<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
4WD | Adatlap | 549242 | 2013. december 30. 12:38 | ||
Freddy | Adatlap | 549238 | 2013. december 30. 12:03 | ||
Nem tudom, ezekre gondolsz-e, de ezt a két zsámbéki példányt körbefotóztam kicsit, ha gondolod, felrakom ide a képeket. | |||||
4WD | Adatlap | 549233 | 2013. december 30. 11:36 | ||
Haliho! Magyar Zil-131-hez, híradós felépítménnyel (Interiör, Titkosító-távbeszélő központ) keresek valami fotót, mert már olyan régen volt, hogy nem mindenre emlékszem. A belsejét nem akarom megcsinálni, főként kívülről érdekel. Akkoriban meg a titkosított dolgokat nemigen engedték fotózni. | |||||
Wrecker | Adatlap | 549206 | 2013. december 29. 22:36 | ||
Üdv Törzsbusz! Lehet tudni, hogy a Dodge Weapon átépítést melyik Fehérvári cég készítette? | |||||
migi | Adatlap | 549201 | 2013. december 29. 22:01 | ||
Sziasztok Ajánlom mindenki figyelmébe a képeket , de legjobban Kamovos barátunknak , rengeteg jó minőségű kép van az oldalon , de ez a akármi se semmi , www.postamuzeum.hu/de/targyak/kategoria/463/jarmuvek | |||||
Keri | Adatlap | 549197 | 2013. december 29. 21:36 | ||
Sziasztok! Esetleg van anyagotok a Magyar Posta által használt Rába PE elektromobilról?1929-ig gyártották. Egy minimális leírást és egy képet találtam róla egy Rábás könyvben,de sem a Rábánál,sem a Közlekedési Múzeumban,sem a Postánál nem tudtak segíteni. Keri | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 549196 | 2013. december 29. 21:13 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 549195 | 2013. december 29. 21:09 | ||
Ha jól vagyok informálva az Csepel B-300 és a geofizikai intézetnek készült Feheréváron. A rajta lévő díszlécek nem azonosak az ismert hűtőmaszk díszlécekkel. Az elsőképen egy szintén Fehérváron "átkarosszált" Dodge Wepaon. Ezek ilyen 1-1 db-os szinten készültek. A képek a " fortepan.hu " oldalon nagy méretben megtalálhatók. | |||||
Anubis02 | Adatlap | 548964 | 2013. december 27. 14:02 | ||
Azon az ominózus Kamazon lemez borításu fa kasztni van amit 5 perc alatt le illetve fel tudnak szerelni. Egyes laktanyákban több ilyen mobil "dobozka" áll rendelkezésre.Azt tudni kell,hogy az orosz teherautók úgy készülnek illetve készültek (-lásd pl. 130-as ZIL-),hogy az alvázukon már megvannak azok a rögzítésre szolgáló elemek amelyekre pillanatok alatt lehetett/lehet hadi eszközt rögzíteni. Egyik pillanatban bodegás,a másikban sorozatvetős vagy éppen tartálykocsi. | |||||
Sennás | Adatlap | 548960 | 2013. december 27. 13:24 | ||
Csak az az érdekes ha néztek ilyen képeket mind ütöt kopott verda,de az a Kamaz csilli villi "új"nak látszik.Lehet "különleges" alkalmakra tartogatják ha jönnek a Fejesek:-) | |||||
Gabi | Adatlap | 548958 | 2013. december 27. 13:11 | ||
Sziasztok! Nem csak tőlünk keletre, hanem itthon és nyugaton is használnak teherautó alvázra készült utasszállító felépítményeket. Főleg külszíni bányáknál, olajkutatóknál vannak ilyenek, ahová ki kell hordani az embereket dolgozni váltásonként, de a terepviszonyok miatt nem tudják, csak összekrékmeghajtású, magasépítésű teherautókkal megoldani. Gabi | |||||
