<<< Vissza | Tovább >>> |
Sennás | Adatlap | 574208 | 2014. december 19. 18:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 573927 | 2014. december 15. 22:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tulajdonképp ez az üres váltó állás vasúti megfelelője.. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573910 | 2014. december 15. 19:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönet att2! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 573909 | 2014. december 15. 19:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A kiközepelésnek a lényege az, hogy ne legyen visszahajtás a hajtómű felé, amikor a motor nem jár, mert ilyenkor nem megy a szekunder szivattyú, így nincs olaj ott. Ellenkező esetben a hajtómű elfüstölne, így a hajtómű védelme miatt van ez. A géptérben nem kell csinálni semmit, az irányváltót kell csak középállásban reteszelni. Ez az eljárás a BZ-nél, Md-nél, a régi Dácsiáknál is. Az hogy az újabb gépeknél ezt hogy oldották meg nem tudom, de még az is lehet, hogy ezt a módszert alkalmazzák. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573907 | 2014. december 15. 17:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia.Visszatérve kicsit a Pielstick motorokhoz.Nem simán mozdonyvezetői lustaság de ha Debiből jön a vizsgálós és a Csörgő hoz másik hideg gépet(főleg Szergej,Szili) mindig az a vonógép ne keljen "kiközepelni" a Csörgőt.Kurv@ macera és rettentő piszkos tőle az ember.Tudod miről beszélek.Vajon ezeknek az új gépeknek is van ilyen funkció még?Igazából ez a járatlan motort védi vagy a kihajtást a forgóvázak felé?Nem vagyok műszakis igazából nem tudom.Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 573622 | 2014. december 10. 21:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektromodulatora.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573595 | 2014. december 10. 17:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hangfelvétel nincs valahol?A 8 hengeres kicsit fejfájdító.A 12hengeres biztos máshogy szól. Én meg tegnap nappalosban Dinamikus hídterhelést csináltam (igazából egy alúljáró födémszerkezetén)egy Remot Szergejjel.Persze a csávó úgy kezdte 10km/h emelésenként 140ig:-) Mondom bajos lesz egy 100as géppel. Hát szegénykém a 90--100nak már jó 400-450 méterről neki kellett hogy fusson. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573593 | 2014. december 10. 17:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Z63! Tényleg szép kérdés más színben hogy mutatna:-) ? És akkor hogy hívják SzlovenszkáTerminátorová? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 573545 | 2014. december 9. 20:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 573542 | 2014. december 9. 20:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hú, Sennás! Ennek milyen Terminátoros, gonosz arca van! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 573312 | 2014. december 5. 22:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy kis különlegesség tőlem is, így péntek estére. 2009-ben Svájcban voltunk nyaralni, és egy ottani barátom mozdonyvezető a svájci vasútnál. Mikor látogatóban voltunk nála, elvitt az állomásra ahová tartozik, ez pedig egy Erstfeld nevű városkában van. ennek az a nevezetessége, hogy az utolsó nagy állomás a Gotthard hágó előtt, ezért viszonylag nagy, és komoly. Maga a hágó is lenyűgöző a sok hurokkal amellyel a magasságot győzi, de a mozdonyok is. Bevitt az általuk Loko-Deponak nevezett, nálunk régi szóval élve fűtőházba, és végig mutatott mindent, meg persze mesélt egy csomót. volt sok régi mozdony benn, mind üzemképes, de modernebbek is. Érdekes volt a 3 nyelvű felírat, de nekem az egyik kedvencem a hómaró volt. Egy nagy fogaskerék van a vázon, arra van ráépítve a felépítmény, így a sínen oldalirányba is ki tudják téríteni valamennyire, úgy hogy közben a váz egyenes marad. Másnap túráztunk is egyet a vasútvonal mellett, nagyon szép az út, és a panoráma csodálatos. Csak javasolni tudom annak aki arra vetődik, ne hagyja ki. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 573307 | 2014. december 5. 22:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás! A Skodát felénk Messzerschmidt-nek is hívják. A második képen egy Laminát látható.Csak a régi narancs-sárga színét cserélték át. A harmadik képen is látható egy darab belőle a régi színben. Amúgy mostanában a szlovák vonatokat vegyesen viszik a Gorillák a Pershingek és a Skoda. A Tesco-s taurus név ismert de túl hosszú a napi gyakorlatban, így maradt a Trax. Viszont a Taurusra a Fürdőkád elnevezést szinte csak a Keletisek használják. Egy Trax valamelyik nap kiállt csapágyproblémával. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 573278 | 2014. december 5. 17:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 573277 | 2014. december 5. 17:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egyetértünk ebben, nem jó megoldás. Majd az okosok kitalálnak rá valamit, mi meg majd szídjuk őket ha nem lesz jó :) A Tesco-s gúnynevet még nem hallottam róluk. A 005, 006, 008, 019-est tudom hogy 80-as lett, a többiről fogalmam sincs hirtelen. Mindenesetre a répa vonatokkal elvannak, ha véget ér a szezon meg találnak más munkát nekik :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573271 | 2014. december 5. 15:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia att2!Valami rémlik így hogy mondod:)Erre panaszkodtak a mozdonyvezetők is a biztonsági előírások miatt van ez.Csak 120km/h sebességnél pont középen ülsz egy viszonylag szűk kivágású ablakban,rettentő zavaró így a pályát nézni hogy oldalra nem tudsz kinézni.(ugyebár a közel 90° elfordított fej nem ideális oldalra nézésre)főleg hogy viszonylag kis méretűek ablakok.Azt hogy kihajolni tolatás közben főleg ha ívben tolatsz:)Hmm.Azok a kamerák meg SHIT!Főleg sötétben.Att2 a Traxxot csúfolják Tescos gépnek?Már a Csörgő alá csúsztak vele ütik a BZ szintet!Mennyi 8 gép van már így? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573269 | 2014. december 5. 14:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia!Köszönöm. Ismeretlen volt azért is "jártam" utána.Gondolom azért is nevezik "Skodának" mert tavaly egy hasonló jött amivel tolattunk csak az villanygép volt(1kép).Futáspróbát írtak elő neki azért hozta ide a PSZ.Felirat az oldalán innen ragadhatott rá a Skoda név.De legtöbbet a "Szlovák John Deer" mert én csak így becézem ezekkel a rozsdaboglyákkal jönnek.(2-3kép)De különleges Diesel gép talán még ez az LTE vasút szépsége(régen CER--4kép). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 573259 | 2014. december 5. 10:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én azt mondom, szépen néz ki, viszont nem a kínézet ami meghatározza egy adott vontatójármű értékét. Múlthétvégén Pécsett tartott előadást Szécsey István, a Siemens itthoni üzletágvezetője. Szóba került többek közt a Vectron is. Ha megnézitek, ott is hiányzik az oldalablak, csak az ajtóban van, viszont az lehúzható. Az indok a TSI által megkövetelt biztonsági előírások. Egy esetleges ütközés következtében az ablak gyengítené a szerkezetet, csökkentve a mozdonyvezető biztonságát. Valószínünek tartom a 753-as sorozatnál is ez a helyzet. Speciel nekem hiányozna a fizikai kontakt, hogy kinézhessek tolatás, vagy akár vonattovábbítás közben, ne a kamerát keljen használni, ami nem mindig épp a legjobb, lásd Talent, vagy épp a Traxx. (Már ha működik :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MoMi | Adatlap | 573256 | 2014. december 5. 10:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Nagy csípés! Ez egy CZ_753.6 a CZ LOKO által modernizált régi cseh 753 sorozatú diesel. Siemens a bele és persze új Caterpillar 3512C motor van benne. 2013-ban egy darab épült bemutató példánynak! Összesen még 3db készült el METRANS DANUBIA-nek! Misi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573254 | 2014. december 5. 09:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok.Tegnap este ezzel a "Skoda"diesel géppel tolattam(szerintem köze nincs hozzá).PSZ magánvasút hozott--vitt egy rakott kokxos vonatot. 75t önsúlyával és a 4 tengelyén szépen vonatja a 2200t vonatokat.Elsőre ami "gáz" az a irgalmatlan vastag "Á" oszlop.Csak előre jó a kilátás kicsit oldalra semmi:( Képek nem az enyémek este a sötétben a telóval nem sok esélyem lett volna.De ez a pályaszámú gép volt! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 572823 | 2014. november 26. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
