<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
vackor | Adatlap | 571236 | 2014. november 4. 15:55 | ||||||||||
Chrisi | Adatlap | 570246 | 2014. október 21. 19:47 | ||||||||||
Köszönöm! A mi lenne ha... történetet ebben az esetben nálam az indította be, hogy mi lenne, ha egy új szereplő jelenne meg a polgári repülőgépgyártás piacán (például az egykori szovjet repülőgépipar szereplői összefogva) és ez az új szereplő úgy próbálna meg a kis- és közepes hatótávolságú utasszállító repülőgépek területén piaci részesedést szerezni, hogy egy forradalmian új formatervet ötvözne a legmodernebb technológiával és alapanyagokkal. Az én fejemben ez a repülőgép így nézne ki. Üdv, Chrisi | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 569995 | 2014. október 19. 09:38 | ||||||||||
Valamiért nem működik a linkem, legalbbis nálam :-( Íme az URL, amit a böngészőbe bemásolva viszont működik: https://www.reifra.de/online-shop/spielwaren-aus-eigener-herstellung/bausaetze-fuer-flugzeugmodelle/ Fóka | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 569994 | 2014. október 19. 09:35 | ||||||||||
Sziasztok! Lassan, de biztosan bővül a német Reifra gyár választéka. Ők azok, akik az egykori NDK Veb Plasticart makettek utángyártásával foglalkoznak. Remélem, nem áll meg a termékbővítés, és egyre több klasszikus 1:100-as utasgép jelenik meg a választékukban. https://www.reifra.de/online-shop/spielwaren-aus-eigener-herstellung/bausaetze-fuer-flugzeugmodelle/ | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 569955 | 2014. október 18. 20:25 | ||||||||||
Szia! Remek munka! Örülök, hogy másnak is bejön ez a "mi lenne, ha..." kategória. Bámulatos átalakítás, csak a futóművekben ismertem fel az eredeti típust. Üdv, Fóka | |||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 569911 | 2014. október 18. 13:05 | ||||||||||
Pilatus | Adatlap | 569190 | 2014. október 10. 09:59 | ||||||||||
Sziasztok ! Segítséget kérnék ! 1/72 méretarányban keresek DC-3 / Li-2 gépbe utastér ülést ! 1 db is segítség tudom sokszorosítani ! Köszönöm ! lutyoludovikusz@gmail.com | |||||||||||||
kelair74 | Adatlap | 568963 | 2014. október 6. 20:31 | ||||||||||
Igen átjött,köszi szépen! | |||||||||||||
Lapi | Adatlap | 568952 | 2014. október 6. 17:20 | ||||||||||
SZia ! küldtem választ a gmailre, remélem sikerült, mert mobilon keresztül nem láttam rendesen... | |||||||||||||
kelair74 | Adatlap | 568944 | 2014. október 6. 14:15 | ||||||||||
Lapi,Tjoe köszönöm a tanácsokat! | |||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 568837 | 2014. október 5. 12:57 | ||||||||||
Dupli-Color Art sorozat tökéletes. Abból én a 9003-as fehéret használom. OBI-ban beszerezhető. | |||||||||||||
Lapi | Adatlap | 568767 | 2014. október 4. 14:51 | ||||||||||
SZia ! Én nagyon régóta használok 2 komponensű autófestéket.. nem bántja a műanyagokat, hófehér marad és UV álló.. gyorsan szárad, és könnyen beszerezhető. 1 dl kb 1000 Ft, és a megfelelő hígítással rengeteg repülőgépre elég... Én 1/50 Malév gépeket festek, és 6 darab után is van még a tégelyben... csak javasolni tudom ! nem szedi vissza a maszkoló, még a karcot is viseli rendesen.. | |||||||||||||
kelair74 | Adatlap | 568539 | 2014. október 1. 10:23 | ||||||||||
Sziasztok! 04-es revell(vagy fehér humbrol) festéket mivel helyettesíthetném,ami olcsóbb?Mostanában sok fehéret fújok-a sok utasgépre :)-és nagyon hamar elfogy a kis tégely.Régebben mintha olvastam volna itt a fórumon különböző spray-ekről,ami szépen takar és szép fehér is,de nem találtam meg.Próbáltam zománcfestéket is de az nem olyan szép fehér,meg hamarabb is sárgul. Ha van valami jó ötlet,szívesen veszem. Köszi! Laci | |||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 568045 | 2014. szeptember 22. 22:29 | ||||||||||
