<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
benq742 | Adatlap | 558731 | 2014. április 25. 08:15 | ||
TMS | Adatlap | 558692 | 2014. április 24. 19:40 | ||
Szia! Mi vagyunk ezen termékek hazai forgalmazója. Amennyiben tudok segíteni, várom az leveledet az info@tankmodelshop.com címen. Üdv: Robi Tank Model Shop | |||||
enczijanos | Adatlap | 558683 | 2014. április 24. 18:34 | ||
Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnek kérni , hogy a Hunor product/ armada hobby maketteket gyártó cég vagy magánszemély elérhetőségéről tud nekem valaki tájékoztatást adni ? Köszönöm előre is. | |||||
vrauko | Adatlap | 558679 | 2014. április 24. 18:04 | ||
A sárga rész is lecsavarható, de úgy emléxem, hogy gyerekbiztonsági okból bal menetes. A melegítést mindenképp úgy végezd, hogy a cső ki van húzva a sárga csőrből, nehogy az egész anyag belobbanjon. Bár nem t'om mennyire tűzveszélyes, jobb az óvatosság. | |||||
enczijanos | Adatlap | 558674 | 2014. április 24. 16:25 | ||
Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnek kérni , hogy a Hunor product/ armada hobby maketteket gyártó cég vagy magánszemély elérhetőségéről tud nekem valaki tájékoztatást adni ? Köszönöm előre is. | |||||
Beni85 | Adatlap | 558648 | 2014. április 24. 12:12 | ||
Nagyon köszönöm a sok tippet, elsőre úgy sejtem az elsőre kimelegítős, majd drótos további kezelést fogom választani. Üdv: Beni | |||||
Laac | Adatlap | 558644 | 2014. április 24. 11:47 | ||
Kár azt melegíteni. Inkább sodrott vezetékdarabkát keresni hozzá ami belemegy és azzal kitolni belőle a beszáradt ragasztót. Én ha makettezem ez naponta többször is előfordul. Engem sokkal jobban bosszant amikor a zárósapka levételével kijön a tű a tégelyből.azaz, ha nem teszem vissza a kupakot beszárad, ha visszateszem azonnal használat után beleragad a kék kupakba ami levételkor kihúzza a fém csövet. Üdv: Laac | |||||
Freddy | Adatlap | 558643 | 2014. április 24. 11:46 | ||
A kis fém cső dugult el. Van, aki egyszerűen melegíti öngyújtóval a kis csövet, amíg ki nem ég belőle az anyag, én ki szoktam piszkálni egy megfelelően vékony dróttal. A vékony drótot érdemes tároláskor benne is hagyni, kevésbé szárad be úgy. | |||||
badgo | Adatlap | 558642 | 2014. április 24. 11:45 | ||
én nem szoktam kivenni.. elég pár másodpercig melegíteni, és megindul a ragasztó, még egy kis lángocska is szokott jelenni a cső végén.. de akár ki is veheted.. | |||||
bandy | Adatlap | 558641 | 2014. április 24. 11:43 | ||
Szia. Húzd ki belőle a csövet és láng fölött égesd ki majd dugd vissza bele és tökéletesen fog ismét folyni belőle az anyag. | |||||
Beni85 | Adatlap | 558640 | 2014. április 24. 11:42 | ||
Szia Robi, Köszönöm a tippet, este ki is próbálom. Egy kérdés még: A melegítés előtt kivegyem a helyéről? -> Nehogy megolvassza a képen sárga "foglalatot". Üdv: Beni | |||||
badgo | Adatlap | 558638 | 2014. április 24. 11:40 | ||
Szia! igen van, ha öngyújtóval elkezded melegíteni a kis fémcsövet, megolvad benne a ragasztó és már ragaszthatsz is. :) Annyi, hogy egy darabig, míg meleg a cső sokkal jobban fog folyni a ragasztó.. Üdv, robi | |||||
Beni85 | Adatlap | 558637 | 2014. április 24. 11:37 | ||
