<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78. |
Gabusch | Adatlap | 565116 | 2014. augusztus 12. 17:46 | ![]() | |||||||||||||||||||
Dephnull | Adatlap | 565114 | 2014. augusztus 12. 14:50 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! Új belső kiegészítők jelentek meg a CMK kínálatában a Revell 1/72 IX-es típusához, elég húzós árakon. www.cmkkits.com/en/ships/u-boot-typ-ix-front-torpedo-section-for-rev/ www.cmkkits.com/en/ships/u-boot-typ-ix-command-section-control-room-for-rev/ www.cmkkits.com/en/ships/u-boot-typ-ix-front-crew-quarters-for-rev/ www.cmkkits.com/en/ships/u-boot-typ-ix-captain-s-officers-ward-room-for-rev/ www.cmkkits.com/en/ships/u-boot-typ-ix-galley-for-rev/ | |||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 563616 | 2014. július 16. 17:14 | ![]() | |||||||||||||||||||
Mer' hülyék. :) Aztán Mari néne jól nem veszi meg a kisunokának, mert nem ahhoz van és a múltkor is a fejéhez lett vágva az F16 feljavító, amit az F18-hoz vett. :D | |||||||||||||||||||||||
Dephnull | Adatlap | 563598 | 2014. július 16. 01:39 | ![]() | |||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 563587 | 2014. július 15. 21:54 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szerintem jók ezek a régiekhez (VIIC, VIIC/41) is. | |||||||||||||||||||||||
Dephnull | Adatlap | 563578 | 2014. július 15. 20:44 | ![]() | |||||||||||||||||||
Propellerfanatic | Adatlap | 560780 | 2014. május 28. 17:06 | ![]() | |||||||||||||||||||
narn08 | Adatlap | 560687 | 2014. május 27. 15:18 | ![]() | |||||||||||||||||||
Bocs, a Revell 1/144-eséhez kellene. | |||||||||||||||||||||||
narn08 | Adatlap | 560686 | 2014. május 27. 15:18 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv! Nincs valakinek elfekvőben egy Type XXI-hez való matrica ? Csak az oldalára kerülő csíkok, merülés jelző(?) kellenek. | |||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 560666 | 2014. május 27. 09:08 | ![]() | |||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 560472 | 2014. május 23. 19:19 | ![]() | |||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 560430 | 2014. május 23. 08:00 | ![]() | |||||||||||||||||||
Keri! A begasztáskor a külső felszín volt a mérvadó, aztán naggyából Milliputtal tömítettem. A belső részt utána megerősítettem Evergreen szállal. Végül jött a baromi unalmas csiszol, tömítget, csiszol, tömítget metódus, amire úgy éreztem, hogy most már jó. Utána 1200-as Surfacer, ami azonnal megmutatta, hogy tévedtem! :-( | |||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 560421 | 2014. május 22. 21:01 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szép lesz nagyon,Varjú bácsi!Nem látom tisztán,miként csináltad,hogy a maratás egy szintben legyen a felszínnel? Keri | |||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 560203 | 2014. május 18. 23:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
KBT | Adatlap | 559991 | 2014. május 15. 19:42 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Varjúbácsi ! Küldjél E-mail címet,elérhetőséget a kbt@vipmail.hu -ra. Küldök anyagot. Üdv : KBT | |||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 559899 | 2014. május 14. 11:31 | ![]() | |||||||||||||||||||
Uhhh, ez igen! (Nagy kedvencem a Type II.) Még nem láttam ilyen átépítést, úgyhogy kíváncsian várom a szabásvarrás végeredményét! | |||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 559836 | 2014. május 13. 08:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! Nagy fa vágta belém a fejszéjét, elkezdtem a kedvenc hajóm, a Vesikko, lánykori nevén CV707 építését. Már régóta tervezgettem a dolgot, eredetileg a Special Navy hajóját akartam donornak, de a kit horrorisztikus ára visszatartott. Most, hogy a Revell átvette az ICM hajóját, aránylag olcsón megúszható a hülyeségem. Mivel a CV707 a Type II elődje ezért az eltérő méretek miatt szabni kellett a törzset, és természetesen a fedélzetet is. A megrövidített törzset Evergreen szállal, és sztirol lapokkal egyesítettem. Ezután Milliputtal eltömítettem a réseket, és a felesleges slotokat. Maróval kialakítottam a merülőtartály karcsúbb formáját, majd újabb Milliputos tömítés következett. Amíg a putty kötött kimartam a megmaradó slotokat a hajó orrán, és termszetesen a taton is. A kikeményedett putty csiszolása és polírozása után a törzs kapott egy vékony Surfacer 1200 réteget, hogy lássam a felületi hibákat. Most itt tartok. | |||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 559833 | 2014. május 13. 