Tovább >>> |
Sennás | Adatlap | 663021 | 2019. szeptember 7. 15:32 | ||
Sennás | Adatlap | 658863 | 2019. május 2. 22:39 | ||
Leslie | Adatlap | 650549 | 2018. október 30. 10:58 | ||
Zoli | Adatlap | 621948 | 2017. január 27. 10:44 | ||
Sziasztok, Akárki is építette, nekem ez tetszik: www.vezess.hu/vezetunk/2017/01/27/ilyen-apro-csoda-trabantot-meg-biztos-nem-lattal/ z | |||||
JazzZ | Adatlap | 617405 | 2016. november 4. 12:44 | ||
Gabricsek | Adatlap | 593454 | 2015. október 8. 15:27 | ||
Helló Uraim! Csak most találtam ezt a témát, és kiegészíteném annyival, hogy a hátsó kerékdőlés növeléséhez nem több "gumipogácsát" raknak be, hanem a az alsórögzítő "csésze"van fejjel lefelé berakva, és igen, hosszabb csavar kell hozzá. De nem ajánlom a menetes szálat, a szakító szilárdsága miatt, 10.9 csavar kötelező. Laprugó (tényleg 1988-ig volt) szélső alátámasztása alól gumipogácsa ki, és mindjárt pár centivel lejjebb csücsül a segge... Az enyémen én nem ezt a módszert alkalmaztam. lengőkar lett átalakítva a negatív kerékdőlés érdekében. Nekem nem a külcsín, hanem a stabilitás volt a fő szempont. De a fotón ez látszik... Első futőmű: mivel a keménysége is fontos, + 5db lap kötegbe belerakva, lapok hidegen kovácsolva kisebb ívűre. A futómű felső felfogatásánál a rugó vissza van hajtva, amibe egy gumipersely (szient blokk) kerül. Na ezt a gyári hajtást beljebb kell tekerni, minek a lényege, hogy a felső bekötési pont a karosszéria közepe felé legyen. Az alsó lengőkart nem illik vágni-toldani, hanem a függő csapszeg befogatásánál szélesebb darabot kell a gyárinál gyártani. Ezáltal a kerék alja kijjebb lesz. És már meg is kaptuk a negatív kerékdőlést. Szénné ültetett Trabinál sajnos megnő a hátsó kerék összetartás, persze csak 1-2°-ot. Spirálrugós hátsó futóműnél ugyanez a helyzet. Ugyan az a lengőkar, csak az "alátámasztása" nem féderen, hanem spirálrugós tagon van. Ne haragudjatok, ez kitört belőlem. (a saját Trabimat a képen meg kívánom egyszer építeni, csak gyűjtöm hozzá az energiát...) Gábor | |||||
sziklakks | Adatlap | 582483 | 2015. március 28. 13:06 | ||
Sziasztok! Nincs véletlen valakinek régifajta kormánya trabihoz? Pár éve valaki öntögette, de nem emlékszem ki. lécci lécci :D | |||||
Sennás | Adatlap | 580072 | 2015. március 2. 13:03 | ||
Sziasztok.Kis családdal jártunk hétvégén a Természet Tudományi Múzeumban és a szabadtéri "ŐS" dínok között találtam ezt az őskövületet.Szélvédő mögött kis papír 2001-09 között használták egy külszíni terepmunkán és ennek emlékére őrizték meg a verdát.Kicsit elhasznált állapotban(teljesen kibelezve)de most már együtt öregszik a többi Dinóval:) | |||||
BalázsK | Adatlap | 575221 | 2015. január 3. 15:23 | ||
Köszi srácok hogy aggódtok a kitört hátsó kerekem miatt :D Gondoltam, hogy kapok ilyesmi "kritikát" jól megmosolyogtat tényleg. És megígérem, hogy majd a kombimnak még jobban ki lesz törve a kereke :D | |||||
vatya1 | Adatlap | 573479 | 2014. december 8. 19:50 | ||
Mad_Nick | Adatlap | 573475 | 2014. december 8. 19:07 | ||
pocok | Adatlap | 573428 | 2014. december 7. 22:23 | ||
Sziasztok! 5 évig nyúztam 2 trabit. A hátsó futómű ültetése:Hátul a lengőkar belső tányérja alá be kellett még egy vagy két gumipogácsa menetes szárral mert a tőcsavar nem volt elég hosszú a rugó alól a pogácsa kivéve olaj a telóban lecserélve vagy lada gátló berakva így hátul 9,5 cm re volt az enyém a földtől a lökhárítónál .Elől vissza ívelt rugó egy tag kivéve belőle lengőkar elvágva és 3cm beletoldva Kb 14cm a földtől.Így látványos volt az ültetés és a kerékdőlés is , viszont a rendőrök nem díjazták . Üdv. | |||||
Gabusch | Adatlap | 573426 | 2014. december 7. 21:53 | ||
Elhiszem, de a laprugót akkor meg kellett fordítani ültetéshez, vagy hogy? Mert ugye eredeti állapotában pont fordítva kellene állni a kerekeknek, vagy az ültetéssel valahogy leterhelni, ami meg nyilván eléggé a teljesítmény rovására menne - már feltéve, hogy nem kap valami új motort az emlékeim szerint 26 ló helyett. | |||||
biago78 | Adatlap | 573416 | 2014. december 7. 20:13 | ||
Srácok autószerelő vagyok,anno két Trabantot is elfogyasztottam,mindegyik le volt ültetve."Gabusch" ha a laprugó alól kivetted a gumibakot akkor túl hajolt a rugó és így befelé dőlt a kerék."Z63" igen volt tekercs rugós is ha jól emlékszem 1988-tól,azoknál már az ültetésnél nem dőlt a hátsó kerék. | |||||
MICHELIN | Adatlap | 573414 | 2014. december 7. 19:55 | ||
Sziasztok! Az ilyen mértékű ültetésnél így fognak dőlni a kerekek,a laprugós futómű miatt. A 153087-sz. hozzászólásomban van egy videó,nézzétek meg,még mindíg komoly! | |||||
Z63 | Adatlap | 573398 | 2014. december 7. 18:38 | ||
biagio78! A késői 601-eknek már volt hátul tekercsrugós változata is, de ennek sem dőlt kifelé a kereke. Én is hordtam vele csempét és nekem is tekercsrugós volt hátul. Elől pedig egy 750-es Zastava motor dolgozott. :-) Üdv,Z63 | |||||
Gabusch | Adatlap | 573392 | 2014. december 7. 17:00 | ||
Az enyém nem volt ültetve, de terheletlen állapotban pont a laprugók miatt a kerekek kissé befelé dőltek (ennyire azért nem: \---/ ), a terheléskor pedig egyenesbe álltak ( |---| ). Teljes terhelésnél, amikor egy teljes csomagtartónyi csempét szállítottam vele, nem tudom, mit csinált, mert vezettem, de nulla rugózása volt hátul, azaz sejtelmem szerint ott volt valami gumibak, ami megállította a laprugó teljes visszahajlását. A kérdés az, hogy ez a kerekek függőleges helyzeténél történt meg, avagy tudtak ezen a szinten kifelé dőlni is ( /---\ ). | |||||
biago78 | Adatlap | 573378 | 2014. december 7. 14:00 | ||
Sziasztok. Srácok volt valakinek valaha rommá ültetett Trabantja? Mert akkor tudjátok hogy mivel elöl hátul keresztbe laprúgós,és ha ilyen mértékbe ülteted az autót akkor a kerekek majdhogynem ilyen szinten befelé dőlnek,nekem volt ilyen autóm épp ezért tudom,szerintem nem rossz,de ez az én véleményem. Üdv:Balu | |||||
lacipapa | Adatlap | 573376 | 2014. december 7. 13:41 | ||
A futókkal kapcsolatban,csatlakozom,csak nem akartam ünnep rontó lenni.Olyan,mint ha ki lenne törve a hátsó. | |||||
bebá | Adatlap | 573366 | 2014. december 7. 10:33 | ||
Helló! A kezdeményezés remek, nagyon jól indult de a futókkal nagyon eltértél a valóságtól. Ne haragudj ez az én véleményem! Csak emgem szidj de ezek a kerekek nem igazán idevalók,a beállításuk pedig... Szerintem ha az eredeti kerekeket rakod alá -kissé ütöt-kopottá téve- remek lesz a Trabid. | |||||
biago78 | Adatlap | 573353 | 2014. december 6. 22:38 | ||
http://www.autobild.de/klassik/bilder/trabant-wartburg-barkas-tuning-4454845.html#bild1 | |||||
filkorn | Adatlap | 573344 | 2014. december 6. 17:46 | ||
rod666 | Adatlap | 573124 | 2014. december 2. 13:39 | ||
Ez nagyon zsivány! | |||||
MICHELIN | Adatlap | 573084 | 2014. december 1. 17:16 | ||
BalázsK | Adatlap | 573080 | 2014. december 1. 16:38 | ||
Sennás | Adatlap | 572018 | 2014. november 15. 22:30 | ||
Sennás | Adatlap | 565877 | 2014. augusztus 23. 20:51 | ||
Jah én meg a Króm diszlécet csesztem el.Azt még pótolnom kell. | |||||
Sennás | Adatlap | 565876 | 2014. augusztus 23. 20:48 | ||
Kösz az elismerést! OK! Sárga Angyal lehet a tied:)Én Matyó Trabit szeretnék.Sok szép egyedi verdát lehetne építeni.Igen a Trabiba régi két küllős kormány van.Sikerült szerzni. | |||||
puppancs | Adatlap | 565874 | 2014. augusztus 23. 20:15 | ||
Na jó, a tiéd kicsit más kategória :-o. Na de sebaj, legközelebb az lesz a mérce :-). Az üléshuzat tényleg nem rossz, de a tetőantenna aztán mindennek a teteje! Az nagyon ott van. Gondolom, a kormánya is old school. | |||||
puppancs | Adatlap | 565872 | 2014. augusztus 23. 20:08 | ||
Szia és köszönöm! Hát igen-igen, megszenvedtünk rendesen, de csak elkészült. Hmm, kábelezés, kombi Trabi... Én is gondolkodom egy Universalban, jó ha 10 építésre jut belőlük egy. Az enyém is egyedi "festést" (matricát) kapna, Sárga Angyal, stipi-stop :-). | |||||
Sennás | Adatlap | 565867 | 2014. augusztus 23. 19:54 | ||
Szia.Üdvözöllek a Trabisok táborában.Szép autót építettél.Gratula!Nem egyszerű ezeket a Revell játékokat megépíteni de a végén csak egy gyöngyszem lett belőlle.Én a feleségem régi,első de legkedveltebb kisautóját készítettem el.Fárasztó meló volt az enyém is de talán szép lett.Pár vezeték a motortérbe,"egyedi" üléshuzat,rendszám. Még egy kombit tervezek vásárolni,azon a festés lesz "különleges".NEXT NEXT Űdv:SENNÁS | |||||
puppancs | Adatlap | 565836 | 2014. augusztus 23. 10:44 | ||
Sennás | Adatlap | 560268 | 2014. május 20. 12:12 | ||
Sennás | Adatlap | 546967 | 2013. november 30. 16:14 | ||
Köszi előre is a segítséget. Ez is valami ebayes volt de nem tudtuk elhozni.Annyi baja volt a cipzárt kellett volna cserélni.Köszi még egyszer! | |||||
hatvanilaci | Adatlap | 546936 | 2013. november 30. 09:18 | ||
"Kisautó nagy jövővel!" Na majd szétnézek kint németben! | |||||
Sennás | Adatlap | 546873 | 2013. november 29. 10:13 | ||
Sennás | Adatlap | 545133 | 2013. november 4. 20:02 | ||
Szia Betyár!Köszönet!Isten vagy.Nem most de építenék egyet az asszonykámnak.(meg igaziból is jó lenne)Kösz Kösz | |||||
Betyár | Adatlap | 545083 | 2013. november 4. 12:56 | ||
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/995690_558075144230870_838245764_n.jpg
www.jokeroo.com/pictures/funny/trabi-camper.html img.webme.com/pic/t/trabant-freunde-badsalzungen/wohnmobil.jpg www.bedlamgroup.co.uk/trabant_zwickauITT07.htm i1.ytimg.com/vi/EV6X2_MdJY4/hqdefault.jpg i1.ytimg.com/vi/4bqzgnQ4W-k/hqdefault.jpg Még egypár. | |||||
Betyár | Adatlap | 545080 | 2013. november 4. 12:18 | ||
Sennás | Adatlap | 545050 | 2013. november 4. 07:34 | ||
hatvanilaci | Adatlap | 544563 | 2013. október 26. 23:35 | ||
hatvanilaci | Adatlap | 543571 | 2013. október 13. 16:14 | ||
hatvanilaci | Adatlap | 543570 | 2013. október 13. 16:12 | ||
hatvanilaci | Adatlap | 542088 | 2013. szeptember 19. 10:30 | ||
Valószínű,mert csak ott férne el rendesen,de akkor igen át kell tervezni a hátulját.Szárnyas ajtó meg azért,mert így tetszik.Ez az egyedüli kikötés volt,hogy ennek mindenképp így kell lennie. | |||||
vlevi | Adatlap | 541327 | 2013. szeptember 7. 08:40 | ||
Eleanor? Audi? De akkor minek a sirályszárnyas ajtó? :) Középmotoros lesz? | |||||
hatvanilaci | Adatlap | 541293 | 2013. szeptember 6. 13:23 | ||
NDK Eleanor?Ez jó!V8!250-ért már lehet venni egy komplett Audit,abból aztán át lehet pakolni a cuccot.A hűtés meg a második kérdés,egyenlőre azt bele is kell tenni. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 541267 | 2013. szeptember 5. 23:53 | ||
a V8 te kisz butusz pingvin...a V8! :-P | |||||
sziklakks | Adatlap | 541266 | 2013. szeptember 5. 23:32 | ||
"felforr" lol. mi? :D Ndk eleanor :D nem lesz rossz. :) | |||||
Sennás | Adatlap | 541231 | 2013. szeptember 5. 14:16 | ||
JÉZUS!A Herpához nem adtad még ezt be inkább ilyet csináljanak mint azt a világos kék tervet!Nagyon COOL a verda!Tisztelet:-) Félek hamar felforr a motor ha a motorháztetőn ilyen kicsi lesz a szelöző,vagy az a "bi turbónak"van?Akkor bocsi!Jó munkát! | |||||
hatvanilaci | Adatlap | 541226 | 2013. szeptember 5. 13:30 | ||
Tovább >>> |
Mezőkövesd Matyó Trabi az eredeti jármű mellett.