<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
TAMÁS78 | Adatlap | 563554 | 2014. július 15. 18:23 | ![]() | |
Ha ez tényleg II. vh-s kitöltésű, akkor szerintem is így lehetett. Előzmény: (563551) Sennás 2014. július 15. 18:06 | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 563553 | 2014. július 15. 18:22 | ![]() | |
Feltételezem (bár azt maga a gyalogság is ásta), meg mindenféle műszaki feladatot végeztek. | |||||
Sennás | Adatlap | 563551 | 2014. július 15. 18:06 | ![]() | |
Lehetséges hogy ezek "megmaradtak" az I.vh-ból és a IIvh elővették kivitték a frontra "na fiúk erre lehet írni levelet haza".Vagy túlbonyolítom? | |||||
Sennás | Adatlap | 563549 | 2014. július 15. 17:58 | ![]() | |
Őőő elnézést ha tudatlan vagyok de az olyan akik a lövész árkokat ásták? | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 563548 | 2014. július 15. 17:54 | ![]() | |
TAMÁS78 | Adatlap | 563546 | 2014. július 15. 17:49 | ![]() | |
A Sappeur Kompagnie pedig árkászszázad. | |||||
Sennás | Adatlap | 563545 | 2014. július 15. 17:48 | ![]() | |
Ott alul írja"M Kir állami nyomda Budapest 19.." Talán 1912 vagy 1902 nem tudom. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 563544 | 2014. július 15. 17:38 | ![]() | |
Úgy nézem, a "cím" régies helyesírása ("czím") kimondottan az I. vh. korára utal, maga a nyomtatvány a K. und K. bélyegzővel együtt valszeg akkori. | |||||
tzsgyuri | Adatlap | 563543 | 2014. július 15. 17:34 | ![]() | |
A Monarchia idején a közös intézményeknél használták, így a hadsereg, külügy talán a pénzügy is az volt emlékeim szerint, amúgy annyit tesz, hogy császári és királyi. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 563542 | 2014. július 15. 17:32 | ![]() | |
Kaiserliche und Königliche, azaz Császári és Királyi (Osztrák-Magyar Monarchia). | |||||
Sennás | Adatlap | 563540 | 2014. július 15. 16:47 | ![]() | |
A bélyegzőn 1943 jun 7 van. Az K und K mit jelent amúgy? | |||||
TPilu | Adatlap | 563538 | 2014. július 15. 16:26 | ![]() | |
K und K bélyegzővel valamivel régebbi kell, hogy legyen, mint 71 év. Nem? | |||||
Sennás | Adatlap | 563525 | 2014. július 15. 12:27 | ![]() | |
Háá! Leszaladok a Coop-ba és megkérem a pénztáros Gizinénit:)Köszi eszembe nem jutott. | |||||
juge75 | Adatlap | 563522 | 2014. július 15. 12:00 | ![]() | |
Szia! Bár a tinta már nem látható normál fényben, azért nézd meg UV fénynél is a lapot! | |||||
Sennás | Adatlap | 563519 | 2014. július 15. 11:31 | ![]() | |
Gondolom 41 év távlatából már nem lehet "bajom" ha felteszek pár képet.Jó Apám (DuróLajos R.I.P.)még sorállományú katonaként.Sajnos nem tudom hol szolgált.Teherautó sofőr volt "tankokat húzgáltak".Valami gyakorlat lehetett. 3kép pedig egy 71 éves levél.Pont a szülinapom előtt 30 évvel adták fel.Sajnos olvashatatlan az egész csak a bélyegzőt látni jól. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 563377 | 2014. július 12. 21:12 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 563067 | 2014. július 8. 05:17 | ![]() | |
balaton | Adatlap | 563066 | 2014. július 8. 00:03 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 562960 | 2014. július 6. 00:49 | ![]() | |
TPilu | Adatlap | 562157 | 2014. június 22. 11:54 | ![]() | |
