/ Fórumok /

Luftwaffe 1933-1945

Német repülőgépek, a kezdetektől a 2. világháború végéig
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16.
lacipapa 529706 2013. március 28. 15:02
Válasz erre
Találtam egy piros 7-est,de az G4.Azt hittem az tört össze.Ezek szerint az E4 és a G4 is repülő képes?
Weizi 529688 2013. március 28. 08:35
Válasz erre
Szia!
Az eredeti link már nem él,de megtaláltam máshol!
www.youtube.com/watch
lacipapa 529676 2013. március 27. 22:44
Válasz erre
Szia!
Hogy lehet megnézni?Azt írja,hogy nem található.
Laci
Weizi 529671 2013. március 27. 21:32
Válasz erre
Fw-190D javarészt.
www.youtube.com/watch
Weizi 520857 2013. január 4. 17:21
Válasz erre
Bf-109 E4 újra a levegőben!
Szép munkát végeztek!
vimeo.com/56526356
G400CDI 510470 2012. november 12. 23:13
Válasz erre
CS-92 01
CS-92 01
CS-92 02
CS-92 02

Szia!
E szerint az oldal szerint
www.google.hu/url
volt fegyverzete.
Ami a személyes tapasztalataimat illeti, bár szakirodalomban nem néztem utána, nyáron sikerült Kbelyben személyesen látnom a CS-92-t. Az arról készült korábbi képeken is be van lemezelve a gépágyú nyílása, viszont 2009-ben felújították, és most látszik valami cső. Az adattábláján pedig azt írják, megegyezik a ME-262B-1a-val. Ilyen alapon a "sima" S-92-nek is lehetett MK-108-asa.
Üdv.: G400CDI
Lapidus 510469 2012. november 11. 14:18
Válasz erre
Sziasztok!

Sajnos jóideig szüneteltetnem kellett a makettezést és (a jövőben is csak kevés időm lesz rá). Viszont így karácsony felé lesz egy kis időm és egy megkezdett Me 163-as építést fogom folytatni. Konkrétan a fehér 14-esről lenne szó, már párszor átfutottam az összeszedett szakirodalmat, de a festése homályos.

Még annak idején Fülöp Sándor ezt írta a géppel kapcsolatban: "A 74/75/76 kamónál a szárny szegmenses 74/75. A törzs az egyik forrás szerint csak 74 foltozású volt (különböző intenzitással felhordva), a másik elemzés szerint 74/75. (Én ez utóbbit tartom valózsínűnek.)"
A gond csak az hogy már belefutottam a színezés problémakörébe, hogy a netes, képernyős színek nem jók és ugyan van nekem itthon Gunze RLM 75-74-es színem, de más makettezők munkái teljesen más színárnyalatokban pompáznak. Elsősorban a barnás-violás, illetve a zöld árnyalatok a dominánsak. Az nyilvánvaló, hogy a 75ösbe kell pár csepp piros, de a 74eshez hozzá kell nyúlnom? Valóban kicsit zöldnek kéne lennie?
vityap 510468 2012. november 10. 09:35
Válasz erre
Tibcsi!

Köszönöm a választ. Máshol is ezt a választ kaptam, mehet az építés :) !

üdv
Vityap
Tibcsi 510467 2012. november 10. 08:31
Válasz erre
Szia,

Forduló közben a fékszárnyak nem jellemzőek (néhány extrém esettől eltekintve). Bal fordulóban a bal csűrő felfelé, a jobb csűrő lefelé áll. Az oldalkormány enyhén balra belépve, a magassági enyhén húzva.. Ha nagyon be van döntve, akkor az oldalkormány kissé jobbra, a magassági jobban meghúzva.

