| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
| Sennás | Adatlap | 563901 | 2014. július 22. 10:44 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 563900 | 2014. július 22. 10:44 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 563899 | 2014. július 22. 10:32 | ![]() | |
|
Sziasztok. Köszönöm szépen a képeket! Közben Google barátnőim is segédkeztek.:) Van már vagy 4 változat egy témára. :) Az a jármű szerelvény nem semmi! A tank már megvan. :) A vontatóból még csak az S-300 rakétás és a lokátora van meg, ez a dupla fülkés még nincsen. :( A trélert lehet megcsinálom. :) Üdv: kamovos A 40t-biztos | |||||
| Freddy | Adatlap | 563898 | 2014. július 22. 10:30 | ![]() | |
|
Lámpák és egyéb kis bizbaszok formájában oroszoknál sokszor van különbség sorozaton belül is, teherautóknál is. A világítást, macskaszemet, hasonlókat meg Magyarországon szerelték az import katonai járművekre (hogy a magyar KRESZ-nek megfeleljen), ez gondolom, elég kisipari módszerekkel ment, úgyhogy tovább növeli a variációk számát. | |||||
| Sennás | Adatlap | 563897 | 2014. július 22. 10:15 | ![]() | |
| Sennás | Adatlap | 563896 | 2014. július 22. 10:14 | ![]() | |
|
Szia Komovost kérdezd neki kell a kép:) | |||||
| Sennás | Adatlap | 563894 | 2014. július 22. 10:08 | ![]() | |
|
Nem értem ez is dettó úgy néz ki mégis más számozást kapott. http://auto.ria.com/auto_chmzap_5523_12030289.html | |||||
| Sennás | Adatlap | 563893 | 2014. július 22. 10:05 | ![]() | |
|
Alulról felülről mindent amit a kedves makettező akar:) | |||||
| juge75 | Adatlap | 563892 | 2014. július 22. 10:02 | ![]() | |
| Sennás | Adatlap | 563891 | 2014. július 22. 09:59 | ![]() | |
|
Szia.Biztos igaza van uazos kollégának egy a típus,de ahogy írtad mindíg fejlesztenek variálnak.Tipikus Orosz-meló nincs 2 egyforma--de ez nem baj.Ez valami nagyon régi lehet ez is kicsit más.Felülről? Keresek | |||||
| Kamovos | Adatlap | 563889 | 2014. július 22. 09:50 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 563888 | 2014. július 22. 09:49 | ![]() | |
|
Szia. Szerintem nem egy sorozatúak, esetleg nem azonos a gyártó. Vagy az újítási hullám után készült. Volt egy időszak amikor mindenkinek újításokat kellett elkövetni. Ennek örömére Pl a Wartburgban a 17-es és 19-es laptávolságú csavarokat kicserélték 15-ős és 26-os laptávolságúra. Lehet ez is ilyen újítás. Felülről nincs véletlen képed róla? Üdv: kamovos | |||||
| Sennás | Adatlap | 563886 | 2014. július 22. 09:43 | ![]() | |
|
180 fotó:) http://walkarounds.scalemodels.ru/v/walkarounds/autos/kraz260_chmzap5208_Sochi_bukanpet/kraz_amp_chmzap_0177.JPG.html | |||||
| uazos | Adatlap | 563867 | 2014. július 21. 23:25 | ![]() | |
|
Szerintem egyformák, vagyis CSMZ típus mind a kettő. | |||||
| Sennás | Adatlap | 563844 | 2014. július 21. 19:01 | ![]() | |
|
Itt vagy Kamovos? Nézzél már rá ezekre miért nem egyformák?Elméletileg 5208 mindkettő de... | |||||
| Sennás | Adatlap | 563811 | 2014. július 20. 19:44 | ![]() | |
|
Szia Druszám.Kösztönettel elfogadom a képeket. Tényleg ha egy kiállított darabot körbefotóznánk lemérnénk minden méretet akkor megoldható lenne sok sok sóhajtás közepette. Köszi SENNÁS duro0607@freemail.hu | |||||
