<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
pintair | Adatlap | 552292 | 2014. január 27. 23:24 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 552289 | 2014. január 27. 23:16 | ![]() | |
Skacok! Rohadt sokat faragok... az ules lassan befer a helyere, muszerfal alakul, belogo celzokeszuleket is kell gyartanom Ha be lehet jutni a kabinba es benne van a celzokeszulek, annak a merete is jol esne. Marcius elejere kell kesz lennem vele, nem lesz ido a szolnokit korbejarni. ahany sk-1-es fotot nezek mind mas... 2 fajta mugyantam van, azok se egyfotmak. nem lehet itt mar hinni semmiben ;D | |||||
migi | Adatlap | 552280 | 2014. január 27. 21:35 | ![]() | |
Sziasztok Mivel nekem is megvolt az a készlet , így mondhatom hogy a gyári ülés az a KM-1 esre szeretne hasonlítani , De mivel Árpi egy PF gépet épít és neki SK-1 es ülés kell amit a Pavla szépen meg is csinált . üdv:migi | |||||
Kuolema | Adatlap | 552277 | 2014. január 27. 21:26 | ![]() | |
Azért a Pavla-n is van mit faragni, legalább is amiket eddig láttam, egészen máshogy néztek ki. forum.valka.cz/files/km1-1_936.jpg Pintair! Holnap megmérem az antennát, van még esetleg valami, amire kíváncsi vagy? | |||||
doky3 | Adatlap | 552223 | 2014. január 27. 12:28 | ![]() | |
Azannya, a készletben lévő ülés köszönőviszonyban sincs az Pavláéval. De a Revell doboznak is volt ideje kihűlni :) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 552213 | 2014. január 27. 09:40 | ![]() | |
Szia pintair Hivatalosan "orrfutó mechanikus helyzetjelző", a szólásszabadság jegyében meg "kis/katona". Eredetileg rajta volt a mi gépeinken is, aztán valaki egy idő után úgy döntött, hogy fölösleges, és kiszereltették. Üdv R. | |||||
denkmeyer | Adatlap | 552212 | 2014. január 27. 09:27 | ![]() | |
Sziasztok! Van valami újság a budaörsi Migekről? D | |||||
pintair | Adatlap | 552211 | 2014. január 27. 09:19 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 552210 | 2014. január 27. 09:09 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 551992 | 2014. január 25. 15:04 | ![]() | |
Hello, koszi! Ahogy buza kórtars is javasolja, papir ceruza meroszalag... es ha meg korbe is rajzolnad...hmmm :) De eleg ha a mereteket emailben elkuldod. Megrajzolom en es felteszem. Minden jo csak rendesen be lehessen azonositani. Mert 32-re kell fotosoppal nagyitanom egy oreg Revell PF-re. Sikerult az FM Details 48-as PF femjet 32-re nagyitani. Mar csak az szro kell pontosan. Jiso raz szpaszibo! | |||||
búza | Adatlap | 551977 | 2014. január 25. 12:25 | ![]() | |
Szia! Tennél mellé egy mérőszalagot is? | |||||
Kuolema | Adatlap | 551976 | 2014. január 25. 12:23 | ![]() | |
Szia! "Kossuthos olvtárs" szolgálatra jelentkezik! :D Kedden lesz gyakorlatunk kint a bázison, viszek fényképezőt és kinyomozom. Azt nem ígérem, hogy fel is teszem egyből, az internettel sokszor bajban vagyok, de majd igyekszem. Üdv.: Kuolema | |||||
Regal | Adatlap | 551955 | 2014. január 25. 07:53 | ![]() | |
Szia, A szerelésről azért nekem eszembe jut, amikor 10 évvel ezelőtt a Lufi hangárba 737-es futóaknáját dinitroloztam, akkor sem látszott több belőlem...ugyanígy kapucnis overálban és maszkban. De erről Búza többet tudna mesélni:-) Üdv, Regal | |||||
búza | Adatlap | 551946 | 2014. január 24. 22:30 | ![]() | |
Szia! Szerintem van a Kossuth-ban olvtárs, aki meg tudná tenni hétfőn. A képek alapján szerintem mindkettőből alakítani kell. Üdv: Búza | |||||
pintair | Adatlap | 551941 | 2014. január 24. 22:03 | ![]() | |
migi | Adatlap | 551232 | 2014. január 18. 17:19 | ![]() | |
búza | Adatlap | 551081 | 2014. január 17. 15:32 | ![]() | |
Az összes 900-as oldalszámú UM-nek Bisz szárnya, futóműve és kerekei voltak és egyik sem a PG.-ben kapta, hanem így jöttek. | |||||
migi | Adatlap | 550997 | 2014. január 16. 20:33 | ![]() | |
búza | Adatlap | 550381 | 2014. január 10. 21:56 | ![]() | |
Akiket a keró füstje megcsapott! Jó hétvégét! | |||||
migi | Adatlap | 550374 | 2014. január 10. 20:04 | ![]() | |
migi | Adatlap | 550367 | 2014. január 10. 19:10 | ![]() | |
Sajnos nekem sincs , | |||||
búza | Adatlap | 550228 | 2014. január 9. 08:18 | ![]() | |
Igazad van, gyári szám szerint az is szögletes lehetett. Fotót én sem találtam. | |||||
cenci2 | Adatlap | 550201 | 2014. január 8. 20:10 | ![]() | |
Igen én is lajstrom szerint ezt a 4 gépet találtam ,az Ausztriában lezuhant 52-es-ről nem találtam fotót . Még egyszer köszi az infót ! | |||||