(remélem, jól mondtam...:)

Tibcsi
vityap 510466 2012. november 10. 08:24
Válasz erre
Sziasztok!
Itt is felteszem a kérdést, hátha...
Belevágtam egy bf-109 G-10-es építésébe és repülés közben akarom majd "megjeleníteni". Azt szeretném valaki hozzáértőtől megkérdezni, hogy egy balra fordulásnál a csűrőlapok (+fékszárnyak?) és az oldalkormány milyen irányban és mennyire térnek ki? Utánanéztem, hogy elméletileg hogyan kéne, de biztosra akarok menni. Sajnos nem találtam olyan videót vagy képet amin ez jól látszik, esetleg ha tudtok ilyent, azt is szívesen fogadom.
Köszönöm

ui:e-mail az adatlapomon
Weizi 510465 2012. november 3. 19:50
Válasz erre
6142506329_cc40b815ba_o
6142506329_cc40b815ba_o
6142506911_7e0434ce4f_b
6142506911_7e0434ce4f_b

Talán ide illik a legjobban ez a "mészáros madár" replika!
Méghozzá Pratt & Whitney R-2800 Double Wasp mocival felszerelve!

www.youtube.com/watch
sanyi 510464 2012. július 28. 21:29
Válasz erre
Sziasztok!
Az Avia S-92-ről érdeklődnék hogy volt-e fegyverzete és milyen? Ami képeket találtam, azokon nem látszik egyértelműen, a múzeumin pedig le van lemezelve a gépágyú nyílása. Ha pedig volt, a német MK-108-at beépíthetem-e vagy valami saját cucc volt benne?
Előre is köszi!
polomalev 510463 2012. május 20. 10:34
Válasz erre
Szia!
A G-2-eseknek még nem volt radarjuk, a G-4-eseknek már igen. Mindkét változatból volt néhány a magyar királyi honvéd légierőnek is.
mcs 510462 2012. május 19. 21:33
Válasz erre
Szia boomsly!
Talán F-es sorozatban a Zvezda, ICM a legjobbak, nyitott motortérrel is építheted G-sben az Academy.. G-10 még a Revell is szóba jöhet innentől kezdve a te választásod, ill a tudásod ;-)
Üdv: Csabi
boomsly 510461 2012. május 19. 21:22
Válasz erre
Szia!

Köszi a választ! Nézegettem a Zvezda készletet is. Ránézek még egy kicsit, hátha sikerül egy jó matrica lapot szerezni hozzá.
Elfelejtettem mondani, hogy 1/48-ban gondoltam én is.
Lorco 510460 2012. május 19. 20:20
Válasz erre
Bocsi, lemaradt: 1:48 a méretarány...
TAMÁS78 510459 2012. május 19. 20:14
Válasz erre
Szia, Sanyi!

Én is kevéssé ismerem a típust, de azt tudom, hogy a C-től a G-ig azért jelentős változtatások történtek, ergo hitelesen átalakítani kemény munka lesz.

Nem minden G-n volt radar, nappali nehézvadászként is használtak G-ket, ezek változatos nehézfegyverzetet hordoztak, radart viszont nem.
sanyi 510458 2012. május 19. 19:25
Válasz erre
39_1
39_1

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy ilyen -110-es verzió volt-e? Arra gondolok, hogy az orr és a légcsavar alapján G-2 de nincs rajta radar. Nem vagyok nagy szakérője a témának sajnos.
Ha volt, akkor a C-4-től még miben különbözött? Van egy C roncsom és átépíteném ilyenre.
Köszi!
Sanyi
Lorco 510457 2012. május 19. 19:19
Válasz erre
Szia,

én olcsó, részletes készletnek a Zvezda efkettesét tartom, bátran merem ajánlani, a matricái nem valami jók, de a részletessége kitűnő. Egy kabinbelső-maratás Kormos Petitől párszáz forintot kóstál hozzá: és már készülhet is a csudaszép Messzer!

Üdv: Lorco
boomsly 510456 2012. május 19. 18:55
Válasz erre
Üdv kollégák!

