/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
lucky 559796 2014. május 12. 20:04
Válasz erre
Ugyan nem hajó, de kapcsolódik hozzá
lemil.blog.hu/2009/06/06/normandia_1944_a_mulberry_kikotok
Luthor 559771 2014. május 12. 09:43
Válasz erre
Ti ezt biztosan tudjátok méltányolni...

www.gyartastrend.hu/gazdasag/cikk/ofelsege_csatahajoja

Egy olvasást mindenesetre megér szerintem...
Grande 559696 2014. május 11. 11:43
Válasz erre
Csak a Bismarck.:)
Emberünk rengeteg fotóval éa videósegédlettel megtűzdelt Bismarck építési oldala.
www.facebook.com/pages/Construindo-o-Bismarck-News/116517625123287
atu71 559614 2014. május 9. 19:30
Válasz erre
hatvanilaci 559612 2014. május 9. 19:14
Válasz erre
Szia!
Éppen a minap számoltam,hogy több,mint 15 hónap volt.
Batka 559360 2014. május 5. 18:46
Válasz erre
sziasztok!

van akit érdekel majd a 1/200-as Trumpeter Iowa?
Van egy 50dolláros kedvezmény kuponkódom, ha érdekel valakit.

Üdv,

Batka
atu71 559331 2014. május 5. 07:15
Válasz erre
Hali,
Szepen formalodik,latszik rajta a rengeteg belefektetett munka.
zs180 559322 2014. május 4. 22:58
Válasz erre
Sziasztok!
Sebi,atu71,Simi,SSZABI,
köszönöm szépen a dicséretet!
Simi, csak egyszerűen maróval mentem neki a kéménynek.
SSZABI, fogok egy (általában WEM) létrát, fokonként szétvágom, majd az így nyert darabokat egyenként, szemmérték alapján felragasztom (géllel könnyebb).
Üdv,
P.Gy.
SSZABI 559267 2014. május 4. 08:06
Válasz erre
Szia Laci!

Ez így festve már igen jól néz ki :D Megérte azt az egy évnyi fáradozást ;)

Zs180!

Nagyon szépen feljavítottad a részleteket (mint mindig), elég inspiráló :)

Egy kérdésem lenne: Hogyan szoktad a kémények oldalára azokat a kapaszkodósorokat rátenni (pl. a Derfflingernél)? Mert én próbadarabon igyekeztem ezt megoldani, de most nagyon úgy áll a dolog, hogy maradnak a ráöntött gyári kis vonalak...
Előre is köszönöm a választ!

Üdv!
hatvanilaci 559264 2014. május 4. 01:30
Válasz erre
SAM_2146
SAM_2146
SAM_2141
SAM_2141
SAM_2145
SAM_2145
SAM_2144
SAM_2144
SAM_2143
SAM_2143
SAM_2142
SAM_2142
SAM_2152
SAM_2152
SAM_2150
SAM_2150
SAM_2148
SAM_2148

Üdv mindenkinek.
Több.mint 1 év építés után végre sikerült lefestenem az első felépítményt.Most már össze lehet építeni a híddal,és a "B" tornyot is a helyére lehet majd tenni véglegesen.Egyenlőre itt megálltam,majd ha időm engedi a fent soroltakat elvégezni,akkor arról is teszek fel képeket.Jövőre ha törik,ha szakad,elviszem a szolnoki versenyre.
Üdv!
Sebi 559263 2014. május 3. 23:31
Válasz erre
Szia Nitrosz!

