaim szerint teljesen házi megoldás lesz, felhasználva a fotómaratásokat is. Valamint megoldásra vár a korlátozás körben. A többi munkálatok amolyan levezető feladatok (bár mennyiségét tekintve ez sem elhanyagolható...).

A többiek munkájához gratulálok, szépen halad mindenki.

Üdv:
Brumi
TAMÁS78 555513 2014. március 6. 17:28
Válasz erre
Szia Gyuri!

Köszönöm, jól esik ilyet olvasni tőled. De azért attól tartok, az én "szinte hibátlan" munkám kb. egy nagyságrenddel tér el pl. a tiédtől.

Az az igazság, hogy 10-15 szkreccs makettet építek szimultán, még semmi nem készült el ezekből. Ezt a sorozatot szeretném most megszakítani a Pionierlandungsboottal, többek között ezért is választottam ilyen, viszonylag egyszerű felépítésű kis naszádot.
zs180 555477 2014. március 5. 23:40
Válasz erre
TAMÁS78,nagyon szép, szinte hibátlan munka, amit csinálsz!
Kérdeném, a balza előnyeit illusztráló munkák készen voltak-e láthatók valahol?
Sszabi,szerintem jó lett az a víz! Tetszik a színe és a hajó által keltett hullámok textúrája is. Én úgy vagyok vele, hogy ami jó Baumannak, az nekem is megfelel. Szerintem a Kostas/Floodberg-féle megoldás lényegesen munkaigényesebb, bár kétségtelenül több lehetőséget rejt és látványos eredményt hozhat.
Phoenix89, nagyon tisztán dolgozol, gratulálok. A témaválasztás is érdekes, nem szokványos. Csak így tovább!
P.Gy.
Phoenix89 555474 2014. március 5. 23:07
Válasz erre
Szép a fedése a képeken, én még "szűz vagyok" ebben, úgyhogy nem tudom, hogy fog sikerülni. Amint eljutok ehhez a ponthoz, teszek fel képeket is. :)
A segítséget pedig előre is köszönöm!
TAMÁS78 555473 2014. március 5. 23:02
Válasz erre
Alfa 1
Alfa 1
Navaga 5
Navaga 5
Navaga 11
Navaga 11
Navaga 13
Navaga 13
Navaga 15
Navaga 15
San Martín 1
San Martín 1
San Martín 2
San Martín 2

Teljesen átgondolt és precíz munkának tűnik, amit eddig csináltál. Megelőztél, már készültem a balzát javasolni, az egyik kedvenc anyagom. Nagyon sok mindent meg lehet vele oldani. (Remélem, nem rúgnak ki a topikból ezekért a képekért.)
Phoenix89 555472 2014. március 5. 22:39
Válasz erre
20140305_222642
20140305_222642
20140305_223004
20140305_223004
1
1
2
2
3
3
4
4

Köszi a szavakat. :) Nagyon nem értek a hajókhoz, elenyésző a tudásom, ezért sem állnék neki semmi esetre valami nagyobb projektnek.
A palánkozásra 1 mm vastag (vagy vékony?) balzafám van, nagyon hajlékony, emiatt választottam ezt a vastagságot, féltem, hogy máskülönben nehezen borítanám be az alját.
Karwell borítása lesz, az eredetinek is ilyen a hasa. A méretarány kb 48-as, legalábbis a hozzávetőleges méretek ezt árulják el. A fedélzet lemezét is kivágtam már, csak lemaradt az előbbi két képről, ezt most pótolom. A végleges fedélzet pedig nem követi az előbb említett sztirol fedőlemez vonalát, hanem a hajó elejét kiszélesedik. Teszek fel egy képet az elkészítendő jószágról is.
TAMÁS78 555466 2014. március 5. 22:02
Válasz erre
Jó, nagyon jó! Szeretem látni, hogy mások is vannak olyan buggyantak (a szó legjobb értelmében), mint én. :) Sok hajóba belefogtam már hirtelen felindulásból, úgyhogy ha igényled, pár dologban szerintem tudok segíteni. A palánkozás miből lesz? Mi a méretarány?
Phoenix89 555465 2014. március 5. 21:58
Válasz erre
20140305_214842
20140305_214842
20140305_214902
20140305_214902

