/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
BÉPÉ 561512 2014. június 8. 13:09
Válasz erre
Szia Béla!

Én forró (spéci pisztolyból kinyomható) ragasztót használok, és igen jól működik. Fix, tartós, az aktuális dioráma épület időnkénti mozgatását is elbírja.
Üdv: BÉPÉ
nemakárki 561476 2014. június 7. 21:28
Válasz erre
Szia Béla!

Én ragasztottam már - kis felületérdesítés után - faragasztóval is, és gipszport is kevertem ki vízzel, igaz ez utóbbi kicsit körülményes. De minden bizonnyal jönnek ennél jobb ötletek is.

Laci
B_Nyitrai 561473 2014. június 7. 20:45
Válasz erre
Sziasztok !

Szeretnék egy kis segítséget kérni Homokit alkatrészek ügyben.

Mielőtt elrontom, végérvényesen kérdezném, hogy mivel és hogyan lehet az elemeket összerakni, rögzíteni egymáshoz, hogy stabil legyen, és ne hulljon szét.

A segítséget előre is köszönöm.
AndrásH 561452 2014. június 7. 10:52
Válasz erre
TAMÁS78 561451 2014. június 7. 10:52
Válasz erre
Szia!

Régen olvasgattam a 109-esekről, de emlékeim szerint - sok más német harceszközhöz hasonlóan - itt is a következőképpen történt a változás: a G-6 gyártásának kezdetétől a gép gyakorlatilag folyamatosan változott. Apróbb változásokat vezettek be itt-ott-amott, tehát egy korai G-6 is sok kis részletében eltér egy későitől. Aztán elérkezett egy pillanat, amikor mindezeket a változtatásokat egységbe foglalták, szabványosították, és előírták az adott típust gyártó üzemeknek, G-14 elnevezéssel.

Tehát egy késői G-6 és a legelső G-14-esek között gyak. nincs különbség. A G-14 pedig elkezdte bejárni ugyanezt az utat, változásokkal. Továbbá az is közbejöhetett, hogy egy-egy gyár felhasználta még az épp raktáron lévő részegységeket, előírástól függetlenül. Pl. úgy tudom, a kétféle formájú oldalkormánnyal szereltek G-6-ost és 14-est is.

A német gépek változása tehát folyamatos, hónapról-hónapra történik, aztán, kissé önkényesen, egy-egy időpillanatban megtörténik az átnevezés (pl. G-6-ról 14-re), de ez nem egy éles határvonal, egyértelműen elkülöníthető jellegvonásokkal.

Ismétlem, rég olvasgattam minderről, konkrétumokkal most nem is tudok szolgálni úgy, mint a többiek.
juge75 561450 2014. június 7. 10:34
Válasz erre
Mi a különbség a Messerschmitt Bf-109G-6 és G-14 között?

G-6: Szárnyakon futómű felett gépágyú miatti dudorok, 3 részes kabintető, korai (E-F) oldalkormány, DB-605A motor.
G-14: Szárnyakon már belépőéltől kezdődő, el nyújtott dudorok a kerék fészek növelése miatt (nagyobb nyomtávú futók), 2 részes Erla kabintető,Methanol befecskendezés miatt pirosra festett futóműszár, nagyobb hűtő, erősebb fegyverzet, egyszerűsített, magasabb, hatékonyabb oldalkormány, kisebb de magasabb farokfutó, DB-605 ASM (AM) motor.
Bishop 561447 2014. június 7. 09:46
Válasz erre
A hátsó függőleges vezérsík kormánylapátja is más.
Zoli 561446 2014. június 7. 09:42
Válasz erre
Szia,
Szerintem csak a kabintető és a függőleges vezérsík:
www.model-making.eu/products/item_name-107277.html
z
sanyi 561445 2014. június 7. 09:29
Válasz erre
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy mi a különbség a Messerschmitt Bf-109G-6 és G-14 között? Konkrétan az Academy 72-es gépeire gondoltam.
Előre is köszönöm!
Üdv
Sanyi
Tibcsi 561401 2014. június 6. 18:41
Válasz erre
Tibcsi 561399 2014. június 6. 18:34
Válasz erre
Kalóz 561386 2014. június 6. 16:48
Válasz erre
Szia!
Az nem 1:100-as volt?
Üdv: Kalóz
sárkányos 561381 2014. június 6. 15:00
Válasz erre
Köszönöm a segítséget Wuher. Üdv sárkányos
Tibcsi 561373 2014. június 6. 12:20
Válasz erre
Szia,