A minap a fejembe vettem, hogy megépítek egy Me109-est.
A tanácsotokat szeretném kérni, hogy melyik gyártó, melyik kitjét válasszam. Egy viszonylag olcsó, könnyen beszerezhető, de mégis részletes gépet szeretnék összehozni. (Academy, ICM, Zvezda...?)
Típus, jelzés, front függetlenül. 
noci 510455 2012. március 28. 11:34
Válasz erre
Sziasztok!

Elkezdtem egy német WWII reptér megalkotását. Tudna nekem valaki segíteni, szükségem lenne rajzokra, képekre, főlek ami az épületeket, de főleg a hangárokat illeti. Főleg a szerkezeti felépítés és egyébb részletek érdekelnének.

Köszönöm.
Lapidus 510454 2012. január 21. 20:53
Válasz erre
hát akkor ez most kimarad.. bár karbantartás alatt lesznek a gépek, amiket csinálok.. majd egyszer.. valamikor, de ez akkor nem kerül fel rájuk
Tibcsi 510453 2012. január 21. 12:55
Válasz erre
Én úgy tudom, hogy a gépek szállításakor (ha nem szárnyon mentek :)), vagy ha parkoláskor le akarták zárni a gépet, akkor használták. Persze a háború alatt nem parkoltak túl sokáig... :)
Lapidus 510452 2012. január 21. 12:31
Válasz erre
jó-jó az egyértelmű volt nekem is, csak tényleg használták? Nem igazán láttam képet, amin ilyenek is lettek volna
Tibcsi 510451 2012. január 21. 09:54
Válasz erre
Ez a szerkezet a kormányokat rögzíti középállásban. Felszállás előtt érdemes levenni őket, mert meglepetés érheti az embert. :)
Lapidus 510450 2012. január 21. 01:44
Válasz erre
week
week

Nos Erik Mombeeck könyvét nem sikerült beszereznem, de alapos utánajárással megállapítottam, hogy FW 190 A-6/R7-esekről van szó, így tartály + ovális aknás változat kell.

A fókák megbolondításához különben találtam egy érdekes "szerkezetet" és erről szeretnék egy kis infót gyűjteni, mert soha sehol nem láttam még ilyet:
sites.google.com/site/tinyland/Home/products_EN/pe_en/48_EN/wwii-german-control-surface-lock

Azért csatoltam róla képet is. Ilyennel lehetett találkozni német gépeken, vagy valami múzeumi darabra aggatták csak fel?
J_K 510449 2011. december 28. 09:46
Válasz erre
A szerző Erik Mombeeck. Néhány évvel ezelőtt jelent meg a három könyv angolul. Szerintem E-Bay-en elcsíphető. A német nyelvű verzió egy kötetben volt, nem tudom, hogy azt be lehet-e még szerezni.
Lapidus 510448 2011. december 27. 17:31
Válasz erre
Nem rég pörgettem át, de ebben is ugyan azok a fotók vannak, amikkel már találkoztam korábban. A szöveget átfutva pedig úgy látom, hogy csak az eseményeket írták le, de konkrétan a gépekről nem sokat, de azért köszönöm! : )
Wrecker 510447 2011. december 27. 16:19
Válasz erre
JG 1-1
JG 1-1

Üdv Lapidus !

Ezt a kiadványt ismered ?
sys 510446 2011. december 27. 14:27
Válasz erre
Ja, bocs; rájöttem, hogy a kit ismerete nélkül csak hülyeséget kérdezhetek.
Lapidus 510445 2011. december 27. 14:09
Válasz erre
Simán adott ki olyan A-6ost, amire rászerelteti az üzemanyagtartályt és szögletes a futóakna alakja. Különben a kép amit bevágtam pont nem ilyen mert a jelölt A és C variánsoknak kerek az aknája, de a Special Hobby által piacra dobott egyébként egy az egyben Erduard gyártmányú (még a keretre is Eduard felirat van nyomva) A-6os ilyen... és abból csak szögletes aknás gép építhető.