búza | Adatlap | 550180 | 2014. január 8. 18:23 | ![]() | |
Sziasztok! Ez a négy 75 AP gép volt szögletes szélvédős, a gyári számok alapján egy sorozatban készültek. A 4025 egyébként is sima Bisz. 48 75081501 49 75081510 50 75081614 51 75081637 Üdv: Búza | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 550173 | 2014. január 8. 17:06 | ![]() | |
Üdv! Én úgy tudom, hogy ez attól függött, hogy melyik gyárban készültek. | |||||
cenci2 | Adatlap | 550168 | 2014. január 8. 16:08 | ![]() | |
búza | Adatlap | 550066 | 2014. január 7. 16:03 | ![]() | |
Bocsi, benéztem, 800-as az, tehát mégsem szerénykedtek! | |||||
búza | Adatlap | 550065 | 2014. január 7. 16:02 | ![]() | |
Szia! Mint "tudjuk", van öt tartályos változat is! :-))) Itt "szerények" voltak, a külsőre 500-ast tettek! Üdv: Búza | |||||
Zali | Adatlap | 549999 | 2014. január 6. 22:49 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 549697 | 2014. január 3. 14:27 | ![]() | |
És mit keresett egy magyar bis Pulában? Havi 4850 kunát, de csak főszezonban. | |||||
Daala | Adatlap | 549674 | 2014. január 3. 09:12 | ![]() | |
2002 október végén voltak ott pontosan. A haditengerészet oldalán a galériából. www.navy.mil/viewGallery.asp | |||||
Planes | Adatlap | 549671 | 2014. január 3. 08:38 | ![]() | |
És Mit keresett Pula -ban egy Magyar Bis? Üdv.! Eses Sándor | |||||
medor | Adatlap | 549665 | 2014. január 2. 22:57 | ![]() | |
Azt tudtam a munkám kapcsán,hogy egy "Kandúr" nagyobb egy "Halkeltetőnél". De,hogy egy "Lódarázs" is... :) | |||||
PETI | Adatlap | 549657 | 2014. január 2. 21:38 | ![]() | |
Húúúú de aljas! :)Viszont tényleg vicces. | |||||
Nyugger | Adatlap | 549639 | 2014. január 2. 20:18 | ![]() | |
Elsőre is igaz ! | |||||
Daala | Adatlap | 549637 | 2014. január 2. 20:16 | ![]() | |
Mármint a csík a törzs oldalán. | |||||
Daala | Adatlap | 549636 | 2014. január 2. 20:15 | ![]() | |
Üdv! És abban az időszakban a Jolly Rogers CAG F-14 századjelzése fekete-fehér volt, itt meg fekete-sárga. Daala | |||||
Nyugger | Adatlap | 549633 | 2014. január 2. 20:11 | ![]() | |
Szia Cenci2! Ha a kép bal felső sarkát megnézed láthatod, hogy Pula repülőterén készült a kép. Taszárnak teljesen más az elrendezése, pl nincsenek térvilágító lámpák a torony előtt. Az igaz, hogy Jolly Rogers század 3 db F-14B gépe járt Taszáron 2000 októberében, de itt a MiG-29-l repültek ( a 21 típus szeptember 1-vel állt le) | |||||
Planes | Adatlap | 549589 | 2014. január 2. 15:11 | ![]() | |
cenci2 | Adatlap | 549574 | 2014. január 2. 13:24 | ![]() | |
Ez a fotó nem Taszáron készült ? | |||||
Keri | Adatlap | 549572 | 2014. január 2. 12:31 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 549539 | 2014. január 1. 22:33 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 549532 | 2014. január 1. 21:48 | ![]() | |
zonamilitar.com.ar/foros/threads/el-club-del-mig-21-fishbed.18379/ Na, itt van minden egy helyen! Jó messziről való, de még a Földön van...arra is ismerik a tventivan-t | |||||
migi | Adatlap | 549473 | 2014. január 1. 17:55 | ![]() | |
migi | Adatlap | 549471 | 2014. január 1. 17:55 | ![]() | |
Azért érdekelne hogy ezek a gépek vajon honnan kerültek ide vagy melyik Arab országnak lettek beszámozva ? | |||||
migi | Adatlap | 549447 | 2014. január 1. 15:06 | ![]() | |
Szia Árpi Igen ott ,csak én a képek oldalon néztem 35dik oldal után de lehetett az már 40 fölött is , | |||||
pintair | Adatlap | 549445 | 2014. január 1. 14:58 | ![]() | |
Laci! Hol lelted a kepet? www.englishrussia.com-on? A technology topikban? | |||||
migi | Adatlap | 549443 | 2014. január 1. 14:25 | ![]() | |
migi | Adatlap | 549224 | 2013. december 30. 09:26 | ![]() | |
Szia Laci Köszönöm szépen a választ , üdv: migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 549223 | 2013. december 30. 09:16 | ![]() | |
Szia migi A MN vadászgépein soha nem használtak startrakétákat, tudtommal a pilóták sem kaptak rá kiképzést. Ennek oka valószínűleg az volt, hogy a startrakétákat olyan reptéren lehetett csak használni, ahol a pálya tengelyében 8 km távolságon és 60 fokos szögű területen belül sem lakott terület, sem közlekedés nem volt (a start után kb. 350 km/óra sebességnél leoldott olajoshordó méretű "csomagok" komoly pusztításra lettek volna képesek!). Hogy az atomfegyver bevetésére a Szu-ban kiképzett 4 magyar pilóta esetleg kapott-e ilyen kiképzést, azt tőlük kellene megkérdezni. Üdv R. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nagyon koszi, eccer iszunk egyvalamit erte