Szívesen. Ha szükség van segítségre, gyere csak nyugodtan. Vagyunk itt páran, hogy összedobjuk a választ. Ha van Humbrol festéked, ahogy írtad, akkor esetleg nézd meg, hogy van-e közte 145-ös és 147-es. Ez a két szín fog kelleni neked. A 145-ös a törzsre, a 147-es pedig a felépítményre.
Simi 559261 2014. május 3. 22:48
Válasz erre
Szia!
Gyönyörűek lettek ezek a kémények! A bemarást esztergával csináltad? mert olyan szabályos. Engem legjobban a gőzcsövek fogtak meg... egyszerűen fenomenálisak!
atu71 559230 2014. május 3. 14:52
Válasz erre
Hali,
Ha be tudsz szerezni ZAP Ca kapillaris (rozsaszinu) ragsztot prodald meg,megeri a befektetest.
Gyorsan szarad es ami esetleg melle megy az konnyen eltavolithat,ellenben az altalanos pill.ragasztokkal szemben.Az elott en is azokat hasznaltam de attertem erre a tipusra ,merfoldekkel jobb mint barmi mas.
Nitrosz 559207 2014. május 3. 11:37
Válasz erre
Köszönöm a segítő hozzászólásokat. Festékeim egyenlőre revell , humbrol van , Ak-án csak gondolkoztam de akkor maradok inkább a revell színeknél. Szerszámok téren úgy állok ,hogy szinte megvan minden(pár év alatt sikerült felhalmozni ) viszont vettem fejpántos nagyítót mert ahogy kibontottam a készletet láttam ,hogy kicsit túl nagy fába vágtam a fejszém .A minap vettem Simi által írt Gél állagú ragasztott . Lehet fotómaratásban sajnos nem vagyok nagyon jártas de van 2db Messerschmittem 1:72-ben amihez van fotómaratás , majd akkor először azt csinálom meg gyakorlás kép. Rendeltem hobbi fúrót mert ahogy néztem blogokat és videókat szükségem lesz rá.
Köszönöm a válaszokat még egyszer
atu71 559158 2014. május 2. 17:43
Válasz erre
Hali,
Nagyon tetszik a ''kicsike'',egy igazan jo dolgos makett,varom a folyt.
atu71 559156 2014. május 2. 17:12
Válasz erre
Hali,
Koszi az infot jok, de maradok az erdeti elkepzelesnel es csak egy szep faalapot kap.
Sebi 559126 2014. május 2. 01:58
Válasz erre
Szia Gyuri!

Úgy látom te nem feljavítottad a kéményt, hanem újjáépítetted. Nem küldesz képet a gyártónak? :)
Sebi 559125 2014. május 2. 01:56
Válasz erre
Szia!

Bár azt írtad nem szeretnél diorámát építeni, de gondoltam megmutatom ezt az apróságot neked:

www.modelshipgallery.com/gallery/dio/dio-cm/350-pbr-cm/index.htm

Szerintem 48-ban se lenne rossz egy ilyen.
Sebi 559124 2014. május 2. 01:49
Válasz erre
Szia Nitrosz!

Ahogy Simi barátom is írta, lehet, hogy egy kissé nagy projektbe ugrottál bele. Őszintén szólva, egy romboló lehet, hogy jobb lett volna. Ahogy látom a ragasztást ő megírta. Viszont nem tudom, hogy állsz szerszámokkal. Ha nincs, akkor javaslom, szerezz be szemöldökcsipeszt, önzáró csipeszt és hegyes csipeszt. Jó hasznukat fogod venni, ha meg kell fogni vagy hajlítani a maratást. A vágáshoz pedig szikét és körömollót javaslok. Ami pedig a színeket illeti.
Bár az általad mutatott készletet már párszor láttam, de az AK festékeit még nem használtam. Tehát nem tudom hogyan „viselkednek” festésnél. Viszont én úgy látom, hogy az a három szürke, ami ebben a készletben van, nem pont a Bismarckhoz, hanem inkább a későbbi időszak hajóihoz passzol. Ezek ugyanis ún. balti színek. Vagyis az árnyalata alapján például a Dunkelgrau 51-nek csak simán Dunkelgraunak kellene lennie. Ha esetleg már megvetted volna, azért ne dobd el :) A Hellgrauba keverj egy kis fehéret, a Dunkelgrau 51-be pedig egy kis sötétkéket. Kb. ezt az árnyalatot célszerű elérni:

www.modelshipgallery.com/gallery/bb/sms/lutzow-700-kk/kk-index.html
zs180 559122 2014. május 1. 23:57
Válasz erre
001
001
002
002
003
003
004
004
005
005
006
006
008
008
011
011
009
009
010
010

