/ Fórumok /

Repülőnapok

Minden ami repülőnap... :D
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69.
Weizi 540945 2013. szeptember 1. 21:12
Válasz erre
Sennás 540943 2013. szeptember 1. 19:25
Válasz erre
K8k5PLT
K8k5PLT
XBMlbop
XBMlbop
xujeQAB
xujeQAB

Moszkvába most nem volt ilyen szép idő de már ott is repült a Jak-130!Szép lett.
p-51 540919 2013. szeptember 1. 14:11
Válasz erre
Sziasztok!
Aki idén a Kárpát medencében tisztességesen repülő Flankert akart látni, annak Sliacba kellett mennie. Ott volt egy. Sanjurjo meglátása igaz, annyiban kiegészítem, hogy nem csak lassabbnak tűnt, az is volt. Egy nagy gép is tűnhet gyorsnak, lásd 2003, F-15. De le a kalappal az ukrán pilóta előtt. Így kell repülni.
Ezzel együtt sok olyan dolog volt, ami jobb volt a Szuhojnál Sliacban:
P-51 (értelemszerűen)
Spitfire
Jak-3
F4U
Fokker III
Sopwith Strutter
Holland F-16 (értelemszerűen - joggal rám sütötték, hogy elfogult vagyok) bár nem repült olyan jót mint Kecskeméten
Cseh Gripen (pedig azt még az orosz vasaknál is gyakrabban illetem kritikával)
Szlovák MiG-29 szintén jót repült, élvezet volt nézni.
Ezek mind levegőben.
Veres Zoltán - vastapsot kapott, a cseheken és a szlovákokon kívül csak ő.

Akik viszont százszor jobbak a Vitézeknél a kötelékezésben, azok a négy vitorlázópilóta - bár a tavalyi programjuk még jobb volt. És bátrabbak mindenkinél, talán leszámítva a vörös vércsét, meg a két egerészölyvet, akik folyamatos programmal voltak a légtérben. Nem ijedős madarak.

Képek alább/korábban, mindent nem fotóztam, söröztem is, mert nem én vezettem.
A makettfelhozatal a szokásos volt, viszont ezerrel nyomulnak a kész fém makettek.

Ja, a caps lockos mondat: 2 KIMARADÁST LESZÁMÍTVA MINDEN PROGRAM TERV SZERINT MENT, NEM VOLT 1 PERC CSÚSZÁS SEM. Na de hát ezt nem is nektek kel elolvasni, hanem valami okos szervezőknek.

Off:
Ezúton is üdvözlöm a Magyarországi Flanker Hívők itt gyakran megnyilvánuló Mimóza-Pitbull tagozatát.
p-51
p-51 540917 2013. szeptember 1. 13:58
Válasz erre
IMG_4651
IMG_4651
IMG_4652
IMG_4652
IMG_4671
IMG_4671
IMG_4672
IMG_4672
IMG_4674
IMG_4674
IMG_4676
IMG_4676
IMG_4677
IMG_4677
IMG_4678
IMG_4678
IMG_4683
IMG_4683
IMG_4685
IMG_4685
IMG_4722
IMG_4722
IMG_4729
IMG_4729
IMG_4736
IMG_4736
IMG_4780
IMG_4780
IMG_4746
IMG_4746
IMG_4755
IMG_4755
IMG_4769
IMG_4769
IMG_4646
IMG_4646
IMG_4648
IMG_4648
IMG_4784
IMG_4784
IMG_4807
IMG_4807
IMG_4815
IMG_4815
IMG_4839
IMG_4839
IMG_4862
IMG_4862
IMG_4875
IMG_4875
IMG_4876
IMG_4876
IMG_4892
IMG_4892
IMG_4893
IMG_4893
IMG_4894
IMG_4894

Sliac 2013 08 31
Sanjurjo 540908 2013. szeptember 1. 11:37
Válasz erre
Sziasztok!

