<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Elnar | Adatlap | 562390 | 2014. június 26. 15:55 | ||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562383 | 2014. június 26. 13:05 | ||||||||||||||||
Sziasztok. Sajnos a "Szakirodalom", és az elő került képek Mást mutatnak a 4X4-es Fordokról is. Az írások szerint több Kölni Ford Marmont alakítottak át 4X4-es re. Na, itt van némi fogalom zavar számomra. Nálam ez a típus Kb a Ford G917-et jelenti. Ennek megfelelően találtam is G917-es 4X4-es képeket. Aztán láttam egy Ford V3000-res Fordot is ami szintén 4X4-esnek volt átalakítva. Akkor ez most, hogy van? Csak a platós G917 és V3000 volt 4X4-es, vagy voltak üzemanyag szállítók is? Csak kerek fülkés vagy ponyvás fülkés is volt 4X4-es? Jelenleg ott tartok, hogy nekem van megépítve: Ford V8/51 Üzemanyagos Ford V8/51 Platós 39M Ford G917 Üzemanyagos (szögletes fülke ponyvával) 39M Ford G917 Magas platós (szögletes fülke ponyvával) 39M Ford G917 Alacsony platós (szögletes fülke ponyvával) 40M Ford G917 Üzemanyagos (Kerek fülkés) 40M Ford G917 Magas platós (Kerek fülkés) 40M Ford G917 Alacsony platós (Kerek fülkés) 40M Ford G917 Kfz.31 Ford G917 4X4 Magas platós (Kerek fülkés) Ford G917 6X6 Magas platós (Kerek fülkés) 43M Ford V3000 Üzemanyagos (Kerek fülkés) 43M Ford V3000 Magas platós (Kerek fülkés) 43M Ford V3000 Alacsony platós (Kerek fülkés) Ford BB Kfz.31 Ha Ford G917 és Ford V3000 4X4-ben is volt platós és üzemanyagos is akkor állhatok neki azoknak is. :) Ja! Ford G917 6X6 Magas platóst (Kerek fülkés) átépítették, fülke mögött 500 literes üza tartály mögötte javító felépítménnyel és bent tartották a gyárban. Ezt is meg kéne építeni. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562382 | 2014. június 26. 12:15 | ||||||||||||||||
Szia denkmeyer. Köszi a linket. Sajnos ez a makett, Kb a fantazi kategória. :( Mint tudjuk kész példány nem volt kint a gyárból. Terepszínű pláne nem volt, tudomásom szerint még a torony sem volt rajta. :( Szerintem még a sima zöld színű toronnyal is a fantazi kategória. De nemzeti érzelmeim megkövetelik, tőlem is, hogy a tornyot feltegyem rá.:) Ezeket a képeket ismerem, de ez csak makett. :( A kész kocsiról még torony nélkül sem láttam képet. :( Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562381 | 2014. június 26. 11:42 | ||||||||||||||||
Szia Sennás. Köszi a képeket! Az általam belinkelt 562249hsz-ben lévő egy tengelyesen képeken tuti Csaba kerekek vannak csak elírtam. A csavarok száma lényegtelen, mert mint látható Elnar Barátunk 562348 hsz-ében lévő képen már más típusú kerék látható. Ezért én biztosra veszem, hogy mind 6 mind pedig 8 csavaros kerék lehetett rajtuk. Az is biztosra veszem, hogy az egy tengelyesből több darab is készült. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 562378 | 2014. június 26. 10:25 | ||||||||||||||||
Sasszemű zseni vagy, eddig ezt nem láttam. A fotók alapján szeritem összefüggésben van a csavarok száma a gumi kivitelével. A sima sarkanytyús Cordatic (íves körmök, mint a Botondon) hat csavaros felnin vannak a terep? gumik nyolc csavaroson. Üdv Á | |||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 562375 | 2014. június 26. 08:08 | ||||||||||||||||
Szia Kamovos! A Tasról ennyi van: pancelvadasz.info/ Nekem így sikerült: rctank-forum.hu/viewtopic.php Denk | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 562373 | 2014. június 25. 23:35 | ||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 562368 | 2014. június 25. 21:39 | ||||||||||||||||
De a gumi mintája hasonló nem?Lehetséges a futó terhelése( nagyobb) ezért kapott 8" csavaros" felnit? | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 562366 | 2014. június 25. 20:59 | ||||||||||||||||
Jahogy. Hát ezt benéztem. Én csak a kéttengelyesig jutottam, azon Botond kerék van :D Az egytengelyesen persze hogy Csaba. Csak a 8 rögzítő pontos típus, nem a hatos. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 562363 | 2014. június 25. 20:31 | ||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 562362 | 2014. június 25. 20:28 | ||||||||||||||||
Szia Jani bátyám.Ez nem jobban hasonlít az egytengelyes vontatón látható kerékre?Lehet volt ebből több féle is. | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562360 | 2014. június 25. 19:51 | ||||||||||||||||
Szia Elnar Ezen a képen Szerintem nem Csaba kerék van. www.facebook.com/photo.php Viszont a 2 tengelyes szállítón Botond kerekek vannak. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562359 | 2014. június 25. 19:39 | ||||||||||||||||