Sziasztok. Folytatom a Tiger építéséről szóló beszámolómat. Elkészült a három kémény.
A feljavításukról szólnak a képek. Először mélyebbre fúrtam a nyílásukat és befestettem a belsejüket feketére. Ezután két maratott gyűrűt ragasztottam lakkal az oldalukra, melyekhez majd a merevítőhuzalok fognak futni. Hét darab gőzcsövet vágtam méretre és hajlítottam az Albion Alloys 0,2 mm rézcsövéből. Ezekre igen vékony drótot tekertem, így imitálva a rögzítőbilincseket, melyeket a kéményre fúrt lyukakba ragasztottam.
Felragasztottam a majdani függőleges kötelek csigáit a felső perem alá, aztán rátértem a szikrafogó rács kialakítására a feljavító maratásból. A kis gyűrű lábait nem volt könnyű jelentős torzítás nélkül lehajtani. A rácsot ráhajlítottam a mellékelt panelező filc félgömb alakú végére, majd felragasztottam a gyűrűre.
Látszik, hogy kicsit komplexebb lett a kémények kinézete az eredetinél.
P.Gy.
atu71 559116 2014. május 1. 21:24
Válasz erre
anigif
anigif

Hali,
Befutot az rendeles a jarorhoz a loszeretarto doboz, a kovetkezok a csovek lesznek a fegyverzethez,ok az RB termikei;
Mer elkezdtem a rezhuzalozast es a forrasztast,hamarosan fotok.
Simi 559106 2014. május 1. 19:31
Válasz erre
Szia!
Jó lett volna egy kicsit kisebb és egyszerűbb hajón először némi tapasztalatot szerezni, aztán belevágni ebbe a Bismarck projektbe... ezzel nem karlak Téged megbántani, csak attól félek, sok csalódás fog érni és elveszted a kedvet a hajóépítéshez, ami egy nagyon klassz dolog!
Jó rajzokra és sok-sok fotóra is szükség lesz. A kis maratott alkatrészeket szinte lehetetlen forrasztani, vagy nagyon időigényes lenne. A gyártók szinte kivétel nélkül pillanatragasztót ajánlanak a maratásokhoz (cyanoacrylate glue). Jómagam szinte mindig a Loctite Super Bond Power Flex-et használom, ami géles pill.ragasztó. Egy kis papírra kinyomok egy picit a ragasztóból, aztán általában egy 0.2-es rézdróttal viszem fel a ragasztót a megfelelő helyre, azért így, hogy ne kapjon túl sokat, mert az nagyon ronda. A rezekről hevítéssel pl öngyujtóval lehet eltávolítani a pillanatragasztót: egyszerűen leég róla. Sok sikert!
Nitrosz 559104 2014. május 1. 18:24
Válasz erre
Sziasztok.
Az oldalon még új vagyok remélem jó Topicba írok.
Van egy 1:350-es Bismarckom és megvettem hozzá a LionRoar cég feljavító készletét.Kérdésem ,hogy a kicsi rézmaratásokat mivel célszerű ragasztani? /vagy forrasztani kéne? / .Az Ak cégnek van egy festék készlete "ACYLIC COLOR SET FOR GERMAN WARSHIPS" néven . Valakinek tapasztalata e felől ?
Előre is köszönöm a segítő válaszokat
regv 558989 2014. április 29. 12:01
Válasz erre
Ok.
Megoldjuk majd,ha sikerül elhozatnom.
A többit majd megbeszéljük,ha rendelek.
Ide írhatsz : regv@freemail.hu

Simi
Kösz az infókat,van olyan hajóm,amihez egy fajta kell szinte az egész testhez (pl. Yamato),de van olyan is amihez nem (pl. Gambier Bay,Zuikaku),de inkább úgy veszem a festéket,hogy kiadja a teljes hajót,hiszen pl. elronthatom a festést,és akkor ha újra kell kezdenem,dupla festékmennyiség szükséges.
Batka 558975 2014. április 29. 07:12
Válasz erre
Szia!

A július nekem tökéletes, 1/400-as Heller Gneisenau-hoz kellene majd, maratás és fedélzet.