Freddy | Adatlap | 548956 | 2013. december 27. 12:20 | ||
Egy időben, amíg nem voltak normális buszok, Magyarországon is építettek ilyen bódékat Csepel alvázra. Nem tudom, Oroszországba mennyire gyűrűzött át, de a harmadik világban bevett gyakorlat, hogy a teherautógyáraktól az emberek csak járóképes alvázat vesznek (plató, de sokszor fülke nélkül is), mert az olcsó, felépítményt pedig mindenki a saját céljainak és pénztárcájának megfelelően barkácsol rá. | |||||
Sennás | Adatlap | 548954 | 2013. december 27. 11:36 | ||
Szia Anubis02!Egyet értek minden szavaddal.Ha ilyen leleményes talpraesett egy népcsoport az nem fog "kihalni":)Néha jó ez a makettezőnek így szárnyalhat a fantáziája de néha bosszúság ha nem találsz "két egyformát". | |||||
Anubis02 | Adatlap | 548950 | 2013. december 27. 11:24 | ||
Szia -Sennás- Ha egyszer eljutsz Oroszország távolabbi vidékeire, mondjuk Hegyi-Karabak környékére ahol járhatatlan utak tömkelege van, ezer számra találsz mindenféle felépítményt "busz" vagy egyéb személyszállítás gyanánt(-még a seregnél is-) akár gyári,maszekon tákolt,ilyen ablakos doboz,olyan ablakos doboz létrával,vagy egyszerűen platóra felfogatott bódé,vagy olyat is láttam,hogy egy Latvija kisbusz kasznija volt GAZ-66 alvázon.Mi több,nem egy helyen lánctalpas "busz" járat van.Alvázképpen mindent felhasználnak.Leleményesek,nem a kényelem,a dizájn, hanem a cél a fontos. Üdv. Anubis | |||||
d-sped | Adatlap | 548949 | 2013. december 27. 11:20 | ||
Sennás | Adatlap | 548928 | 2013. december 26. 22:26 | ||
Sennás | Adatlap | 548927 | 2013. december 26. 22:04 | ||
Kamovos | Adatlap | 548856 | 2013. december 26. 07:59 | ||
Szia. Nagyon jó képek! Köszi szépen. Ahogy látom ez két változat. Üdv: kamovos | |||||
Wrecker | Adatlap | 548828 | 2013. december 25. 20:08 | ||
Már csak ezek vannak a Csepelekkel kapcsolatban. Mindenkinek Kellemes karácsonyt ! | |||||
Kamovos | Adatlap | 548816 | 2013. december 25. 18:05 | ||
Ha vannak ilyen képeid, toljad őket bátran. :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 548815 | 2013. december 25. 18:04 | ||
Szia. Némi keveredés van a típusok között. 300-asnak tűnő alvázon, 350-es motor borító lemezzel, 344-es hűtőmaszkkal, ismeretlen első sárvédőkkel. De Csepel! Várom Törzsbusz szakértőnk válaszát én is, hogy mi a típusa. Kellemes karácsonyt. Üdv: kamovos | |||||
Miggyuri | Adatlap | 548790 | 2013. december 25. 11:15 | ||
Nagyon úgy fest. | |||||
Wrecker | Adatlap | 548714 | 2013. december 23. 22:02 | ||
lkw | Adatlap | 542619 | 2013. szeptember 28. 11:27 | ||
Miggyuri | Adatlap | 542600 | 2013. szeptember 28. 06:57 | ||
Keresek 1/72-es kraz kerekeket. | |||||
lkw | Adatlap | 542576 | 2013. szeptember 27. 20:03 | ||
migi | Adatlap | 542567 | 2013. szeptember 27. 18:47 | ||
akkokoko | Adatlap | 542154 | 2013. szeptember 20. 12:56 | ||
