<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Daala | Adatlap | 553383 | 2014. február 8. 17:57 | ||
pintair | Adatlap | 553077 | 2014. február 4. 20:50 | ||
Óóó, derégvóóót, ismerős arcok, és fiatalok is voltak ráadásul... | |||||
Weizi | Adatlap | 553055 | 2014. február 4. 18:11 | ||
Planes | Adatlap | 552940 | 2014. február 3. 10:48 | ||
Bogesz | Adatlap | 552934 | 2014. február 3. 09:52 | ||
Sziasztok! Kérdésem lenne: FW-189 hátsó lövészének ablaka hogyan néz ki? Forgatható volt az üvegkúp hátul? Képek példának: 2.bp.blogspot.com/-X6W67dM6IuU/ThFnLOH5VtI/AAABX0/qInmbvaxxt8/s1600/fw189a119kp2.jpg www.asisbiz.com/il2/Fw-189/Fw-189-(H)12.3-(H1%2BKL)/images/Focke-Wulf-Fw-189-3(H).12-(H1%2BKL)-Stalingrad-1943-01.jpg albumwar2.com/wp-content/uploads/2013/08/39050.jpg | |||||
Planes | Adatlap | 552691 | 2014. január 31. 20:30 | ||
Zali! Igen ,valóban,de a tényen nem változtat, amit az iratból kiolvashatunk. Üdv.! Eses SÁndor | |||||
Zali | Adatlap | 552651 | 2014. január 31. 13:14 | ||
Planes! Az én tulajdonomban lévő könyv egy 2. bővített kiadású, a 23. oldalon lévő F és G jelzésű táblázatok a nem rendszeresített repülőgéptípusok és a a Luftwaffe tulajdonában lévő gépek felsorolása. Az általad befotózott oldal ebben a könyvben a 20 oldalon ugyanolyan állapotban megvan. Üdv! Zali | |||||
Keri | Adatlap | 552598 | 2014. január 30. 21:54 | ||
Várjunk csak,az irat keltezése 12-e. Nem inkább úgy kellene mondani,hogy a gyár 15-étől tudja biztosítani(leszállítani) a 4 gépet (plusz motorok,cuccok stb) Magyarország részére? | |||||
Keri | Adatlap | 552590 | 2014. január 30. 20:59 | ||
De jó,ez nagyon jó!Akkor tényleg kaptunk! A végén nem azt írja,hogy január 15-TŐL átadott? | |||||
Planes | Adatlap | 552578 | 2014. január 30. 19:38 | ||
Planes | Adatlap | 552571 | 2014. január 30. 19:04 | ||
Az irat gyári számokkal,motorszámokkal,hogy ÁTADTÁK 45 JAN 15.-ig.Dessau-ban keltezve,mert a D szubtípusú gépeket CSAK itt gyártották! A Magyar Sasok 23.old. semmi ilyesmi nincs. | |||||
Zali | Adatlap | 552556 | 2014. január 30. 17:58 | ||
Hello! Az SM79 exjugoszláv bombázót elcserélték két db Fiat Cr-42 vadászgépre. Ju-88 D-5/g 3e távolfelderítő gépet tévesen Ju-188 nak nevezték. Forrás: Punka - Sárhidai: Magyar Sasok című könyvük 23 oldal. üdv:Ali | |||||
migi | Adatlap | 552457 | 2014. január 29. 18:54 | ||
Több helyen is lehet rendelni , csak kérdés mennyire sürgős , | |||||
piratvitorla | Adatlap | 552374 | 2014. január 28. 21:03 | ||
Szia! itt is volt pár hónapja a cserebere rovatban. Írj oda, hogy keresel... üdv | |||||
zsozs70 | Adatlap | 552373 | 2014. január 28. 20:48 | ||
szia . hol tudnék én is szerezni egy an-26.?sehol nem találok | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 552269 | 2014. január 27. 20:23 | ||
Szia Sanyi! Ne legyél benne olyan biztos... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 552254 | 2014. január 27. 19:20 | ||
Szia! Viszont ha jól látom a lenti plakáton meg nem olasz foltos az SM-79... tehát a többi gép is kérdéses számomra... üdv Zoli | |||||
Mekett | Adatlap | 552253 | 2014. január 27. 19:15 | ||
Mea maxima culpa, a Ju-188-as képes emlékemet valószínűleg csak a képzeletem szülte :S A neten próbáltam utánanézni, de én sem találtam nyomát ilyen képnek. | |||||
Podva | Adatlap | 552208 | 2014. január 27. 08:34 | ||