Sziasztok, Van egy Revell Contacta ragasztóm, ami egy hosszabb (pár hónap) kihagyás után nem óhajtja kiengedni magából a ragacsot. Kérdésem, hogy ilyenkor mit tudok tenni? a vékony kis fém csövet ki lehet venni, meg lehet betologatni, meg minden, de gondolom ez sokat nem javít a helyzeten. Maga az anyag nem hinném, hogy nagyon beszáradt volna, mert szépen lötyög a flakonban, csak a "csőrén" nem akar kijönni. Van erre valami tipp/trükk, vagy vágjam bele a szikét és az udvaron gyújtsam fel? :)) Minden segítséget előre is köszönök! | |||||
HUJBI | Adatlap | 558625 | 2014. április 24. 09:41 | ||
csinálj alpha jetet. ;) | |||||
erwyn | Adatlap | 558621 | 2014. április 24. 09:00 | ||
piratvitorla | Adatlap | 558604 | 2014. április 23. 20:43 | ||
Sziasztok! Keresem az Eduard 72-098 számú 1/72 He-70 maratásának használati útmutatóját. Digitális tökéletes lenne, ha valaki tudna segíteni... köszi Zoli | |||||
Taylor2 | Adatlap | 558596 | 2014. április 23. 19:35 | ||
Szia! 30 db F1CH vadász és 20 db F1EH többfeladatú gép kétülésesek nélkül, 1977 és 1980 között leszállítva. Tehát nincs. :) Üdv:Taylor2 | |||||
erwyn | Adatlap | 558587 | 2014. április 23. 16:54 | ||
Sziasztok! Marokkói Mirage F1B foglalkoztat, de nem találok róla képet, sőt utalást sem. Előfordulhat, hogy nem szereztek be kétülésest? | |||||
fékkulcs | Adatlap | 558542 | 2014. április 22. 13:16 | ||
Gabusch | Adatlap | 558539 | 2014. április 22. 12:55 | ||
Nem tudom, milyen kellene, de esetleg próbálkozhatnál kisebb átmérőjű zsugorcsővel. Az viszonylag olcsó és mivel felénk olyan méteres szálakban árulják, ha elrontod, van miből korrigálni. | |||||
fékkulcs | Adatlap | 558530 | 2014. április 22. 09:14 | ||
Sziasztok. Keresnék 1 mm külső átmérővel csövet 1:9 motorhoz mivel ami a készletben van sajnos használhatatlan egyszerűen felrakásnál szétszakad valószínű elöregedett . Hol lehetne ilyet vásárolni ? Előre is köszönöm. Elérhetőségem : black.jani68@citromail.hu | |||||
hzsolt20 | Adatlap | 558496 | 2014. április 21. 16:56 | ||
Topi | Adatlap | 558478 | 2014. április 21. 08:39 | ||
Hali! Bf-109 G-hez keresek törzskeret és szárnyprofil rajzokat. Az utóbbi fontosabb lenne. Üdv: Topi superfrelon@gmail.com | |||||
vary.tamas | Adatlap | 558381 | 2014. április 19. 11:05 | ||
Köszönöm! Üdv Tamás | |||||
juge75 | Adatlap | 558380 | 2014. április 19. 11:03 | ||
vary.tamas | Adatlap | 558379 | 2014. április 19. 10:56 | ||
Szia! Lomisnál jutottam hozzá, jóárasítva volt.A kabintető egyik oldala hiányzik, amúgy teljesen hiánytalan. Írtam Revelléknek, de már nem is gyártják, illetve raktáron sincs semmijük sajnos ehhez. | |||||
juge75 | Adatlap | 558374 | 2014. április 19. 09:55 | ||
vary.tamas | Adatlap | 558369 | 2014. április 19. 07:39 | ||
Sziasztok! Ha valaki tudna segíteni vagy vállal kabintető újrahúzást, gyártást kérem keressen meg. Egy Revell P-2 Neptune kabintetőről lenne szó. Köszönöm: Tamás vary.tamas@gmail.com | |||||
bercsi | Adatlap | 558331 | 2014. április 18. 12:35 | ||
Sziasztok! Kicsit késve ugyan de reagálnék én is a dolgokra. Nos, valóban nem lettem sokkal okosabb de ez is nagy segítség volt tőletek. A phantom építés egy későbbi projekt lenne, most még sok minden megelőzi a sorrendben. Átfutok még pár leírást és tesztet, aztán meglátom hogy melyik lesz a nyerő (egyébként a hase bejön nagyon csak ugye az ára). Addigra hátha kijön az általatok is említett academy, ami reméljük hogy jobb lesz mint a mostani kitek. Egyébként ugyan ez a helyzet 48-ban is? Vagy ott is az academy makettje az ajánlott? | |||||
Zoli | Adatlap | 558327 | 2014. április 18. 09:34 | ||