Szia! Az E-klass-t ne akard! Bár lehet, hogy bennem van a hiba, de szerintem egy nagy f.s (igaz az ára baráti volt). Alig hasonlít a Krazhoz jó része, de főleg az anyagminőség nagyon pocsék! Az a tipikus ruszki műanyag. A felniket valóban még az öntőkeretről sem sikerült törés/pattanás mentesen leválasztani. Én is rendeltem valakitől nagyon baráti áron műgyanta kerekeket. Bár azokkal is rengeteget kell dolgozni, hogy használható legyen (talán). Nekem van egy kb. 25%-ban elkezdett darab. Nincs kedvem se folytatni az előbbiekben leírtak miatt. Ha gondolod küldök képeket róla, és ha érdekel postaköltségért (ajánlott levél kb.: 3-500 ft között) szívesen elküldöm... Üdv: akkokoko | |||||
balaton | Adatlap | 542153 | 2013. szeptember 20. 12:54 | ||
Most "csak" 56$ a tartályos Kraz kompletten. Külön a tartályt nem látom nála, de 30$ + 17,60$ a kerék-készlet + az E-Klass készlet... Nem akarlak győzködni, nekem nem fűződik anyagi érdekem az Armory eladásaihoz :-) | |||||
Sennás | Adatlap | 542141 | 2013. szeptember 20. 09:25 | ||
Szia Balaton.Köszönöm válaszod!Egyértelmű már idelyét múlt az E-klass készlete.De érdekes az Armory mégis épít rá.Alapvetően erre vágyom az üza szállítós változat. Készítettek converzon set-ett a TZ-8 hoz.(30$)1-2KÉP De van saját készletük is(70$) 3KÉP,ha azt nézed jó verda+jó kerék set+felépítmény így már megéri a pénzt.Csak tudod ezért a pénzért 1:35ben szép cuccokat lehet venni.:-) | |||||
balaton | Adatlap | 542138 | 2013. szeptember 20. 07:33 | ||
Helló Sennás, 46,6 eur a gyártónál, bár ez sem vigasz, gondolom. Az E-Klass szerintem már nem létezik. Talán az e-bay-en érdemes szétnézni, hátha valaki megválna tőle. Az E-Klass kerekeit mindenképp cserélni kell, használhatatlanok. Végül is csak a fülke-sárvédő volt az, ami aránylag jól nézett ki rajta. A többi vastagon volt borítva sorjával. A tartályos nyergest raktam össze vagy 10 éve. A gportal-os oldalamon írtam is róla pár sort a makettismertetők közt, de belinkelni nem tudom, mert nálam csak elvétve jön be az oldal :D | |||||
Sennás | Adatlap | 542112 | 2013. szeptember 19. 19:57 | ||
Szia.Nagyon szép cucc!Irigylem csak ezektől az áraktól borsózik a hátam.50 € nem kevés.E-klass ugyanilyen verdáját gyártják még? | |||||
silent8 | Adatlap | 541849 | 2013. szeptember 15. 22:14 | ||
Egy szép kamaz építés. Ügyes az emberke. englishrussia.com/2013/09/10/cool-truck-model-made-from-plastic/ | |||||
juge75 | Adatlap | 541811 | 2013. szeptember 15. 14:14 | ||
balaton | Adatlap | 541799 | 2013. szeptember 15. 11:05 | ||
Sennás | Adatlap | 540941 | 2013. szeptember 1. 19:05 | ||
BTR-Typhoon-M--érdekes www.youtube.com/watch?v=QjwyCBAMtjM#t=31 | |||||
Jimbow | Adatlap | 540931 | 2013. szeptember 1. 16:33 | ||
Sziasztok! Olyan makettező segítségét keresném, aki rendelkezik a Trumpeter MAZ-537G Late (00212) készletével és tudna segíteni egy alkatrész lemásolásában (kölcsön adja/lemásolja), ami nekem hiányzik. Megegyezünk! Köszönöm. | |||||
Kojak75 | Adatlap | 540923 | 2013. szeptember 1. 15:12 | ||
Ezt szeretem az oroszokba! Ha menni kell Nem számít semmi! Sem az ember sem a gép sem a kerekek állapota sem a fizika Sem erdő sem mocsár se tűz se víz,menni kell! És MENNEK IS! Üdv kojak! | |||||