Szia romsitsa. Igen Csaba kerék! El írtam, és észre sem vettem.:( Köszi a ki igazítást.! A 562249 hsz első képén látható a Csaba kerékkel. :) A képhez tartozó szöveg is azt írja. Beteszem szöveggel együtt. Bónusznak az első Csaba képével. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 562358 | 2014. június 25. 19:07 | ||||||||||||||||
Hali, a Markó fotó zseniális,köszi. Azon a négykerekű utánfutó van valami fura pozitúrában. De melyik fotón lenne a Botond kereke? Az egytengelyes ránézésre a Csaba kerekeit kapta meg. Üdv Á | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 562357 | 2014. június 25. 18:36 | ||||||||||||||||
A képen Botond kerék van. Ford - 5 kerek kikönnyítés, 5 rögzítő csavar Botond - 8 közepe felé hegyesedő kikönnyítés, 8 rögzítő csavar | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562352 | 2014. június 25. 17:20 | ||||||||||||||||
Szia Elnar. Köszönöm Szépen a képet! Érdekes, hogy az írás szerint a Botond kerekét használták fel. Ezen a képen pedig Ford kerék van. :) A Tas is nagyon érdekel. Most raktam össze, még tudok rajta javítani. A felelhető makett képek szerint terepszínű amit én találtam képet azon egyszínű. Üdv: kamovos. | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562351 | 2014. június 25. 17:16 | ||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562349 | 2014. június 25. 17:10 | ||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 562348 | 2014. június 25. 17:09 | ||||||||||||||||
https://www.facebook.com/photo.php Úgy tűnik csak kérned kell! /A 44M Tasról véletlenül nem akarsz képet? :D / | |||||||||||||||||||
dieselheaven | Adatlap | 562343 | 2014. június 25. 13:34 | ||||||||||||||||
Érdekes cikk látott napvilágot "Kerékpárosok a magyar királyi honvédségben" címmel a Magyar Nemzeti Múzeum facebook oldalán: https://www.facebook.com/nemzetimuzeum/posts/573917845973780:0 | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 562249 | 2014. június 23. 20:28 | ||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 561945 | 2014. június 18. 10:20 | ||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 561851 | 2014. június 15. 22:37 | ||||||||||||||||
Dehogynem, az a kép amin a kocsi fara látszik csak, az sima Ford. Üdv Á | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 561841 | 2014. június 15. 19:56 | ||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 561840 | 2014. június 15. 19:49 | ||||||||||||||||
Szia Emerick Az egy tengelyes Fordról nincs kép. :( Mindegyik 3 tengelyes Marmon-Herrington. Én is örülnék ha jobb minőségű képekhez tudnék jutni. De örülök annak is, hogy ezek megvannak. :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 561838 | 2014. június 15. 19:27 | ||||||||||||||||
Szia romsitsa. Megnéztem a linket ezek a képek nincsenek benne. Valami más lehet ami nálam van. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 561830 | 2014. június 15. 18:18 | ||||||||||||||||
Üdv! Szóval akkor itt látható néhány nem túl jó minőségű kép a WM és a Rába kísérleti Ansaldo-szállító pótjairól és a jenki Marmon-Ford háromtengelyesről (WM pótkocsihoz). Illetve van ott még egy kép a sima négykerekes Marmon-Fordra felerőszakolt Ansaldoról is. Az hiszem, érzékelhető, melyiknek megoldásnak mi volt a baja... I. | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 561805 | 2014. június 15. 11:37 | ||||||||||||||||
Hali, emlékeim szerint ez a forrás: marotikonyvker.hu/magyar-autogyarak-katonai-jarm-vei.html Régen forgattam, de ennyi pénzért megéri, kiindulás alapnak elég jó. Úgy rémlik a forrásmegjelöléssel hadilábon állnak sajnos (ha nem így lenne, akkor ezúton elnézést kérek a szerzőktől) Üdv Á | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 561804 | 2014. június 15. 10:30 | ||||||||||||||||
Szia Elna. Lövésem nincs honan van. Valamilyen könyv, jpg formátumban van meg, de nem a teljes könyv, csak részletek. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 561803 | 2014. június 15. 10:19 | ||||||||||||||||
Forrsás? Haditechnikának tűnik a tipográfia alapján. | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 561799 | 2014. június 15. 09:48 | ||||||||||||||||
Sziasztok. Ezt találtam az Ansaldokal kapcsolatban. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 561600 | 2014. június 10. 08:18 | ||||||||||||||||
Ezt meg tegnap leltem Axis history fórumon. | |||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 561498 | 2014. június 8. 09:18 | ||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 561023 | 2014. június 1. 12:11 | ||||||||||||||||
Szervusz! Egy 1:24-es BB Fire Truck-ot én is szívesen megépítenék (ha volna!). | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 561015 | 2014. június 1. 10:31 | ||||||||||||||||
Szia! Én a hazai gyártásra gondoltam... ;) | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 561001 | 2014. június 1. 00:43 | ||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 560999 | 2014. június 1. 00:40 | ||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 560998 | 2014. június 1. 00:39 | ||||||||||||||||
Szia Emerick A gyártásával nem volt gond.:) Barátnőim mutattak nekem pár Ford.BB. platósból darabot.:) https://www.google.hu/search Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 560990 | 2014. május 31. 21:23 | ||||||||||||||||
Szervusz! Ha gyártották volna, akkor lett volna belőle igen sok! ;) Így nem volt, csak mentő. :) | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 560989 | 2014. május 31. 21:22 | ||||||||||||||||
Szia! Semmi gond. Sőt. Lényeg, hogy lengyel barátaink nem találták el a szövegezést. :) | |||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 560987 | 2014. május 31. 21:20 | ||||||||||||||||
Szervusz! Tévedés, az 51. páncélos gépágyús zászlóalj sosem tartozott a légvédelmi tüzérséghez. Eleve páncélos vadász zászlóalj néven jött létre és a páncélos fegyvernemen belül. Szervezeti felépítése mindig három századból és egy pót századból állt. Az 52. páncélos gépágyús zászlóalj is csak 1943. évi hadrend szerint került át a légvédelmi tüzérséghez. Minden század előírás szerint hat Nimródból és egy parancsnoki Toldiból állt, elméletileg. Gyakorlatban kicsit másképp alakult, de ez most nem lényeges... I. | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 560973 | 2014. május 31. 18:08 | ||||||||||||||||
Sziasztok. Megint van egy nem semmi kérdésem ! :) Magyar Királyi Honvédség technikai eszközei közözött, volt e Ford BB platós teherautó, vagy csak mentőnk volt belőle? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 560972 | 2014. május 31. 18:04 | ||||||||||||||||
Sziasztok. Jó lenne ha már elkészülne 1:72-ben is a Nimród! :) Illetékes olvasod remélem? :) Az Augusztusi kiállításunkon ott kellene figyeljen :) a "Magyar Királyi Honvédség technikai eszközei a teljesség igénye nélkül" című kiállításon! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 560964 | 2014. május 31. 15:15 | ||||||||||||||||
A Nimródoknál két kocsi alkotta az alapegységet közös tűzvezetővel és bemérővel, valószínűleg ez látszik a fotó. Üdv Á | |||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 560963 | 2014. május 31. 15:13 | ||||||||||||||||
Szervusz, Annyit sem tudok mint te, csak azt jeleztem, hogy eddig a tábori ho-hoz sorolták a kocsikat a lengyel szöveg meg mem Üdv Á | |||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 560941 | 2014. május 30. 21:24 | ||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 560939 | 2014. május 30. 21:19 | ||||||||||||||||
Pontosítok, 36. M 1,25 méter alapú légvédelmi távmérő látható. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 560938 | 2014. május 30. 21:13 | ||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 560936 | 2014. május 30. 21:00 | ||||||||||||||||
Igen, egy tiszt látható, légvédelmi megfigyelő távcsővel. (Hasonló a mai TZK-hoz) | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 560934 | 2014. május 30. 20:54 | ||||||||||||||||
Gond nincs vele csak azt hittem egymás mögé vannak montírozva.6 Nimród áll egymás mögött azt hittem csak meg lettek duplázva a gépek.1-2 gép között van egy ember egy mérőmüszerel? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
A 4x4 az alvázon látszik. Egy-egy böhömnagy szerelvényház van az első- és a hátsó híd közepén. Az, hogy zárt fülkés volt-e vagy nem, nincs összefüggésben az alvázzal - bár tény, hogy zárt fülkéset sokkal kevesebbet láttam, és az St-II fülkések pedig elég gyakran 4x4-esek.
Nincs 39M G917 sem 40M G 917. 38M 817T van és 39M G917T /az első számjegy a gyártási év utolsó jegye, a G pedig a Kölnben készültet jelzi, a 17T a 157"-es nyomtávot írja le/
Tartálykocsiból kizárólag V8/51-et láttam magyarként (persze ez nem zárja ki, hogy volt másmilyen is). Mentőből is csak BB és BB Typ 42-t tudok /ami úgy néz ki mint a V3000, de ha annak hívod, Emerick kitér a hitéből ;P /