Üdv Mindenkinek, Segítséget szeretnék kérni festés/grafika terén. A képen látható repülőm, az SST-2 festése kicsit megkopott, megsárgult az évek során, ezért szüksége lenne egy alapos ráncfelvarrásra. Szeretnék neki egy egyedi, saját festést csinálni, olyasmit mint az Airbus, a Boeing vagy más repülőgépgyártók házi festése, azonban ötletem az nincs. Ha bárkinek van valami ütős elképzelése festés terén ami jól mutatna ezen a gépen, az kérem segítsen. Előre is köszönöm! Üdv, Chrisi | |||||||||||||
Atesz76 | Adatlap | 567715 | 2014. szeptember 18. 09:32 | ||||||||||
Sziasztok! Eladó egy új Boeing 747-400 teherszállító repülő makett, TNT Airways színekben. A makett néhány darabból áll, festve is van, csak össze kell illesztened és kész is. Jó minőségű makett, szépen ki van dolgozva. A gép hossza 35cm, méretaránya kb. 1:200 körül van. Ára: 5000Ft Email: ateszastro@gmail.com | |||||||||||||
Tjoe | Adatlap | 567264 | 2014. szeptember 13. 10:51 | ||||||||||
vackor | Adatlap | 567071 | 2014. szeptember 11. 15:57 | ||||||||||
jacksson | Adatlap | 567033 | 2014. szeptember 11. 09:43 | ||||||||||
Üdvözletem , ma van a 9/11 évfordulója és erről eszembe jutott , hogy biztosan van aki itt ért a "repülők/repülés fizikájához", valaki azt vetette fel, hogy azok az utasszállítók amik beleszálltak az ikertornyokba, lehetetlent produkáltak: ALUMINUM PLANES CANNOT PENETRATE DOUBLE REINFORCED STEEL WALLS WITH A TOTAL OF 10 INCHES THICKNESS azaz aluminium gépek nem tudtak volna áthatolni dupla megerősítésű 10 incses acél falakon; lehetséges ez ! Köszönetem. | |||||||||||||
Pilatus | Adatlap | 566940 | 2014. szeptember 9. 15:09 | ||||||||||
Az Eastern Express IL-18-asa jelenleg a legjobb , az amit most kaptál finoman szólva is nagyon gyenge ! | |||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 566895 | 2014. szeptember 8. 18:28 | ||||||||||
Sziasztok, Elmesélem a gomb és a kabát meséjét. Az egerszegi Wolfpack 2014 versenyen megvettem a gombot, remélve, hogy egyszer tudok venni kabátot is hozzá. Ma megjött a kabát. :) Nem tudom, hogy az Eastern Express IL-18-asa milyen minőségű, de azt már most látom, hogy ez a makett biztosan meg fog dolgoztatni... Üdv: Tibcsi | |||||||||||||
MoMi | Adatlap | 566439 | 2014. szeptember 1. 13:40 | ||||||||||
Szia emerson! Az égvilágon semmi sem. A 900-as törzse hosszabb! A 800-as 39,47m hosszú a 900-as 42,11m. A szárny ugyanaz! 34,31m a fesztáv. Ha van Sharklet/Winglet a szárnyvégen akkor 35,8m Momi | |||||||||||||
emerson | Adatlap | 566427 | 2014. szeptember 1. 09:32 | ||||||||||
Hali! A polgári gépesektől kérdezném hogy mi a különbség a B737-800 és a -900 as szárnya között. | |||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 566282 | 2014. augusztus 29. 20:42 | ||||||||||
Szép jó estét mindenkinek! Szeretném a fórum nyilvánossága előtt is megköszönni Mandras fórumtársnak, hogy egy 4 évvel ezelőtt feltett kérdésemmel kapcsolatban kutakodott. (A kérdés arra vonatkozott, hogy melyik 154-es repülte a Budapest-Helsinki járatot 1987. ápriis 5-én, vasárnap.) Nos, az akkor 12 gépes állagból 5 lehetett a "tettes": Elemér, Géza, Helén, Sándor, Tamás. Ezzel jelentősen szűkült a kör. Remélem, hogy egyszer meglesz a megoldás, bármilyen infóért nagyon hálás lennék :) | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 566215 | 2014. augusztus 28. 20:45 | ||||||||||
gyarapítod... gyarapodó... Bocs a döcögős fogalmazásért, kicsit leamortizálta az elmémet az elmúlt 12 óra makettezési kihívása (ami itt tényleg offtopic, mert a szabi alatt 1 ausztrál kamiont csinálok, és egész nap a krómozott alkatrészekkel küszködtem). | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 566213 | 2014. augusztus 28. 20:40 | ||||||||||