Nekem van NDK An-2 roncsom, amiről le lehet műteni a kabintetőt. De festve van. Ha ez nem gond, magánban egyeztessünk. :)

Üdv: Tibcsi
lori 561372 2014. június 6. 11:46
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek 1 db régi NDK-ban gyártott (VEB Plasticart) An-2-re való kabintetőt, vagy más gyártó 1/72-es változata is megfelelne.
Email: lorant.gyuricza@gmail.com
Köszönöm:
lori
Dreher 561368 2014. június 6. 10:45
Válasz erre
nemrég volt itt erről szó azt hiszem pont ebben a fórumban, ha visszaolvasol sok infót kapsz !
DonPitta 561365 2014. június 6. 09:58
Válasz erre
Muzzy 561358 2014. június 6. 09:37
Válasz erre
DonPitta!
A termék leírásában szerepel, högy nem alkalmas festékszórásra!
Ettől lehetne használni, de:
12 voltról működik,
pulzálás nincs megoldva,
max 12-15 percig használható,
baromi nagy nyomáson működik (festékszóráshoz képest),
Nem ismert a zajszíntje.
A termék leírásból
kézi kompresszor háztartási használatra lett kifejlesztve. Labdák, gumimatracok, kerékpár, motorkerékpár, autógumi stb. felfújására használható. A kompresszor nem alkalmas iparszerű használatra ill. festékszórásra.
Nyomáscsökkentés, levegőszűrés, párátlanítás hogyan lesz megoldva?

•Tápfeszültség: 12 V
•Tápáram: 14 A üzemszerűen (max. 23 A, rövid ideig)
•Üzemi nyomás: 140PSI / 9,6Bar
•Max. nyomás: 150PSI / 10,3 Bar
•Max. légszállítás: 35 liter/perc
•Megszakítás nélküli üzemelés: max. 12-15 perc
•Túlmelegedés elleni védelem
•Üzemi hőmérséklet: -55°C --- +60°C
•Hálózati kábel: szivargyújtóra köthető, 12V/ max.23A, 3m hosszú
•Légtömlő: spiráltömlő gyorscsatlakozóval, 5m
•Olajmentes, tartály nélkül nyomásmérő (a spiráltömlőre szerelve)
•Tömeg 1,7 kg
•Nylon/textil hordtáska
•IP20 védettség

Egy hűtő kompresszorral sokakl jobban járnál. (évekig használtam, 2 literes kólás palack volt a puffertartály, olajkicsapató egyben, és ami fonmtos a lakásban csendes volt, igaz, a nyomás állítással gondol voltak de egy y elágatzással azzal is leghetett játszani.
Muzzy
DonPitta 561352 2014. június 6. 09:19
Válasz erre
Sziasztok.
Tudnátok abban segíteni,hogy ez a kompresszor jó-e makettezéshez?
www.edigital.hu/Levego_kompresszorok/Extol_Premium_legkompresszor_%288864005%29-p349268.html
Wuher 561351 2014. június 6. 08:58
Válasz erre
Autonomous Free Flight Dispenser System (AFDS)cluster bomb.
sárkányos 561340 2014. június 5. 22:45
Válasz erre
Hellenic TA-7C Corsair
Hellenic TA-7C Corsair