07:53 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! Segítséget kérnék a guruktól! Ha valakinek van fotója a Vesikkó tornyáról,kérem ossza meg velem, mert a guglin alig találtam valamit. Köszönöm. | |||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 559312 | 2014. május 4. 19:24 | ![]() | |||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 559311 | 2014. május 4. 19:24 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hali, Ma ujabb megtiszteltetesben volt reszem a Model Force 14 kiall. es versenyen egy ujabb aranyat kaptam a naszadert. | |||||||||||||||||||||||
Bishop | Adatlap | 558842 | 2014. április 26. 20:55 | ![]() | |||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 558790 | 2014. április 26. 07:11 | ![]() | |||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 558788 | 2014. április 26. 01:18 | ![]() | |||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 558499 | 2014. április 21. 17:28 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hali, Koszonom a jokivansagokat :) Mar dolgozom az amcsin is,hararosan kepek. | |||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 558485 | 2014. április 21. 12:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sajnos nem láttam, de fogadd őszinte gratulációm! | |||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 558479 | 2014. április 21. 09:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
Grande | Adatlap | 557837 | 2014. április 10. 19:46 | ![]() | |||||||||||||||||||
tankos_srac | Adatlap | 557697 | 2014. április 8. 10:57 | ![]() | |||||||||||||||||||
Gratulálok, ez gyönyörű lett! | |||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 557650 | 2014. április 7. 15:46 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nekem tetszik. Kár, hogy nem leszek ott Óváron. | |||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 557647 | 2014. április 7. 14:56 | ![]() | |||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 557646 | 2014. április 7. 14:55 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hali, Befejeztem a naszadot,itt a vege fuss el vele :) A tablat felragasztottam es ez a vegso arculata,ugy velem sikerult egy olyan naszadot keszitenem ami mar negy honapja van kinn a tengeren,ezt jelenti a tabla is. Teljesen sikerult visszaadnom azt a kepet hogy mikent amortizalodik le es hasznalodik-kopik a sos vizben,nem beszelve ezek mellett meg az egyebb kulso hatasokrol-tenyezeokrol.A leirast hamarosan elkeszitem es benne lesz minden lenyeges info-alkalmazas-technika,aki esetleg jon a Mosonira ott lathatja majd eloben. | |||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 557324 | 2014. április 2. 16:12 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hali, Igy egy kisse tenyleg magas lenne :) Maradjunk 6530 mm-nel. | |||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 557300 | 2014. április 2. 08:54 | ![]() | |||||||||||||||||||
Itt meg egy angol cikk, amin látszik az útvonal: www.telegraph.co.uk/news/worldnews/1577456/Adolf-Hitlers-lost-fleet-found-in-Black-Sea.html | |||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 557299 | 2014. április 2. 08:52 | ![]() | |||||||||||||||||||
Atu! "az U-boot-ok melysege a fenektol a fedelzetig 6530 cm volt," Azért egy 65 méter magas U-boat elég feltünő lehetett! :-)) | |||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 557298 | 2014. április 2. 08:51 | ![]() | |||||||||||||||||||
Azért annyira nem kell röhögni, mert vittek le u-bootokat a Dunán a Fekete Tengerre. en.wikipedia.org/wiki/30th_U-boat_Flotilla Angolul nem tudóknak dióhéjban: 6 db IIB-t részben leszereltek Kielben, majd onnan a Kieli csatornán és az Elbán át vízi úton Drezda-Übigauba vittek uszályokra téve, ahonnan közúton utaztak tovább Ingolstadtba, ahol a Dunára kerültek. Linzben vagy Bécsben ismételten felszerelték őket, majd a Dunán át levontatták a romániai Galatiba. Mindezt 1942-43-ban. Ebben a német nyelvű cikkben pedig vannak fotók a szállításról: www.spiegel.de/einestages/zweiter-weltkrieg-u-boot-auf-der-autobahn-a-946602.html | |||||||||||||||||||||||