Megvan a régi Airfix, de szerintem abból nem sok minden használható, nagyon gyenge, egyszerű, alakhibás stb... Az Academy kitet én is várom, bízom benne, hogy alakra hibátlan lesz. z | |||||
vrauko | Adatlap | 558326 | 2014. április 18. 09:26 | ||
... bocs; az elébbi Zolinak ment volna, csak zkalos linkjére kettyintettem véletlen. | |||||
vrauko | Adatlap | 558325 | 2014. április 18. 09:25 | ||
Ha reá tudod tenni a kezed az Airfix régi Phantom kitjére, azzal jól járhatsz, nem azér' mer' pontosabb vagy jobb mint a Hasegawa vagy a Revell, hanem mer' rengeteg variánshoz vannak benne alternatív alkatrészek, kábé háromféle orr, kétféle hajtómű-kiömlő, és nagyon sokféle függeszték, pl. gépágyú-gondola, amiket más gyártó mostanság nem szerepeltet az étlapján. Csinálhatsz belőle egy tetszőleges változatú komplett makettet, a maradék alkatrészeket meg felhasználhatod más kitek fel/kijavítására. Vagy érdeklődhetsz, hogy ha valaki megépítette, nem válik-é meg a maradék alkatrészektől. Lassan ideje volna, hogy kigyöjjék az Academy rég ígérgetett 1:72-es Phantomja. De ha olyan kis makszimalisták lesznek, mint az új F-16-os kitjükkel, akkor asse fog sokkal kevesebbe kerülni, mint egy Hasegawa-öntvény. | |||||
medor | Adatlap | 558305 | 2014. április 17. 21:06 | ||
Szia! Elnézve a hozzászólásokat,gondolom nem lettél sokkal okosabb 1:72 Phantom ügyben. Egy valamit el kell fogadni.Tökéletes makett nincs.És ezt minden makettre értem,amit valaha is öntöttek.Valamelyik ebben jobb,valamelyik abban.Az a kérdés te mit tartasz fontosnak(méreteket,alakot,részletességet)és ami még fontosabb:mit tudsz kihozni az adott makettből.Előfordulhat az is ,hogy a fő méretek stimmelnek mégis torz a makett,mert alakhibás valahol.Van aki a panelvonalak helyességét is nézi.Én például a színekre figyelek.Nem hiszek a gyártóknak.Mindenkinek megvan a maga fontossági sorrendje.De ez a sorrend is sok mindentől függhet: A makett beszerezhetősége. A makett ára. A makett ár-érték aránya. A makett kidolgozottsága.És még lehetne folytatni. Kicsit reagálnék 'zkalos' írásaira is. Neki az F-4,nekem az A-6 a kedvencem.Nem akarok mélyen belemenni csak pár gondolat. Tulajdonképpen van 2 alapmakett amik elfogadhatóak.Az egyik a Fujimi a másik az Italeri öntvénye.(A Hasegawa felejtős.)Egymásmellé rakva őket látni a különbségeket. Soha nem mértem meg őket.A Fujimi kicsit részletesebb,de a kabintető nem alakhű és a szárnyon csak az orrsegédszárnyakat adják kitéríthetőre.Viszont ha ezek nyitva vannak akkor a szárny kilépőjén is kinyílnak a féklapok. Az Italeri adja a felhajtható szárnyat.A mechanizmus kidolgozása nem az igazi és felhajtott állapotban az áramlásrontó lapok is lógnak a szárnyakon. És még folytathatnám.(Ezért várom a Trumpeter pár éve ígérgetett Intruderét.Remélem nem lesz csalódás...) Vedd meg azt a makettet amit megfelelőnek tartasz és vigasztaljon az a tudat,hogy másnak sem jut jobb belőle. | |||||
Zoli | Adatlap | 558250 | 2014. április 16. 19:43 | ||
Nekem az kevés, hogy "köztudottan pontos". A Hasegawa modern gépei inkább köztudottan pontatlanok. Persze ezt az általánosítást nem kell teljesen komolyan venni, de azért nem árt résen lenni. Már nem tudom, melyik kiadvány (Aero akármi?) rajzát néztem, de elég jónak tűnt. Én mindig az eredeti méretéhez képest kicsinyítem le, majd rakom mellé az alkatrészeket, és nemcsak a főbb méreteket nézem, hanem az apróbb részleteket is. Szerintem érdemes lenne a japánt is megnézni így. A németnél lehet, hogy fura a beömlő, nem is akarom vitatni, nem raktam még össze. z | |||||