Különben nem találom a Classic könyveit. Csak észak-afrikás fókás könyvet találtam : S Esetleg szerzőt kérdezhetek?
sys 510444 2011. december 27. 13:50
Válasz erre
"az Eduardnak jár egy marha nagy fekete pont" > Miért?
Lapidus 510443 2011. december 27. 13:47
Válasz erre
8171_page1_image1
8171_page1_image1

A könyvnek utána fogok járni és köszönöm az ajánlást, viszont az aknás dologgal kapcsolatban ha igaz amit mondtál, akkor az Eduardnak jár egy marha nagy fekete pont
J_K 510442 2011. december 27. 08:51
Válasz erre
Szia!

A válasz egyszerű: ha volt póttank-függesztő, akkor kerek az akna, nincs belső aknaajtó.
Forrásnak pedig ajánlom a Classic 3 kötetes JG 1 könyvét.

Üdv
decente 510441 2011. december 27. 08:29
Válasz erre
Sziasztok!

A német fórumokat olvasgatva előrébb jutottam a kérdésben, de felvetült egy újabb porbléma:

A 97-es festéseken, ahol a nagyobb tigrisfej látható, tisztán látszik, hogy a norm95 jelzésű rejtőszínséma /szabvány/ tetejére van ráfújva a díszítőfestés, viszont a 96-os verzióról nem találok elég referenciát.

Tudna valaki segíteni?

Zsolt
decente 510440 2011. december 25. 08:24
Válasz erre
Üdvözletem!

Ide írok, mert nem találtam jobb helyet a kérdésemnek.
Van egy 1:72-es Revell Tornado ECR-em, a tigriscsíkos variációt szeretném belőle megépíteni.
Adja szépen az összes matricát, de én úgy szeretném felfesteni a csíkokat rá.
Az érdekelne, hogy a három szürkeárnyalat FS kódját meg tudná-e nekem valaki adni?
Gondolom, hogy az általánosan használt festékek közül lehetnek, de nem szeretnék találgatni.
Gunze-t használok, mostmár évek óta, nem nagyon hiszek a Revell kevergetős árnyalataiban.

JABOG 32 Lechfeld, a papír szerint a '96-os TigerMeet-re készült a festés.

Köszönettel:

Fehér Zsolt

feher.rendes.zsolt@gmail.com
Lapidus 510439 2011. december 24. 03:26
Válasz erre
CED48098
CED48098
8171_page13_image1
8171_page13_image1
8171_page13_image4
8171_page13_image4
P3030037
P3030037
Focke-Wulf__FW_190__Photo_Hobby_Manual_-_Special_Drawings_Part_1__page23_image1
Focke-Wulf__FW_190__Photo_Hobby_Manual_-_Special_Drawings_Part_1__page23_image1
Focke-Wulf__FW_190__Photo_Hobby_Manual_-_Special_Drawings_Part_1__page24_image1
Focke-Wulf__FW_190__Photo_Hobby_Manual_-_Special_Drawings_Part_1__page24_image1
Focke-Wulf__FW_190__Photo_Hobby_Manual_-_Special_Drawings_Part_1__page25_image1
Focke-Wulf__FW_190__Photo_Hobby_Manual_-_Special_Drawings_Part_1__page25_image1
Historie & Collections - Planes and Pilots 09 - Focke-Wulf FW 190 - From 1939 to 1945_page28_image1
Historie & Collections - Planes and Pilots 09 - Focke-Wulf FW 190 - From 1939 to 1945_page28_image1
Fw190 A8M D-FMFW 2011-03-07(7g)
Fw190 A8M D-FMFW 2011-03-07(7g)
Fw190A8M WkNr002 D-FMFW 2011-02-11(3)
Fw190A8M WkNr002 D-FMFW 2011-02-11(3)
1-Fw-190A6-1.JG1-White-11-Georg-Schott-Deelen-Holland-1943-01
1-Fw-190A6-1.JG1-White-11-Georg-Schott-Deelen-Holland-1943-01
0-Fw-190A6-1.JG1-White-11-Georg-Schott-Deelen-Holland-1943-0B
0-Fw-190A6-1.JG1-White-11-Georg-Schott-Deelen-Holland-1943-0B
ced48196p
ced48196p
415919_100106193858_eas72027
415919_100106193858_eas72027
0-Fw-190A6-1.JG1-White-5-Rudolf-Hubl-WNr-550490-Holland-Oct-8-1943-0A
0-Fw-190A6-1.JG1-White-5-Rudolf-Hubl-WNr-550490-Holland-Oct-8-1943-0A

