<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Kamovos | Adatlap | 563888 | 2014. július 22. 09:49 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 563886 | 2014. július 22. 09:43 | ![]() | |
180 fotó:) http://walkarounds.scalemodels.ru/v/walkarounds/autos/kraz260_chmzap5208_Sochi_bukanpet/kraz_amp_chmzap_0177.JPG.html | |||||
uazos | Adatlap | 563867 | 2014. július 21. 23:25 | ![]() | |
Szerintem egyformák, vagyis CSMZ típus mind a kettő. | |||||
Sennás | Adatlap | 563844 | 2014. július 21. 19:01 | ![]() | |
Itt vagy Kamovos? Nézzél már rá ezekre miért nem egyformák?Elméletileg 5208 mindkettő de... | |||||
Sennás | Adatlap | 563811 | 2014. július 20. 19:44 | ![]() | |
Szia Druszám.Kösztönettel elfogadom a képeket. Tényleg ha egy kiállított darabot körbefotóznánk lemérnénk minden méretet akkor megoldható lenne sok sok sóhajtás közepette. Köszi SENNÁS duro0607@freemail.hu | |||||
Gabi | Adatlap | 563808 | 2014. július 20. 17:30 | ![]() | |
Szia! Igen, kihajtható oldalra, de már nem emlékszem, hogy úgy mennyit emel. Katona koromban másfél évig egy ilyen felépítményes D566-os Csepellel is jártam, kaptam is annó kiképzést a darura, de csak vontattam vele simán rúdon, emelve nem. Különben a volánok által használt Rába kamionmentőkön is ez a felépítmény volt, tudok majd adni részletfotókat, ha meg akarod építeni. A két makettből való építésnek még annyi előnye lehet, hogy azért csak tudsz belőle két komplett teherautót megépíteni, igaz egyik se lesz olyan, mint ami a dobozban van. Ez a makettezés szépsége. :) Gabi | |||||
Sennás | Adatlap | 563807 | 2014. július 20. 16:51 | ![]() | |
Szia.És köszi!Gyönyörű kis gép.Jól látom külön külön is kifordítható oldalra emelni nem csak hátra?Még egy "fél"szára is milyen súlyt elbír kemény!Megvenni átalakítani Truck részét "kidobni":)Trumpit megvenni-átalakítani jó kis meló. | |||||
Kamovos | Adatlap | 563792 | 2014. július 20. 08:27 | ![]() | |
Szia Gabi. Én a Wespe Models 72071, MACK LMSW 53 - WRECKER alapján kezdtem neki. Csak ennek mások a gémjei, a többi ugyan az. Platót meg úgyis más mást kell készíteni. :) Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 563791 | 2014. július 20. 08:23 | ![]() | |
Szia. Én már készítem a Csepel B300-hoz, Csepel D566-hoz, Zil 131-hez, és az URAL-hoz is. | |||||
Kamovos | Adatlap | 563790 | 2014. július 20. 08:21 | ![]() | |
Szia. Köszönöm szépem! Ez tényleg király. :) Üdv: kamovos | |||||
Gabi | Adatlap | 563785 | 2014. július 19. 23:07 | ![]() | |
Szia! A Mirror Models Diamond Wrecker felépítménye felhasználható lenne, mert annak a továbbfejlesztett változata van az Uralon. Igaz, az se olcsó makett. Gabi | |||||
rrobbie | Adatlap | 563784 | 2014. július 19. 23:02 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 563783 | 2014. július 19. 22:01 | ![]() | |
Szia Janibátyám! Én meg egy ilyenre vágyom.Megvehetnék egy Trumpi platóst de egy év alatt se alakítanám át:( Talán egyszer legyártják ezt is--Nem gyantából:) | |||||
Sennás | Adatlap | 563782 | 2014. július 19. 21:47 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 563768 | 2014. július 19. 15:35 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 563566 | 2014. július 15. 19:14 | ![]() | |
Még én is:)Köszi! | |||||
Freddy | Adatlap | 563564 | 2014. július 15. 19:09 | ![]() | |
Ásás, építés, robbantás, még azt hiszem, az aknavetőket is ők kezelték. A lövészárkot mindenki ásta. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 563554 | 2014. július 15. 18:23 | ![]() | |