| Gabi | Adatlap | 563808 | 2014. július 20. 17:30 | ![]() | |
|
Szia! Igen, kihajtható oldalra, de már nem emlékszem, hogy úgy mennyit emel. Katona koromban másfél évig egy ilyen felépítményes D566-os Csepellel is jártam, kaptam is annó kiképzést a darura, de csak vontattam vele simán rúdon, emelve nem. Különben a volánok által használt Rába kamionmentőkön is ez a felépítmény volt, tudok majd adni részletfotókat, ha meg akarod építeni. A két makettből való építésnek még annyi előnye lehet, hogy azért csak tudsz belőle két komplett teherautót megépíteni, igaz egyik se lesz olyan, mint ami a dobozban van. Ez a makettezés szépsége. :) Gabi | |||||
| Sennás | Adatlap | 563807 | 2014. július 20. 16:51 | ![]() | |
|
Szia.És köszi!Gyönyörű kis gép.Jól látom külön külön is kifordítható oldalra emelni nem csak hátra?Még egy "fél"szára is milyen súlyt elbír kemény!Megvenni átalakítani Truck részét "kidobni":)Trumpit megvenni-átalakítani jó kis meló. | |||||
| Kamovos | Adatlap | 563792 | 2014. július 20. 08:27 | ![]() | |
|
Szia Gabi. Én a Wespe Models 72071, MACK LMSW 53 - WRECKER alapján kezdtem neki. Csak ennek mások a gémjei, a többi ugyan az. Platót meg úgyis más mást kell készíteni. :) Üdv: kamovos | |||||
| Kamovos | Adatlap | 563791 | 2014. július 20. 08:23 | ![]() | |
|
Szia. Én már készítem a Csepel B300-hoz, Csepel D566-hoz, Zil 131-hez, és az URAL-hoz is. | |||||
| Kamovos | Adatlap | 563790 | 2014. július 20. 08:21 | ![]() | |
|
Szia. Köszönöm szépem! Ez tényleg király. :) Üdv: kamovos | |||||
| Gabi | Adatlap | 563785 | 2014. július 19. 23:07 | ![]() | |
|
Szia! A Mirror Models Diamond Wrecker felépítménye felhasználható lenne, mert annak a továbbfejlesztett változata van az Uralon. Igaz, az se olcsó makett. Gabi | |||||
| rrobbie | Adatlap | 563784 | 2014. július 19. 23:02 | ![]() | |
| Sennás | Adatlap | 563783 | 2014. július 19. 22:01 | ![]() | |
|
Szia Janibátyám! Én meg egy ilyenre vágyom.Megvehetnék egy Trumpi platóst de egy év alatt se alakítanám át:( Talán egyszer legyártják ezt is--Nem gyantából:) | |||||
| Sennás | Adatlap | 563782 | 2014. július 19. 21:47 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 563768 | 2014. július 19. 15:35 | ![]() | |
| Sennás | Adatlap | 563566 | 2014. július 15. 19:14 | ![]() | |
|
Még én is:)Köszi! | |||||
| Freddy | Adatlap | 563564 | 2014. július 15. 19:09 | ![]() | |
|
Ásás, építés, robbantás, még azt hiszem, az aknavetőket is ők kezelték. A lövészárkot mindenki ásta. | |||||
| TAMÁS78 | Adatlap | 563554 | 2014. július 15. 18:23 | ![]() | |
|
Ha ez tényleg II. vh-s kitöltésű, akkor szerintem is így lehetett. | |||||
| TAMÁS78 | Adatlap | 563553 | 2014. július 15. 18:22 | ![]() | |
|
Feltételezem (bár azt maga a gyalogság is ásta), meg mindenféle műszaki feladatot végeztek. | |||||
| Sennás | Adatlap | 563551 | 2014. július 15. 18:06 | ![]() | |
|
Lehetséges hogy ezek "megmaradtak" az I.vh-ból és a IIvh elővették kivitték a frontra "na fiúk erre lehet írni levelet haza".Vagy túlbonyolítom? | |||||
| Sennás | Adatlap | 563549 | 2014. július 15. 17:58 | ![]() | |
|
Őőő elnézést ha tudatlan vagyok de az olyan akik a lövész árkokat ásták? | |||||
| TAMÁS78 | Adatlap | 563548 | 2014. július 15. 17:54 | ![]() | |