cimber | Adatlap | 557297 | 2014. április 2. 08:46 | ![]() | |||||||||||||||||||
...plusz a "teljesen ép" hajóról hiányzik a torony! :-) Az U-508 meg tényleg IXC volt. http://uboat.net/boats/u508.htm | |||||||||||||||||||||||
alexkidd | Adatlap | 557267 | 2014. április 1. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||
Köszönöm szépen a segítő készséged! Mivel tudatlanságom nem ismer határokat :) így minden ilyen jellegű információnak örülök. És persze ne felejtsem el legközelebb, hogy április elseje van... :) | |||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 557260 | 2014. április 1. 20:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hali, Semmi gond,azert enged meg hogy hozza szoljak :),az U-boot-ok melysege a fenektol ( ertem a kulmsomeret)a fedelzetig (ertem szinten a kulsomeret) 6530 cm volt,ebben nincs benne a torony es plusz a periszko kiengedve. A Foldkozi-tengeren nem hajoztak mert sekely tenger a nehany szaz meterevel,termeszetesen ez nagyon valtozo. Tahat ennek a birtokaban, es tudjuk hogy aprilis 1 van,ez szep kamu :D | |||||||||||||||||||||||
alexkidd | Adatlap | 557245 | 2014. április 1. 17:16 | ![]() | |||||||||||||||||||
De mégis! :) Ezt a szívást! :DD Elnézést kérek mindenkitől, ezt eléggé benéztem :) | |||||||||||||||||||||||
alexkidd | Adatlap | 557244 | 2014. április 1. 17:13 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nem mondod? Csak nem kamu lesz :))) | |||||||||||||||||||||||
vasacel | Adatlap | 557243 | 2014. április 1. 17:08 | ![]() | |||||||||||||||||||
Az U-508 egy IXC tipusú tengeralattjáró volt, ami Mohácstól délnyugatra a Biscaya öbölben süllyedt el még '43-ban ... http://rapidttp.co.za/museum/macfayden.pdf | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 557241 | 2014. április 1. 17:01 | ![]() | |||||||||||||||||||
És te a mai dátumot? :-) | |||||||||||||||||||||||
alexkidd | Adatlap | 557240 | 2014. április 1. 16:56 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! Ezt a szenzációs hírt láttátok már? www.mohacsiujsag.hu/mohacs/hir/helyi-hireink/ma-kezdik-meg-a-mohacsnal-elsullyedt-nemet-u-boot-kiemeleset---vilagszenzacio-lehet Üdv.: Alex, makettshop.hu | |||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 556651 | 2014. március 24. 11:33 | ![]() | |||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 556633 | 2014. március 24. 08:00 | ![]() | |||||||||||||||||||
Belgiumban élni mindenképpen irigylésre méltó állapot, de szerintem értenék ők a "Vier Monate auf See" feliratot is. :) | |||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 556627 | 2014. március 24. 06:27 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hali, Mert Belgiumban elek,es itt viszem zomeben a rendezvenyekre,viszont a Mosoni kiall.-ra elmegyek,mar elkuldtem a nevezeseim. Probalok meg a heten jobb kepeket kesziteni,mert ezek sajnos nem adjak vissza a szineket. | |||||||||||||||||||||||
Dephnull | Adatlap | 556611 | 2014. március 23. 21:46 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Cimber! Nemrég jártam a Kék Kobrában és láttam a polcon 1/144 Revell Type II-es tengót. Az árára nem emlékszem, de egy telefont vagy e-mailt lehet megér. | |||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 556608 | 2014. március 23. 21:28 | ![]() | |||||||||||||||||||
Beau sous-marin. Mais pourquoi en Francais? :) | |||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 556593 | 2014. március 23. 20:18 | ![]() | |||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 556160 | 2014. március 16. 16:39 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hali, Sz.tem szepre sikerult,es azert jol eltalaltad az antenna meretet is :) ebben a meretben valoban kisse kicsi,de az 1:144 mar sokkal mutatosabb persze ezzel nem akorom ezt a meretet sem bantani. Varom a kovetkezo hasonlo temadat, Mosoni kiall.-ra mesz? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78. |
Amit egyszerűen képtelen vagyok ésszel felfogni, az az, hogy a mai 3D nyomtatós világban miért nem csinálták meg azokat is 1:144-ben, amikor tele van a Revell ilyen kitekkel.
Sajnos nekem nincs helyem 1:72-es Typ IX-hez, de ha majd kb. jövőre kijön 1:144-ben, veszek egyet. És ha lenne esetleg netalántán hozzá ilyen kiegészítő (nyilván kb. féláron), akkor azt is megvenném hozzá.