Ha ez tényleg II. vh-s kitöltésű, akkor szerintem is így lehetett. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 563553 | 2014. július 15. 18:22 | ![]() | |
Feltételezem (bár azt maga a gyalogság is ásta), meg mindenféle műszaki feladatot végeztek. | |||||
Sennás | Adatlap | 563551 | 2014. július 15. 18:06 | ![]() | |
Lehetséges hogy ezek "megmaradtak" az I.vh-ból és a IIvh elővették kivitték a frontra "na fiúk erre lehet írni levelet haza".Vagy túlbonyolítom? | |||||
Sennás | Adatlap | 563549 | 2014. július 15. 17:58 | ![]() | |
Őőő elnézést ha tudatlan vagyok de az olyan akik a lövész árkokat ásták? | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 563548 | 2014. július 15. 17:54 | ![]() | |
TAMÁS78 | Adatlap | 563546 | 2014. július 15. 17:49 | ![]() | |
A Sappeur Kompagnie pedig árkászszázad. | |||||
Sennás | Adatlap | 563545 | 2014. július 15. 17:48 | ![]() | |
Ott alul írja"M Kir állami nyomda Budapest 19.." Talán 1912 vagy 1902 nem tudom. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 563544 | 2014. július 15. 17:38 | ![]() | |
Úgy nézem, a "cím" régies helyesírása ("czím") kimondottan az I. vh. korára utal, maga a nyomtatvány a K. und K. bélyegzővel együtt valszeg akkori. | |||||
tzsgyuri | Adatlap | 563543 | 2014. július 15. 17:34 | ![]() | |
A Monarchia idején a közös intézményeknél használták, így a hadsereg, külügy talán a pénzügy is az volt emlékeim szerint, amúgy annyit tesz, hogy császári és királyi. | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 563542 | 2014. július 15. 17:32 | ![]() | |
Kaiserliche und Königliche, azaz Császári és Királyi (Osztrák-Magyar Monarchia). | |||||
Sennás | Adatlap | 563540 | 2014. július 15. 16:47 | ![]() | |
A bélyegzőn 1943 jun 7 van. Az K und K mit jelent amúgy? | |||||
TPilu | Adatlap | 563538 | 2014. július 15. 16:26 | ![]() | |
K und K bélyegzővel valamivel régebbi kell, hogy legyen, mint 71 év. Nem? | |||||
Sennás | Adatlap | 563525 | 2014. július 15. 12:27 | ![]() | |
Háá! Leszaladok a Coop-ba és megkérem a pénztáros Gizinénit:)Köszi eszembe nem jutott. | |||||
juge75 | Adatlap | 563522 | 2014. július 15. 12:00 | ![]() | |
Szia! Bár a tinta már nem látható normál fényben, azért nézd meg UV fénynél is a lapot! | |||||
Sennás | Adatlap | 563519 | 2014. július 15. 11:31 | ![]() | |
Gondolom 41 év távlatából már nem lehet "bajom" ha felteszek pár képet.Jó Apám (DuróLajos R.I.P.)még sorállományú katonaként.Sajnos nem tudom hol szolgált.Teherautó sofőr volt "tankokat húzgáltak".Valami gyakorlat lehetett. 3kép pedig egy 71 éves levél.Pont a szülinapom előtt 30 évvel adták fel.Sajnos olvashatatlan az egész csak a bélyegzőt látni jól. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 563377 | 2014. július 12. 21:12 | ![]() | |
juge75 | Adatlap | 563067 | 2014. július 8. 05:17 | ![]() | |
balaton | Adatlap | 563066 | 2014. július 8. 00:03 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 562960 | 2014. július 6. 00:49 | ![]() | |
TPilu | Adatlap | 562157 | 2014. június 22. 11:54 | ![]() | |
uazos | Adatlap | 561036 | 2014. június 1. 14:20 | ![]() | |
TPilu | Adatlap | 560560 | 2014. május 25. 16:53 | ![]() | |
