<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
BÉPÉ | Adatlap | 561512 | 2014. június 8. 13:09 | ||
nemakárki | Adatlap | 561476 | 2014. június 7. 21:28 | ||
Szia Béla! Én ragasztottam már - kis felületérdesítés után - faragasztóval is, és gipszport is kevertem ki vízzel, igaz ez utóbbi kicsit körülményes. De minden bizonnyal jönnek ennél jobb ötletek is. Laci | |||||
B_Nyitrai | Adatlap | 561473 | 2014. június 7. 20:45 | ||
Sziasztok ! Szeretnék egy kis segítséget kérni Homokit alkatrészek ügyben. Mielőtt elrontom, végérvényesen kérdezném, hogy mivel és hogyan lehet az elemeket összerakni, rögzíteni egymáshoz, hogy stabil legyen, és ne hulljon szét. A segítséget előre is köszönöm. | |||||
AndrásH | Adatlap | 561452 | 2014. június 7. 10:52 | ||
TAMÁS78 | Adatlap | 561451 | 2014. június 7. 10:52 | ||
Szia! Régen olvasgattam a 109-esekről, de emlékeim szerint - sok más német harceszközhöz hasonlóan - itt is a következőképpen történt a változás: a G-6 gyártásának kezdetétől a gép gyakorlatilag folyamatosan változott. Apróbb változásokat vezettek be itt-ott-amott, tehát egy korai G-6 is sok kis részletében eltér egy későitől. Aztán elérkezett egy pillanat, amikor mindezeket a változtatásokat egységbe foglalták, szabványosították, és előírták az adott típust gyártó üzemeknek, G-14 elnevezéssel. Tehát egy késői G-6 és a legelső G-14-esek között gyak. nincs különbség. A G-14 pedig elkezdte bejárni ugyanezt az utat, változásokkal. Továbbá az is közbejöhetett, hogy egy-egy gyár felhasználta még az épp raktáron lévő részegységeket, előírástól függetlenül. Pl. úgy tudom, a kétféle formájú oldalkormánnyal szereltek G-6-ost és 14-est is. A német gépek változása tehát folyamatos, hónapról-hónapra történik, aztán, kissé önkényesen, egy-egy időpillanatban megtörténik az átnevezés (pl. G-6-ról 14-re), de ez nem egy éles határvonal, egyértelműen elkülöníthető jellegvonásokkal. Ismétlem, rég olvasgattam minderről, konkrétumokkal most nem is tudok szolgálni úgy, mint a többiek. | |||||
juge75 | Adatlap | 561450 | 2014. június 7. 10:34 | ||
Mi a különbség a Messerschmitt Bf-109G-6 és G-14 között? G-6: Szárnyakon futómű felett gépágyú miatti dudorok, 3 részes kabintető, korai (E-F) oldalkormány, DB-605A motor. G-14: Szárnyakon már belépőéltől kezdődő, el nyújtott dudorok a kerék fészek növelése miatt (nagyobb nyomtávú futók), 2 részes Erla kabintető,Methanol befecskendezés miatt pirosra festett futóműszár, nagyobb hűtő, erősebb fegyverzet, egyszerűsített, magasabb, hatékonyabb oldalkormány, kisebb de magasabb farokfutó, DB-605 ASM (AM) motor. | |||||
Bishop | Adatlap | 561447 | 2014. június 7. 09:46 | ||
A hátsó függőleges vezérsík kormánylapátja is más. | |||||
Zoli | Adatlap | 561446 | 2014. június 7. 09:42 | ||
Szia, Szerintem csak a kabintető és a függőleges vezérsík: www.model-making.eu/products/item_name-107277.html z | |||||
sanyi | Adatlap | 561445 | 2014. június 7. 09:29 | ||