Szevasztok. Segítségetek szeretném kérni a képen pirossal bekeretezett szürke konténer típusa érdekelne. Aki tud róla vmi infót kérem ossza meg velem. A típus amire függesztve van egy görög TA-7C Corsair. Előre is köszönöm. patakjani@vipmail.hu
passat14 561206 2014. június 3. 20:02
Válasz erre
értem, én is ebben gondolkozom főként, mert olcsó és ha netán majd beletanulok akkor válthatok egy Alderre. Képet tudsz küldeni a masináról e-mailben? Címem: pasatt.14@gmail.com
sanyi 561198 2014. június 3. 19:14
Válasz erre
sanyi 561197 2014. június 3. 19:14
Válasz erre
Szia!
Nekem DB-130 van, első pisztolyom, kb. egy éves, tökéletesen meg vagyok elégedve vele! Időbe és idegbe telt, mire hozzászoktam, de nagyon jó kis masina. Itt vettem Defterdár kollégától.
passat14 561187 2014. június 3. 17:02
Válasz erre
Sziasztok!
Kezdő vagyok és pisztoly beszerzésén töröm magamat. Milyen típust ajánlotok? Fengda BD-130-K és Alder pisztolyok között örlődök. Nem tudom melyik legyen. Kezdő vagyok, még sosem festettem ilyennel. Barkácskompresszorral használnám.
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Gabusch 561142 2014. június 2. 20:03
Válasz erre
Nincs mit, örülök, ha segítettem.
tyimosenko 561140 2014. június 2. 19:57
Válasz erre
Gabusch 561135 2014. június 2. 19:41
Válasz erre
Igen, kell. Ilyet már láttam, azt hiszem egy teljes ötméteres csíkot hajtott meg, iszonyatos fényárba borítva a környezetét.

compatel.hu/index.php

Mivel különböző színű fényt tudnak kibocsátani, lehet, hogy érdemes lenne elmenned valami olyan helyre, ahol lehet kapni, a kezedben valami olyan makettel/festett lappal, amiről tudod, hogy milyen színűnek kéne lennie és ahhoz választani a fényt, illetve a mennyiséghez sem rossz, ha látod, hogy mégis mit tudnak ezek a csodák.
Amúgy ragasztható, úgyhogy akár egy használaton kívüli asztali lámpára is lehet ragasztani, vagy direktbe a szekrényre, stb.
tyimosenko 561132 2014. június 2. 19:26
Válasz erre
tyimosenko 561131 2014. június 2. 19:25
Válasz erre
Koszi az otletet Gabusch! Kene meg ra valamilyen tapegyszeg hogy mukodjon?
Gabusch 561129 2014. június 2. 19:03
Válasz erre
tyimosenko 561125 2014. június 2. 18:32
Válasz erre
tyimosenko 561124 2014. június 2. 18:30
Válasz erre
Sziasztok,

Hasznal esetleg valaki ilyen mukormos ledlampat makettezeshez? Bevalt eszkoz?

Vagy van meg a piacon valami hasonlo, olcsobb, makettezeshez is jol hasznalhato ledlampa?

Koszi szepen, udv
ted978 561123 2014. június 2. 18:19
Válasz erre
sziasztok!

revell, vagy tamiya maszkoló szalagot ajánlatok?

köszi a segítséget...Sanyi
vadgergo 561067 2014. június 1. 20:55
Válasz erre
Urak!
Köszönöm!
lacipapa 561025 2014. június 1. 12:18
Válasz erre
Szia!
Nálam is a Neoflex játszik,többéve.
Üdv,Laci
Topi 561003 2014. június 1. 07:52
Válasz erre
Hali!
Ha van elérhető közelségben autófesték bolt,akkor ott vehetsz egy komponensű tömítő anyagot. Tubusban van 200gramm, 3M 05423 Stucco Acrilico Verde ultrarapido.Nem drágább mint egy kis tubus Tamiya tömítő paszta. Jól tapad, viszonylag gyorsan köt, jól csiszolható, karcolható. A másik, amit már használok, IMPA FINISSAGE one component fine filler, 180gramm egy tubus, árban hasonló mint a másik.
Üdv: Topi
laceesan 561002 2014. június 1. 07:08
Válasz erre
Esetleg trinát mestertapasz? Az tényleg mindenhol kapható. Én már dolgoztam vele, nekem bejött!
Bishop 560997 2014. május 31. 23:41
Válasz erre
Szia!