Üdv Azon a bizonyos mezőn lefotózott zsákmányolt SM79-es olasz foltos. Aztán nemrég megjelent egy másik fotó egy lengyel kiadványban, ami (az aláírt szöveg szerint) magyar SM79-ről készült. Itt az látszik, hogy a vászazott részeken friss festettlen, vagy világos festésű vászon feszül... felségjelzés nem látszik Üdv VIktor | |||||
Planes | Adatlap | 552207 | 2014. január 27. 07:51 | ||
Sziasztok! Ez a poszter az MKHL részen elég sok helyen sántít,viszont jól mutat:-)A színekkel és típusokkal is baj van.Nem szerepel rajt két nagy számban rendszeresített tipus(DO-23,RO-37).Viszont én a 40 -éves kutakodásom alatt nem láttam fotót a Bredáról, a He-51-ről,a Ju-188-ról a Gotha-ról és a Harward-ról.De Juci-bácsi biztos nem a hasára ütött ,mikor ezeket rajzolta. | |||||
Sennás | Adatlap | 552192 | 2014. január 26. 21:37 | ||
120*70 úgy nézd! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 552182 | 2014. január 26. 20:46 | ||
Szia! Van ezen pl. SM-79 is, pedig fotót arról se nagyon találni, én legalábbis nem láttam még magyar jelzéssel... Ha jól tudom volt egy ideig egy ex-jugó gép, amit átfestettek, de ki tudja pontosan... üdv | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 552181 | 2014. január 26. 20:42 | ||
Sziasztok! Íme a poszteren ott van a feltételezett magyar Junkers 188-as is! | |||||
Keri | Adatlap | 552176 | 2014. január 26. 20:24 | ||
Sanjurjo | Adatlap | 552155 | 2014. január 26. 18:49 | ||
Sziasztok! A junkers 188 ügyben én is többször érdeklődtem, mindhiába. Magyar gépről fotót én sosem láttam, de amennyi szakember és a laikus Háry János annyi történetet hallottam már a géppel kapcsolatban. Az általam eddig legutoljára forgatott szakirodalom a Punka György, Sárhidai Gyula: Magyar sasok A Magyar Királyi Honvéd Légierő 1920-1945 ezt írja a 23. oldalon táblázatában. "A német Luftwaffe tulajdonában lévő gépek, amelyeket átmenetileg magyar személyzet használt...1-3 db Ju 88 D/5g 3e távolfelderítő repülőgép(ezt írják tévesen 1943-ban Ju 188-nak)". Na most a régebbi kiadású Bonhardt, Sárhidai, Winkler A Magyar Királyi Honvédség Fegyverzete a 284 oldalon ír Junkers Ju 188/H 2 -esről, melyből állítása szerint kettő szolgált a királyi légierő állományában F.001 jelzéscsoportban. Ezeket a könyv szerint 1943-ban ! adták át Vinnizában a németek nekünk. Én ebből arra következtettek, hogy igaza lehet Punkának, ezek lehet Ju 88-asok voltak és tévesen ezeket azonosítják Ju 188-nak. Fénykép egyébként ebben a könyvben sincs magyar Ju 188-asról, csak rossz minőségű fekete-fehér fotó német felségjelzésűekről. A Miskolcon, Pápán állomásozott Ju 188-asokról sosem hallottam. Nekem lelkes amatőrnek, aki itt hivatalosan, végzettsége szerint a repülés világában, semmihez sem ért és semmit sem tud, egyszerűen csak szereti a repülőket az a véleményem (amit ne vegyetek készpénznek, tehát a tudorok ne itt kezdjék leharapni a fejem), hogyha volt is akár a fronton akár a háború vége felé magyar, magyar személyzet által repült Junkers 188-as, kérdéses, hogy arra felkerültek-e a magyar felségjelek. Persze ne nekem legyen igazam. Mindenesetre a Magyar Légierő 70. évfordulójára kiadott két részes óriásposzteren, ezt itt a neten is megtalálhatjátok, van egy rajzolt oldalnézeti kép egy magyar fehér keresztes Junkers 188-ról. A hitelességén már lehet vitatkozni mert nagyon szép poszter, de inkább csak egy turista látványosság mert van azon minden típus magyar felségjelekkel (éphogy csak nincs ott P 51 Mustang:) ami nem, sosem, vagy csak néhány hónapig repült Magyarországon. Ennek ellenére anno én is ilyen szándékkal vettem egy ősrégi Matchbox Junkers 188-ast a makett amúgy sem egy nagy szám, ráadásul a korai BMW motoros példányok egyike ilyen aztán biztos nem repült magyar színekben, de pont ezért lehet nem sajnálom megépíteni egy whatif magyar gépnek. Ha más is aki magyar Junker 188-ast akar tegye ezt lelkiismeret furdalás nélkül. Hátha a szép makettek láttán megnyílnak a porosodó fiókok és előkerülnek fényképek mégiscsak létezett magyar felségjelű gépekről. | |||||