Szia András! Kicsit szégyellem magam, hogy a Malévnél töltött majdnem két évtizedes munkaviszonyom ellenére rengeteg dolognak nem néztem utána - pl. ez az LCF örvényorsó ügy is ilyen. Pedig kíváncsi voltam rá. Most pedig ezek a részletek már csak az egykori tanúk emlékeiben léteznek. Lám, ez a makettezés egyik nagy áldása: feledésre ítélt dolgok bukkannak elő időről időre a közös érdeklődési kör jóvoltából. Hiszen aki makettet épít, azt minden bizonnyal a téma történeti és műszaki háttere is érdekli. Köszönet érte neked is, hogy gyarapítod ezt az örvendetesen gyarapodó ismeretanyagot itt a Makettinfón. (Szerintem ezért egyáltalán nem OFF a téma...) Üdv, Fóka | |||||||||||||
Mandras | Adatlap | 566195 | 2014. augusztus 28. 15:01 | ||||||||||
Szia Fóka! Örülök, hogy segíthettem. Most olvasgatom visszamenőleg az Utasgépek régi bejegyzéseit, és megint rátaláltam az egyik "költői" kérdésedre, a HA-LCF örvényorsójának a festetlen mivoltára. Ha nem zavarlak ezzel, akkor erre a következő a válasz: 1980 februárjában, a repülőgép első és egyetlen nagyjavításán kicserélték a Mikron rövidhullámú rádió antennájának a szigetelő gyűrűjét, amely elválasztja az antennát a gép sárkányától. A csere után viszont nem festették újra le kékre, mert semmilyen festést nem végeztek akkor a gépen, hanem úgy jött haza, ahogyan volt. Ennek pedig az volt az oka, hogy a Malév Tu-154-esei a legelső ipari javításukon nem kaptak új festést, hanem csak a másodikon, és továbbra is a Gyárban kapott festéssel repültek. Ezt követően viszont már nagyjavításonként lettek újrafestve. Ezért voltak már rendkívül kopottak és fakók a gépek a második javításuk előtti időszakban. A HA-LCF csak két hónapnál valamivel többet tartózkodott odakint, nem lett B-2 változatra átalakítva - ahogyan sokan vélik -, a vezérlőrendszere maradt az eredeti, és továbbra is ICAO I-es kategóriájú Tu-154B maradt. A Tu-154-es típusismertető füzet szerzőinek hiába rágtam a fülüket ebben a tekintetben. Talán a most folyamatban lévő ismételt kiadásnál kijavítják a tévedést. Az antenna-szigetelő gyűrű világosszürke volt, de fehérnek látszott. Itthon pedig nem festették le, mert senkit sem zavart. "Jó az úgy!" Bocs, hogy ilyesmivel traktáltalak. (Ha pedig ez itt OFF, akkor nyugodtam toljatok le!) Üdv., András | |||||||||||||
Fóka | Adatlap | 566162 | 2014. augusztus 28. 08:19 | ||||||||||
Szia András! Köszönöm! Majdnem öt évtizedes rejtélyt fejtettél meg nekem :-) Ezekre a kis résekre ugyanis már kora gyerekkoromban felfigyeltem ferihegyi bámészkodásaim közben (a gyerekek rendszerint jobb megfigyelők, mint a felnőttek, apró részletek is megragadnak bennük), és máig nem értettem, mik azok. Derűs napot, Fóka | |||||||||||||
Mandras | Adatlap | 566139 | 2014. augusztus 27. 20:28 | ||||||||||
Kedves Fóka! Bocs, de csak most olvastam azt a régi "költői" monológodat a kitűnő 34-es makettal kapcsolatban, amelyben felveted, hogy mik lehetnek azok a kopoltyús rések a Tu-134-es gépek szárnyai törővégén. Ott áramlik ki a szabadba a jégtelenítéshez használt levegő. Ugyanis a 34-esek szárnyának a belépő élét forrólevegővel jégtelenítették, amelyet a hajtóművek kompresszoraitól vezettek el. A levegő a belépő él mögötti térben áramlott, majd a dolga végeztével a szárnyvégen eltávozott. Üdv., András | |||||||||||||
newman | Adatlap | 566136 | 2014. augusztus 27. 19:20 | ||||||||||
Sziasztok! Eladó egy 1/144-es Eastern Express Il-18 Aeroflot/CSA matricával, 7000Ft-ért. Üdv. Péter peterpontnewmankukacfreemailponthu | |||||||||||||
Mandras | Adatlap | 566135 | 2014. augusztus 27. 19:16 | ||||||||||
Kedves Fodi! Elnézésedet kérem, hogy csak hónapok múltán válaszolok, de a HA-MOC-os kérdésedet csak a minap olvastam. (Talán ezután majd gyakrabban olvasom az Utasgépeket...) Igen, a HA-MOC-ról is leszerelték végül azt a bizonyos felső antenna-burkolatot ("taréjt"), amely egy kapacitív hurokantennát rejtett magában. Kezdetben a rádiós eldönthette, hogy az orr-rész és vezérsík között kifeszített szálantennára vagy erre a kapacitív antennára kapcsolja-e az éppen használni kívánt HH, KH vagy RH készüléket. Erre volt egy kétállású kapcsoló a műszertábláján. Az Il-18-as gépeket 1967-től már a kapacitív antenna nélkül gyártották, mivel időközben feleslegesnek ítélték. A HA-MOI már így jött, a korábbi gépeken pedig az esedékes nagyjavításokon szerelték le. A Malév gépei esetében ez 1967-70 között történt. A HA-MOC-ról 1969 júliusában, a második nagyjavításán. Tehát igen, volt egy rövid korszak, amikor már nem volt rajta, 1969-71 között. (Csak a MO Dénes maradt ki az átalakításból az ismert balesete miatt.) Hogy el tudjad dönteni, hogy mely korszakát építed meg a HA-MOC-nak, csatolok egy képet, amelyre ráírtam néhány általam fontosnak gondolt változást évekhez kötve. Az évszámok persze csak erre a gépre vonatkoznak. Ha már elkéstem ezekkel, akkor bocs, de talán segítség lehet másoknak is. Először töltök fel képet, remélem, átmegy.) Üdv., András | |||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 565938 | 2014. augusztus 24. 21:06 | ||||||||||
Richyke90 | Adatlap | 565911 | 2014. augusztus 24. 18:30 | ||||||||||
Sziasztok! Egy furcsa kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni. Olyan "kollégát" keresek, aki rendelkezik PayPal-lal és szeptember hónapban fog rendelni az lndecals.com/ról. Szívesen beszállnék én is. Ha magadra ismersz, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot. richyke90@gmail.com Egy ilyen matricára lenne szükségem! Köszönöm! Üdv Ricsi | |||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 565885 | 2014. augusztus 24. 10:11 | ||||||||||
Zvezda (No 7004). A hajtóműveket kicsit átszabtam. | |||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 565865 | 2014. augusztus 23. 19:16 | ||||||||||
Szia, az '54-es miből van? | |||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 565850 | 2014. augusztus 23. 12:40 | ||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 565820 | 2014. augusztus 22. 21:44 | ||||||||||
Kedves Péter, Nem kell magyarázkodnod egy kapkodva összedobott makettel kapcsolatban. Mint írtam, nem volt idő olyan építésre, hogy a matricákat úgy rakjam fel, ahogy tervezted, ezért a svancot eleve csak maszkolva készíthettem el. De ha megnézed a képedet amit referenciának használtam, az ablakok ugyanott érnek véget, mint a maléves festésű matricádon. Erre a problémára nem találtam választ, és inkább gyorsan maszkoltam egy törzssávot, amire az AZ szerintem túlméretes ablakait tettem fel. Az eredmény sajnos olyan amilyen. | |||||||||||||
airchive | Adatlap | 565817 | 2014. augusztus 22. 21:15 | ||||||||||
Jelentem az érdeketeknek, hogy Zsák Feritől évekkel ezelőtt kaptam egy sublert, és mint műszakilag kiképzett ember, el is magyarázta, miként kell használni. A Jak-40-es nyalókák esetében ez lett az eredmény, és nem egészen értem, hogy Gábornak mi gondja lehetett a méretekkel. (Bocs, amikor a most beszkennelt féltörzsekre feltettem a matricákat, nem a matrica-pipeckedést gyakoroltam, a méretezésre és az arányokra voltam kíváncsi.) Üdv. Zsille Péter | |||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 565759 | 2014. augusztus 21. 23:43 | ||||||||||