Nem vagyok a Szuhoj gyár, vagy az Orosz lovagok képviselője, és az Oroszok sem földijeim. Nem szeretek medő vitákba se belemenni, egyrészt mert csak egy lelekes amatőr vagyok, nem akarok olyná válni mint némelyek itt akik olyanok, mint a magyar futball rajongók. Azaz, hogy igaz rájuk a mondás, hogy Magyarországon "mindenki ért a focihoz, csak senki nem csinálja". Kissé átköltve ránk "mindenki ért a repüléshez..." karosszék pilótának, fligth szimulátorosnak, és ki tudja még minek könnyű lenni, igazi (akár Szu 27-es) pilótának már nem annyira. Igaz én sem vagyok az, úgyhogy ezt bizton nem állítom. Bár néhai apukám, nagypapám nyomán van valami nagyon kevés vérvonal bennem a repülésből, de én már nagyon messze estem attól a bizonyos almafától.
Na de a lényeg, volt szerencsém, látni az idén mind a vitézek, tegnap pedig Szliácsban egy ukrán Szu 27-es szoló bemutatóját látni. Mindkét program gyönyörű volt, és nemcsak a Szuhojok miatt. Igen egy műrepülő kötelékben lásd vitézek biztos nem lehet úgy nyomni a gázt, mint egy szoló repülésnél, bizonyára a Blue Angels Hornetjei sem mutattatnak be kötelékebe olyan figurákat, (őket sajnos még sosem láttam) mint mondjuk kecskeméten a szoló svácji, spanyol, vagy finn Hornet. Igen szolóban is néhány fordulóban lassabnak tünt Szliácsban a Szu 27-es, mint a nem sokkal előtte repülő Holland F 16-os. Na és akkor mi van? Egyrészt köztudott, hogy a nagyobb tömegű Szu 27-esnek két hajóművel sem olyan a tolóerő tömegaránya, nem is lehet olyan, mint egy anno kifejezetten könnyűvadászgépnek készült tipusé. Igaz ez függ (én nem tudom mert sajnos csak hobbi szinten vagyok repülős a tudósok javítsanak ki)a beletöltött üzemanyag, fegyverezet tömegétől stb. is. Naív az orosz vitézek programját, is mondjuk a Frecce tricolori, vagy a török kötelékek programjához hasonlítani, mert a más, más típusok miatt, olyan mintha egy terep, és egy gyorsasági motort akarnák veresenyeztetni, és megítélni azok előnyei, hátrányai alapján. Aztán még ott van az optikai csalódás is, lehet hogy blődliség, de ezt pont Szliácsba a repülős barátaimmal beszéltük (szintén lelekes amatőrök), hogy egy Szu 27-es másfélszer akkora, mint egy F 16-os, talán csak a méretei miatt tünnik olyan lassú és méltóság teljesnek egy, egy manővere. Mint a Boeing 737 esete Ferihegyen (akarom mondani Liszt Ferencen:) a Cargolux Jumbóval. A kisebb gépek szinte berobbanak leszálláskor a kifutópályára, míg az óriás, mint valami szárnyát kiterjesztett sas szép méltóság teljesen besíklik. Gondolom én, nem mehet lassabban mint a kisebb Boeingok hisz akkor átesne, egyszerűen csak a nagyobb méretei miatt tünnik annak, hasonló lehet a látvány a Szuhojnál is. Hangsúlyozom, mielőtt a tuctajával ide beregiszrtrált pilóták, és repülőgépmérnőkök leüvőltenék a fejem én ezt nem állítom, egyszerűen csak az optikai tapasztalataim írom le, bizonyára nekik lesz igazuk. Száz szónak is egy a vége akárhogy is repül a Szu 27-es, egy nagyon szép gép, mint a többi is.
Végezetül figyelmébe ajánlanám mindekinek, hogy az amerikai haditengerészet sokáig "arcát" jelentő agyonsztárolt F 14 Tomcat sem volt egy műrepülő bajnok az írások szerint, (mert én sosem láttam élőban, és ma már csak Iránba láthatnék oda meg nem megyek:) mégis becsülettel elátta a feladatát. A Navy-nél ha jól emlékszem, öt, vagy hat, Irak-Irán háborúban ki tudja hány légi győzelmet aratott. Ez a mérvadó, ennek alapján lehet kell megítélni egy harcigépet, nem pedig, hogy milyen gyorsan csinálja a lupingot. Ja és igen talán nagyvárosi legenda, de több netes fórumon olvastam már (igaz pont ez utóbbi nem mindig a hiteles források tárháza), hogy Szu 27-esnek is van lagalább két légigyőzelme, még pedig a kétezeres évek elejéről az Etióp Eritreai háborúból. Ahol az orosz (pilóták nemzetiségébe nem vagyok biztos) zsoldosok vezette Eitóp Szu 27-es lelőtt két Eritreai Mig 29-est...állítólag. Nem azért mert a Mig 29-es rosszabbul manőverezett mint másfélszer nagyobb rokona, a történet szerint izasztották egymást piszkosul, csak a Mig 29-eseknek előbb fogyott ki az üzemanyaga kénytelenek voltak a reptereik felé menekülni, amikor a Szukhojoknak még bőven volt mit elpöfögtettniük és lecsaptak rájuk. Nesze neked könnyű, könnyebb vadászgép vs. Szu 27, F 15, F 14 tomcat stb. Talán nem igaz a történet de mindenkép jól van kitalálva, mutatva mennyi apró tényezőn múlik mittől jó egy repülőgép a harcban.
Nem akartam egyébként senkit sem megbántani, nem akarok véres vitákat vívni, csak a véleményemet írtam le, én szeretek ezen a honplapon lenni, mert ez a béke és nyugalom szigete nekem a vad hétköznapokkal, és más sajnos(repülős) honlapokkal szemben is, azt szeretném ha ez így is maradna. Számomra jó volt Szliács jó volt kecskemét a Szu 27-esekkel, és minden más repülővel együtt.