A forrást esetleg megkérdezhetem? Mert most este még átfutottam pár képet és az összes makett változaton (Eduard, Hasegawa, stb.) kör alakú a futóakna. Fotót konkrétan erről a részről nem igen találtam, csak ezekhez hasonló illusztrációkat, de nem tudom melyiknek higgyek, ráadásul ugye kérdéses a 9-es és 5-ös esetén is a kialakítás. A CMK Fókás könyveiben csak szögletes verziót láttam A-6osról.

Különben létezik, hogy a három gép felépítésében nem ugyan olyan, habár mindegyik A-6os? Ha valaki végignézi a képeket és Wrecker mellékleteit láthatja, hogy szinte mindegyik géphez található kép mindkét futóakna típussal.
Lapidus 510438 2011. december 23. 19:08
Válasz erre
Így a kép alapján a fehér 5-ösnek és a fehér 11-esnek ugyan olyan a futóműve, ráadásul úgy nézem, hogy a szögletes típusú (ami jó hír, mert így meg tudom építeni őket átalakítás nélkül : D)
Wrecker 510437 2011. december 23. 18:50
Válasz erre
fw-5
fw-5
fw-7
fw-7
fw-9
fw-9
fw-10
fw-10
fw-11
fw-11
fw-o
fw-o
fw-20
fw-20

Üdv Lapidus !

Talán segít valamit...
Lapidus 510436 2011. december 23. 10:33
Válasz erre
Érdekel! : O De ha erre az e-mail címemre nem jön át, akkor kadasbence@gmail.com-on is elérhető vagyok!
Wrecker 510435 2011. december 22. 21:27
Válasz erre
Üdv Lapidus !

Van pár nagyon jó színes festésmintám a kockásorrú Fókákról, ha érdekel.
Lapidus 510434 2011. december 22. 20:59
Válasz erre
Hol tudnék utánanézni a 1./JG1-nek? Főleg Deelenben készült képeket keresek fókákról.
happy 510433 2011. december 20. 18:56
Válasz erre
bolgár 1664
bolgár 1664
bolgár  1316
bolgár 1316
bolgár  1700
bolgár 1700
bolgár  1797
bolgár 1797
bulgár  90
bulgár 90
bulgár  122
bulgár 122
bulgár  128
bulgár 128
bulgár  1308
bulgár 1308
bulgár  1319
bulgár 1319
bulgár  1520
bulgár 1520
bulgár  1544
bulgár 1544
bulgár  1563
bulgár 1563
bulgár  1564
bulgár 1564
bulgár  1627
bulgár 1627
bulgár  1628
bulgár 1628
bulgár  1630
bulgár 1630
bulgár  1701
bulgár 1701
bulgár  1753
bulgár 1753
bulgár  1759
bulgár 1759
bulgár  1760
bulgár 1760
bulgár  1798
bulgár 1798
bulgár  1799
bulgár 1799
bulgár  1801
bulgár 1801
bulgár  1823
bulgár 1823
bulgár  1824
bulgár 1824
bulgár  2337
bulgár 2337

