<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
romsitsa | Adatlap | 549906 | 2014. január 5. 22:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
benq742 | Adatlap | 549893 | 2014. január 5. 18:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a választ! nem akarok többet ide írni mert nem ehhez a fórumhoz tartozik, csak zárójelben hogy annyit tudtam kideríteni , a testen plusz páncéllemezek kerültek fel ! Találtam róla 1 képet ahol ellőről és hátulról van lefotózva, sajnos elég tompa sokat nem lehet látni belőle! Ennyit tudtam kideríteni a jelenlegi lehetőségeimből... :)Ezt csak azért mondom hogy látható legyen utána néztem amit írtál:) Köszönöm! További jó munkát! Üdv V. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 549889 | 2014. január 5. 18:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, illik mindent pontosra épiteni. Egy mintakocsi biztos, hogy megépült, két fénykép ismert róla. A Toldi III nincs meg, de valoszínüsítem hogy a test frontpáncélját nem cserélték, ahogy a B40-nél sem, ez elég szembetünö. À | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
benq742 | Adatlap | 549870 | 2014. január 5. 14:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok megint! Igazából az alapvető kérdésem az lett volna hogy ha ennyi hiba jellemzi a magyar gépeket(HB maketteket), akkor mennyire kellene reálisra átépíteni a "toldi III. " at ! Amit valószínű magamtól meg sem vettem volna ,( bár kellőképpen örültem neki, mikor megkaptam ) A problémám az hogy elkezdtem utána olvasgatni nézelődni, és azt vettem észre hogy lényegében ugyan az mint a toldi 2 késői verziója, csak más a torony, ugye amit kedves kolléga le is írt, nagyon szépen köszönöm neki! Nem a hiba lista érdekelt hanem hogy mennyire éri meg beleásni magát az embernek , úgy mint mondjuk egy hetzernél, amit viszonylag sokan megépítettek már, sok a kép és az információ, és van egy bizonyos alsó kritérium amit illik azért kijavítani, pl: lámpa bedrótozása! Szörszálhasogatni semmiképp nem szerettem volna , teljesen tökéletesre (lévén egyenlőre kevés képet találtam), nem igazán tudnám úgysem megcsinálni! CSak tényleg 2 egyszerű kérdés volt, a tornyot a valóságban legyártották-e valaha, és hogy érdemes, e nekiesni minden apró "szőrszálat" kijavítani , vagy nem létezett ezzel a toronnyal, ergó fiktív készlet, szabad a pája !:D Bár én is a mellett foglalnék állást hogy azért mindent tényleg nem lehet a helyére tenni... kell a művészi szabadság! Amúgy meg ne vitatkozzatok mert ahogy én észrevettem valaki belemegy nagyon a részletekbe valaki meg nem, ez megosztja a makettezőket, de szerintem ez így van jól nem kell ezen lovagolni, mert mindenki legyártja a maga szépséges gépszörnyeit hála a jó égnek! Üdv V. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 549855 | 2014. január 5. 11:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tamás! Az, hogy a makettgyártók végre felfedezték a II. VH-s magyar technikát, nagyszerü dolog. Az, hogy ezek a makettek pontatlanok, már nem annyira. Sajnos a Toldin elég sok hibát talál az, aki már megnézett alaposan néhány fotót erröl a jármüröl. Aki nem, annak pedig a hibalista "szörszálhasogatás" ! A torony hibás alakja, a parancsnoki búvónyílás rossz formája, és elhelyezése, a periszkóp rossz pozíciója, az antennacsonk formája, a torony mögötti rácsozat hibája, a szerszámzat teljes hiánya, a teknö alján a futórugózàs hiányzó részei, és még sorolhatnám SAJNOS elég hosszan azt a szört, amit hasogatunk néhányan. Ha egy Tigris jelent volna meg ilyen hibákkal, akkor biztos magasabbra csaptak volna az indulatok, de mivel CSAK egy Toldi, ezért marad a "kicsi is, sárga is, de a mienk" elv, mint ahogy A tanú-ban mondják! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549854 | 2014. január 5. 10:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 549851 | 2014. január 5. 10:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, tudtommal a Toldi III-hoz valóban új formájú tornyot készítettek, elvileg a hátulja lett hosszabb és szélesebb a rádió és a lőszer elhelyezéséhez. A HB Toldi-sorozatáról egyébként könnyen találsz részletes leírásokat, alapvetően elég jók, nagyon nagy szőrszálhasogatással azonban több hibát is lehet találni rajtuk, amik túlnyomó többsége szerintem nem lényeges. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 549849 | 2014. január 5. 10:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez az első makettem a gyártótól. A Toldi, mivel nem légvédelmi eszköz, hidegen hagy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
benq742 | Adatlap | 549845 | 2014. január 5. 09:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