Keri | Adatlap | 552146 | 2014. január 26. 18:37 | ||
Planes | Adatlap | 552136 | 2014. január 26. 17:54 | ||
Sziasztok! Punka Úr az AERO HISTÓRIA 1990 környékén megjelent Távolfelderítők JU-88-asa,című cikksorozatában említést tesz a Magyar Ju-188 -asról,forrásként Franz A. VAJDA-t jelöli meg. F.A. VAJDA reagálása:a HM 44 decemberében a Junkerstől megrendelt 4 db JU-188 gépet és 3db pótmotort(dokument).Ezt a súlyos helyzet miatt azonnal elutasították,de a HM az OBELBEFEHLSHABER Der LUFTVAFFE-hez(GÖRING)fordult,engedélyezte és 1945 jan 25.-én lezárta az ügyiratot.Tehát eddig a gépek és a motorok leszállításra kerültek. Egy másik irat szerint is hozzánk került januárban 4db JU-188 D1 ,4db FIAT G12 .Hogy hová kerültek,már csak feltételezés.Legvalószínűbb,hogy Pápára, de másik vélemény szerint Érsekújvár, vagy Wiener Neustadt.Mivel fotó nem került elő nem tudni ,hogy magyar jelzések felfestésre kerültek ,vagy sem. Üdv.! Eses Sándor | |||||
piratvitorla | Adatlap | 552077 | 2014. január 26. 12:36 | ||
Keri | Adatlap | 552073 | 2014. január 26. 11:55 | ||
Köszi,Zoli!Megvan neked az a szám? :-) olvashatnák-olvashatnék | |||||
Mekett | Adatlap | 552070 | 2014. január 26. 11:27 | ||
Egyelőre ezt találtam: "a 102. repülődandár a 102/1 és 102/2 szállító repülőszázad (volt MALERT) 6-6 Ju 52 géppel Vaszaron, a 102. nagymagasságú felderítőraj Ju 88D és néhány Ju 188 géppel Miskolcon állomásozott." csaba70.mindenkilapja.hu/html/17736733/render/tortenelem-iii A dolog engem is érdekelne, mert porosodik egy Italeri Ju-188 készlet a polcon, aminek réges-régen mintha lett volna magyar matricája. | |||||
Mekett | Adatlap | 552069 | 2014. január 26. 11:22 | ||
Nem akarok hülyeséget írni, de emlékeim szerint a Modell és Makett egyik régi képarchív kiadványában volt róla kép. Kövezzetek meg, ha tévedek :) | |||||
Keri | Adatlap | 552068 | 2014. január 26. 11:19 | ||
Sziasztok! Kérdésem,hogy valóban volt a légierőnknek JU-188-asa a 2.vh-alatt?Ha igen,pontosan melyik típus,és hol olvashatnák róla többet (mármint a magyar vonatkozásáról)? Keri | |||||
Weizi | Adatlap | 550179 | 2014. január 8. 18:05 | ||
Cébés | Adatlap | 548371 | 2013. december 19. 09:49 | ||
Üdv Benedek! :D Mindenki visszamenne arra a szintre szerintem... Már lecsekkoltam az itteni légierőt! 3db Alpha Jet de egy sem üzemképes. De igazából el sem tudom képzelni hogy lenne egyáltalán pilótájuk | |||||
Benedek | Adatlap | 548364 | 2013. december 19. 07:59 | ||
Jánosom! Annyira okosat akartam erre írni,de inkább magamban tartom! Az az egy biztos,és ezzel nem vagyok egyedül,(ez pedig 1000%)hogy mindahányan szíves örömest visszamennénk arra a színvonalra,amikor még együtt dolgoztunk a repülésért.Igaz nem tudtunk angolul,vagy csak keveset,de volt gép,és voltunk szakemberek is hozzájuk.Ja és a jókedv sem maradt el soha:erről mindíg gondoskodtam...Dinnyéééét! | |||||
sárkányos | Adatlap | 548336 | 2013. december 18. 20:41 | ||