What ifnél szabad a pálya, ízlés dolga. Én nem raknám össze, egy picit is hozzáértő szemnek ordító lesz az eltérés. Még gyerekkoromban próbáltam egyszer egy 1/32-es repcsit összeházasítani 1/35-ös figurákkal, és még az akkori, ultraigényesnek nem nevezhető hozzáállásommal is letettem róla, annyira defektes volt az összhatás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 572821 | 2014. november 26. 18:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mit mit mit szeretnél?Egy 1:87 mozdonyra tenni egy 1:72 méretű ágyút? Csak méretezés miatt egy 88mm löveg (ha jól számolom) 1.01mm(1:87ben) és 1.22mm (1:72ben) akkor olyan mintha egy 100mm (1.149--az már majdnem 1.22es) löveg lenne rá téve.De számolj utánna.Simán belefér szerintem:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 572818 | 2014. november 26. 18:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
What if kérdés, az 1/87-es méretarányra fel lehet rakni 1/72-es lövegeket?Vagy nagyon elüt? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 572691 | 2014. november 24. 15:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
na mindegy.. BR-52 Vanderbilt címen keressétek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 572690 | 2014. november 24. 15:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 572689 | 2014. november 24. 15:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Trumpi BR52-jét követte el Misike. Itt ( makettinfó) fent van a cikk. Misike viszont eltűnt azóta.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 572659 | 2014. november 24. 10:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Köszönöm az elismerő szavakat a Trumpeter 1/35 -ös makettjéből készült a BR-86 , létezik BR-52 is amit szintén jó lenne összerakni. :-) Üdv. Jani | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MoMi | Adatlap | 572649 | 2014. november 24. 09:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy kis vasút jelölési tanfolyam -:)! DRG Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft 1937.-ig DR,DRB 'Deutsche Reichsbahn' 1937-1945.-ig DR Deutsche Reichsbahn 1949-1994 NDK Potsdami szerződés szerint! DB Deutsche Bahn 1949-1994 NSZK DB Deutsche Bundesbahn 1994-től Magyarország MÁV Ausztria ÖBB Belgium SNCB Lengyelország PKP Románia CFR és így tovább. Tehát ezen betűk az országokat jelölik. BR 41 41. sorozatú gőzmozdony (366db épült belőle némethonban 1937-1941 között) Momi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 572642 | 2014. november 24. 08:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom! A DB építési sorozattal jelöli a gépeit így a BR jelölésnek semmi köze a tengely elrendezéshez. Sennás! Jó kép egy tipikus csavar rugó törésről.A rugó valószínű többes, de a kép alapján csak annyit lehet mondani hogy kettős, vagyis duplex. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572632 | 2014. november 23. 21:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A BR-86-os makett v. modell?Nagyon szép! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 572594 | 2014. november 23. 15:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Illetve a BR 41 mit jelent ,mert 5 hajtott tengelye van meg egy elöl. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 572593 | 2014. november 23. 15:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 572590 | 2014. november 23. 15:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia.Igaz inkább hőkamera.Valami újságból fényképeztem ott is csak illusztrációnak volt berakva.Az Atomvonatos kocsik nálunk meg nem ilyenek.Az is titok még is a "TrainSpotterek" lefényképezték:)! Csörgő rugótörés. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 572579 | 2014. november 23. 12:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inkább csak az az infó lehet igaz,hogy ugyan a háború befejezése után már nem gyártották,de több száz db készült it-ott a meglévő alkatrészekből... Üdv:! Eses Sándor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 572565 | 2014. november 23. 10:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt a furmányos ásógépet minden olyan esetben használják, ahol szűk helyen kell mélyre ásni..Itt aluljárót, ott híd alapot, esetleg metrónál akármit.. Ezek mélyépítési gépek is megérnek pár misét.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 572564 | 2014. november 23. 10:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás első két képén a román Dácsia ami ott Öszvér névre hallgat.A képen MMV-s színekben de láttam a Flyod magánvasútnál is.Csak ott nem ennyire csicsás a színe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 572563 | 2014. november 23. 10:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Planes! Ezek szerint vagy én ,vagy a forrásaim kevertek össze valamit. De azt se zárom ki, hogy Ivánék abból adtak ami ép ott volt nekik, ha új ha régi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
msanyi | Adatlap | 572559 | 2014. november 23. 09:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Én is kiigazítanék egy képet. Amit röntgen felvételnek kaptál, valójában egy hőkamerás kép. Ha jól megnézed, még a parkolóban lévő autók is látszanak. Röntgenezésnél egy "kapun" megy át az eszköz. Az egyik oldalról átlőnek egy sugarat, a másik oldalról visszaverődik. Ezt alakítja át a gép képpé. A röntgen kép inkább vonalas, bár meg lehet a képhez hasonlóan színezni. Röntgen képet nem tudok felrakni, mert NINCS ilyen képem. Illetve VÁMTITOKNAK minősül. Ez által nem publikusak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 572543 | 2014. november 22. 22:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia.Köszi a kiigazítást én nem ismertem ezt a kis gépet pontosan.Sajnálatos természetesen minden baleset ha kolléga ha utas,autóssal történik.Sajnos vannak akik csak a vasutas(mozdonyvezető)fizetési sapkáját látják.Azoknak megmutatom hogy bármelyik úton történhet veled ilyen.Napokban sajnos ott a dunántúlon hunyt el egy mv egy BZ-ben úgy hallottam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 572540 | 2014. november 22. 22:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Érdekes, és nem mindennapi képek Sennás. Igaz a délegyházi baleset, és az ott elhunyt kolléga nem egy jó dolog... A kis kékség névrokona, illetve szerkezetileg hasonló az M28 ipari változatának. Kéttengelyes dízel-hidraulikus (akárcsak az M28-2xxx) mozdonyokat 1960-tól gyártotta a keletnémet VEB Lokomotivbau Karl Marx Babelsberg (LKM).Kb 100 db került hozzánk, helyen még most is húzzák az igát, több szerencsés gépet fel is újítottak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 572534 | 2014. november 22. 21:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok.Figyelek,jegyzetelek,képet mentek.Sok jó dolog kiderül a gőzösökről. Pár kép amit mostanában lőttem(1nap--6 évig) P.ladányba halmozzák a kavicságyazatnak valót.Alig 4MÉTER magas! H.szoboszlói MOL tolós gép(talán Mazsola?) Aluljárók oldalfalát ezzel szedik ki. Záhony egy röntgen felvétel:) Egy régi már talán nem létező cég gépe tolattam vele még Nyírben. R.I.P a mozonyvezetők élete se fenékig tejfel!(az ott lekvár de tényleg) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 572505 | 2014. november 22. 16:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Sajnos nem találok arról az oldaláról képet (mi 8 éve voltunk a nejemmel), de úgy emlékszem, hogy mintha az sima fekete lett volna. A múzeumok meg szuperek - engem Speyerben a 747-es szárnyán a séta, meg a tengeralattjáró fogott meg leginkább, meg mondjuk a székesegyház se kutya -, viszont harceszköz meg Sinshemben van inkább. Meg a Stuka, ugyebár. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 572504 | 2014. november 22. 16:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