uazos | Adatlap | 561036 | 2014. június 1. 14:20 | ![]() | |
TPilu | Adatlap | 560560 | 2014. május 25. 16:53 | ![]() | |
Ez már majdnem igaz. 65M és 85M bakancsokról beszélhetünk. Előbbi két szárcsatoló pánttal, utóbbi egy szárcsatoló pánttal. Mind kettő készült általános (kerek orrú), sívájatú, ejtőernyős és könnyített változatban. A könnyített változatokat leszámítva mindegyik készült legénységi (fekete talpú) és állandó állományú (barna, a korai 65M változatoknál meggypiros talpú)változatban. A 90-es években a 85M korszerűsödött és elkészült nyitott talpmintával is. Valahova ide egyszer már töltöttem fel képeket néhányról. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 560558 | 2014. május 25. 16:31 | ![]() | |
A legénységi és Ht. bakancsot nem a csat különböztette meg, hanem a talpának a színe. A lgs-i bakancs talpa fekete volt,míg a Ht. barna. A kétcsatos bakancs a 65M sívájatos és kerek orrú, az egycsatos bakancs a 82M egycsatos és sívájatú talppal, szárban könnyítve, a 85M bakancs egycsatos és kerek orrú. | |||||
lacipapa | Adatlap | 560556 | 2014. május 25. 14:58 | ![]() | |
Szia Freddy! Jó lesz ez,főleg,hogy hiánypótló,kicsit finomíts rajta.Jó lenne,ha cserélhető fejfedő lenne.Gyak.sapka és roham sisak,ha már ágyúk mellé lesznek.A "maradékból",1-2 lehet,hogy kellene nekem is. Üdv,Laci | |||||
Freddy | Adatlap | 560555 | 2014. május 25. 14:31 | ![]() | |
1976-os ,,katalógus" szerint a legénységinek kettő van. (Az ejtőernyősnek három, a női meg csak fűzős) | |||||
Freddy | Adatlap | 560554 | 2014. május 25. 14:28 | ![]() | |
Igazad van, a bokája kicsit vastag, a következőnél majd figyelek erre. Ez meg gyerekkorában guggolva sz@rt. | |||||
juge75 | Adatlap | 560553 | 2014. május 25. 14:27 | ![]() | |
A legénységi surranónak egy csatja van. | |||||
juge75 | Adatlap | 560552 | 2014. május 25. 14:22 | ![]() | |
Szia Freddy! Nem lesz túl vastag az a surranó boka-lábszárban? | |||||
Freddy | Adatlap | 560550 | 2014. május 25. 14:06 | ![]() | |
Kicsit pang a topik, nálam KrAZ-ok épülnek a témában, de azok még nincsenek prezentálható állapotban, úgyhogy addig is egy figura. Honvéd 65M egyenruhában, kezében távcsővel (az első két képen WIP). 1/35, természetesen. Alapvetően légvédelmi eszközök, ágyúk mellé szánom (öntetni tervezek majd belőle párat, nagy a gyűjtemény...). Három darabból áll, a távcső és a szimatszatyor külön alkatrész. | |||||
Freddy | Adatlap | 558204 | 2014. április 16. 00:39 | ![]() | |
Kicsit off, de ha valaki unja az amerikaizöld Diamond T-ket, és szeret szkreccselni, és érdeklik a polgári járművek, és szívesen csinál olyat, amit más nem, és sok hely van a polcán és nagyon ráér- akkor építsen road traint. A háború után a Diamond T-ket nagyon elterjedten használták ilyen célra Ausztráliában. www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/r_mohr/june2003/kurt_johanssen_bertha_diamond_t.jpg | |||||
Kamovos | Adatlap | 558201 | 2014. április 15. 23:32 | ![]() | |
Törzsbusz | Adatlap | 558195 | 2014. április 15. 22:09 | ![]() | |
Igen volt, kb. '60-as évek elejéig még 1-2. Ha gondolod megalkudhatunk, én úgy sem most rakom össze Neked meg nem kell várni kb. két hónapot. Átnéztem,nagyon részletgazdag, komoly összeállítású és szép kidolgozású makett. | |||||