NAgyon katány lett:) Bár ha egy kérdést megengedsz? a hobby boss összes magyar gépe pontatlan? Mert nekem a Jézuska a toldi III.-at hozta és tulajdonképpen ugyan az a doboz tartalma mint a toldi 2 csak raktak bele egy plusz öntőkeretet egy olyan toronnyal ami nem létezett, legalábbis eddig ennyit sikerült kiderítenem, ha egyáltalán jól informálódtam :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 549826 | 2014. január 4. 22:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Gábor! Lehet, hogy a Hobby Boss makett pontatlan, de attól még bitang jól néz ki az a Nimród! A festése nagyon szép lett! Figurák lesznek benne? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bogesz | Adatlap | 549823 | 2014. január 4. 22:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 549819 | 2014. január 4. 21:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 549785 | 2014. január 4. 15:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
glitter | Adatlap | 549768 | 2014. január 4. 11:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
...szívesen!...:)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 549735 | 2014. január 3. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 549525 | 2014. január 1. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Atyavilág! Mi készül itt megint... Lesz mit csemegézni az új esztendőben is, köszi! Üdv: Lorco | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
glitter | Adatlap | 549463 | 2014. január 1. 17:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv. Alakul az új normandiai városka rész...köszönet ezúton is Snowman és Szamuráj kollégáknak, a kitűnő munkákért, az alapért és a villamosért, ez utóbbi még nincs egészen készen - még lesz épület, úgyhogy semmi nincs egyenlőre lerögzítve... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 549402 | 2013. december 31. 20:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 549187 | 2013. december 29. 20:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
A Nimród 2008-ra készült el, elvileg teljesen restaurálásra került. Napjainkban talán a Zrínyin vagy a Petőfiben van, Ócsán nem láttam. (ide vannak szétpakolva a hadis cuccok.) Közreműködök Bronco-éknál BOTOND 38M ügyben, talán abból is lesz harmincötös makett. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 549180 | 2013. december 29. 20:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi. Akkor az lesz, hogy megvárom a Broncot. Esetleg veszek egy Zrínyit, bár őszintén szólva kezd a II. VH marhára nem érdekelni, ezért inkább az I. VH-s új tankokra költeném azokat a rengeteg jó magyar forintokat. De legyen már valami magyar is itthon, aztán ugye nekünk csak ez az egy szem Nimród maradt. :/ Esküszöm, feketére emlékszem - mintha a két repülőn kívül minden fekete lett volna - de mivel uszkve 40 éve volt, könnyen lehet, hogy tévedek. De az is lehet, hogy néha állagmegóvásilag újrafestették a cuccokat, éppen olyan festékkel, ami volt nekik. Aztán eltűnt onnan minden, de már nem emlékszem mikor. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 549177 | 2013. december 29. 19:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Zöld volt, az a fekete... :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 549176 | 2013. december 29. 19:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 549175 | 2013. december 29. 19:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez a "Bemutató darab"-ahogyan írtad, azért néz így ki, mert rengeteg dolgot átalakítottam, javítottam, pótoltam rajta. Ami szépre sikeredett: a lőszerek. Hiányzik a felszerelés málházott része (Ásó, Csákány, Szerelővas, Emelő), a kapaszkodók rossz helyen vannak, vagy hiányzanak, a tornyon belüli, koszorút rögzítő elemekből 4 db van, pedig 8 van belőlük, maratáson létezik olyan dolog, amit sehova sem jelölnek az út mutatón (utána jöttem rá, hogy csavarok a toronyra), hegesztések hiányzanak, a teknő páncél lemezei felül túl kell hogy nyúljanak kissé, ez a maketten egybe simuló, sarkított, matrica felségjeleit elszúrták (színek), gépágyú hüvelykivetőt lefelé adja, pedig felfelé kell állnia (a küzdőtérből kifele, felfele veti ki a hüvelyeket) Javaslom, várd meg a Bronco-t. Vagy ha mégis ennél maradnál, vehetsz hozzá matricát, lánctalpat, csövet, és még egy halom dolgot. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 549174 | 2013. december 29. 19:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Juge75.Ez lett volna az első Magyar cucc ami megtetszett és megvettem volna.Sajnállak hogy így bele választottál.Nem olcsó "játékok" ezek és tényleg nem ezt várta volna az ember egy ekkora cégtől.Csúsznak lefele? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 549172 | 2013. december 29. 19:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Óriási hibák, lehagyott vagy elnagyolt részletek, rengeteg öntési hiba, alakhiba... Ettől a gyártótól nem ezt vártam... Várom a Bronco makettet, mert ez egy rakás... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 549171 | 2013. december 29. 19:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Pár mondatban leírnád, hogy mi a borzalom tárgya? Távlati terveim között szerepel egy ilyen és ez a "bemutatódarab", amit prezentáltál, nekem speciel tetszik. Mondjuk a Nimród az én emlékeimben még a Hadtörténeti udvarán áll és fekete. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 549170 | 2013. december 29. 19:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 549168 | 2013. december 29. 18:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