Üdv,
Batka
Simi 558961 2014. április 28. 21:34
Válasz erre
Szia!
A hajótesthez, és a felépítmények oldalához egyféle WEM festék kell? Én használtam már WEM festéket 1/350-es hajókhoz (pl. Hood, Prince of Wales; mindkettő 1941 eleji egyszínű festéssel). Minimum 2 tégely, de inkább 3; biztos, ami biztos... a WEM festékek ugyanis hajlamosak a beszáradásra is! Mondjuk ilyen nálam csak akkor fordult elő, amikor már jócskán használtam belőle (kb félig lehetett és csak egy hónap telt el a felbontástól), de azért nagyon kellemetlen volt, met az volt az utolsó tégely. A rep.fedélzethez elég lenne 1 is, de inkább én 2-őt rendelnék; ezen nem érdemes spórolni, mert mi van, ha nem lesz mégse elég? A higításához nekem a Gunze Mr. Color Thinner vált be a legjobban 1:1 arányban (ezzel szépen terül, gyorsan szárad), természetesen fújva.
regv 558958 2014. április 28. 21:14
Válasz erre
Szia.
Igen.Ha esetleg kellene valami tőlük, szólj, és megoldjuk, de csak akkor, ha nem sürgős. Július közepén fog megjönni a rendelésem, feltéve, hogy haverom vállalja a haza szállítást, mert nem fizetek ki 20 £ postaköltséget.A honlap szerint annyi a posta külföldre festék esetén.
Üdv.
Zsolt
Batka 558936 2014. április 28. 16:09
Válasz erre
Szia!

Szerintem jobban jársz, ha eleve két dobozzal veszel.
Mert elvileg ugye higítod tehát több lesz, mint 7ml, de az is valószínű,hogy nem egy réteg fog rákerülni.
És ahogy mondják, jobb félni, mint megijedni.

Üdv,

Batka

U.i.: A whiteensign-től rendelsz?
regv 558934 2014. április 28. 15:49
Válasz erre
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem,hogy egy doboz WEM festék elég e egy Yorktown méretű 1/350 anyahajóra,vagy két dobozzal érdemes inkább venni.
Még nem festettem ekkora méretű felületet,és nem tudom hogy az 1/4oz méretű doboz (tudtommal 7ml) elég e ,egy ekkora felületre,nem szeretném ha félig lefestettem a hajót,és akkor várnom kellene egy hónapot,mire megérkezik a másik,de túlvásárolni sem szeretném magam.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Üdv.
Zsolt
chege 558920 2014. április 28. 12:51
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4

Sziasztok!

Lassan egy éve jelentkeztem a hajómmal, a munka nem állt le csak sajnos egyéb elfoglaltság miatt nem tudtam nagyon haladni vele. A hajó test festése jó formán kész van, apró javítások vannak hátra meg a hajócsavarok felrakása. Következő lépésként a fedélzeti szerelvények kifestését tervezem. A következő 2 hónapban megint lefog lassulni a projekt az előttem álló vizsga miatt, de reményeim szerint utána újult erővel fogok tudni haladni vele
Mosonmagyaróváron ott voltam én is, nagyon szép műveket lehetett látni, nekem legjobban a Derfflinger tetszett. Börzén is lehetett találni pár hajót, gondoskodtam is az utánpótlásról.
hatvanilaci 558732 2014. április 25. 08:24
Válasz erre
Simi!
Természetesen a takaró festés előtt mindig kap egy vékony sort alapozás gyanánt.Ez a rész bővelkedik a nehezen hozzáférhető helyekben,és az utólagos javítások is kiveszik részüket,amit ecsettel szoktam korrigálni.A takaró festést két rétegben szoktam felhordani.A végeredmény eddig nem hagyott cserben,és egy szép egyenletes felületet szoktam kapni.

Sszabi!
Valószínű,hogy a sztirol lapok sokkal olcsóbban jönnének ki,viszont ezt az utat még nem próbáltam,hogy milyen.A karton eleve kilőve,mivel (lehet hülyeséget írok) szándékom áll vízre tenni és ez egy kicsit visszatart engem.A réz nagy előnye,hogy szinte mindent "pillanatok" alatt meg lehet rajta csinálni (nincs száradási idő),valamint sokkal merevebb és ellen állóbb a külső fizikai hatások ellen.
Üdv!
SSZABI 558729 2014. április 25. 07:19
Válasz erre
Szia!

A festett változatra kíváncsi vagyok. Egy kérdés: műanyagból nem lenne költséghatékonyabb? Sztirollapocskákból vagy merevebb kartonból építeni? Valahol láttam egy Scharnhorst-ot ami ilyen nagyban így készült.