lacipapa | Adatlap | 558189 | 2014. április 15. 21:02 | ![]() | |
Úúúúú,köszi.Szerinted ilyen volt nekünk is? | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 558175 | 2014. április 15. 18:13 | ![]() | |
Igen,lehet itthon kapni,én még decemberben rendeltem, 16 pénz. automakett.hu/termek/mirror_models_ltd_35801_us_diamond_t-969_wrecker.html | |||||
Freddy | Adatlap | 558155 | 2014. április 15. 14:34 | ![]() | |
Itthoni boltban én még nem láttam. Börzéken esetleg. | |||||
lacipapa | Adatlap | 558153 | 2014. április 15. 13:31 | ![]() | |
Köszi,ez azt jelenti,hogy belföldön nincs? | |||||
Freddy | Adatlap | 558141 | 2014. április 15. 10:15 | ![]() | |
Mirror Models gyártja. Meg talán valami műgyantás is. | |||||
lacipapa | Adatlap | 558133 | 2014. április 15. 09:00 | ![]() | |
Diamond Wrecker makettet,1:35-ben lehet kapni? | |||||
Freddy | Adatlap | 558082 | 2014. április 14. 17:48 | ![]() | |
Köszönöm! Közben találtam is egy képet, amin ponyvás tetejű van. A Mirroré miatt kérdezem, láttam a standjukon Móváron, de nem mertem megvenni, mondván nehogy másik fajta legyen. Vettem inkább egy MMK Tatra 148-as darus kocsit, arról legalább biztosan tudom, hogy szolgált nálunk :) | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 558081 | 2014. április 14. 17:21 | ![]() | |
Csak nyitott kabinosról vannak felvételeim, a seregben csak az volt tudomásommal. A mirror modelstől már be is szereztem egy :35-öst! :-) | |||||
Freddy | Adatlap | 558066 | 2014. április 14. 14:10 | ![]() | |
Sziasztok! Tudja esetleg valaki, hogy Diamond Wreckerből melyik fajta volt Magyarországon, a zárt kabinos, vagy a ponyvás kabinos? | |||||
lacipapa | Adatlap | 558026 | 2014. április 13. 19:57 | ![]() | |
Köszönöm!Mentesítő anyagot tartottak benne? Laci | |||||
Farkas469 | Adatlap | 558025 | 2014. április 13. 19:50 | ![]() | |
Helló! Az utolsó 4 kép Charlie21 ,tulajdona, Kalocsán készültek. Lacipapa: VS Brdm-2M részlet fotó a 3. kép. Ilyen kanna tartó Csak a Magyar VSBrdm-eken vannak. Üdv. | |||||
migi | Adatlap | 558022 | 2014. április 13. 19:06 | ![]() | |
Hát köszi szépen , a képek alapján valamilyen rakéta bázis lehetett annak idején , | |||||
juge75 | Adatlap | 558021 | 2014. április 13. 19:02 | ![]() | |
Laci bácsi tisztelettel, én sem tudom. De valami inkurrencia. | |||||
migi | Adatlap | 558013 | 2014. április 13. 16:13 | ![]() | |
Szia Gabi Lenne egy kérdésem a IMG jelölésű képek hol készültek ? valahonnan letöltöttem őket és nem jegyeztem föl hol készültek, üdv: migi | |||||
lacipapa | Adatlap | 558011 | 2014. április 13. 15:53 | ![]() | |
Köszönöm szépen!Ez már nagyon jó.A 3. képen a gép oldalán azok a rácsos szerkezetek mire szolgáltak?Üzemanyag kannákat raktak bele? Üdv,Laci | |||||
juge75 | Adatlap | 558008 | 2014. április 13. 15:32 | ![]() | |
Ez jó lesz? | |||||
lacipapa | Adatlap | 557997 | 2014. április 13. 12:53 | ![]() | |
Szervusztok! Ismét BRDM-2!Olyan !magyar! képeket keresnék,amelyeken látszanak a rsz.-ok,jelzések.Sok képet találtam a guglin,de általában nem magyar gépeket ábrázol. A segítségeket előre is köszönöm.Az adatlapon az elérhetőségem. Üdv,Laci | |||||
lacipapa | Adatlap | 557520 | 2014. április 5. 16:29 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |