<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sennás | Adatlap | 555435 | 2014. március 5. 19:47 | ||
Sennás | Adatlap | 555434 | 2014. március 5. 19:40 | ||
Szia.Ezzel jégen meg nyakigérő hóban járnak?Nem gyengécske ehhez a motor? | |||||
Anubis02 | Adatlap | 555387 | 2014. március 5. 12:03 | ||
Sennás, A 002-es képed igazolja amit régebbi bejegyzésemben tettem én is ,és mint te is írod "Határtalan a leleményességük" | |||||
Anubis02 | Adatlap | 555385 | 2014. március 5. 11:38 | ||
Anubis02 | Adatlap | 555381 | 2014. március 5. 11:28 | ||
Nagyon gyárinak tűnik! | |||||
Sennás | Adatlap | 555371 | 2014. március 4. 22:38 | ||
Tuti vagy Feddy!Miket ki nem derítesz:-) Köszi. Úgyterveztem a Bilek 452ből kicsi átalakítással építek egy 3909 verdát.Hátsó 1/3 leválsztva raktérnek középen meg 5 ülès.Most meg találtam annyi jó képet millió extrát fel lehetne rakni. | |||||
Freddy | Adatlap | 555369 | 2014. március 4. 22:29 | ||
Na, megvan a tuti, Autók a Szovjetunióból c. könyv 176. oldal. Az UMO nevű, már több szovjet géppel importsikereket elérő cég(csoport) árulta Angliában a furgont, a kisteherautót és egy helyi átalakítású billenőplatós kisteherautót is, különböző márkaneveken (Belaz 452, UAZ 452, Trekmaster 452). Nem tudni, mennyit adtak el belőle, nem olyan sokat, de egy rendőrségire átfestett példány majdnem a 2005-ös Charlie és a csokigyár c. filmbe is bekerült. | |||||
ponty | Adatlap | 555362 | 2014. március 4. 21:53 | ||
A hétvégén (mivel a fullosra tervezett Pz 38(t)-vel nem tudok haladni) gyorsépítésnek, és örömmakettezésnek beterveztem az eastern express T-18 -át. A vallejjo akrilok szerintetek jók lennének a lefestéshez? Mert akkor azok kipróbálására jó lesz, illetve én akkor gy ruszki ződ, és fekete meg fehér beszerzését tervezem. Vga yszerintetek kellhet akkor más szín is? Feljavításból csak a minimális házit akarok max. | |||||
Sennás | Adatlap | 555357 | 2014. március 4. 21:18 | ||
migi | Adatlap | 555353 | 2014. március 4. 20:58 | ||
Sennás | Adatlap | 555350 | 2014. március 4. 20:37 | ||
alexkidd | Adatlap | 555342 | 2014. március 4. 20:06 | ||
Hát ez nagyon jó lett Gabi! :))) | |||||
Sennás | Adatlap | 555332 | 2014. március 4. 19:38 | ||
Sennás | Adatlap | 555329 | 2014. március 4. 19:06 | ||
Szövegkörnyezetben:How rare this truck is in the UK is anybody's guess. http://anarchadia.blogspot.hu/2009/01/vintage-thing-no-313-another-uaz-452.html | |||||
Freddy | Adatlap | 555326 | 2014. március 4. 18:50 | ||
Platós UAZ-t nem tudom, az biztos, hogy a szovjet személyautók közül sok típust gyártottak nyugati exportra, nagyon nem terjedtek el (minőségi problémák), de azért voltak. Svájcban állítólag egész népszerű a Niva. Jobbkormánynál viszont ne csak Angliára gondolj, a volt angol gyarmatok mind jobbkormányosak, India, Pakisztán,fél Afrika, stb. Ha ez házi átalakítás, akkor elég alapos munkát végeztek, mert a kézifékkart és a sebességváltót (felezőt, négykerékhajtást) is tükrözték. | |||||
Sennás | Adatlap | 555321 | 2014. március 4. 18:27 | ||
Sennás | Adatlap | 555168 | 2014. március 3. 09:23 | ||
Szia.Akkor megnyugodtam.Pár napja amikor még Kijev főterén a barikádon álltak ott láttam egy ilyet.Belehajtott a barikádba egy BTR és rögtön több tucat molotov koktéllal "köszöntötték".Ekkor gondoltam erre.Csak titkon reménykedtem ebben. (úgy gondoltam ott be tud folyni az a gyúlékony anyag)Köszi! | |||||
páncélos | Adatlap | 555165 | 2014. március 3. 08:15 | ||
Sennás! Mint sok-sok helyi harcban edzett katonai vezetés jól tudja, hogy a civil lakosság "Molotov koktélokkal" szokta megkínálni a bevonuló erőket, így zsaluk zárva, de a motornak szüksége van levegőellátásra. Ezzel megelőzve az esetleges fentről érkező, nemkívánatos dolgokat. | |||||
juge75 | Adatlap | 555163 | 2014. március 3. 05:47 | ||