Simi!
Sikerült aztán a műgyantás vízzel kísérletezni? Érdekelne, a következő hajó alá kipróbálnám azt a technikát.
atu71 558728 2014. április 25. 06:52
Válasz erre
Hali,
Van benne rez boven :),varom a festest.
atu71 558727 2014. április 25. 06:51
Válasz erre
Hali,
Nem akarom doi.ba epiteni,csak egy szep alapot kap.
Simi 558716 2014. április 24. 22:30
Válasz erre
Szia Laci!
Végre, jó felőled is "hallani"! Le fogod a festés előtt alapozni? Azért az nem könnyű, hogy mindenütt egyenletes legyen a festés: a nehezebben hozzáférhető helyeken is szépen takarjon, a könnyen hozzáférhető helyek pedig közben ne kapjanak túl sokat. Én ilyenkor a nehezen hozzáférhető részeket vékonyan le szoktam festeni ecsettel a fújás előtt.
Sebi 558710 2014. április 24. 21:17
Válasz erre
Még így festetlenül is jól néz ki!
Sebi 558709 2014. április 24. 21:16
Válasz erre
Szia Atu!

Jó kis gép ez, bár azért látom a Revell hozza a formáját. Építesz köré valami vietnamos diorámát?
Simi 558695 2014. április 24. 19:57
Válasz erre
Szia!
Szépen alakul, ezután is ragaszkodj a minőséghez és a hitelességhez!
hatvanilaci 558694 2014. április 24. 19:53
Válasz erre
SAM_2063
SAM_2063
SAM_2064
SAM_2064
SAM_2066
SAM_2066
SAM_2065
SAM_2065
SAM_2069
SAM_2069
10297786_703188616394319_2966273847280382148_n
10297786_70318861639...

Üdvözlök mindenkit!
Kicsit el voltam veszve az utóbbi időben,de ezt kárpótolni szeretném veletek!Nagyon úgy néz ki,hogy a jövőhéten sikerül is lefestenem.
Üdv!
atu71 558595 2014. április 23. 19:24
Válasz erre
Hali,
Lemaradt : A torny osszekotot is levegtam rezlemezzel potoltam es uj szegecsekkel,valamennyire azert laszanak a fotokon.
atu71 558594 2014. április 23. 19:23
Válasz erre
1
1
2
2
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10

Hali,
Probalok haladni a jarorhajoval de igen lassu a tempom,hihetetlen sok tomiteni valo van,az also test mar osszeragasztva es tobb helyen megkapta a masodik tomitest.A vezetofulke belseje is elkeszult korabeli fotok alapja,zaszlotarto-antenna-kabelek-korlat szinten eltavolitva es rezre lesznek cserelve.A korlatot forrasztani fogom,a matricak is megvannak ( maradekbol mert ugy sem sok latszik majd belolle),meg a szeket kell meg velkeszitenem es a kormanyt.
Sebi 558474 2014. április 21. 00:18
Válasz erre
Szia!

Csatlakoznék Imihez. Úgy meg lehet csinálni, ahogy írta.
Simi 558434 2014. április 20. 14:28
Válasz erre
Szia!
Szerintem az előfordulhatott, hogy a csövek lövési pozícióban vannak, a katapultról pedig gépet indítanak, hiszen nem csak felderítésre, hanem tűzvezetésre is használták a repülőket, ráadásul a Tone (és a Chikuma) esetében nem is zavarta egymást a tüzérség és a felder. részleg, mert egymástól elég távol voltak. A beszálló létrát viszont csak horgonyon lehetett használni. Mondjuk előfordulhatott olyan, hogy horgonyon gyakorlatoztak, de ez azért nem olyan életszerű.
Én a higításra a Gunze Mr. Color Thinner, vagy Mr. Color Leveling Thinnert használok, ezek szinte minden festékehez - enamel és akril (tehát Humbrol, Revell, WEM, Gunze, Tamiya stb) - jó, eddig nekem csak a Valejjo-t nem vitte, de azt nem is nagyon használom/szeretem.
brumi_na 558429 2014. április 20. 12:28
Válasz erre
Sziasztok!

regv!
A hígításra H-100-as szintetikus löttyöt használtam.

Nagyon szépek a hajók, mindenkinek elismerésem! A díjhoz gratulálok!

Szerintetek létezhet olyan szituáció, hogy a hajó (mondjuk a Tone) fő lövegei lövési pozícióban vannak, azaz a torony elfordítva, illetve a csövek az égbe merednek és ez mellett a katapultból kilövésre vár egy repülő? Sőt, le van engedve a törzs oldalán a beszálló létra (accomodation ladder)is. Még nem késő nem így csinálni, azért kérdezem. A lövegek már pozícióban vannak, a többin lehet változtatni.

Üdv.:
Attila
atu71 558419 2014. április 20. 10:50
Válasz erre
Hali,
Igazi babra munka :),de a rezek nagyon feldogjak,kivancsian varom a folyt.
atu71 558418 2014. április 20. 10:49
Válasz erre
Hali,
Gratu. a sikeres eredmenyekert, nagyon szep munkak.Es orulok hogy lathattam a Movari munkadat eloben is,
kutyaeb 558408 2014. április 19. 21:45
Válasz erre
Szolnoki eredmény
Szolnoki eredmény
Movári eredmény
Movári eredmény

Sziasztok!

Simi
Köszönöm, igen nagy örömömre sikerült vele helyezéseket elérnem, Szolnokra és Mosonmagyaróvárra tudtam lejutni. Egyelőre maradok az orosz hajóknál. Ezen kívül még 1 orosz hajó lesz részemről papírban megépítve. Utána japán hajókat szeretnék építeni 3 db-t. A Deyatelnyy hajónak a készletében csak a bordákat és a gerincet adják. A kis segéd
bordákhoz 1mm söralátét karton használtam, kb 7 estém ment rá hogy beszabjam és beragasszam őket. Már le lakkoztam az éleket így már betudtam csiszolni a felületet megfelelő ívekre. Pár helyre kellett balsa fát beragasztanom, annak a csiszolásánál tartok, utána már sokkal haladósabb lesz. A korláttal a problémám az, hogy 3 sorosat adnak ami azért rossz, mert 4 soros sodrony korlát van a hajón. Hasonló megoldással fogom
elkészíteni mint a Mirazhnál alkalmaztam.
Gyuri
Valóban szép lehet, sajnos a komplett tornyot magamnak kell elkészíteni, mert nem lapokból áll hanem rudakból, így amit adnak a készletben az max refnek jó, de majd átnézem a tervrajzokat, amiket kaptam a hajóval kapcsolatban. A vízvonal alatti részt azt már recolor technikával szeretném elkészíteni, bízom benne hogy sokat fog dobni a hajó kinézetén.
Üdv.
Kutyaeb
zs180 558402 2014. április 19. 17:41
Válasz erre
003
003
001
001
002
002
005
005
007
007
008
008
009
009
010
010
011
011
013
013
014
014

Most pedig beszámolnék a saját hajómról. Lassan haladok, mint mindig, de a mellékelt képeken látszik, hogy sok mindent át kell alakítani az egyébként kiváló maketten. A felépítmény alsó szintje is megváltozott a mellékelt eredetihez képest, a páncélozott parancsnoki állást meg kissé eltolta a Combrig - ezt radikálisan át kellett alakítani, ahogy a képek mutatják. Nagyon finom ez az Artist Hobby maratás, öröm vele dolgozni! Közben egy kartonlap betelt a ráragasztott 223 kisebb alkatrésszel, úgyhogy újat vettem elő, erről is van kép. A torony magasabb szintjeit későbbre hagyva megkezdtem a kémények feldíszítését, amit a gőzcsövek és a szikrafogó rácsok kialakításával fogok folytatni.
zs180 558401 2014. április 19. 17:32
Válasz erre
Sziasztok!
Először is gratulálok mindenkinek, aki részt vett a móvári versenyen; ez volt talán az eddig legszínvonalasabb felhozatal az általam látottak közül. Még soha nem volt ilyen hosszú és fáradságos a zsűrizés - de egyben nagy öröm volt látni a szebbnél-szebb munkákat.
kutyaeb, az előző hajód után ez a Krivak még szebb lehet, lévén sokkal nagyobb és komplexebb.
Várom a folytatást.
Simi 558375 2014. április 19. 10:10
Válasz erre
Szia!
Nagyon szép lett a Miraz! Mosonmagyaróváron élőben is megcsodálhattam. Nyertél vele valamilyen dijat?
Ez a mostani hajó is szép darab. Egyelőre maradsz a szovjet-orosz hajóknál? A vázszerkezetben az a sok kis merevítés saját beépítés, vagy bennt volt a készletben? Mi volt a gond a kiegészítő korláttal?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.