zkalos | Adatlap | 558244 | 2014. április 16. 18:46 | ||
Köztudottan pontos, folyamatosan olvasom a külföldi fórumokat is. Meg hát megjelenése óta van belőle nekem, ami nem ma volt. Nem méregettem, mert szükségtelennek tartom jelen esetben. Milyen rajzhoz mérted a méreteket, mert nagyon nem mindegy, és nincs két egyforma. Pl. a Verlinden egész jó. Én általában több nézeti fotókhoz hasonlítom összhatásilag. Nincs pénzem nyomtatott dokumentációra is. Azért a Hasegawa felületét nem mondanám egyszerűnek a többihez képest, nézd meg pl. a törzs végét a fúvócsövek körül. A Revellen több a szegecselés, ez tény, de vagy 25 évvel fiatalabb makett ! Sok kész Revell makettfotót láttam már, meg meg is volt valamikor, és nekem a beömlő látványosan aránytalan. Ne csak a millimétereket nézd, hanem az arányokat is, ami nagyban meghatározza az összhatást. Én részemről befejeztem, mert utálok gépelni, és a véleményemen úgysem változik :) | |||||
Zoli | Adatlap | 558239 | 2014. április 16. 17:55 | ||
Annyira nem tűnik vészesnek a beömlő, a kabin meredekebb emelkedése viszont igen. Én nem fogom megvenni a Hasegawa kitet, mert a panelezése ehhez képest nagyon egyszerű, viszont az ESCI kittel megpróbálom majd összekomponálni az elejét, hátha jó lesz. Annak is van olyan szép felülete, mint a japánnak. Ha szerencsém van, csak a kabintető körüli részt kell lecserélnem, remélem... Amúgy nincs vita, ez engem is zavar, sokkal jobban, mint egy kis mérethiba. A kb 2mm-rel hosszabb törzs és nagyobb fesztáv nem lenne vészes, de ez a kabinrész tényleg durva. A póttankok se zavarnak annyira, legfeljebb majd az ESCI-ből kiveszem azt is. Egyébként a Hasegawa kitet lemérted, stimmelnek a méretei? z | |||||
zkalos | Adatlap | 558238 | 2014. április 16. 17:43 | ||
Azért is emelkedik meredekebben, mert nagyobb a beömlő magassága, és hogy a kabintető és a beömlő teteje között meglegyen a távolság, meredekebben emelkedik a kabintető alsó vonala. A kabintető is emiatt lett laposabb szerintem mert így meg túl magas lett volna a törzs a kabintetőnél, ezért írtam, hogy gnóm, torz az egész. Rossz rajzból dolgoztak, csak fura, mert volt elég belőle nekik, lemérhették volna. Teljesen mindegy, végül is, én leírtam, hogy akinek ez így megfelel, akkor szép gépet lehet belőle építeni, de az összhatás, 1mm ide vagy oda, (lehet, hogy nem 2mm ahogy írtam, csak saccoltam) mégis csak nagyon agyon van csapva, főleg ha kicsit elölről nézed, ahogy általában a vitrinekben elhelyezi az ember. Túl nagy a beömlő, túl kicsi a kabintető, és túl magas törzs a kabin alatt. Hasonlíts össze az Eduard maratott szívónyílás-takarókat, (amiket a két maketthez külön gyártanak, nem véletlenül) látható a különbség méretileg, és formailag is, mert a Revell beömlője ráadásul szögletesebb is alul, nemcsak nagyobb. Ja és a póttartályok is túl hengeresek, azoknak sem jó a formájuk. Szerintem nem előnyös mellé tenni egy pontosabb makettet, de ha csak egyet épít valaki, akkor elmegy kategória, bár nekem rögtön szemet szúrt első pillantásra, hogy valami nagyon nem stimmel vele. Rosszabb, ha ívek, szögek nem stimmelnek, mintha pl. egy hengeres törzs egy kicsit hosszabb, vagy rövidebb, azt nem veszi észre a szemünk. 