Volt egyszer egy Légi ellenőrző csoport... Most dobtam össze az AZ Model Jak-40-est, a pár oldallal előrébb taglalt festéssel. Szó szerint összedobtam, mert csak pár napom (estém) volt rá, úgyhogy nem lett valami igényes darab. A festés nagyja maszkolással készült, mert a gép és a matrica nem passzolt tökéletesen, időm meg nem maradt kísérletezni. A piros szín és az oldalsáv mérete nem sikerült, az ajtók átfesésére (fehér-piros inverz) nem maradt idő, talán egyszer, később. És az orkúpot se kellett volna teljesen feketére fújni... Kedves Péter! Köszönet a matricákért! | |||||||||||||
Sennás | Adatlap | 565589 | 2014. augusztus 19. 12:40 | ||||||||||
merciboy | Adatlap | 565551 | 2014. augusztus 18. 15:57 | ||||||||||
Fóka | Adatlap | 565507 | 2014. augusztus 17. 20:35 | ||||||||||
Sennás | Adatlap | 565483 | 2014. augusztus 17. 17:08 | ||||||||||
Szia.Most kértem kölcsön a képet és csak lényeget akarom mutatni rajta.TEK "játszik" a 767 gép maradékéval.Teljesen lecsupaszítva mindent ami értékes eladtak.Orrkúp alól a radart,hajtóműveket,futóműveket,gondolom minden műszert.De gyakorlatozni pont jó. Esetleg ha van jobb fotód tedd már fel légyszi! T:SENNÁS | |||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 565405 | 2014. augusztus 16. 08:45 | ||||||||||
Sziasztok, Nem tudtam, hová tegyem, talán ide illik a legjobban: 1/144-es magyar Ancsa a modellversiumon. www.modellversium.de/galerie/18-flugzeuge-zivil/11395-antonow-an-2-amodel.html Tibcsi | |||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 564799 | 2014. augusztus 6. 11:40 | ||||||||||
Sziasztok, Köszönöm a gyors segítséget. Üdv, Chrisi | |||||||||||||
MoMi | Adatlap | 564786 | 2014. augusztus 6. 07:59 | ||||||||||
SziaChrisi! Malév kék: Pantone 280 Ral 5022 Fascal PMS 280 C Malév fehér: Pantone – Ral 9010 Fascal Malév piros: Pantone 032 Ral – 3020 Fascal PMS 485 C Malév zöld: Pantone 369 Ral – 6018 Fascal PMS 369 C Malév szürke: Pantone 441 Ral 9018 Fascal PMS 441 A színek alkalmazásakor a Pantone skála értékeit célszerű figyelembe venni, mert a Ral-ban megadott érték csak közelítő eredményt ad :-)) Én erre emlékszem. Momi | |||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 564750 | 2014. augusztus 5. 18:23 | ||||||||||
Szia! Új géphez talán a Gunze H51 Light gull gray passzol szerintem. Aztán ha kopottabb festésűre tervezed pici fehérrel fakítsd ki. Üdv.:Neo | |||||||||||||
Chrisi | Adatlap | 564744 | 2014. augusztus 5. 15:09 | ||||||||||
Sziasztok, Szeretnék egy kis segítséget kérni Malév témában. A régi festésű Malév Tu-134 illetve Tu-154 esetében a törzs alsó része és a szárny pontosan milyen szürke árnyalat? Egyáltalán egyforma volt a használt szín a két típus esetében? Melyik festéket (festéktípus/színkód) javasoljátok a két klasszikus típus ezen területeinek a festéséhez? A segítséget előre is köszönöm! Üdv, Chrisi | |||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 564737 | 2014. augusztus 5. 12:49 | ||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 564735 | 2014. augusztus 5. 12:05 | ||||||||||
Szia, Jónak tűnik. Mellékelek két képet. Üdv: Tibcsi | |||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 564727 | 2014. augusztus 5. 10:34 | ||||||||||
Sziasztok Urak! Szakértők segítségére lenne szükségem! Repülés közben nyitott futókkal építem a Tu-154-est és a gyári futók a földi helyzetre vannak belőve. A képen látható módon megfelel a valóságnak a főfutó? A teleszkópok berugózott állapotban vannak, alakítsak-e rajtuk? Előre is köszönöm a választ! Üdv.:Neo |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Kicsit nőtt a Malév-flottám...