<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Elnar | Adatlap | 554428 | 2014. február 22. 02:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6d-894 Előzmény: (554410) lacipapa 2014. február 21. 20:22 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hartmann | Adatlap | 554419 | 2014. február 21. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A lentebb említett irodalom szerint:Pz.IA- H-253, Pz.IB- H-021,H-022, H-255-260 Parancsnoki Pz.IB- 1H-719-1H-724. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aldebaran | Adatlap | 554413 | 2014. február 21. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A kiképzésre használtak kaptak hazai rendszámot és jelzéseket? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 554410 | 2014. február 21. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Elnar! Az első kép nekem is meg van,csak nem tudtam ki olvasni. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hartmann | Adatlap | 554407 | 2014. február 21. 20:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezek a forgótorony nélküli parancsnoki-rádiós harcjárművek voltak amelyek megsemmisültek a doni harcokban. 8 db volt a normál B verzióból is kiképzésre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aldebaran | Adatlap | 554405 | 2014. február 21. 19:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"A final order was supplied to Hungary in 1942, totalling eight Ausf. B's and six command versions. These were incorporated into the 1st Armored Division and saw combat in late 1942." Wiktorpédiáról másoltam be. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hartmann | Adatlap | 554397 | 2014. február 21. 18:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Magyar Királyi Honvédség külföldi gyártású páncélos harcjárművei c. könyvben van ilyen fotó, de makettező szempontból teljesen használhatatlan. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 554381 | 2014. február 21. 16:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ácsi, a terepszín egy Panzer I Ausf. A volt és nem rémlik jelzés rajta. Magyar B-ről nem rémlik fotót. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 554380 | 2014. február 21. 16:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy darab volt, kipróbálásra, úgy tudom. Háromszínű festéssel, magyar jelzésekkel, van is róla kép valahol. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aldebaran | Adatlap | 554371 | 2014. február 21. 13:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hűűűha... Erről valaki tud bővebbet? Panzer I Ausf. B.-hez adnak magyar jelzéseket. Valóban volt ezeken a járműveken ilyen jelzés? www.minairons.eu/en/1-72-scale-decals-spanish-civil-war/91-1-72-german-hungarian-spanish-nationalist-buf-afv-insignia-8436545320143.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 554337 | 2014. február 20. 20:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 554326 | 2014. február 20. 17:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Egy kis segítséget kérnék!Már végig böngésztem a "magyar armorit" is,de nem találtam olyan képeket,ahol látszanának,magyar,(BMW) motor rendszámok.Ami volt az is szembe jött :-( Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
benq742 | Adatlap | 554293 | 2014. február 20. 08:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! megint :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 554290 | 2014. február 20. 02:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, a légvédelmi toldat csövébe dugták szerintem. Ez a HB-nál egy kupakban végződik, az eredeti egy nyitott cső. A mérte jó kérdés, olyan méter szélesre tippelem. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
benq742 | Adatlap | 554280 | 2014. február 19. 22:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok megint! Most hogy így szóba jött a toldi téma!Főleg tőled kérdezem romsitsa mivel te szóltál eddig még hozzá ! Az jutott eszembe hogy feljavítom az én példányomat picit! és rakok rá egy piros fehér zőld zászlót(bár nem vagyok biztos abban hogy ami a képen látható tényleg a piros fehér zőld, erről sem ártana infó mondjuk :S )! A fő kérdésem hogy vajon ezt a zászlót/zászlórudat ami az alábbi képen látható hova hogy rögzíthették? talán dróttal simán a torony oldalán lévő kampókhoz?Nekem az olyan kókánynak tűnik!JAh és még egy kérdés! Mekkora lehet az a zászló ami a képen látszik? mármint áttudom számolni csak a valós méretekkel nem vagyok tisztába, és úgy nehéz átszámolni bármit is! :) Előre is köszi! Itt a kép, ismét! http://www.roncskutatas.hu/sites/default/files/images/38M%20Toldi%20I%20K%C3%B6nny%C5%B1harckocsi.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 554265 | 2014. február 19. 18:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor még egyszer leírom. Festési rajzot nem javaslok használni, mert félrevezető lesz. 1938-ban született egy festési előírás, hogy a mintázat hogyan nézzen ki (zöld alapon 2/7 barna, 1/7 sárga), ezt a korai harcjárműveken használták, de csak "körülbelül" követve az előírást. Ennek jellemzője a kontúros foltképzés. Viszont mire a B40 gyártásba került a mintázat elmosott szélű lett minden harcjárművön és úgy festették a foltokat, ahogy éppen sikerült, talán a 4/7, 2/7, 1/7 arányokra ügyeltek. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matthias | Adatlap | 554251 | 2014. február 19. 15:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm szépen a segítséget! Azért ha tud még valaki festésleírásokat, vagy vannak jó képei a 40 mm-s löveggel szerelt Toldiról, azt örömmel venném! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