Hát nálam még gyerekcipőben van, pár napja álltam neki hirtelen felindulásból.
Csak a gerinc van meg és a bordák, a tetejét ennek is deszkák borítják majd.
TAMÁS78 555461 2014. március 5. 21:26
Válasz erre
shp02
shp02

Szia Simi!

Köszi! A fegyverről még nem döntöttem végérvényesen, de egy képen (mellékelve) látszik egy MG34 Zwilling, és mivel viszonylag ritka, megtetszett. Ebben az esetben a két géppuskát valamilyen kitből fogom kiválasztani, a fegyverállványt viszont elkészítem hozzá.

A műgyantás kísérletedre én is nagyon kíváncsi leszek! Megosztod majd velünk?
Simi 555458 2014. március 5. 21:00
Válasz erre
TAMÁS78!
Szépen alakul ez a kis partra szálló hajó! Nagyon precíz és pontos. A fegyver valamilyen kitből lesz majd, vagy az is szkrecs lesz?

SSZABI!
Még dobozból is igencsak mutatós ez a Bismarck! A korlátok mellett szerintem a kötélzetet is készítsd el. A víz is egész jó, bár szerintem ennél a méretaránynál inkább a Kostas-os, vagy a Flodberg-es megoldás a reálisabb. Úgy gondolom, a következő módon készül az a fajta imitáció: 1. akril tömítőből vannak a hullámok 2. ezt lefestik adott színre/színekre 3. ezután a tajtékot fehér akrillal rádolgozzák 4. az egészet leöntik víztiszta műgyantával - ez utóbbi adja meg a víz-szerűségét és mélységét az egésznek. Ma rendeltem Ablonczy műgyantát (750 g + edző 3 e. Ft körül van) és hamarosan teszek egy próbát.
TAMÁS78 555439 2014. március 5. 20:12
Válasz erre
SSZABI 555430 2014. március 5. 19:30
Válasz erre
Bismarck 001
Bismarck 001
Bismarck 002
Bismarck 002
Bismarck 003
Bismarck 003

Sziasztok!

Először is gratula mindenkinek, nagyon szépek lesznek ezek a hajók is :D

Kicsit ügyködtem, és vízre tettem a revell Bismarck-ot. Ez is egy elég régóta húzódó építés és így utólag már bánom, hogy csak dobozból épül, meg Eduard korláttal (ami borzalmas, valami más gyártót keresek a következőhöz) ami ráadásul annyira alakíthatatlan, hogy sok helyen sokadik próbálkozásra is csálé maradt...
A víz úgy készült, mint ahogy zs180, vagy Jim Baumann szokta, annyi különbséggel, hogy az akvarellpapírra a hullámokat én akril tömítővel készítettem. Nem tudom mások miként csinálják. Ez a második vizem, annyira szerintem nem lett rossz.
Phoenix89 555426 2014. március 5. 19:12
Válasz erre
Köszönöm a választ! Én is hajót építek sztirolból, bár kicsit kisebb (kb 30 cm lesz) és ez csak egy kisebb kínai civil révészhajó lesz. Első próbálkozásom a scratch építéssel, egyelőre csak egyszerű mértékben, ezért kérdeztem a szegecsekről.
TAMÁS78 555421 2014. március 5. 18:49
Válasz erre
Szia!