72-es méretben főként a forma adja el a makettet, nem a csavarfejek száma, ami ebben a méretben irreális és eltúlzott egyébként is, lásd Trumpeter Vigilante például. Nem akarok felesleges vitát nyitni, és nem fontos figyelembe venni a kiválasztásnál a véleményemet. Csak ez az egyik kedvenc típusom, az az igazság, de lehet, hogy velem van a probléma, mert túl kritikus vagyok ezzel a típussal :) Ha rám hallgatsz, megveszed, amihez hozzájutsz, vagy amit ki tudsz fizetni, mert tény, hogy a Hasegawa postával már nagyon borsos, és olcsóbb nem lesz, 1/48 árában van. Az Ebayen 9000 ft alatt nemigen kapsz Hasegawa Phantomot, tudom, mert naponta nézem. Ha olcsóbb véletlenül az induló ára, akkor meg fellicitálják erre az árszintre amúgy is, vagy akkor meg a posta durván magas, de pl. a "G" verzió 12-13 ezerért megy el. Ez röhejes, de mivel csak a Japán "EJ" verziót adják ki időről időre, ezért a többi verziónál a kereslet alakítja ki az árakat, mivel kínálat meg nincs jelenleg. Ez van. :( | |||||
Zoli | Adatlap | 558231 | 2014. április 16. 16:06 | ||
Szia, Megnéztem a Revell Phantom-ot, tényleg vannak durva alakhibái. Egyébként nem lenne vészes méretügyileg, kb. 1mm-rel hosszabb az orrkúp és a törzs hátsó része, illetve kb ennyivel magasabb és szélesebb a beömlő is. Az orr magassága jó, megegyezik az ESCI kittel, a gond az, hogy ferde: vagy lóg az orra vagy a gerincnél magasabbra megy a kabin oldala. Tehát a kabintető alatt nagyobb szögben emelkedik az oldala. Lehet faragni, de akkor újra lehet panelezni. z | |||||
Gabusch | Adatlap | 558216 | 2014. április 16. 10:26 | ||
a., Újrafaragod. b., Lerajzolod/megszerzed a rajzát 3D-ben és kinyomtatod. | |||||
ddk466 | Adatlap | 558214 | 2014. április 16. 09:34 | ||
Sziasztok ! Tudnátok nekem olyanba segíteni hogy 1/87 méretből 1/72 méretett hogyan tudok csinálni ? Bármilyen megoldás érdekel ! Teherautókról lenne szó ! Üdv DDK | |||||
medor | Adatlap | 558196 | 2014. április 15. 22:37 | ||
Szia! Előhoztál egy olyan dolgot,ami a makettezők örök dilemmája. Az az igazság,hogy vagy formahűségre,vagy részletességre vágysz. A legtöbb makettnél a kettő együtt csak nagyon ritkán valósul meg. Szerintem nem nyúlsz mellé egy Revell makettel.Ha jól rakod össze,úgy fog kinézni,mint egy Phantom.Aki megnézi nemfog tolómérőt/vonalzót stb. mellérakni.(Ha nem versenymű.) Én nem néztem utána a méreteknek és a panelvonalak helyességének sem. (Erről lehetne egy új topikot nyitni akár.Kinek mi a fontos címmel...) A színek már más kérdés.A Revell-t ne vedd alapul.Inkább itt a Makettinfo-n kérdezz. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 558149 | 2014. április 15. 13:15 | ||
Zoli | Adatlap | 558137 | 2014. április 15. 09:30 | ||
Köszönöm a kiegészítést! Engem az 1mm-en belüli eltérések nem zavarnak, de a 2+ egy átlagos vagy kis makettnél már lehet. Meg hát a többi méret is lényeges, pl a HB TA-7 asszem kb 3mm-rel hosszabb és a törzsvég kb ugyanennyivel alacsonyabb, máshol a törzs 1-2mm-rel alacsonyabb. Ettől az egész alak túl vékony, a lapos be- és kiömlők pedig ordítanak. Na majd hétvégén megnézem a Phantom-ot rajzok alapján is... z | |||||
Miggyuri | Adatlap | 558136 | 2014. április 15. 09:22 | ||
Van-e Magyarországon forgalmazója az S-Model kínai cégnek? | |||||
vrauko | Adatlap | 558135 | 2014. április 15. 09:20 | ||