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy mi a különbség a Messerschmitt Bf-109G-6 és G-14 között? Konkrétan az Academy 72-es gépeire gondoltam. Előre is köszönöm! Üdv Sanyi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 561401 | 2014. június 6. 18:41 | ||
Tibcsi | Adatlap | 561399 | 2014. június 6. 18:34 | ||
Kalóz | Adatlap | 561386 | 2014. június 6. 16:48 | ||
sárkányos | Adatlap | 561381 | 2014. június 6. 15:00 | ||
Köszönöm a segítséget Wuher. Üdv sárkányos | |||||
Tibcsi | Adatlap | 561373 | 2014. június 6. 12:20 | ||
Szia, Nekem van NDK An-2 roncsom, amiről le lehet műteni a kabintetőt. De festve van. Ha ez nem gond, magánban egyeztessünk. :) Üdv: Tibcsi | |||||
lori | Adatlap | 561372 | 2014. június 6. 11:46 | ||
Sziasztok! Keresek 1 db régi NDK-ban gyártott (VEB Plasticart) An-2-re való kabintetőt, vagy más gyártó 1/72-es változata is megfelelne. Email: lorant.gyuricza@gmail.com Köszönöm: lori | |||||
Dreher | Adatlap | 561368 | 2014. június 6. 10:45 | ||
nemrég volt itt erről szó azt hiszem pont ebben a fórumban, ha visszaolvasol sok infót kapsz ! | |||||
DonPitta | Adatlap | 561365 | 2014. június 6. 09:58 | ||
Rendben,köszönöm a tippet. | |||||
Muzzy | Adatlap | 561358 | 2014. június 6. 09:37 | ||
DonPitta! A termék leírásában szerepel, högy nem alkalmas festékszórásra! Ettől lehetne használni, de: 12 voltról működik, pulzálás nincs megoldva, max 12-15 percig használható, baromi nagy nyomáson működik (festékszóráshoz képest), Nem ismert a zajszíntje. A termék leírásból kézi kompresszor háztartási használatra lett kifejlesztve. Labdák, gumimatracok, kerékpár, motorkerékpár, autógumi stb. felfújására használható. A kompresszor nem alkalmas iparszerű használatra ill. festékszórásra. Nyomáscsökkentés, levegőszűrés, párátlanítás hogyan lesz megoldva? •Tápfeszültség: 12 V •Tápáram: 14 A üzemszerűen (max. 23 A, rövid ideig) •Üzemi nyomás: 140PSI / 9,6Bar •Max. nyomás: 150PSI / 10,3 Bar •Max. légszállítás: 35 liter/perc •Megszakítás nélküli üzemelés: max. 12-15 perc •Túlmelegedés elleni védelem •Üzemi hőmérséklet: -55°C --- +60°C •Hálózati kábel: szivargyújtóra köthető, 12V/ max.23A, 3m hosszú •Légtömlő: spiráltömlő gyorscsatlakozóval, 5m •Olajmentes, tartály nélkül nyomásmérő (a spiráltömlőre szerelve) •Tömeg 1,7 kg •Nylon/textil hordtáska •IP20 védettség Egy hűtő kompresszorral sokakl jobban járnál. (évekig használtam, 2 literes kólás palack volt a puffertartály, olajkicsapató egyben, és ami fonmtos a lakásban csendes volt, igaz, a nyomás állítással gondol voltak de egy y elágatzással azzal is leghetett játszani. Muzzy | |||||
DonPitta | Adatlap | 561352 | 2014. június 6. 09:19 | ||
Sziasztok. Tudnátok abban segíteni,hogy ez a kompresszor jó-e makettezéshez? www.edigital.hu/Levego_kompresszorok/Extol_Premium_legkompresszor_%288864005%29-p349268.html | |||||
Wuher | Adatlap | 561351 | 2014. június 6. 08:58 | ||
Autonomous Free Flight Dispenser System (AFDS)cluster bomb. | |||||
sárkányos | Adatlap | 561340 | 2014. június 5. 22:45 | ||
passat14 | Adatlap | 561206 | 2014. június 3. 20:02 | ||