Fegyvertársak...
happy 510432 2011. november 20. 10:30
Válasz erre
7ceaeb281d525515_large
7ceaeb281d525515_large
sg.10 2cedd47ab7a0f35d_large
sg.10 2cedd47ab7a0f35d_large
sg.10 8e0fb8d907f523b8_large
sg.10 8e0fb8d907f523b8_large
sg.10  3b22004bb06f8e1f_large
sg.10 3b22004bb06f8e1f_large
sg.10  3e09907269e9ff38_large
sg.10 3e09907269e9ff38_large
sg.10  9e7e35d4caa59d30_large
sg.10 9e7e35d4caa59d30_large
sg.10  5e41740f3fee523e_large
sg.10 5e41740f3fee523e_large
sg.10  6ae9be949a09c7ed_large
sg.10 6ae9be949a09c7ed_large
sg.10  6e5f52e9948cf3eb_large
sg.10 6e5f52e9948cf3eb_large
sg.10  8cf5944241335e67_large
sg.10 8cf5944241335e67_large
sg.10  9be84cda167fa05d_large
sg.10 9be84cda167fa05d_large
sg.10  36e441dbe3fc8ab2_large
sg.10 36e441dbe3fc8ab2_large
sg.10  66da71aa0447953c_large
sg.10 66da71aa0447953c_large
sg.10  80a7cc0993bb7694_large
sg.10 80a7cc0993bb7694_large
sg.10  83c78da156805a14_large
sg.10 83c78da156805a14_large
sg.10  720b76b2d0832504_large
sg.10 720b76b2d0832504_large
sg.10  3619d81cf8700204_large
sg.10 3619d81cf8700204_large
sg.10  6307d73c354cca2a_large
sg.10 6307d73c354cca2a_large
sg.10  7061f7fe2d05e3f7_large
sg.10 7061f7fe2d05e3f7_large
sg.10  64160c0e57afe23d_large
sg.10 64160c0e57afe23d_large
sg.10  71119cf88ec15f3b_large
sg.10 71119cf88ec15f3b_large
sg.10  547128d999cd1328_large
sg.10 547128d999cd1328_large
sg.10  1650808073479072_large
sg.10 1650808073479072_large
sg.10  a71cf110888c4b7e_large
sg.10 a71cf110888c4b7e_large
sg.10  38d968da06916a2b_large
sg.10 38d968da06916a2b_large
sg.10  57e00bfdb89761c6_large
sg.10 57e00bfdb89761c6_large
sg.10  a729830217d5e31e_large
sg.10 a729830217d5e31e_large
sg.10  b7b3da5260696dac_large
sg.10 b7b3da5260696dac_large
sg.10  b99e6a5b846189bd_large
sg.10 b99e6a5b846189bd_large
sg.10  b960fd83d08982cd_large
sg.10 b960fd83d08982cd_large
sg.10  c53d9595b2581a06_large
sg.10 c53d9595b2581a06_large
sg.10  c76a71abf27334b0_large
sg.10 c76a71abf27334b0_large
sg.10  cd136d2aa4d3f960_large
sg.10 cd136d2aa4d3f960_large
sg.10  ce36fc571a3c1369_large
sg.10 ce36fc571a3c1369_large
sg.10  cf7ccaa94e0f52bf_large
sg.10 cf7ccaa94e0f52bf_large
sg.10  d9a65c9fd9a9d6e4_large
sg.10 d9a65c9fd9a9d6e4_large
sg.10  e9ca14d8e1369346_large
sg.10 e9ca14d8e1369346_large
sg.10  e9ecba8e95dc89f0_large
sg.10 e9ecba8e95dc89f0_large
sg.10  e90ad38b75ac84b0_large
sg.10 e90ad38b75ac84b0_large
sg.10  f7e0f80266061005_large
sg.10 f7e0f80266061005_large
sg.10  f8fd1d713a8c3247_large
sg.10 f8fd1d713a8c3247_large
sg.10  f70c6da4bc1e43be_large
sg.10 f70c6da4bc1e43be_large
sg.10  d222e58bb6f60441_large
sg.10 d222e58bb6f60441_large
sg.10  d445fb421559b6e4_large
sg.10 d445fb421559b6e4_large
sg.10  d3945fcced1ab320_large
sg.10 d3945fcced1ab320_large
sg.10  e5c92af79a668b9e_large
sg.10 e5c92af79a668b9e_large
sg.10  fc429d6ef31c0f60_large
sg.10 fc429d6ef31c0f60_large
sg.10 a90fe40ef258f466_large
sg.10 a90fe40ef258f466_large
sg.10 ea37e15c88bf07b5_large
sg.10 ea37e15c88bf07b5_large
sg.10 fc01c3e87fdc7e19_large
sg.10 fc01c3e87fdc7e19_large