Sennás | Adatlap | 540913 | 2013. szeptember 1. 12:27 | ||
Sennás | Adatlap | 540868 | 2013. augusztus 31. 14:33 | ||
Köszi vettem! | |||||
Freddy | Adatlap | 540865 | 2013. augusztus 31. 14:29 | ||
Simán kell a letalpalás 122mm-nek is, a teherautó felfüggesztésének teherautófelfüggesztésként kell működnie, ha felkeményítenék annyira, hogy letalpalás nélkül kibírja az ágyúlövést, akkor terepen szétrázna mindent. Hogy pontosan mekkora kell, annak meg biztos utánaszámoltak, nyugi :) A páncélzat hiánya senkit nem érdekel, ennek nem a páncélozott önjárókat kell leváltania, hanem a vontatottakat. Ami a helyet illeti, ha a Gvozgyika belsejében ki tudnak szolgálni egy ekkora löveget, akkor itt is csak megoldják:) | |||||
TMS | Adatlap | 540855 | 2013. augusztus 31. 10:35 | ||
Sziasztok! Hamarosan begurulnak hozzánk a MAZ, Praga, Zil makettek és barátaik. www.tankmodelshop.com/armada_hobby_m_46 Üdv: Robi | |||||
Sennás | Adatlap | 540850 | 2013. augusztus 31. 08:37 | ||
Bocsánat ugyan ez a 130mm a BEREG A-222 Maz-543 alvázon. | |||||
Sennás | Adatlap | 540849 | 2013. augusztus 31. 08:26 | ||
Szia.A fene se érti ezt az Orosz észjárást.Olyan nagy kaliberű mint ez van nekik,de gumikerekesbe nem sok.Talán egy Maz543 szerelt 155mm?Páncélvédetsége így semmi,de millió biz-basz rajta nem nagyon lehet ott fent mozogni.Meg azok a csáp lábak:(egy 122mm minek ekkora letalpalás?Vagy én gondolom rosszul? | |||||
mykman | Adatlap | 540652 | 2013. augusztus 27. 12:21 | ||
Szerintem is 122mm es d-30 as , csak van rajta valami uj cucc. | |||||
páncélos | Adatlap | 540643 | 2013. augusztus 27. 10:09 | ||
Meriferi | Adatlap | 540636 | 2013. augusztus 27. 07:41 | ||
Sziasztok! Valóban van Náluk, és olcsóbb, mint a Vatera. Valaki már kiadhatná végre 1/35-ben, nagyon sokat el tudnának adni Európában a volt „Keleti blokk”-ban. | |||||
Freddy | Adatlap | 540622 | 2013. augusztus 26. 21:37 | ||
Egy nekem is van, átfestve w40k-hoz használom. Ho-ki modell árulja is ezeket, több más orosz típussal együtt. De sajnos még az 1/43 is túl messze van az 1/35-től :( | |||||
Mad_Nick | Adatlap | 540601 | 2013. augusztus 26. 17:22 | ||
Vaterán rengeteg Kamaz van 1:43ban! Igaz nem makett! De szépen meglehet őket csinálni. gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell/auto_busz/eredeti_ussr_modell_kamaz_5410_dobozaban_1_43_1793441930.html gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell/auto_busz/eredeti_ussr_modell_kamaz_5320_dobozaban_1_43_1789335692.html | |||||
Freddy | Adatlap | 540573 | 2013. augusztus 26. 11:56 | ||
Nekem simán egy D30-asnak tűnik. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
A semminél sokkal jobb, bár ez nem teljesen az a felépítmény, de valami hasonló volt.
43.sz. Önálló híradó ezred, 13/C század, Székesfehérvár.
Úgy tudom, hogy csak 1 db ilyen volt akkoriban az országban.
A miénkben volt a Távbeszélő központ (3 kezelőpult), és egy KAMAZ-ban voltak az analóg-digitális titkosító berendezések. A két autó rendesen "össze volt drótozva".