Igen, 1/35. Az eredeti 19 méter hosszú, így ez 54 centi. A szegecseknél most először kipróbáltam az injekcióstűs módszert. Áttetsző sárga jelzésű tűt levágtam, kicsit élesre csiszoltam, és a viszonylag puha sztirolba kényelmesen bele lehet vele nyomkodni a mintát, a végén a közepe - a szegecs - még ki is emelkedik a felületből pár tizedmiliméternyit.
Phoenix89 555416 2014. március 5. 18:22
Válasz erre
Az arány gondolom 35-ös, a tankos képek alapján(?).
Phoenix89 555415 2014. március 5. 18:21
Válasz erre
Szabad tudni hogy, hogyan csinálod a szegecseket, és hogy milyen méretarányban épül? :)
TAMÁS78 555402 2014. március 5. 15:12
Válasz erre
PiLaBo 013
PiLaBo 013
PiLaBo 014
PiLaBo 014
PiLaBo 015
PiLaBo 015
PiLaBo 016
PiLaBo 016

Sziasztok!

Még egy pici haladás. Elkészültek a merevítők, amik a körbefutó "padot" tartják majd. Kész van a tatnál az emelt fedélzetrész váza, ide kerül majd a kormányállás, egy csörlő és - valószínűleg - egy MG34 Zwilling. Kívül-belül szegecselgettem, nem a valósághűség jegyében (nincs olyan képem, ahol ez látszódna), hanem csak hogy legyen ott valami felületi struktúra.
Simi 555319 2014. március 4. 18:22
Válasz erre
Részvétem! Már szó szerint is, mert a Warspite-hoz én is legyártottam nemrégiben jónéhányat, de szerencsére, a Repulse és a PoW után is maradtak szellőzők. Én nagyjából végeztem a tatfedélzettel, a középső részt is már majdnem befejeztem - itt készült két nagyon klassz mellvéd a légvédelmi ágyúk köré, aztán jöhet nekem is az orrfedélzet.
zs180 555317 2014. március 4. 17:54
Válasz erre
Na igen, a sok kis furat a kb. 40 mushroom vent-nek készült, plusz legyártottam 16 szögletes (a la Prince of Wales) szellőzőt is.
Simi 555309 2014. március 4. 17:00
Válasz erre
Gyuri!
Eszméletlen ez a sok kis doboz, meg nyílászáró... és gondolom majd ezután jönnek még a szellőzők is... Gyönyörűen kinyitottad azt a fedélzeti lejárót ott a hargonyláncok közt! És minden olyan szépen van pozicionálva, hogy az öröm a szemnek!
zs180 555304 2014. március 4. 16:19
Válasz erre
001
001
002
002
003
003
004
004
005
005

Imi, Kálmán barátunk már előre retteg a kamuflázstól... nem győzöm biztatni, hogy jó lesz.
Én még csak itt tartok: a forecastle deck kis szerelvényei nagyjából elkészültek.
Simi 555287 2014. március 4. 13:55
Válasz erre
Gratulálok Kálmán barátunknak!
Nagyon szépen és tisztán dolgozik. Szépen applikálta a maratásokat is. Az ajtó "felnyitást" is szépen megoldotta. A kamuflázs festése biztos nem lesz könnyű...
zs180 555246 2014. március 3. 22:56
Válasz erre
001
001
002
002
003
003
004
004
005
005
006
006
007
007
008
008
009
009

Sziasztok!
Bemutatnám, min dolgozik Kálmán barátom: a Trumpeter 1:350-es Queen Elizabeth-je FlyHawk feljavító készlettel, amiben a képeken szereplő maratások (kb. 15 % látható), esztergált lövegcsövek (a pom-pomokhoz is) mellett fafedélzet is található. Az 1943-as állapothoz tartozó négyszínű kamuflázshoz már beszerezte a WEM színeket is...
Elég jól alakul, nem?
P.Gy.
TAMÁS78 555140 2014. március 2. 20:10
Válasz erre
PiLaBo 008
PiLaBo 008
PiLaBo 009
PiLaBo 009
PiLaBo 010
PiLaBo 010
PiLaBo 011
PiLaBo 011
PiLaBo 012
PiLaBo 012

Sziasztok!