Szevasztok! Egy kis érdekesség kicsi légierőnk háza tájáról! legiero.blog.hu/2013/12/18/10000_a_keseredes_jubileum Drága Honvédelmi Miniszterünk nem számolt azzal ha nincs pénz fizetésemelésre akkor az "urak" mehetnek üzemeltetni Mi-8/17-et és Gripent mert egyre kevesebben vagyunk akik a hülyeségeiket végrehajtjuk bagóért. Tehát az a bizonyos szar már megint a fejük felett készülődik összecsapni! Üdv sárkányos | |||||
Freddy | Adatlap | 546685 | 2013. november 25. 23:03 | ||
Sziasztok! Magyar Jak-9-esen a futóaknák és a futószárak milyen színűek lehettek? | |||||
Elnar | Adatlap | 546024 | 2013. november 16. 17:11 | ||
Mindkét jelzéssel repült | |||||
Planes | Adatlap | 546022 | 2013. november 16. 16:48 | ||
Sziasztok! Lesz! Kicsit csúszik... egyébként miért nem javítotok ki,hogy az nem F",hanem B701-702? | |||||
tégé | Adatlap | 546014 | 2013. november 16. 15:19 | ||
Azt már én is várom! | |||||
elmo | Adatlap | 545997 | 2013. november 16. 11:11 | ||
Szia Sanyi! A MiG-17PF orral kapcsolatban van valami hir? Udv.: elmo | |||||
Planes | Adatlap | 545967 | 2013. november 15. 20:01 | ||
Széép! A kipufogókat azért lecseréltem volna a kereszt-átömlős hűtésű tölcséresre,mert a F+701,02 őn is ilyenek voltak.Ja ,és a felső lövész kupola redőnyös P-2(zárt).Mondjuk a sárga törzscsík nem ér bele a 3-as számba,és én festettem volna három légi győzelmi jelzést a függőlegesre:-D Üdv.! Eses Sándor | |||||
cenci2 | Adatlap | 545903 | 2013. november 14. 23:29 | ||
A Mig23-as utolsó repülése www.youtube.com/watch | |||||
pintair | Adatlap | 545886 | 2013. november 14. 20:30 | ||
TOmCSI | Adatlap | 545874 | 2013. november 14. 19:35 | ||
piratvitorla | Adatlap | 545804 | 2013. november 13. 16:34 | ||
Sziasztok Ha jól emlékszem: - a 2639 volt deszant és párnás is, mivel azt átépítették... - a "62-esekhez" hasonlóan az is ex-iraki Egyébként az se mindegy, hogy P vagy PSz... A PSz sokkal érdekesebb a speciálisabb belső tér, a nagytartályok és a talán érdekesebb történetük miatt... Ha jól emlékszem a szolnoki múzeumban P van... üdv | |||||
cenci2 | Adatlap | 545800 | 2013. november 13. 16:07 | ||
Sajna a 730-as nagyon lepukkant állapotban volt ,de a 2639-ben még látnék fantáziát a megmentésben, akár a Kossuthba elszállítani (ez ide nagyon közel van még átvontatni is lehetne ) és ott szépen lassan összeszedni és beépíteni az alkatrészeket .A stabilizátort és a jobboldali tartályt ill. a hajtómű beömlőnyílás lemezburkolatát ott megkapnánk és be lehet építeni .A főreduktort és lapátokat azt be kell szerezni mert az nincsen náluk és akkor látszólag egybe is lenne .A TV2-117A hajtóművet meg valami leselejtezettet be kell szerválni .A belső rész tűrhető és egyben van .Ha valaki lát benne fantáziát érdemes elmenni és alkudozni egy kicsit hátha valami jó áron el lehetne hozni ,csak igyekezni kell mert szép lassan azt is teljesen szét fogják kapni .A Mi-8P-ből csak egy van kiállítva Szolnokon . | |||||
Ati75 | Adatlap | 545786 | 2013. november 13. 10:37 | ||
Szia! Az avia-info.hu szerint Szolnokon van. De nem találom a honlapjukon... Szolnokiak , esetleg? | |||||
piratvitorla | Adatlap | 545739 | 2013. november 12. 19:25 | ||
Dolmi | Adatlap | 545722 | 2013. november 12. 17:20 | ||
Erre a képre emlékeztem én is, kár érte, méltó lett volna a megmentésre és múzeumba való helyezésre. A 10446-el mi a helyzet? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Nem tudom ez mennyire új...
www.modellversium.de/kit/artikel.php