Szia! Első képen jobbra a második (második képen szélen) magyar katonai főiskolai jelvény látható (Bólyai). | |||||
akos1945 | Adatlap | 555153 | 2014. március 2. 22:17 | ||
Sziasztok! Bocsi ,hogy nem túlságosan a témába vágó dologgal zaklatlak titeket, de kaptam ajándékba pár szovjet kitüntetés és kitűzőt ,de fogalmam sincs hogy mire kapták és mi a nevük... Szovjet témában nem vagyok járatos tudnátok nekem ebbe segíteni? Előre is köszi :) | |||||
Sennás | Adatlap | 554982 | 2014. február 28. 20:46 | ||
Szia.Én azt hittem a keskeny lánctalp miatt fordúl ilyen bénán a havon.Azt gondoltam nincs elég nagy"köröm"amivel kapaszkodjon.Én a hangjára lettem figyelmes nem sok T34 motor hangot hallottam de ez inkább valami V2 motorra emlékeztet. Sima lemez könyűszerkezetes épületet nem sok pénz lenne felhúzni.Sajna a pénz beszél mindenüt. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 554976 | 2014. február 28. 19:19 | ||
Fantasztikus lett a T-35! Jó látni, hogy mozgásképes. Érdekes, hogy mennyire nehezen fordul a havon, bár ez konstrukciós hiba. (szélességéhez képest túl hosszú). Én azt sajnálom, hogy a múzeumnak nincs túl sok pénze, így a munkák lassan haladnak. Sok eszközt kénytelenek a szabadban tárolni (leginkább a hidegháborús prototípusok :( új épületet nem tudnak építeni. A T-35 állami tulajdonban van (hadsereg), akárcsak az egész kubinkai múzeum. A "KV-2" lehet, hogy magánkézben van. | |||||
Sennás | Adatlap | 554971 | 2014. február 28. 18:21 | ||
Szi.Olyasmi.Vegyes házasság--nem tiszta fialás:( Érdekes. Kérdés ezek magántulajdonban vannak(T-35 is)vagy a múzeum pénzeli? | |||||
T.Csaba | Adatlap | 554970 | 2014. február 28. 18:11 | ||
Jól látom ,hogy ez egy Sztálin 2-ből lett megcsinálva? | |||||
Sennás | Adatlap | 554959 | 2014. február 28. 14:19 | ||
JurasiPark II http://www.youtube.com/watch?v=ld7tfuIzRzc | |||||
T.Csaba | Adatlap | 554958 | 2014. február 28. 14:07 | ||
Végre valami igazi ritkaság ami nem német! Gyönyörű ez az óriás dínó! :) | |||||
Sennás | Adatlap | 554956 | 2014. február 28. 14:01 | ||
Talán még egy Német Tigrisnél is érdekesebb--de ritkább tank amit "kipofoztak":) http://www.youtube.com/watch?v=Owf2e7Xtx70 | |||||
Sennás | Adatlap | 554951 | 2014. február 28. 13:05 | ||
Köszi a választ!Én ha oda kerülök hogy építek egy BTR-80 így szeretném elkészíteni.Kint vannak a toldalék csövek.Eddig csak gyakorlaton láttam ilyen képeket, de szép tiszta "városi" gépet is tudok már építeni akkor.Köszi. | |||||
Freddy | Adatlap | 554949 | 2014. február 28. 12:58 | ||
Nem úsztak át, ha egy ekkora kötelék átúszik, az már a háborút jelentené. De gondolom, készenlétben állnak. | |||||
Sennás | Adatlap | 554947 | 2014. február 28. 12:26 | ||
Szia.Gondolod ezek "átúsztak" és azóta nem szerelték le?Akkor a mentőöv miért nincs kint? | |||||
Freddy | Adatlap | 554945 | 2014. február 28. 12:20 | ||
A vitatott Krím és az orosz part között csak pár kilométeres sekély tengerszakasz van. A polgárháború alatt állítólag a sekély tengeren gyalog átgázolva jutottak a Krímet védő fehérek hátába. | |||||
Sennás | Adatlap | 554944 | 2014. február 28. 12:08 | ||
Sziasztok.Kérdeznék egy hozzáértő urat.Ukrán-Orosz konfliktus küszöbén az átcsoportosított BTR-80 gépeken látom a levegőztető toldalék csövek minden járműre fel vannak rakva.Műúton,belvárosba minek?Közelbe nincs folyó mi értelme így? Köszönet:SENNÁS | |||||
lacipapa | Adatlap | 554642 | 2014. február 24. 16:17 | ||
Köszönöm,mind kettőtöknek.Az '56-os vissza vételükről tudok. Üdv,Laci | |||||
Freddy | Adatlap | 554636 | 2014. február 24. 15:25 | ||
Olvass vissza, volt szó már itt róluk, egy armoramás link is szerepelt. Nem tudunk sokat róluk. | |||||
páncélos | Adatlap | 554633 | 2014. február 24. 15:00 | ||