| TAMÁS78 | Adatlap | 563546 | 2014. július 15. 17:49 | ![]() | |
|
A Sappeur Kompagnie pedig árkászszázad. | |||||
| Sennás | Adatlap | 563545 | 2014. július 15. 17:48 | ![]() | |
|
Ott alul írja"M Kir állami nyomda Budapest 19.." Talán 1912 vagy 1902 nem tudom. | |||||
| TAMÁS78 | Adatlap | 563544 | 2014. július 15. 17:38 | ![]() | |
|
Úgy nézem, a "cím" régies helyesírása ("czím") kimondottan az I. vh. korára utal, maga a nyomtatvány a K. und K. bélyegzővel együtt valszeg akkori. | |||||
| tzsgyuri | Adatlap | 563543 | 2014. július 15. 17:34 | ![]() | |
|
A Monarchia idején a közös intézményeknél használták, így a hadsereg, külügy talán a pénzügy is az volt emlékeim szerint, amúgy annyit tesz, hogy császári és királyi. | |||||
| TAMÁS78 | Adatlap | 563542 | 2014. július 15. 17:32 | ![]() | |
|
Kaiserliche und Königliche, azaz Császári és Királyi (Osztrák-Magyar Monarchia). | |||||
| Sennás | Adatlap | 563540 | 2014. július 15. 16:47 | ![]() | |
|
A bélyegzőn 1943 jun 7 van. Az K und K mit jelent amúgy? | |||||
| TPilu | Adatlap | 563538 | 2014. július 15. 16:26 | ![]() | |
|
K und K bélyegzővel valamivel régebbi kell, hogy legyen, mint 71 év. Nem? | |||||
| Sennás | Adatlap | 563525 | 2014. július 15. 12:27 | ![]() | |
|
Háá! Leszaladok a Coop-ba és megkérem a pénztáros Gizinénit:)Köszi eszembe nem jutott. | |||||
| juge75 | Adatlap | 563522 | 2014. július 15. 12:00 | ![]() | |
|
Szia! Bár a tinta már nem látható normál fényben, azért nézd meg UV fénynél is a lapot! | |||||
| Sennás | Adatlap | 563519 | 2014. július 15. 11:31 | ![]() | |
|
Gondolom 41 év távlatából már nem lehet "bajom" ha felteszek pár képet.Jó Apám (DuróLajos R.I.P.)még sorállományú katonaként.Sajnos nem tudom hol szolgált.Teherautó sofőr volt "tankokat húzgáltak".Valami gyakorlat lehetett. 3kép pedig egy 71 éves levél.Pont a szülinapom előtt 30 évvel adták fel.Sajnos olvashatatlan az egész csak a bélyegzőt látni jól. | |||||
| Farkas469 | Adatlap | 563377 | 2014. július 12. 21:12 | ![]() | |
| juge75 | Adatlap | 563067 | 2014. július 8. 05:17 | ![]() | |
| balaton | Adatlap | 563066 | 2014. július 8. 00:03 | ![]() | |
| Kamovos | Adatlap | 562960 | 2014. július 6. 00:49 | ![]() | |
| TPilu | Adatlap | 562157 | 2014. június 22. 11:54 | ![]() | |
| uazos | Adatlap | 561036 | 2014. június 1. 14:20 | ![]() | |
| TPilu | Adatlap | 560560 | 2014. május 25. 16:53 | ![]() | |
|
Ez már majdnem igaz. 65M és 85M bakancsokról beszélhetünk. Előbbi két szárcsatoló pánttal, utóbbi egy szárcsatoló pánttal. Mind kettő készült általános (kerek orrú), sívájatú, ejtőernyős és könnyített változatban. A könnyített változatokat leszámítva mindegyik készült legénységi (fekete talpú) és állandó állományú (barna, a korai 65M változatoknál meggypiros talpú)változatban. A 90-es években a 85M korszerűsödött és elkészült nyitott talpmintával is. Valahova ide egyszer már töltöttem fel képeket néhányról. | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
FONTOS!Kérem tisztelettel akinek van olyan képe Uaz-452 első ajtóról ami nyitott állapotban látszik a ZÁR szerkezet.Nincs közeli képem ha nyitva szertném megcsinálni mi látszik belőle.
Köszönettel:SENNÁS
Esetleg ugyan az mint a Uaz-469 ajtók?