értem, én is ebben gondolkozom főként, mert olcsó és ha netán majd beletanulok akkor válthatok egy Alderre. Képet tudsz küldeni a masináról e-mailben? Címem: pasatt.14@gmail.com | |||||
sanyi | Adatlap | 561198 | 2014. június 3. 19:14 | ||
sanyi | Adatlap | 561197 | 2014. június 3. 19:14 | ||
Szia! Nekem DB-130 van, első pisztolyom, kb. egy éves, tökéletesen meg vagyok elégedve vele! Időbe és idegbe telt, mire hozzászoktam, de nagyon jó kis masina. Itt vettem Defterdár kollégától. | |||||
passat14 | Adatlap | 561187 | 2014. június 3. 17:02 | ||
Sziasztok! Kezdő vagyok és pisztoly beszerzésén töröm magamat. Milyen típust ajánlotok? Fengda BD-130-K és Alder pisztolyok között örlődök. Nem tudom melyik legyen. Kezdő vagyok, még sosem festettem ilyennel. Barkácskompresszorral használnám. Köszönöm előre is a segítségeteket. | |||||
Gabusch | Adatlap | 561142 | 2014. június 2. 20:03 | ||
Nincs mit, örülök, ha segítettem. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 561140 | 2014. június 2. 19:57 | ||
Koszonom Gabusch! | |||||
Gabusch | Adatlap | 561135 | 2014. június 2. 19:41 | ||
Igen, kell. Ilyet már láttam, azt hiszem egy teljes ötméteres csíkot hajtott meg, iszonyatos fényárba borítva a környezetét. compatel.hu/index.php Mivel különböző színű fényt tudnak kibocsátani, lehet, hogy érdemes lenne elmenned valami olyan helyre, ahol lehet kapni, a kezedben valami olyan makettel/festett lappal, amiről tudod, hogy milyen színűnek kéne lennie és ahhoz választani a fényt, illetve a mennyiséghez sem rossz, ha látod, hogy mégis mit tudnak ezek a csodák. Amúgy ragasztható, úgyhogy akár egy használaton kívüli asztali lámpára is lehet ragasztani, vagy direktbe a szekrényre, stb. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 561132 | 2014. június 2. 19:26 | ||
tyimosenko | Adatlap | 561131 | 2014. június 2. 19:25 | ||
Koszi az otletet Gabusch! Kene meg ra valamilyen tapegyszeg hogy mukodjon? | |||||
Gabusch | Adatlap | 561129 | 2014. június 2. 19:03 | ||
tyimosenko | Adatlap | 561125 | 2014. június 2. 18:32 | ||
tyimosenko | Adatlap | 561124 | 2014. június 2. 18:30 | ||
Sziasztok, Hasznal esetleg valaki ilyen mukormos ledlampat makettezeshez? Bevalt eszkoz? Vagy van meg a piacon valami hasonlo, olcsobb, makettezeshez is jol hasznalhato ledlampa? Koszi szepen, udv | |||||
ted978 | Adatlap | 561123 | 2014. június 2. 18:19 | ||
sziasztok! revell, vagy tamiya maszkoló szalagot ajánlatok? köszi a segítséget...Sanyi | |||||
vadgergo | Adatlap | 561067 | 2014. június 1. 20:55 | ||
Urak! Köszönöm! | |||||
lacipapa | Adatlap | 561025 | 2014. június 1. 12:18 | ||
Topi | Adatlap | 561003 | 2014. június 1. 07:52 | ||
Hali! Ha van elérhető közelségben autófesték bolt,akkor ott vehetsz egy komponensű tömítő anyagot. Tubusban van 200gramm, 3M 05423 Stucco Acrilico Verde ultrarapido.Nem drágább mint egy kis tubus Tamiya tömítő paszta. Jól tapad, viszonylag gyorsan köt, jól csiszolható, karcolható. A másik, amit már használok, IMPA FINISSAGE one component fine filler, 180gramm egy tubus, árban hasonló mint a másik. Üdv: Topi | |||||