És a BR01 mit jelent(revell 1/87)? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 572503 | 2014. november 22. 16:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ha jól sejtem, akkor ez az érdekes festésű BR-52. Amennyire emlékszem a másik oldala nem így volt festve, az más álcázással, de nem biztos, mert már lassan 7 éve voltam ott, és az autók, teherautók jobban megfogtak. :) Akit viszont a mozdonyok érdekelnek annak jobb a speyeri társmúzeum, mert ott több mozdony volt. Igaz, ha valaki már arra vetődik, akkor kár lenne kihagyni bármelyiket, mert nagyon látványos múzeumok. :) Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 572498 | 2014. november 22. 14:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az átmenetet még lehet finomítani, de a teteje sokszor tényleg ilyen tökfekete a füsttől: img6.indafoto.hu/6/3/34633_6a6b9ab46b610b6bf661a9c766f195eb/2185569_498ff24af2ad6cb59d88700de226034c_xl.jpg users.atw.hu/v43/nagyvasut/nagyvasut%20vonatato%20jarmu/m62/m62%202.jpg gigantclub.hu/gigant_club/pic/hu/diesel/m62/m62223.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572495 | 2014. november 22. 14:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miért nem szedted szét és úgy festetted volna?Úgy néz ki (szegény),mint amire rá borult a pakura :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 572493 | 2014. november 22. 14:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Lucky! A MÁV 520 -as nem háború utáni építésű volt.A Szovjetúnióbol kerültek ide ,megvásároltuk (1963). A dombóvári fűtőházban a hetvenes évek elején 12 db volt állomásítva. Ezek mind 1943-44 es gyári számmal rendelkeztek.A konyhában a füstszekrény felettelég eldugott helyen volt egy tábla, ami a kazán eredeti nyomáspróbájának idejét és helyét jelezte (Henschel & Sohn Kassel).Ezekben még szerepelt a horogkeresztes madár,mint hatósági beütés.Persze rég lejárt:-)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 572492 | 2014. november 22. 13:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Pár hete Szfvár-on jártam és egy felüljáróról lepillantva egy olyan leharcolt és régi festésű Szergejt vettem észre amin még a vörös csillag is rajt volt.Azt hittem már mindet átfestették. Három vagy négy 'valamit' húzott.(Bocs nem vagyok szakértő.) Pályajavításnál láttam már ilyen vagonokat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 572487 | 2014. november 22. 13:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem erről modell nem készült ,ez is egy nagy szériás ,kis üzemidős hadi mozdony ,(csak amerikai) mint a BR52 (520-as).Ezeket amerikai kölcsön terhére vásároltuk 47-ben ,510 darabot.Ezekből 85 pakurás volt. A MÁV-os vasút-modellezők átalakítják a hasonló négy csatolt tengelyes modellekből,mint a 424-est is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 572482 | 2014. november 22. 12:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem egy Roco-féle 1/87-es Szergejem van, a régi MÁV-os festéssel (gyárilag), koszolást próbáltam rajta csinálni, de elég nehéz, mivel működő modell, úgyhogy semminek nem szabad se befolynia (wash kizárva), se lejönnie (pigmenttel csínján) róla. (Persze még nem tudom, mikor és hol fog működni, egyelőre van maga a mozdony meg kb 30 centi sín, terepasztalhoz se idő, se hely :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572480 | 2014. november 22. 11:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi,szerinted ilyet lehet H0-ba kapni? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Valami mindig történik:-) Vittem volna vonatra a Remot Szergejt hát nem megy. "Sebesség alapjel nulla" holott 100ra ki vol tekerve. Se előre se hátra. Betelefonáltunk Debibe a fűtőházba de érdemi segitséget nem kaptunk. Így megkapta egy öreg rozsdaboglya és ellvitte javításra.