Zkalos és Zoli, Újabb méréseket eszközöltem, és előcibáltam nagy nehezen az amerikai Revell/Monogram J változatot is, de azzal nem mentem semmire, mer' nem egy egész, hanem két félhéjből áll a beömlője, és legfeljebb építés közben lehet majd úgy összeilleszteni egy másik beömlővel, mint a többit. A Revellé kicsinyég, de tényleg csak nagyon kicsinyég magosabb, mint a nem vadiúj, de nem is vészesen rossz Esci/Italeri/Tamiya öntvénynél, és teljesen egyforma a Hasegawáéval. A beömlő és törzs közötti terelőlap kidolgozása annyiféle, ahány gyártmány, a méretkülönbség pedig a Revell és az Esci/stb. között belül van egy milliméteren, a Matchboxé kb. 2 mm-el kisebb (álló helyzetben nézve alacsonyabb) a Revellénél. (Murphy: ha van egy órád, tudod mennyi az idő. Ha több van, már sosem lehetsz biztos benne.) 1:72-ben ilyen méretkülönbség lehet esetleg zavaró mondjuk egy olyan aprócska gépnél, mint pl. a Jak-1-es, de egy akkora jószágnál, mint a Phantom még talán belefér. De hát ezt mindenki maga dönti el. Üdv: VT | |||||
Zoli | Adatlap | 558129 | 2014. április 15. 08:38 | ||
Szia, Érdekes, amit írsz, de nem vonom kétségbe. Amikor vettem, csak a japánnal hasonlítottam össze, annál sokkal részletesebbek és pontosabbak a felületei emlékeim szerint, de a jó vélemények tükrében akkor nem méricskéltem. Akkor újra előveszem és ellenőrzöm az alakját is. z | |||||
vrauko | Adatlap | 558128 | 2014. április 15. 08:26 | ||
Üdv, Nem vagyok épp nagy szakértője a Phantomnak, de van nekem is belőle pár darab, kettő az elkészülés szélén (festve, lakkozás, matricázás hátra), viszont van két Revellem is, és jól rám ijesztettél. Gyorsan elővettem őket a láda fiából, és elkezdtem összehasonlítgatni a légbeömlőket. Hajszálra egyforma magas a régi Frog/Novo, az Esci/Italeri/Tamiya, a Matchbox brit és a Hasegawa F-4J légbeömlője. A régi Airfixet már elő se vettem. Igaz, hogy a Hasegawa ami nekem van, az olcsó fajta, a C1 sorozatból a 00331-es kat. számú, és lehet, hogy a többi más. Némelyiknek persze, alkatrészbontástól függően, nem teljes az íve, de azér' a lényeg látható. A szélesség más, az alighanem csak összeraqua ütközik ki, de szívdobogásom kissé csitult, mer' nyugodtan össze lehet rakni a Revellt is. Elfogadva, hogy Te a kérdés szakértője vagy, és ezér' törexel rá, hogy a legtökéletesebbet válaszd (mint a feleségem tette, mikor férjhez ment), a Hasegawa árai ma már egyszerűen abszurdak, és a Revell talán nem olyan vészes kompromisszum. | |||||
zkalos | Adatlap | 558112 | 2014. április 14. 22:12 | ||
Szia ! Nekem más a véleményem, de nem fontos velem egyet érteni. 1/72-ben a Revell a legrosszabb az összes közül formailag, de a legszebb a részletesség terén, így dobozban a legjobban mutat az összes közül. De jöjjön a fekete leves: Az egész orr formája rossz a beömlőkkel együtt. Túl lapos a kabintető, ami alá nem fér be HUD sem, túl magas (oldalról) törzs-orrész, legalább 2mm-rel szélesebb és magasabb hajtómű-beömlők (ami miatt szemből olyan, mint egy elefánt fülei), emiatt túl széles hajtómű gondolák végig a törzsön. Gnóm az egész makett első fele, ami akkor a leg-szembeötlőbb, ha pl. egy Hasegawa mellé teszed, de egyébként is észrevehető, ha egy kicsit is ismered a típust és sok képet láttál már róla. Kár, mert nálunk olcsón beszerezhető. A Hasegawa minden szempontból nyerő, kivéve az ára és a beszerezhetősége problémásabb. Az összes amcsi verziót gyártják. Brit Phantom esetén