Lassan haladok a PiLaBo-val. A koncepción gondolkoztam, lehet Afrika egy zsákmányolt Crusaderrel - ez egyértelmű, jól dokumentált helyszín, konkrét naszádokkal és eseményekkel. Vagy lehet Norvégia egy Neubaufahrzeuggal - ez nehezebb, nincsenek konkrét naszádok, nem is tudom biztosan, találkozhatott-e a két harceszköz. Pedig ez tetszene jobban. Még nyomozok utána.

Tamás
Gabusch 555107 2014. március 2. 15:21
Válasz erre
Itt a kanadai oldal. A képekből látszik, hogy egy nagyon dekoratív hajóról beszélünk.
Plusz va egy nagyon klassz részletfotókat tartalmazó mappa a bécsi Heeresgeschitlichesben látható Viribus Unitis cutaway makettről.

www.viribusunitis.ca/index.html
TAMÁS78 555106 2014. március 2. 15:16
Válasz erre
Bár elsősorban a korai német dreadnoughtok a szívem csücskei (Nassau, Helgoland), de ha úgy nézne ki, hogy megvalósul egy ilyen közös tervezet, én beszállnék. Informatikai ismereteim a nullát közelítik alulról, de van már mögöttem pár év szkreccselés, tán érdemben is hozzá tudnék tenni valamit.
Gabusch 555104 2014. március 2. 15:05
Válasz erre
Drágának drága, de ahogy elnézem az összeállítási útmutatót, elvileg kihozható lehet olcsóbban házilag. Legrosszabb esetben is a feléből, csak persze a minőség kérdéses.

Kell hozzá egy szkennelt papírmakett, mert le kell kicsinyíteni az 1/250-ről. Elvileg kapható, de szükség esetén mindenképpen hozzáférhető.

Alapvetően két lehetőség van: az egyik, hogy egyedi darabot csinál az ember, pl. egy sztirol testtel, de mivel az ugye akár le is önthető műgyantából, így mindjárt ott a másik lehetőség, hogy tán sokszorosítani kéne. Pláne, hogy ott a rengeteg egyforma cucc, mint mondjuk mindjárt a lövegek és lövegtornyok, mentőcsónakok, stb.,
amit az ember magának is sokszorosítana (azaz mindenképpen vesz gumit és gyantát).

Továbbá ugye, ott az a rengeteg maratás, amit úgyis meg kell rajzolni, meg ki kell marattatni valami hozzáértővel, aztán ott is tök mindegy, hogy a fóliáról egy, vagy több készlet készül.
A letölthető és nagyon jó minőségű PDF alapján alig néhány hét alatt meg is lehet rajzolni. Profinak meg talán elegendő lehet egy hétvége is.

Nem ismerem a jelenlegi árakat, de úgy sejtem, hogy mondjuk az Oxam DC olyan 10 körül lehet a legkisebb kiszerelésében, hasonló árban lehet a Biresin G26 és abból legalább két teljes (vízvonal) hajót ki lehet önteni. Tehát ha ketten vannak non profit alapokon, akkor az eddig fejenként egy tizes.

Viessmannéknál amikor utoljára csináltattam maratásokat, akkor olyan 8 körüli árra emlékszem fóliával / A4, ennek olyan kb. fele, ha már megvan a fólia. Vegyük azt, hogy most már az is egy tizes és 2 db A4 kell, akkor az első az 20, a második 10, tehát az összes maratás fejenként 15 eFt.

Plusz amiből az ember megcsinálja a mesterdarabot, sztirol, stb. legyen fejenként még egy ötös, az akkor a komplett cuccra cirka 30 darab ezres.

Meg kettejüknek legalább fél év munka. Ez talán lecsökkenthető, ha valaki tud jó minőségben 3D-ben nyomtatni és meg is tudja rajzolni. Ez mondjuk nem én vagyok, de a maratásba pl. be tudnék segíteni némi rajzolás erejéig, mert az 2D és már csináltam olyat.