Ez már majdnem igaz. 65M és 85M bakancsokról beszélhetünk. Előbbi két szárcsatoló pánttal, utóbbi egy szárcsatoló pánttal. Mind kettő készült általános (kerek orrú), sívájatú, ejtőernyős és könnyített változatban. A könnyített változatokat leszámítva mindegyik készült legénységi (fekete talpú) és állandó állományú (barna, a korai 65M változatoknál meggypiros talpú)változatban. A 90-es években a 85M korszerűsödött és elkészült nyitott talpmintával is. Valahova ide egyszer már töltöttem fel képeket néhányról. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 560558 | 2014. május 25. 16:31 | ![]() | |
A legénységi és Ht. bakancsot nem a csat különböztette meg, hanem a talpának a színe. A lgs-i bakancs talpa fekete volt,míg a Ht. barna. A kétcsatos bakancs a 65M sívájatos és kerek orrú, az egycsatos bakancs a 82M egycsatos és sívájatú talppal, szárban könnyítve, a 85M bakancs egycsatos és kerek orrú. | |||||
lacipapa | Adatlap | 560556 | 2014. május 25. 14:58 | ![]() | |
Szia Freddy! Jó lesz ez,főleg,hogy hiánypótló,kicsit finomíts rajta.Jó lenne,ha cserélhető fejfedő lenne.Gyak.sapka és roham sisak,ha már ágyúk mellé lesznek.A "maradékból",1-2 lehet,hogy kellene nekem is. Üdv,Laci | |||||
Freddy | Adatlap | 560555 | 2014. május 25. 14:31 | ![]() | |
1976-os ,,katalógus" szerint a legénységinek kettő van. (Az ejtőernyősnek három, a női meg csak fűzős) | |||||
Freddy | Adatlap | 560554 | 2014. május 25. 14:28 | ![]() | |
Igazad van, a bokája kicsit vastag, a következőnél majd figyelek erre. Ez meg gyerekkorában guggolva sz@rt. | |||||
juge75 | Adatlap | 560553 | 2014. május 25. 14:27 | ![]() | |
A legénységi surranónak egy csatja van. | |||||
juge75 | Adatlap | 560552 | 2014. május 25. 14:22 | ![]() | |
Szia Freddy! Nem lesz túl vastag az a surranó boka-lábszárban? | |||||
Freddy | Adatlap | 560550 | 2014. május 25. 14:06 | ![]() | |
Kicsit pang a topik, nálam KrAZ-ok épülnek a témában, de azok még nincsenek prezentálható állapotban, úgyhogy addig is egy figura. Honvéd 65M egyenruhában, kezében távcsővel (az első két képen WIP). 1/35, természetesen. Alapvetően légvédelmi eszközök, ágyúk mellé szánom (öntetni tervezek majd belőle párat, nagy a gyűjtemény...). Három darabból áll, a távcső és a szimatszatyor külön alkatrész. | |||||
Freddy | Adatlap | 558204 | 2014. április 16. 00:39 | ![]() | |
Kicsit off, de ha valaki unja az amerikaizöld Diamond T-ket, és szeret szkreccselni, és érdeklik a polgári járművek, és szívesen csinál olyat, amit más nem, és sok hely van a polcán és nagyon ráér- akkor építsen road traint. A háború után a Diamond T-ket nagyon elterjedten használták ilyen célra Ausztráliában. www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/r_mohr/june2003/kurt_johanssen_bertha_diamond_t.jpg | |||||
Kamovos | Adatlap | 558201 | 2014. április 15. 23:32 | ![]() | |
Törzsbusz | Adatlap | 558195 | 2014. április 15. 22:09 | ![]() | |
Igen volt, kb. '60-as évek elejéig még 1-2. Ha gondolod megalkudhatunk, én úgy sem most rakom össze Neked meg nem kell várni kb. két hónapot. Átnéztem,nagyon részletgazdag, komoly összeállítású és szép kidolgozású makett. | |||||
lacipapa | Adatlap | 558189 | 2014. április 15. 21:02 | ![]() | |
Úúúúú,köszi.Szerinted ilyen volt nekünk is? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Szerintem nem egy sorozatúak, esetleg nem azonos a gyártó.
Vagy az újítási hullám után készült.
Volt egy időszak amikor mindenkinek újításokat kellett elkövetni.
Ennek örömére Pl a Wartburgban a 17-es és 19-es laptávolságú csavarokat kicserélték 15-ős és 26-os laptávolságúra.
Lehet ez is ilyen újítás.
Felülről nincs véletlen képed róla?
Üdv: kamovos