ddk466 | Adatlap | 549125 | 2013. december 29. 11:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 549120 | 2013. december 29. 11:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
mcs | Adatlap | 549092 | 2013. december 28. 21:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 549086 | 2013. december 28. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez nagyon szép,tiszta munka lett,gratulálok!Nem akarsz egy cikket írni róla? Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hunyo | Adatlap | 549068 | 2013. december 28. 15:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Én most vele készültem el. Academy 1/48 F-15A Eagle + Two Bobs "Katrina Relife" (# 48-108) matricakészlet. (Load Diffuser 2008 hadgyakorlat, Kecskemét.) Üdv: Hunyo Bázis Makettklub Kecskemét | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
warbirds | Adatlap | 549056 | 2013. december 28. 14:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 548984 | 2013. december 27. 17:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
CrazyCharlie | Adatlap | 548961 | 2013. december 27. 13:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 548948 | 2013. december 27. 11:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 548925 | 2013. december 26. 21:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 548923 | 2013. december 26. 21:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Frankó! Remélem teszel majd fel képeket az építésről. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 548922 | 2013. december 26. 21:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia!Köszönöm:) Jó szemed van!Igazából a FA oldal kötényes StuG változatot szeretnék építeni.Annyi extra hogy Winter ketten lánctalp lesz rajta.Sajnos eredeti kép ez a kettő van.Mivel mögé nem látok ezért tettem fel,ezek fogják tartani a Fa kötényt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 548920 | 2013. december 26. 21:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló Sennás, Jók az extrák a motorháztetőn! Azoknak az öntőkeretdaraboknak a görgők felett mi lesz a szerepük? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 548892 | 2013. december 26. 15:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
cirmos | Adatlap | 548862 | 2013. december 26. 10:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Mint gyakorló pipás, javaslom a következőt. Vékony drótot sodorj meg, kb. a negyedénél hajlítsad meg 90 fokban. Ez a fej. A fejet és a hosszabbik rész fej felőli részét (ő a nyak) a hajlítástól a szál feléig híg tömítő pasztával hízlald meg annyira, hogy a pipázó tenyerébe pont besimuljon. A megmaradt részt (ő a csutora) is vastagítsad hasonlóan, de ez a száj felőli vég felé (szopóka) kónuszosan vékonyodjon, mint a pipák akkoriban. A festésnél figyelj arra, hogy a pipa általában Erica Alborea nevű érdekes cserjéből készül. Ez egymással párhuzamos szálakkal kapaszkodik össze. Látványos, ha szépen fested, de lehet simán csak félfényes fekete (pácolt). A csutora kaucsukból volt öntve, fessed matt feketére. További képekért keress a "pipe - apple shape" szavak szerint, vagy van néhány magyar pipás fórum (pl. pipaclub.hu), képekkel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 548844 | 2013. december 25. 22:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Még a végét egyenesbe rendezem talán jó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kacsabácsi | Adatlap | 548841 | 2013. december 25. 22:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
én húzott szálból próbálnám a helyedben | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 548839 | 2013. december 25. 21:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Mad_Nick | Adatlap | 548834 | 2013. december 25. 20:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Az alapozast ertem! De hogy egybe mindent? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ponty | Adatlap | 548830 | 2013. december 25. 20:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Az alapozás, általában azért kell, hogy jobban fogjon a színfestés, meg jobban észrevehetőek a hibák faragás után. Legalább is nálam erre jó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 548827 | 2013. december 25. 20:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Mad_Nick | Adatlap | 548825 | 2013. december 25. 19:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ne haragudjatok hogy itt kérdezem meg! A kérdés nem kötekedés jellegű! De miért jó így egyben lealapozni mindent, aztán egyenként kifestegetni a cuccokat? Aztán meg rengeteg olyan rész marad amit körülményes lefesteni! Ez valami szakmai "mester fogás", vagy csak valaki annak idején így csinálta, aztán sokan meg másolják? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Udv
Á