Keresd Pánczél Mátyás barátomat, ő beleásta magát korábban már-e témába. Rövid ideig volt nekünk, és akkor a fényképező technika, hát enyhén szólva nem a mai volt, így csak ff képekre lelhetsz. Sima egyszínű zöldek voltak, a kornak megfelelő kör alakban, csillag jelzéssel. 1956 után visszakerültek a SZU-ba. | |||||
lacipapa | Adatlap | 554620 | 2014. február 24. 11:06 | ||
Szervusztok! Egy IS-2-est építenék,magyart,de nem találok róla képeket.Esetleg,ha valaki tudna segíteni meg köszönöm.Dísszemlés képeket nézegettem,de elég rossz minőségű felvételeket találtam.Egy kérdés,van valami különbség a nálunk alkalmazott és az "eredeti" gépek kinézete között?Esetleg,ha tudna valaki,valamilyen infót a hazai alkalmazásukról? Üdv,Laci | |||||
pintair | Adatlap | 554605 | 2014. február 23. 23:06 | ||
englishrussia.com/2014/01/21/new-military-equipment-of-russia/ nem értek hozzá, sztem látványos, várjátok meg a csörömpöket, benne lesznek | |||||
Joce1214 | Adatlap | 554091 | 2014. február 17. 16:49 | ||
Köszönöm! | |||||
páncélos | Adatlap | 554082 | 2014. február 17. 14:45 | ||
Joce1214 | Adatlap | 554080 | 2014. február 17. 14:23 | ||
Sziasztok! Keresek bármilyen dokumentációt (rajzok, fényképek, stb.) T-46 harckocsiról (elvileg a T-26 továbbfejlesztése BT futóművel). Köszi: Joce | |||||
gaunt1 | Adatlap | 554075 | 2014. február 17. 13:39 | ||
Jó sok marhaságot írt a cikkíró... Az Objekt-195 elkészült, és ugyan pár probléma még megoldásra várt, de a sorozatgyártástól nem sok választotta el. A politikusok áldozata lett, akárcsak a Koalicija-SzV, a BTR-90, a 2Sz31 Vena, stb... Az Objekt-640 a világ egyik legjobb harckocsija lehetett volna, de sajnos a politikusok korruptságát kihasználta az UVZ, és végül a reménytelenül elavult T-72/90 "fejlesztését" kierőszakolta. Ugyancsak az UVZ áldozata lett az eredeti BMPT program. A 80-as években a Cseljabinszki gyár elkészített két prototípust a T-72 alvázán (Objekt-781,782), minden szempontból messze jobbak voltak a jelenlegi BMPT-nél, készek voltak a sorozatgyártásra, de közbeszólt a SzU összeomlása. Aztán amikor újra lett volna rá pénz, az UVZ lefizette a döntéshozókat, hogy mégse rendszeresítsék. Gondolták, ők majd kihasználják így a helyzetet és a saját típusukat ajánlják a hadseregnek. Viszont ez a gép olyan sok hiányossággal küzd, hogy végül nem lett belőle semmi (leszámítva a Kazahsztánnak átadott 3 prototípust). | |||||
Kicsi | Adatlap | 554046 | 2014. február 16. 20:44 | ||
http://index.hu/bloghu/katpol/2014/02/08/amikor_az_ural_egereket_szult | |||||
Colossum | Adatlap | 553701 | 2014. február 12. 14:40 | ||
Grande | Adatlap | 553668 | 2014. február 11. 22:45 | ||
Rajzolgatnak az oroszok. BMPT-100. otvaga2004.ru/armiya-i-vpk/armiya-i-vpk-concept/alternativnaya-bmpt-100/ | |||||
Számvéber | Adatlap | 553599 | 2014. február 11. 07:52 | ||
A magyarországi hadszíntéren alkalmazott szovjet harckocsi- és gépesített csapatok harcászati azonosítóiról van adatbázis, mivel a német felderítésnek ez fontos volt és megcsinálták: www.cgsc.edu/CARL/nafziger/945RAAE.pdf Üdv: Számvéber Norbert | |||||
páncélos | Adatlap | 553598 | 2014. február 11. 07:45 | ||
A neten találsz pár száz korabeli képet, abból csak lesz 10-10 kocsi, ami beazonosítható. | |||||
Bulba | Adatlap | 553596 | 2014. február 11. 07:09 | ||
Szomorú hír, de köszi. Kellett volna vagy 30 valós T-34, 10 IS-2, 5 ISU-152, 5 SU-100 toronyszám... | |||||
romsitsa | Adatlap | 553593 | 2014. február 10. 23:06 | ||
Sajnos az orosz számozási rendszer gyakran alegység szinten is változott, így rendszer és adatbázis nem létezik. Üdv Á | |||||
páncélos | Adatlap | 553544 | 2014. február 10. 12:34 | ||
Pár műszaki cucc: lana-sator.livejournal.com/198878.html | |||||
Grande | Adatlap | 553309 | 2014. február 7. 20:32 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Jézus verdája.Jár a vizen:)