Sziasztok!

Bocs ha néhol elvétettem egy, egy helyesírási hibát:)
Szu-22 540892 2013. augusztus 31. 22:24
Válasz erre
Szia!
Ó köszönöm, ezt letöltöm, ha megy...
Sennás 540863 2013. augusztus 31. 14:18
Válasz erre
És ott az új gép!
Sennás 540862 2013. augusztus 31. 14:07
Válasz erre
Most repülnek a Lovagok,detó az a program mint nálunk,ugyan úgy SLOWLY program:)
Weizi 540860 2013. augusztus 31. 12:24
Válasz erre
Akit esetleg érdekel a MAKS 2013 élőben!

rt.com/on-air/maks-2013-airshow-live/
cenci2 540486 2013. augusztus 25. 17:11
Válasz erre
Az M1-en volt egy 1órás műsor amit persze lekéstem , de a weboldaluk videotárában megtalálható ha még nem láttad . videotar.mtv.hu/Videok/2013/08/10/12/Kecskemeti_Repulonap_es_Haditechnikai_Bemutato_2013.aspx
Szu-22 540399 2013. augusztus 24. 15:50
Válasz erre
Hmmm
Azért érdekes, hogy a hivatalos oldalon semmi sem történt azóta, hogy lement a repnap. Azt sem lehet tudni, lessz-é hivatalos film, amit megrendelhetünk! Még képeket sem tettek fel, riportokat sem, stb...
Mit láttok ezzel kapcsolatban?
PETI 539675 2013. augusztus 14. 21:06
Válasz erre
cenci2, ez jó lett, köszi, hogy megcsináltad! :) Erről van szó kérem!
cenci2 539668 2013. augusztus 14. 19:46
Válasz erre
kecskemeti_repulonap_2013
kecskemeti_repulonap_2013
repülönap
repülönap
kecskemeti_repulonap_2013
kecskemeti_repulonap_2013
kecskemeti_repulonap_2013_2
kecskemeti_repulonap_2013_2

Srácok gondolom ti is mindjárt elmentetek szombaton az Orosz Vitézek után ,mert ha maradtatok volna látjátok a Stele Romanesti-t vagyis a Román Csillagokat . Itt van pár kép . :)
NORAD 539663 2013. augusztus 14. 19:00
Válasz erre
Bukarestben a roman katonai repules szazadik evfordulojara rendezett repulonapon mar nem vett reszt a roman legiero. Egy hettel korabban Aranyosgyeresen is csak negygepes kotelek volt. Annak is orulhettunk hogy egy gep eljott Kecskemetre. 2010ben meg ket gep jott. Szerintem ket ev mulva mar a horvat 21es eselyesebb lesz, statikra.
sanyi 539658 2013. augusztus 14. 17:02
Válasz erre
Hali!
Épp írni akartam privátban, hogy gigasztár lettél te is!:) Mennyit fizeccc?
Jó ötlet a Lancer kötelék, szerintem tegyél javaslatot rá. Nagyon úgy sejtem hogy most láttunk utoljára -21-est levegőben Kecskeméten...
PETI 539609 2013. augusztus 13. 21:38
Válasz erre
Mit szólnátok, ha a következő repülőnapra egy olyan kötelék jönne, ami 7-8 MiG-21-esből áll? :) Román Csillagok... :)
PETI 539608 2013. augusztus 13. 21:35
Válasz erre
Igen, Sanyi, ez valóban zsír király! Meg az is tetszik, hogy én vagyok az a fotós ott a fehér sapiban... Köszi a linket! Üdv
sanyi 539598 2013. augusztus 13. 19:22
Válasz erre
Sziasztok!
Számomra büszke és örömteli link, a világ egyik legnagyobb repülős oldalán ott a hírős repülőnapos őrület - és nem fikázzák:)
forum.keypublishing.com/showthread.php
lacipapa 539526 2013. augusztus 12. 14:02
Válasz erre
Sziasztok!
Jó volt az,Fiúk.Nekem különösen az infra csapdái tetszettek a legjobban a többihez képest!Csak jöjjenek minél előbb vissza!
Üdv,Laci
zsocate 539523 2013. augusztus 12. 12:47
Válasz erre
Sziasztok!