benq742 | Adatlap | 554250 | 2014. február 19. 15:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
köszi! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 554249 | 2014. február 19. 15:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 4. képek a kocsi láncfeszítő görgője a földön van, valószínű javították éppen vagy feladta a harcot. Üdv á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
benq742 | Adatlap | 554247 | 2014. február 19. 15:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali megint! Én is kérdezek! Miért van az hogy a 4. képen sokkal jobban lóg a lánctalp, a prototípusén amit utólag raktál fel meg kevésbé?nincs megfeszítve ? vagy kevesebb láncszem?Vagy egyéb? Jah az 5. képen is kevésbé lóg! Üdv Vili | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 554245 | 2014. február 19. 14:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ui., ez a prototípus, felismerhető a hosszabb lövegcsőről. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 554243 | 2014. február 19. 14:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A ludovikás kocsi és a Botond melletti B20, csak megcsúszott a kezem. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 554242 | 2014. február 19. 14:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
benq742 | Adatlap | 554236 | 2014. február 19. 13:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! Itt találsz még sok leírást és képet! ha netről szeretnél dolgozni! nekem sokat segített! http://wothungary.hu/news.php?extend.649 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
benq742 | Adatlap | 554235 | 2014. február 19. 13:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tessék! http://www.roncskutatas.hu/sites/default/files/images/38M%20Toldi%20I%20K%C3%B6nny%C5%B1harckocsi.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matthias | Adatlap | 554233 | 2014. február 19. 12:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen a 40 mm-es löveggel szereltekre gondoltam! Az is érdekelne, hogy melyik felségjel volt használatos rajtuk, mert ahogy te is írtad nincs valami túl sok fotó róluk! Szóval ezért kéne valami 3 nézeti rajz! pl. az is kérdés, hogy a futóműveit zöldre, vagy kb homokszínűre kellene-e festeni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 554221 | 2014. február 19. 11:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, a 40 mm-es löveggel szerelt verzióra gondolsz? Volt terepezett, fújt mintával, de érzésre az egyszín zöldekből több készült. Érzésre mert túl sok fotót nem ismerek róluk. Folttérkép kósza ábránd csupán, de a fújt mintás Toldi B20-akat lehet alapul venni. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Matthias | Adatlap | 554198 | 2014. február 18. 21:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudnátok nekem 42M Toldi II festésmintákat adni? Ha tudnátok 3 nézeti rajzzal, mert sehol nem találok rendeset. Az egyik legfontosabb kérdés számomra, hogy létezett-e 3 színű terepmintás Toldi II, vagy csak az egyszínű zöldek voltak-e rendszerben? Válaszaitokat előre is köszönöm: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 554011 | 2014. február 16. 17:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vagy ezt ? 2 oldalas totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/03/16/a_legendas_botond/1/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 554009 | 2014. február 16. 17:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Nem tudom hogy ezt ismeritek e ? magyarhonved.blogspot.hu/2013/01/terepjaro-mozdony-kruppok-honvedsegben.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 553969 | 2014. február 16. 09:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Köszönöm szépen mindenkinek a segítségét. Az U vas tetszik, de én maradnék a sztirolnál. :D Következő kérdésem: Fényképet, rajzot a telje alvázról tudna e valaki betenni ide, vagy küldeni Emillel? Az 5-ös szám mit jelöl az első képen? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 553955 | 2014. február 15. 22:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 553950 | 2014. február 15. 21:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak az erőforrás volt licenc (austro fiat) A teljes konstrukció magyar fejlesztés volt, Winkler Dezső tervei alapján. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szecskó Csabi | Adatlap | 553949 | 2014. február 15. 20:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38M Botond - Wikipédia | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 553945 | 2014. február 15. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Megint egy tökönbökős kérdésem lenne! A Rába Botond alvázát miből készítették? (Vasból tudom.:D) Saját fejlesztés vagy Einheits ,Krupp, vagy mi egyéb? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 553734 | 2014. február 12. 21:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