A 3D rajzhoz még annyit, hogy láttam régebben, hogy egy kanadai fószer megrajzolta a Szent Istvánt meg a Viribus Unitist és mintha árulná is olyan 70 dolcsi körül. Nem tudom, hogy mennyire lehetne szétkapni a szükséges mértékben, de ha eléggé, akkor pl. elgondolkodtató, hogy nem érdemesebb-e megvenni, mint rajzolni hónapokig.
Az sem lehetetlen, hogy a maratásokhoz is át lehetne venni belőle rajzokat és akkor lehetne a Szent Istvánnal próbálkozni, mert ugye a Kombrigből csak a Viribus Unitis dolgait tudnánk felhasználni a maratáshoz és legjobb tudomásom szerint sajnos azok a részek is eltérnek.

Ha érdekelne itt tíz embert, lehet, hogy még a 3D nyomtatott verzióval is egész elfogadhatóra le lehetne szorítani a költségeket. Győrben van egy cég, amelyik 3D-ben nyomtat vasúti cuccokat H0-ban. Egy fénysorompó pl. 400 Ft. Velük is lehetne beszélni, ha esetleg belevágnánk, bár nem láttam még, hogy milyen minőségű a cucc, de ha feltételezem, hogy jó, akkor normális alkatrészbontással (nem tömör az egész) a mesterdarabot is ki lehetne talán hozni olyan 6-8 darab ezresből fejenként. Úgyhogy talán olyan 30-35-ben meg is állna, de nem ártana persze utánaszámolni, mert ez csak így hirtelen jött, mintegy vitaindítóként.

Szerintetek érdemes lenne egy ilyen projektnek nekiállni?
Batka 555047 2014. március 1. 20:23
Válasz erre
Nagarto
Nagarto

Sziasztok!

Készülget, készülget:-)

Üdv,

Batka
SSZABI 555020 2014. március 1. 14:47
Válasz erre
Üdv Urak!

Nincs valakinek eladó 1/700-as Kriegsmarine figura szettje az Eduardtól (vagy más gyártótól)? Ha nem is az egész készletet, de pár figurát vennék, hogy ne legyen olyan élettelen a fedélzet. (rendelnék az Eduardtól is, csak nem ér ide időben már...)

Előre is köszönöm!
sszabi1@freemail.hu

Üdv!
TAMÁS78 555010 2014. március 1. 12:12
Válasz erre
Párszor már kiakasztott ez a cég (Scharnhorst, Blücher, stb.).
Rumcájsz_52 555005 2014. március 1. 11:43
Válasz erre
Szia Keri
Akarnék, de még nem jött be a lottó ötös (még négyes se)!
Üdv R.
Keri 554995 2014. március 1. 08:16
Válasz erre
Sok különbség van,de testvérhajóknál már csak így van.Inkább csak érdekességként raktam fel,tényleg nagyon drága.
zaran 554988 2014. február 28. 23:34
Válasz erre
Jól hangzik, de van eltérés. A Viribus Unitis meghajtását 4 hajócsavar végezte, míg a Szent Istvánét 2.
SSZABI 554987 2014. február 28. 22:50
Válasz erre
Lehet olcsóbb és nagyobb megoldás a GPM 1/200-as Szent Istvánja, mert ez azért ennyiért rablás...(nekem a 1/250 Tegetthoff figyel a polcon, az se kis darab)
Keri 554985 2014. február 28. 21:43
Válasz erre
Sziasztok!
Megjelent a Viribus Unitis.1:350.Gyanta,fém,stb.Csekély 300 Euro.
Nem akar valaki egy Szent Istvánt csinálni?
combrig-models.com/index.php/1350/54-austro-hungarian-navy/431-viribus1912-350
TAMÁS78 554880 2014. február 27. 15:59
Válasz erre
regv 554861 2014. február 27. 11:42
Válasz erre
Szia.
Abert-t forgalmaz valaki,de nem tudom ki,mert sosem vettem még a terméküket idehaza.
A WEM maratásoknak nem tudok hazai forgalmazójáról,de kb. 4-5 font a postaköltség,pont tegnap este rendeltem tőlük.
aldebaran 554860 2014. február 27. 11:34
Válasz erre
Köszi! Gondolom hazai forgalmazója nincs.
regv 554858 2014. február 27. 11:07
Válasz erre
regv 554857 2014. február 27. 11:06
Válasz erre
Szia.
így hirtelen két lehetőség (bár az egyik elfogyott,de biztosan van valahol még),az egyik komplett maratás,a másik csak korlát.
Üdv.
Zsolt
[URLhttp://www.whiteensignmodels.com/brochure/1_400_photo-etch1.htm]
www.hlj.com/product/abe400-07/Nav
aldebaran 554856 2014. február 27. 10:47
Válasz erre
Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget! Heller 1:400-as Bismarck, Prinz Eugen és Scharnhorst maketteket kezdenék el megépíteni. Viszont szembetűnő, hogy a műanyag korlátok rettentően vaskosak. Ezeket mire lehet cserélni? Eduard maratások közt csak 1:350 és 1:450 méretarányban találtam.
Sebi 554845 2014. február 26. 23:10
Válasz erre
006a
006a
007a
007a
009a
009a
010a
010a
011a
011a
015a
015a