Megnéztem ezt a belinkelt videót az oroszokról. Úgy gondolom, hogy ízelítőnek megfelelő, hogy milyen lesz a bemutató.

Sok fanyalgást olvastam a neten, hogy nem erre számítottak. De vajon, ha az interneten keresgél egy kicsit az Orosz Vitézek rajongója, akkor csalódik az előadáson? Vélhetően nem.

Ez kicsit hasonlít arra az esetre, amikor 5 éve eljött hozzánk Jean Michel Jarre az Oxygene Tourral. Sokan voltak, akik elégedetlenek voltak, mert nem hallhatták a legismertebb számait. Ők ugye nem készültek arra, hogy a koncerten az Oxygene albumokról fog válogatni. Én viszont jól szórakoztam.

Szóval tájékozódni kell az előadás előtt! Én ugyan nem tettem ezt, de nem is csalódtam. Nagyon élveztem a bemutatót, gyönyörű és nagy gépekkel repültek az oroszok, hatalmas látvány volt!
Cébés 539499 2013. augusztus 12. 00:10
Válasz erre
Egy a lényeg!
Én nagyon örülök és köszönöm hogy itt voltatok!
Nekem ti voltatok a legjobbak!

www.youtube.com/watch
Szu-22 539471 2013. augusztus 11. 15:34
Válasz erre
Azt a 2003-as bemutatót le is filmeztem, bármikor le tudom játszani, de csak arra jó, hogy villám gépként kente neki! Ezzel ellenkezőleg a szuhoj szóló igen szűk fordulókat is nyomott rendesen, míg az f-15 sem harangot sem egyéb érdekes(számomra) figurát nem csinált. Attól függetlenül tetszett az is, csak nem így!
De egy hozzászólót idézek: Kinek a pap, kinek a papné...
Az már jó, hogy egyezünk abban, hogy jók az orosz gépek :)
Cébés 539464 2013. augusztus 11. 14:50
Válasz erre
Nekem tetszett az oroszok bemutatója de az azért túlzás hogy a szóló óriásit repült.
Valszeg nem láttál még szu-27-est igazán "megtépve"! én már igen...
Én is orosz ill szuhoj párti vagyok de azt cáfolom h jobbat repült volna a 2003-as F-15 bemutatónál.Ott a pilóta nem sajnálta a gépet,sokkal dinamikusabban,durvábban repült!

G
Zoli 539446 2013. augusztus 11. 10:57
Válasz erre
Sziasztok,
Nem voltam ott, de tegnap a tévés összefoglaló alapján nem voltam elkápráztatva. Ha tényleg csak annyit mutattak az oroszok, akkor az értük kimentek jogosan fanyalognak. Én jobban szeretem a szóló repülőket, illetve a statikus sor miatt mentem volna. Nagyon sok érdekes típus volt, a tartalom miatt nem lett volna kifogásom.
z
Szecskó Csabi 539443 2013. augusztus 11. 09:41
Válasz erre
Repülőnap
Repülőnap
P7240040
P7240040
DSCF5349
DSCF5349
DSCF5352
DSCF5352

Én így láttam a repinapot!
cenci2 539328 2013. augusztus 9. 14:42
Válasz erre
Szia !
Én 2 nagy fizetős parkolóról tudok ahová a 2.nap én is beálltam ,de lehet hogy volt több is az biztos hogy nem reklámozták .Ezt a kettes kapunál a főbejárattal szemben 1500Ft-ér lehetett igénybe venni.Én úgy gondolom a bemutatókhoz kellet a narrátor persze nem a Nádas Tomi bemutatójára gondolok hanem a kötelékekre .Amúgy a Tomi bemutatóját így ezzel a közvetítéssel sokkal többen nézték meg mint ha ezt kihagyták volna .Az biztos hogy aki tudta mivel jár ez a nagy meleg az jobban felkészül erre és akkor nem éri ennyi csalódás .Eddig nem volt olyan repnap ahol a szervezésben ne lett volna probléma és ebből itt is jutott rendesen ,de hát ez így van itthon és külföldön is csak a kérdés az hogy ezt ki hogyan éli meg . Mindenesetre én folyamatosan a napon voltam nem tudtam semerre se menni a programok alatt mert ha elmentem a helyemről mindjárt el is foglalták a azt ahonnan videóztam ,de én erre felkészültem és nem ért meglepetésként .Én a Mig-29es repülést hiányoltam és az L-29-es bemutatótól egy kicsit hosszabb és látványosabb programot szerettem volna látni. Összefoglalva nekem tetszett a rendezvény csak a medencét hiányoltam .:)
Remélem lesz jövőre is vagy 2 év múlva én ott leszek.
lucky 539320 2013. augusztus 9. 13:47
Válasz erre
Olvasva a hozzászólásokat kissé megszólítva érzem magam.

A be/ki léptetési procedúra, a buszos szállítás, az ott tapasztalható körülmények, a másnapi javuló helyzet, azt mutatja, kissé felkészületlen volt, de tanulóképes a szervező csapat.(Viszont miért 80 ezer ember kárán? De ez már mindegy..)

Azzal ne jöjjön,senki, h volt fizetős parkoló a reptér környékén. Hol volt? Hivatalos volt? Megjelent ez valahol olyan helyen, ahol láthatták az érdeklődők?
Ha azt látom, h a parkoló kapujában a rendőrök állítgatják meg az autókat és kérik a lakcímkártyát, akkor kiben milyen kép fog kialakulni? plusz ld ebben a topicban: 538757 hsz.

A látogató oldalról szinte biztos volt kevésbé, vagy egyáltalán nem felkészült is, magam részéről a bevitt 6x1,5 liter jég + árnyékoló sátor sztem nem erre utal...
Körülöttem annyi napernyő volt, h már akadályozták a program megtekintését. Ha lesz, a következőre tuti viszek egy min 3 fokos létrát..
A víz tarkóra, testre locsolása bizonyos mennyiségű víz elfogyasztása után többet ér mint a szervezetbe juttatása ( aki már volt rosszul vízfogyasztás után az tudja, és itt nem a többé kevésbé alkohol ( + sör-bor...) imádókra gondolok ). A párakapuk működtek, de nem igazán jól. Talán ennek is betudható a megszerzett víz egymásra locsolása.
Egyébként soha ennyi pillepalackot nem láttam a szemetesekben, és körülöttük mint ezen a rendezvényen...
Ami viszont nagyon nem tetszett: Gundi és a helyi szakértők állandó locsogása+ a zene felerősödése a programok alatt. Sztem a gépekhez a hangjuk is hozzátartozik .. Valahol meg kellene találni az egyensúlyt,pl a program alatt akkor menjen a zene ha az a program része, de kommentár ilyenkor csak elvétve legyen.

Magam részéről ismeretlenül többet vártam Ivánéktól ( ez az én bajom, valószínű elkényeztettek a többiek) , a program többi résztvevőjével semmi gond nem volt, volt ami tetszett, volt ami kevésbé, de ezzel más is így volt. A szereplők hozták azt amit ki tudtak hozni a helyzetből.