az .orgon nézz szét. Van pár nem túl rossz dolog ;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 553733 | 2014. február 12. 21:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Köszönöm,mindenkinek az értékes hozzá szólást és képeket.Tulajdon képen az R75-ösről kellett volna több nézeti kép,mivel,most azzal bűvészkedem,35-ben.Van egy szóló és egy oldal kocsis készletem.Ezeket akarom magyarítani.Köszi,még egyszer,mindenkinek. ÜDV,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 553594 | 2014. február 11. 01:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BMW Az R75 oldalkocsisnak volt tervezve, szólóban kivételes esetben használták. Színe feldgrau volt illetve néhány képen talán zöld illetve sárga. A szóló R66-ok a civil sötétszürke színben voltak. Eddig két képen láttam csak, nem tudom, mennyi volt. Ez meg az általam eddig látott lista: 1933 Panther 500 1933 BSA M33-10 1933 CWS M111 Sokol 1000 1934 Harley-Davidson VLD 1935 BMW R17 1936 A.J.S. 350 TV 1937 Zündapp DB 250 1938 Bianchi VL 500 1938 BMW R71 1938 CZ 350 1938 Phänomen Ahoi 125 (Levente motor) 1939 BMW R66 1939 Puch 350 GS 1939 DKW NZ 250 1939 Triumph (TWN) B350 1940 Ardie VF 125 1941 BMW R75 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 553586 | 2014. február 10. 21:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szóló R-75. Nem szóló motor. Ja tudom, a második képen az van. Csak a kardán csatlakozása nyitott. A fortepanos képek viszont igen jók. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bogesz | Adatlap | 553585 | 2014. február 10. 21:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pedig voltak szóló motorok is, nem is kevés. Csatolok pár képet. Csak rendesen körbe kell nézni. A Vatera rejt néha igen kellemes meglepetéseket, a Fortepan-ról meg nem is beszélve. ;) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 553582 | 2014. február 10. 21:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz!Olyat nem akarok,ami nem volt. A Magyar Királyi Honvédség Fegyverzete C. könyvben,csak oldalkocsis motorokról van fénykép,Gilera,Zündapp,BMW750.Sajnos szóló motorokról (magyar) nem találtam képeket,pláne amilyet makettben is kapni,1/35-ben. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 553513 | 2014. február 9. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz, az R-75 oldalkocsis motornak lett kitalálva, magyart ettől nyugodtan csinálhatsz belőle. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 553480 | 2014. február 9. 17:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm,van egy szóló készletem (is),magyart szerettem volna belőle csinálni. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 553473 | 2014. február 9. 16:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
R-75-ös nem volt szóló motor. R-12-es volt civil színekben az R-75 lehetett magyar zöld, vagy német szürke illetve sárga. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 553458 | 2014. február 9. 13:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Kérdezem,hogy volt a MH-ben szóló BMW és milyen színük volt?Oldal kocsisról találtam képet (1-et),de ff. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 552998 | 2014. február 3. 23:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megnéztem, valóban a Madarska Armadaban szerepel két kép. Sajnos csak sejteni lehet, hogy magyarok, annyira szemcsés a felvétel, de mindkettő kötény nélküli kocsi. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 552992 | 2014. február 3. 22:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hű, ez a harmadik új volt nekem. Mind ugyanaz a jármű, kétségkívül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Számvéber | Adatlap | 552950 | 2014. február 3. 13:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Értem, köszi! Akkor nem ugyanarról beszélünk...:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 552949 | 2014. február 3. 12:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz, arra a képre (képekre?) gondolok, amin egy hosszú csövű Pz III mellett magyarok vonulnak. Ha az magyar kocsi. Feltételezem valami újságban jelenhetett meg anno, mert majdnem élvezhetetlen a minősége. Üdv Á | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Számvéber | Adatlap | 552941 | 2014. február 3. 10:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Ádám! Frontátadáson további Panzer III M-et értesz? :) Abból volt több is? :) Csak azért kérdem, mert a magyaroknak átadott, de végül német kezelőkkel bevetett Panzer III N-ekről azért van egy-két normális minőségű kép is... Üdv: Számvéber Norbert |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |