<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Elnar | Adatlap | 562373 | 2014. június 25. 23:35 | ||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 562368 | 2014. június 25. 21:39 | ||||||||||||||||
De a gumi mintája hasonló nem?Lehetséges a futó terhelése( nagyobb) ezért kapott 8" csavaros" felnit? | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 562366 | 2014. június 25. 20:59 | ||||||||||||||||
Jahogy. Hát ezt benéztem. Én csak a kéttengelyesig jutottam, azon Botond kerék van :D Az egytengelyesen persze hogy Csaba. Csak a 8 rögzítő pontos típus, nem a hatos. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 562363 | 2014. június 25. 20:31 | ||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 562362 | 2014. június 25. 20:28 | ||||||||||||||||
Szia Jani bátyám.Ez nem jobban hasonlít az egytengelyes vontatón látható kerékre?Lehet volt ebből több féle is. | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562360 | 2014. június 25. 19:51 | ||||||||||||||||
Szia Elnar Ezen a képen Szerintem nem Csaba kerék van. www.facebook.com/photo.php Viszont a 2 tengelyes szállítón Botond kerekek vannak. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562359 | 2014. június 25. 19:39 | ||||||||||||||||
Szia romsitsa. Igen Csaba kerék! El írtam, és észre sem vettem.:( Köszi a ki igazítást.! A 562249 hsz első képén látható a Csaba kerékkel. :) A képhez tartozó szöveg is azt írja. Beteszem szöveggel együtt. Bónusznak az első Csaba képével. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 562358 | 2014. június 25. 19:07 | ||||||||||||||||
Hali, a Markó fotó zseniális,köszi. Azon a négykerekű utánfutó van valami fura pozitúrában. De melyik fotón lenne a Botond kereke? Az egytengelyes ránézésre a Csaba kerekeit kapta meg. Üdv Á | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 562357 | 2014. június 25. 18:36 | ||||||||||||||||
A képen Botond kerék van. Ford - 5 kerek kikönnyítés, 5 rögzítő csavar Botond - 8 közepe felé hegyesedő kikönnyítés, 8 rögzítő csavar | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562352 | 2014. június 25. 17:20 | ||||||||||||||||
Szia Elnar. Köszönöm Szépen a képet! Érdekes, hogy az írás szerint a Botond kerekét használták fel. Ezen a képen pedig Ford kerék van. :) A Tas is nagyon érdekel. Most raktam össze, még tudok rajta javítani. A felelhető makett képek szerint terepszínű amit én találtam képet azon egyszínű. Üdv: kamovos. | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562351 | 2014. június 25. 17:16 | ||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562349 | 2014. június 25. 17:10 | ||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 562348 | 2014. június 25. 17:09 | ||||||||||||||||
https://www.facebook.com/photo.php Úgy tűnik csak kérned kell! /A 44M Tasról véletlenül nem akarsz képet? :D / | |||||||||||||||||||
dieselheaven | Adatlap | 562343 | 2014. június 25. 13:34 | ||||||||||||||||
Érdekes cikk látott napvilágot "Kerékpárosok a magyar királyi honvédségben" címmel a Magyar Nemzeti Múzeum facebook oldalán: https://www.facebook.com/nemzetimuzeum/posts/573917845973780:0 | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562249 | 2014. június 23. 20:28 | ||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 561945 | 2014. június 18. 10:20 | ||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 561851 | 2014. június 15. 22:37 | ||||||||||||||||
Dehogynem, az a kép amin a kocsi fara látszik csak, az sima Ford. Üdv Á | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 561841 | 2014. június 15. 19:56 | ||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 561840 | 2014. június 15. 19:49 | ||||||||||||||||
Szia Emerick Az egy tengelyes Fordról nincs kép. :( Mindegyik 3 tengelyes Marmon-Herrington. Én is örülnék ha jobb minőségű képekhez tudnék jutni. De örülök annak is, hogy ezek megvannak. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 561838 | 2014. június 15. 19:27 | ||||||||||||||||
Szia romsitsa. Megnéztem a linket ezek a képek nincsenek benne. Valami más lehet ami nálam van. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 561830 | 2014. június 15. 18:18 | ||||||||||||||||
Üdv! Szóval akkor itt látható néhány nem túl jó minőségű kép a WM és a Rába kísérleti Ansaldo-szállító pótjairól és a jenki Marmon-Ford háromtengelyesről (WM pótkocsihoz). Illetve van ott még egy kép a sima négykerekes Marmon-Fordra felerőszakolt Ansaldoról is. Az hiszem, érzékelhető, melyiknek megoldásnak mi volt a baja... I. | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 561805 | 2014. június 15. 11:37 | ||||||||||||||||
Hali, emlékeim szerint ez a forrás: marotikonyvker.hu/magyar-autogyarak-katonai-jarm-vei.html Régen forgattam, de ennyi pénzért megéri, kiindulás alapnak elég jó. Úgy rémlik a forrásmegjelöléssel hadilábon állnak sajnos (ha nem így lenne, akkor ezúton elnézést kérek a szerzőktől) Üdv Á | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 561804 | 2014. június 15. 10:30 | ||||||||||||||||
Szia Elna. Lövésem nincs honan van. Valamilyen könyv, jpg formátumban van meg, de nem a teljes könyv, csak részletek. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 561803 | 2014. június 15. 10:19 | ||||||||||||||||
Forrsás? Haditechnikának tűnik a tipográfia alapján. | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 561799 | 2014. június 15. 09:48 | ||||||||||||||||
Sziasztok. Ezt találtam az Ansaldokal kapcsolatban. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 561600 | 2014. június 10. 08:18 | ||||||||||||||||
Ezt meg tegnap leltem Axis history fórumon. | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 561498 | 2014. június 8. 09:18 | ||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 561023 | 2014. június 1. 12:11 | ||||||||||||||||
Szervusz! Egy 1:24-es BB Fire Truck-ot én is szívesen megépítenék (ha volna!). | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 561015 | 2014. június 1. 10:31 | ||||||||||||||||
Szia! Én a hazai gyártásra gondoltam... ;) | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 561001 | 2014. június 1. 00:43 | ||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 560999 | 2014. június 1. 00:40 | ||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 560998 | 2014. június 1. 00:39 | ||||||||||||||||
Szia Emerick A gyártásával nem volt gond.:) Barátnőim mutattak nekem pár Ford.BB. platósból darabot.:) https://www.google.hu/search Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 560990 | 2014. május 31. 21:23 | ||||||||||||||||
Szervusz! Ha gyártották volna, akkor lett volna belőle igen sok! ;) Így nem volt, csak mentő. :) | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 560989 | 2014. május 31. 21:22 | ||||||||||||||||
Szia! Semmi gond. Sőt. Lényeg, hogy lengyel barátaink nem találták el a szövegezést. :) | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 560987 | 2014. május 31. 21:20 | ||||||||||||||||
Szervusz! Tévedés, az 51. páncélos gépágyús zászlóalj sosem tartozott a légvédelmi tüzérséghez. Eleve páncélos vadász zászlóalj néven jött létre és a páncélos fegyvernemen belül. Szervezeti felépítése mindig három századból és egy pót századból állt. Az 52. páncélos gépágyús zászlóalj is csak 1943. évi hadrend szerint került át a légvédelmi tüzérséghez. Minden század előírás szerint hat Nimródból és egy parancsnoki Toldiból állt, elméletileg. Gyakorlatban kicsit másképp alakult, de ez most nem lényeges... I. | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 560973 | 2014. május 31. 18:08 | ||||||||||||||||
Sziasztok. Megint van egy nem semmi kérdésem ! :) Magyar Királyi Honvédség technikai eszközei közözött, volt e Ford BB platós teherautó, vagy csak mentőnk volt belőle? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 560972 | 2014. május 31. 18:04 | ||||||||||||||||
Sziasztok. Jó lenne ha már elkészülne 1:72-ben is a Nimród! :) Illetékes olvasod remélem? :) Az Augusztusi kiállításunkon ott kellene figyeljen :) a "Magyar Királyi Honvédség technikai eszközei a teljesség igénye nélkül" című kiállításon! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 560964 | 2014. május 31. 15:15 | ||||||||||||||||
A Nimródoknál két kocsi alkotta az alapegységet közös tűzvezetővel és bemérővel, valószínűleg ez látszik a fotó. Üdv Á | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 560963 | 2014. május 31. 15:13 | ||||||||||||||||
Szervusz, Annyit sem tudok mint te, csak azt jeleztem, hogy eddig a tábori ho-hoz sorolták a kocsikat a lengyel szöveg meg mem Üdv Á | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 560941 | 2014. május 30. 21:24 | ||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 560939 | 2014. május 30. 21:19 | ||||||||||||||||
Pontosítok, 36. M 1,25 méter alapú légvédelmi távmérő látható. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 560938 | 2014. május 30. 21:13 | ||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 560936 | 2014. május 30. 21:00 | ||||||||||||||||
Igen, egy tiszt látható, légvédelmi megfigyelő távcsővel. (Hasonló a mai TZK-hoz) | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 560934 | 2014. május 30. 20:54 | ||||||||||||||||
Gond nincs vele csak azt hittem egymás mögé vannak montírozva.6 Nimród áll egymás mögött azt hittem csak meg lettek duplázva a gépek.1-2 gép között van egy ember egy mérőmüszerel? | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 560933 | 2014. május 30. 20:53 | ||||||||||||||||
A kép eredeti, Zsámbék község határában fotózták, fotó sorozat része. Teljes üteg gyakorlat, beleértve a célkövetést, menetet. Itt egy feltételezett ellenséges repülő támadását, leküzdését gyakorolják, oszlop menetből megállva. | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 560929 | 2014. május 30. 20:48 | ||||||||||||||||
Mivel légvédelmi tüzérségről van szó, a század kötelék ebben az esetben üteg (minden tüzér fegyvernemnél). | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 560928 | 2014. május 30. 20:32 | ||||||||||||||||
Ezeknek a páncélosoknak a kérdése természetesen nem tisztázott. Milyen forrásból tudjuk, hogy kapott ilyeneket a m. kir. Honvédség? Egyébként a 30. harckocsi ezred jogelődjei a régi lovasdandárok páncélos alakulatai voltak, így hazatéréskor a jogutód vette át a megmaradt eszközöket, tehát a majdani 1. lovas hadosztály. | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 560927 | 2014. május 30. 20:27 | ||||||||||||||||
Mi a gond vele? A Nimród tornya elforgatható, és nagyon szépen látható, milyen szép látvány volt, amikor felsorakozott egy egész század. :) | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 560924 | 2014. május 30. 19:29 | ||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 560606 | 2014. május 26. 10:27 | ||||||||||||||||
Eszerint a lengyel szöveg szerint igen. De én lassan már csak azt hiszem el, amiről fotó van |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Néhány Csabán 8 csavaros kerék van valamiért.
"sárga" 133, Pc-101, Pc-175, Pc-176, Pc-181, Pc-400... és biztos még mások is, de ezen a gépen nincs minden anyagom fent.
Viszont a 40M Csaba rajza már eleve ilyen kerékkel készült