csak a Fujimi játékos, abból is inkább a teljes méretű doboz-grafikás kiszerelésben, amin nincs körben a grafika körül fekete keretezés. Ez pontosabb, és sokkal részletesebb kiadás. Amcsi verzióban csak az RF sorozat pontos formailag, az összes többi amcsi Fujiminek rossz szögben áll az orra(a jellegzetes lefelé lógása hiányzik), és a farok teteje sem pontos ívű, bár ez javítható. Jó lehet még a régi Esci szép felülettel és az Italeri is, bár szerényebb részletességgel, de jó formával. Nekem a forma és méretpontosság fontosabb, mint a több finom részlet, de a Hasegawánál ez a két dolog adott. A Revell szerintem formailag javíthatatlan. Ha csak egy Phantom kell, akkor azért jó lehet, feltéve ha tudsz magadban kompromisszumot kötni. Én nem tudok, mert nekem nagyon fontos ez a masina, így inkább áldozok rá többet, de nem tudom elnézni a durva hibáit, főként ha többet is összerak az ember és egymás mellé rakja. A Revell kilóg a sorból hidd el. Ha több infó kell, keress magánban az adatlapomon, esetleg lesz eladó makett is ha kell. Kálmán | |||||
Avirok3 | Adatlap | 558097 | 2014. április 14. 19:37 | ||
Sziasztok A Revell készletével kapcsolatban. Nagyon szép és részletes kidolgozásúnak találom. Igaz a festési útmutatót nem célszerű "készpénznek" venni. Bár én eddig csak olyan Revell makettet tudam beválsztani, ahol nem stimmeltek a szín meghatározások. Nemrég kedves barátom, a Tomcat építő guru Hubcsy, felhívta a figyelmemet egy Fujimi britt Phantomra. Mit ád isten... akarom mondani, hogy-hogy nem elvtársak, nem bírtam ellen állni és bizony beszerződött a dolog. Tök véletlenül a makettinfóról... lehet hogy estleg ismerős az a web oldal. Lényeg a lényeg, ha britt (vagy British) Phantomot szeretnél akkor Fujmi vagy Hasegawa, ha Német akkor Revell(szerintem). A Revell kabintetővel lesz egy kis illesztési probléma, de ha egy olyan amatőr mint én megoldja a dolgot, akkor bárki. A promodell 2005/2-es számában Kocziha Attila és Pákozdy Péter Úrak megírták Revell gépeik "megzenésítését"! Szerintem jó írások! Sok sikert az építéshez Bercsi! | |||||
medor | Adatlap | 558095 | 2014. április 14. 19:17 | ||
Szia! Csatlakozom az előttem szólóhoz. A Revell a legszebb szerintem,de azokból csak Luftwaffe gépet tudsz építeni. Hacsak nem alakítod át kicsit és van matricád is másik légierőhöz. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Hát ha kis lánggal jár az is ha a tűből kiégetjük ragasztót, úgy hogy gyakorlatilag csak a fémet melegíted, valószínű hogy a ragasztó könnyen éghető anyag! Az az egyáltalán nem ajánlott úgy gyújtogatni hogy közben a tű benne van és közben az ember kezében a tubus, mert ha visszaég, bár nem tudom mennyi az esélye, akkor csúnyán megégetheti az ember magát akár az adott esetben hirtelen szétolvadó műanyag flakonnal! Ez megelőzhető egy mozdulattal(ha a tűt kiveszi az ember a tubusból) akkor minek kockáztatni?
És nehogy azt írjátok hogy "áh már százszor csináltam így"...mert erre azt szokták mondania munkavédelmesek hogy ha 101 edjére sikerül a baleset akkor mindegy a száz előző alkalommal mi történik!És ha megvan az esély rá hogy visszaégjen nem kell kísérletezni, szerintem ezzel!
Persze mindenki saját épségéért felelős, azt csinál amit szeretne , csak szólni szerettem volna, a jó ügy érdekében!
szikét sem az élénél fogjuk meg azért mert eddig nem vágta el a kezünket!
Jó makettezést! ÜDv V.