Ezt és a korábbiakat fenntartom.
UFF! Beszéltem!
békési 539318 2013. augusztus 9. 13:19
Válasz erre
Gratulálok, nagyon jó fotók.
Vita helyett inkább ilyesmit nézek!
cenci2 539317 2013. augusztus 9. 13:11
Válasz erre
Szerintem aki ismeri a Ruszkije Vityazi programját az nem csalódott mert nagyobb részt ezt a programot adja elő ,persze néha megspékeli egy-két kisebb figurával . Lehet ha többször járna Magyarországra a csapat akkor még többet mutatna ,de így kezdetnek nagyon jól fotózható ,videózható program volt .
Keri 539291 2013. augusztus 8. 23:16
Válasz erre
myROB 539289 2013. augusztus 8. 22:51
Válasz erre
Én nem értem mit kell vitázni annyit azon, hogy melyik gép/kötelék milyet repült. Nem vagyunk egyformák ami az egyiknek tetszik az a másiknak lehet, hogy nem. Én például alig vártam a repülőnapot, de mikor láttam milyen kevés gép lesz úgy döntöttem nem megyek(utólag kiderült jól döntöttem).
Mivel nem voltam kint és csak a különböző fórumok hozzászólásait olvastam és ismerőseim beszámolóit hallgattam a repülőnapról nem akarok okoskodni.
Annyit szólnék hozzá csak, hogy ha annyira jó lett volna pl az Orosz Vitézek bemutatója akkor senki nem írna olyat, hogy mekkorát csalódott.
Weizi 539287 2013. augusztus 8. 22:26
Válasz erre
De repült vasárnap is a Baltic Bees!17:00-17:30-körül!
bandikoma 539285 2013. augusztus 8. 22:16
Válasz erre
Üdvözletem, én is hozzászólnék a repnaphoz. Mindkét napon ott voltam, volt különbség a két nap programja között. Például vasárnap nem voltak Balti Méhek... Rendszeres repnap látogató vagyok, Taszár óta. Szombaton, reggel 7 óra körül a főbejárattól Kecsó felé eső bejáratnál volt egy kis tumultus, de a rendezők próbálták a rohamot állni, sikerrel, a MIG 15-öt már a kifutó széléről néztük. Aki nem akar a parkolással bajlódni, jöjjön vonattal. A buszmegálló az állomással szemben, 10 perc buszozás, és ha bejutottunk, kezdődhet a program. Ilyen egyszerű... Élmény volt mindkét nap, sok fotó, HD videó készült. Szombaton a Ruszkije Vityazi állóhelyénél táboroztunk le, levideóztam a kigurulást, felszállást, a program egy részét...hát nem semmi ez az öt hatalmas madár!
Köszönet a rendezőknek, szervezőknek, és a résztvevőknek! Engem sikerült megvenniök mindkét nap! Bandikoma
Szu-22 539284 2013. augusztus 8. 22:13
Válasz erre
Ezt én sem bírom már ki!
Legyen mindenkinek egy kedvence, mindegy mi az! De mi értelme fikázni a másik kedvencét? Ilyen marhaságokra szánunk időt?
Mellesleg én is Szuhoj család kedvelő vagyok és nem tudom ki melyik napon nézte a lovagokat, de szombaton az egyik gép "szólóban" óriásit repült. És nem fikázásképpen, de, az amerikai F-15 2003-ban ahhoz képest szinte unalmas volt!
zoli1989 539283 2013. augusztus 8. 22:10
Válasz erre
IMGP3047
IMGP3047
IMGP3065
IMGP3065
IMGP3107
IMGP3107
IMGP3142
IMGP3142
IMGP3146
IMGP3146
IMGP3158
IMGP3158
IMGP3167
IMGP3167
IMGP3188
IMGP3188

Na pár fotó tőlem is. Egyenlőre még alig van kész pár, sőt ezekből is van amin még rajta van a helyes kis ccd koszom egyenlőre...
zoli1989 539281 2013. augusztus 8. 21:56
Válasz erre
Helyes beszéd! :) Nagy valószínűséggel ott leszünk mindkettőn! Elsősorban a Flanker miatt... :)
dome50 539276 2013. augusztus 8. 20:50
Válasz erre
Üdv!
Szerintem sokkal több van a gépekben és a pilótákban is!Nem szerencsés ilyen
lekicsinylő nyilatkozatot tenni és ráadásul mások véleményét nem tiszteletben tartani!
Teljesen egyetértek migi hozzászólásához!Bízom benne,hogy még fognak repülni itt is!
dome50
p-51 539275 2013. augusztus 8. 20:34
Válasz erre
Szia!
Én F-16 fan vagyok, de idén kizárólag a Flanker lovagok miatt mentem Kecskemétre, mert minden mást már láttam. Nagyon vártam őket, és nagyon csalódott voltam.
Üdv.
Zsolt75 539273 2013. augusztus 8. 20:30
Válasz erre
Hali !

Csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy anno Taszáron láttam a Viharmadarakat repülni.Szenzációs volt.De meg kell jegyeznem, hogy a Vitézek is azok voltak Kecsón. Pedig a 2 gép /f-16;Su-27/ nem egy kategória. Az amcsik nem repülnek /napokban oldották fel/ a ruszkik igen.
Szerintem pedig bármikor megcsinálják azt amit az amcsik.

Ja, és orosz fan vagyok:)
Simon Zsolt
"Simi"
p-51 539271 2013. augusztus 8. 20:14
Válasz erre
Sziasztok!
Úgy gondolom, helytelen volt ennyire felkavarni Benneteket.
Igazatok van, ami a stílusomat és az elfogultságomat illeti. Mindkettőért elnézéseteket kérem. A stíluson majd csiszolok, az elfogultság maradni fog, Ti sem változtok.

Viszont nem szoktam senkinek a foglalkozását, stb. elemezni itt a honlapon. Ti megtettétek velem. Nos, hogy megnyugtassalak Benneteket, megírom, hogy milyen tanár vagyok.