Sziasztok!

Ahogy látom Tomi munkája is közeleg a végkifejlet felé. Én örömmel jelentem, hogy elkészültem az alappal. Faragasztóval felragasztottam a hajót rá és szilikonkaucsukkal körbekentem. Lényegében a főfedélzet korlátai és egyéb apró részletek vannak vissza, úgyhogy remélem rövidesen sikerül befejeznem az építést.
hergert 554803 2014. február 26. 17:01
Válasz erre
Thüringen építési állapot01
Thüringen építési állapot01
Thüringen építési állapot02
Thüringen építési állapot02
Thüringen építési állapot03
Thüringen építési állapot03
Thüringen építési állapot04
Thüringen építési állapot04

Sziasztok!

Nagyából így néz most ki a Thüringen(ragasztva még nincsen a felépítmény).

Sebi Big Mo-ja is nagyon klassz! Tetszik a víz és örülők, hogy megosztotta a készítését is.

Üdv.: Herger Tomi
Mekett 554787 2014. február 26. 12:50
Válasz erre
vihar hozta felszínre a német hadihajót

"Majdnem egy évszázadig volt víz alatt az a német hadihajó, amit most egy vihar hozott a felszínre. Az SV Carl nevű hajó még az I. Világháborúban süllyedt el Anglia partjainál."

index.hu/tudomany/tortenelem/2014/02/26/egy_vihar_hozta_felszinre_a_nemet_hadihajot/
Sebi 554518 2014. február 23. 00:53
Válasz erre
001a
001a
002a
002a
003a
003a

Sziasztok!

Elkezdtem felrakni a matricákat. Remélem ma délután lesz időm az alaphoz rögzíteni a hajót.
Sebi 554289 2014. február 20. 00:18
Válasz erre
002a
002a
005a
005a
008a
008a
009a
009a

Kedves Barátom!

Örülök, hogy tetszik. Azt javaslom, hogy a Kostas féle technikának nézz utána, mert azt olvastam, hogy ő valami olyan anyagot használ, amit melegen kell kiönteni. Az pedig árthat a kész makettnek.
Egyébként tegnapelőtt óta egy-két apróság készült el.
Simi 554151 2014. február 18. 14:08
Válasz erre
Szia!
Nagyon szép ez a víz! Ez most már egy szép dioráma! Nagy kedvet kaptam én is egy hasonlóhoz. A Warspite után tervezem megépíteni az SMS Markgraf-ot, de már hasonló módon vízre rakva. Azt gondolom, hogy nagyjából sejtem, hogy Kostas hogy készíti el a vízet, én is valami hasonlóval szeretnék megpróbálkozni.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.