laceesan | Adatlap | 561002 | 2014. június 1. 07:08 | ||
Esetleg trinát mestertapasz? Az tényleg mindenhol kapható. Én már dolgoztam vele, nekem bejött! | |||||
Bishop | Adatlap | 560997 | 2014. május 31. 23:41 | ||
Szia! Juge75 tudja a tutit. Én is azt használom 25 éve. Próbáltam már mást is, de ez mindig beválik! Üdv | |||||
juge75 | Adatlap | 560980 | 2014. május 31. 19:42 | ||
vadgergo | Adatlap | 560968 | 2014. május 31. 16:34 | ||
Szervusztok! Kérlek ajánljatok nekem egy jó tömítőt, ami keményre köt, alapozni kell, gyantát is lehet vele tömíteni, és könnyen beszerezhető. Köszönettel Gergő | |||||
Cs.Béla | Adatlap | 560961 | 2014. május 31. 14:35 | ||
ecsetes | Adatlap | 560878 | 2014. május 29. 23:45 | ||
bagdady | Adatlap | 560677 | 2014. május 27. 10:34 | ||
sziasztok nincs valakinek véletlenül egy arab rendszámtábla matricája harcjármühöz? bagdad7@freemail.hu | |||||
zalan99 | Adatlap | 558457 | 2014. április 20. 20:39 | ||
Sziasztok! A dioráma kellős közepén vagyok és ,az egyik főszereplőm, egy Revell German Staff Car Admiral Cabriolet bal első ajtaja szűrén szálán eltűnt. Nem tudnátok hogy honnan lehetne ezt az ajtót beszerezni illetve hogy mit tudnék csinálni ( öntvényen gondodlkodtam de nincs mesterdarabom se :( )? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 558293 | 2014. április 17. 17:27 | ||
Ha ezt vetted meg, akkor neked a C/D verzióhoz nem jó... neked az USAF/USN Early kellene (ha van olyan). www.cybermodeler.com/hobby/details/edu/detail_edu_632011.shtml | |||||
Tibcsi | Adatlap | 558291 | 2014. április 17. 17:06 | ||
Külön hsz-be teszem a másik fajtát, nehogy megzavarjon. :) Üdv: Tibcsi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 558290 | 2014. április 17. 17:03 | ||
Szia, Az amerikai Phantomok alapvetően kétféle hajtóművel repültek. Neked olyan kell, ami erre hasonlít: | |||||
zoli75 | Adatlap | 558281 | 2014. április 17. 15:00 | ||
Sziasztok, Az ICM 72141-es vagy 72142-es készletét szeretném beszerezni. Itthon hol lehet beszerezni? A Kék Kobra már nem forgalmazza. Üdvözlettel, Gyarmati Zoltán | |||||
exec | Adatlap | 558277 | 2014. április 17. 13:35 | ||
Sziasztok! lenne egy kérdésem. Nem vagyok nagy repülős, igazából egyetlen egy repülőt szeretnék építeni a formája miatt, ez pedig a Phantom. Vettem egy Tamiya 1:32-es Phantomot (C/D). Vettem hozzá Mosonmagyaróváron katapult űlést, belső maratást (a külsején a szervízajtókat nem akarom kinyitni) illetve egy hajtómű szettet, aminél nem nagyon figyeltem a dobozra, USN Late a kiegészítő neve, amit az Eduardtól vettem. Most nézem azonban, hogy létezik USAF Late is, ami inkább megfelelne a C/D verziónak, de a szememet kinézem se látom a különbséget a két kiegészítő között a fotók alapján. Mi a különbség? Használhatom az USN Late hajtóművet a C/D makettemhez? Üdv. exec |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Én forró (spéci pisztolyból kinyomható) ragasztót használok, és igen jól működik. Fix, tartós, az aktuális dioráma épület időnkénti mozgatását is elbírja.
Üdv: BÉPÉ