Olyan tanár vagyok, hogy egy kis faluban tanítok. Szegény faluban.
Olyan, aki az osztályából vitt tanulót (nem a saját gyerekemet(az még kicsi)) a repülőnapra. Nyáron, a szabadságom ideje alatt, nem volt kötelező.
A kormányhivataltól szereztem neki ingyenjegyet,a benzinbe sem kellett beszállnia. Azt mondtam, Téged érdekel a repülés, gyere.
Olyan, aki sorban állt a poszterekért neki, aláíratta, vett neki plakátot a magyar légierő gépeiről ajándékba, meg sorban állt vele a Fulcrumnál, mert az a kedvence a gyereknek, hadd üljön bele. Végigültük az összes BTR-t, páncélost, stb. Végig is fényképeztük. Ha messze voltunk és nem látszott a C-17-nek, csak a teteje, akkor felemeltem, mert nem nőtt magasra. Etettem, itattam, vigyáztam rá. Miért nem a szülője vitte el? Mert nincs neki, azért. Nagyszülő neveli.
Ha valami csoda folytán lesz rá lehetőség az egész osztályomat vinni fogom.
Nem előtte szidtam az oroszokat.
Benneteket sem szidlak.
Üdv.
bono 539270 2013. augusztus 8. 20:12
Válasz erre
Sziasztok!
Nekem volt szerencsém szombaton látni őket, korábban azonban sosem jöttek el (ha jól tudom), kivéve az Ukránokat, akik statikusan rakták ki a gépet, kétszer is. Már önmagában azért, hogy eljöttek, kigurultak, felszálltak, repültek, érdemes volt elmenni a Repnapra. Az indítás, a hajtóművek hangja...brrr:)
A repülésről nem tudok szakmailag nyilatkozni, az azonban látszott, mintha csak tapogatnák a határaikat. Ami még feltűnő volt, hogy ötösben és négyesben is nagyon közel repültek egymáshoz, ezt más köteléknél nem láttam, talán a gépek mérete szédített meg. Ráadásul folyamatosan korrigáltak, ami egy ekkora géppel kötelékben nem veszélytelen. Az a manőver sem, amikor pár méterre repült az egyik felett-mellett a másik, fejjel lefelé. Mellettem és bennem is megfagyott a levegő...Akkor is szédítő volt a helyzet, amikor a nézők fölé bejöttek kötelékben, merőlegesen a futópályára, vagy amikor tengelykörüli forgással átrepült az egyik a nézők felett. Akkor még Gundel Takács és a helyi szakértő is csak zavartan hápogott...
Ami jobban zavart, azok az apróságok, amelyek a szervezés körül voltak tapasztalhatóak, ezen csak a gépek és a pilóták javíthattak és meg is tették. Bár ez a dolog lerágott csont.
Ami az egész témát illeti, mindenkinek más tetszik, másképpen látja, ezért nem kell egymás torkának esni. Viszont a stílus az más kérdés...Mindenki nagy reményekkel (vagy akár túlzott) várta őket, van akinek bejött, van akinek nem. De ez is, csakúgy mint a fentebb leírtak a magánvéleményemet tükrözik.
Üdv, Norbi
PETI 539266 2013. augusztus 8. 19:54
Válasz erre
Hali!

Ezt kár folytatni, hülyeségekkel nem foglalkozunk. :) Én inkább elmegyek a következő Su-27 demóra Radomba és Sliacra, ahol az ukránok röpülnek majd. Remélem találkozunk valamelyiken! :)
Tibcsi 539260 2013. augusztus 8. 19:14
Válasz erre
Vityazi_takeoff
Vityazi_takeoff

Akinek meg nem borsózott a háta amikor felszálltak, az nem is szereti a repülést.

Így van. Nekem borsózott... :)
ssanyi 539258 2013. augusztus 8. 19:02
Válasz erre
Üdv!

Sajnos én nem voltam kint a repnapon, voltak kint ismerősök (laikusok) és számukra csalódás volt a bemutató látványa.Valószínűleg a típus híre miatt többet vártak látványban (szűk forduló stb.), Ők nem nézték a szakmai részét.
Mirzsamarci, legyünk tényszerűek.A felszállásból függőleges emelkedés a "láthatáron túlra" elég jól megalapozta a bemutató hangulatát.
p-51 bejegyzését szerintem nyugodtan figyelmen kívül lehet hagyni a stílusa miatt, nem kell felvenni a kesztyűt (talán ez is volt a cél).