Juge75 tudja a tutit. Én is azt használom 25 éve. Próbáltam már mást is, de ez mindig beválik!

Üdv
juge75 560980 2014. május 31. 19:42
Válasz erre
vadgergo 560968 2014. május 31. 16:34
Válasz erre
Szervusztok!

Kérlek ajánljatok nekem egy jó tömítőt, ami keményre köt, alapozni kell, gyantát is lehet vele tömíteni, és könnyen beszerezhető.

Köszönettel
Gergő
Cs.Béla 560961 2014. május 31. 14:35
Válasz erre
Su-27
Su-27

Sziasztok!

Kérlek Benneteket, ha látjátok, hogy valaki a mellékletben szereplő Su-27 -eshez való matrica felhasználásával készítené el a makettjét, jelezzétek felém a csiteibela@gmail.com -on.
Előre is köszönöm!

Üdv.Béla
ecsetes 560878 2014. május 29. 23:45
Válasz erre
Bucker-Bu-181-I-710
Bucker-Bu-181-I-710

Sziasztok!

Tudna valaki fényképet küldeni magyar Bü-181-ről? Én csak egyet találtam. A festést eredeti kép alapján szeretném megcsinálni. Elérhetőség az adatlapomon,köszönöm!
bagdady 560677 2014. május 27. 10:34
Válasz erre
sziasztok

nincs valakinek véletlenül egy arab rendszámtábla matricája harcjármühöz? bagdad7@freemail.hu
zalan99 558457 2014. április 20. 20:39
Válasz erre
Sziasztok! A dioráma kellős közepén vagyok és ,az egyik főszereplőm, egy Revell German Staff Car Admiral Cabriolet bal első ajtaja szűrén szálán eltűnt. Nem tudnátok hogy honnan lehetne ezt az ajtót beszerezni illetve hogy mit tudnék csinálni ( öntvényen gondodlkodtam de nincs mesterdarabom se :( )?
Tibcsi 558293 2014. április 17. 17:27
Válasz erre
Ha ezt vetted meg, akkor neked a C/D verzióhoz nem jó... neked az USAF/USN Early kellene (ha van olyan).

www.cybermodeler.com/hobby/details/edu/detail_edu_632011.shtml
Tibcsi 558291 2014. április 17. 17:06
Válasz erre
j79-10
j79-10
f-4j
f-4j

Külön hsz-be teszem a másik fajtát, nehogy megzavarjon. :)

Üdv: Tibcsi
Tibcsi 558290 2014. április 17. 17:03
Válasz erre
f-4c
f-4c
j79-8
j79-8

Szia,

Az amerikai Phantomok alapvetően kétféle hajtóművel repültek. Neked olyan kell, ami erre hasonlít:
zoli75 558281 2014. április 17. 15:00
Válasz erre
Sziasztok,

Az ICM 72141-es vagy 72142-es készletét szeretném beszerezni.
Itthon hol lehet beszerezni? A Kék Kobra már nem forgalmazza.

Üdvözlettel,

Gyarmati Zoltán
exec 558277 2014. április 17. 13:35
Válasz erre
Sziasztok!

lenne egy kérdésem. Nem vagyok nagy repülős, igazából egyetlen egy repülőt szeretnék építeni a formája miatt, ez pedig a Phantom. Vettem egy Tamiya 1:32-es Phantomot (C/D). Vettem hozzá Mosonmagyaróváron katapult űlést, belső maratást (a külsején a szervízajtókat nem akarom kinyitni) illetve egy hajtómű szettet, aminél nem nagyon figyeltem a dobozra, USN Late a kiegészítő neve, amit az Eduardtól vettem. Most nézem azonban, hogy létezik USAF Late is, ami inkább megfelelne a C/D verziónak, de a szememet kinézem se látom a különbséget a két kiegészítő között a fotók alapján. Mi a különbség? Használhatom az USN Late hajtóművet a C/D makettemhez?

Üdv.

exec
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.