Most találtam.
happy 510431 2011. november 20. 09:39
Válasz erre
6bc3ed0b70f1724c_large
6bc3ed0b70f1724c_large
6e9b2e293e889408_large
6e9b2e293e889408_large
99c7470810968658_large
99c7470810968658_large
245db91fefa60c26_large
245db91fefa60c26_large
6330c6309f8bcc28_large
6330c6309f8bcc28_large
c53c5373475bca1e_large
c53c5373475bca1e_large
cb800e2ed0554ebd_large
cb800e2ed0554ebd_large
ec3a7b98ecccb3e6_large
ec3a7b98ecccb3e6_large

Most találtam
J_K 510430 2011. november 15. 09:03
Válasz erre
Szia happy!

Ez nem több, mint különböző roncsokból a propaganda-fotózáshoz összebarkácsolt képződmény.
happy 510429 2011. október 29. 17:03
Válasz erre
Sztálingrád 0_5c541_2782d2b5_XXL
Sztálingrád 0_5c541_2782d2b5_XXL
Stalingrad_bf109_05.aaho3gfykc8wk0g88w08o8880.ejcuplo1l0oo0sk8c40s8osc4.th.jpeg
Stalingrad_bf109_05.aaho3gfykc8wk0g88w08o8880.ejcuplo1l0oo0sk8c40s8osc4.th.jpeg
Stalingrad_bf109_04.bfnwatrsnlwgkscs4g8k0scgg.ejcuplo1l0oo0sk8c40s8osc4.th.jpeg
Stalingrad_bf109_04.bfnwatrsnlwgkscs4g8k0scgg.ejcuplo1l0oo0sk8c40s8osc4.th.jpeg
Stalingrad_bf109_03.cr8yt5alajso0g4ok00g0s0kk.ejcuplo1l0oo0sk8c40s8osc4.th.jpeg
Stalingrad_bf109_03.cr8yt5alajso0g4ok00g0s0kk.ejcuplo1l0oo0sk8c40s8osc4.th.jpeg
Stalingrad_bf109_02.amikw487ylkokgww044os80kw.ejcuplo1l0oo0sk8c40s8osc4.th.jpeg
Stalingrad_bf109_02.amikw487ylkokgww044os80kw.ejcuplo1l0oo0sk8c40s8osc4.th.jpeg
419
419

Érdeklődnék, hogy ki mit tud ilyen öszvér Messerschmittröl. Ez Sztálingrádnál készült, és elméletileg egy felderítő alakulat gépe.
Levix 510428 2011. október 14. 21:49
Válasz erre
HtBalna 510427 2011. szeptember 30. 07:24
Válasz erre
Köszi már rámírt egy kolléga és szombaton hozza a matricákat. De köszi a gyors reagálást neked is.
Altengernagy 510426 2011. szeptember 29. 19:25
Válasz erre
Hasegawa kiadott Bf-109E, FW-190A-8 és Me-262A1 Bär festésével. Nekem egyik sincs meg, de meg tudom szerezni, ha kell
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16.