Tisztelettel!
Sanyi
zoli1989 539256 2013. augusztus 8. 18:49
Válasz erre
Te biztos hogy ugyanott jártál ahol mink ? :D Lehet volt a hétvégén Kecsón valami RC bajnokság is, aztán azt láttad. :)

Amiket a szóló gép lenyomott, az nagyon durván szűk volt, illetve egyes manővereiben, pl. az egyik harang előtt amikor már alig volt sebessége, de aztán mégis elindult felfelé megcsinálni a harangot, igencsak látszott az erő is...
Nem beszélve arról, hogy a 4-es kötelék is folyamatosan a reptér felett forgolódott, alig távolodtak el, folyamatosan a nézők előtt voltak. Mondjál még egy ilyen köteléket, amelyik nem megy el egy-egy forduló közben "kukutyinba"...
mirazsmarci 539255 2013. augusztus 8. 18:14
Válasz erre
Üdv!

Azt hiszem, ezzel a kommenttel alulmúltad önmagad. Ritkán szoktam ilyenekre reagálni, inkább figyelemmel kísérem a nálam szakavatottabbak eszmecseréit, mert azért megfordulnak itt ilyenek jó páran. Ezt neked kétszer aláhúzva ajánlom.
Szóval...
1. Ebből a szösszenetből számomra az derült ki, hogy a szakértelmed a témában kb. annyi, mint egy tálca lepkének;
2.Nem tudom hogy hol voltál akkor, amikor a szóló gép manőverezett a nézők előtt, gondolom valamelyik sátorban amerikai zászlókat vasaltál ingyen;
3.Te még sohasem láttál Su-27 demót;
4. Az F-15 demó, amit anno csináltak az amerikaiak Kecsón, iszonyat gyenge volt, gyakorlatilag áthúzott a nézők előtt 18-szor, és közben egy idióta amerikai szpíker magán kívül ordibált;
5. "Még a magyar Fulcrumok is jobbat repültek" -érdekes , elég lenézően írsz róluk, biztos merő véletlen, hogy elhozták a díjakat egy párszor.

Hirtelen ennyi, de amelyik Gyuri gondolja, folytathatja :-)
badboy 539253 2013. augusztus 8. 17:48
Válasz erre
Szerintem jót repültek az oroszok akárki akármit mond. Ilyen szorosan összefűzött köteléket ritkán lehet látni. Nyilván a gépek méretéből adódóan senki nem várhat olyan műsort mint pl. a frecce tricolori-é. Az lett volna még az igazi, ha esetleg van egy külön szólógép is.
Akinek meg nem borsózott a háta amikor felszálltak, az nem is szereti a repülést.
Weizi 539251 2013. augusztus 8. 17:38
Válasz erre
Hát igen!Valóban más az előadás mentalitása,és pont ezért nem unalmas!Én már negyedjére láttam őket!Olykor több géppel,más programmal,mert igen bizonyos elemek ugyan azok,de azért többféle programjuk van!Hozzánk most ezt hozták!
Nekem személy szerint a fáklyaforduló kötelékben volt a kedvencem!Melyik csapat is csinálja rajtuk kívül?
Részemről remélem hogy még látom őket itthon,vagy a fecskéket MiG-29-el!
Egyébként ez utóbbi csapat is hasonló mentalitásban repül!
Közösen a legszebbek!
sanyi 539249 2013. augusztus 8. 17:23
Válasz erre
Várja, hátha jön Dzsó és elviszi egy körre a Fálkonnal. Egy apró lábjegyzet: hétfőn kint voltam a hazarepüléseknél a pálya végén. A felszálló 6 szentgép F-16 - kicsit gáz, hogy a -16-ot nem tudom nagy betűvel írni - közül egy sem csinált búcsú áthúzást. Nem vagyok nagy spotter, de valahogy nekem ebből az jött le, hogy "vissza se nézzünk, menjünk innen a leggyorsabban".
Azt nem értem a f.kázós embereken, hogy akkor miért nem kezdte el dolgoztatni a lábizmait, amikor elkezdtek gurulni a Daruk? Ja mert azért mégis csak érdekesnek és jónak ígérkezik. Számomra a csúcs voltak. Tegye föl a kezét az, aki más köteléktől látott olyat, hogy bukfenccel várják be a többieket a felszállás után... Egy kis tolóerő/tömeg arányról lehet elképzelésünk.
Az amerikai kötelékekkel szerintem nem kell összehasonlítani őket, mert ők többszörösét repülték az oroszoknak. Igen, múlt idő, mert le vannak tiltva, nincs repnap.
migi 539247 2013. augusztus 8. 17:15
Válasz erre
Úristen , ha ilyen egy tanár ,akkor milyenek lesznek a tanítványok , és miket taníthat nekik ?
Bárdi László migi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69.