<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |
cenci2 | Adatlap | 551953 | 2014. január 25. 07:12 | ||
cenci2 | Adatlap | 551859 | 2014. január 24. 07:12 | ||
Ja azt kifelejtettem ,hogy ez a 2000-es Szentkirályszabadjai repülőnap ! :-) | |||||
cenci2 | Adatlap | 551858 | 2014. január 24. 07:09 | ||
Taylor2 | Adatlap | 551766 | 2014. január 23. 16:48 | ||
Szia Rumcájsz 52 Ja így már értem. Még ami felmerült bennem, hogy nem nemzetközi repülőnap volt a 90' kecskeméti, ugyan úgy mint mondjuk a 89' Budaörsi. Üdv:Taylor2 | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 551751 | 2014. január 23. 15:10 | ||
Szia Taylor2 Úgy emlékszem, Kecskeméten 90-ben a teljes nemzetköziséget két spangdahlemi USAF F-16, és két bankházi szovjet MiG-29 képviselte. Ezek azonban valamiféle kölcsönös "kiegyezés" miatt nem repültek bemutatót, az "Airshow-részleget" csak a MH képviselte, így az első igazi nemzetközi légibemutató talán tényleg a 91-es taszári volt. Üdv R. | |||||
Taylor2 | Adatlap | 551747 | 2014. január 23. 14:59 | ||
Sziasztok! Ritka képek: Taszár 91' www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/napok/hazai/taszari-nemzetkozi-repulonap-1991/ Csak azt nem értem hogy miért mondják ezt első repülőnapnak, hol ott Kecskeméten egy évvel előbb volt. Üdv: Taylor2 | |||||
cenci2 | Adatlap | 551690 | 2014. január 22. 22:10 | ||
A hétvége fele felteszem a 2000 .szeptemberi Szentkirályszabadjai repülőnapot is ,akkor szerencsére nem volt esős az idő . | |||||
Szu-22 | Adatlap | 551677 | 2014. január 22. 20:00 | ||
Szia! Részemről nagyon köszönöm, én is ott voltam 2001-ben! És nagyon élveztem! Kár, hogy Szolnok nem csinál ilyent...pedig a Kecskemét közti "holt" időszakban jó volna! Köszönöm: Józsi | |||||
cenci2 | Adatlap | 551651 | 2014. január 22. 16:48 | ||
Sziasztok ! Akit érdekel a 2001-es Szentkirályszabadjai Repülőnap feltöltöttem egy újabb videómat. www.youtube.com/watch Üdv. | |||||
Murmuc | Adatlap | 551298 | 2014. január 19. 09:42 | ||
Üdv Cencil2! Számomra ez a repőnap egy borzalom volt, de jó volt kicsit múltidézni! :) Köszi. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 551184 | 2014. január 18. 12:37 | ||
Kincs ez a felvételed (is), köszi szépen! | |||||
cenci2 | Adatlap | 551178 | 2014. január 18. 11:56 | ||
Sziasztok! Akit érdekel a 2001.08.25-i Siófok-Kiliti repülőnap ,aminek az egyik érdekessége volt a Fehér Albatros kötelék ,amit a Kiliti füves repteréről indítottak tettem fel egy 1 órás videómat . Jó időtöltést! www.youtube.com/watch www.youtube.com/user/cenci2 | |||||
sanyi | Adatlap | 551173 | 2014. január 18. 11:29 | ||
Ó az a szörnyű, unalmas, kárba veszett hétvége: forum.keypublishing.com/showthread.php Még jó hogy csak az egyik legnagyobb oldalon van fenn!:) | |||||
PETI | Adatlap | 549744 | 2014. január 3. 21:00 | ||
Így igaz. :(:(:( | |||||
vlevi | Adatlap | 549741 | 2014. január 3. 20:17 | ||
2000. aug. 24, ismerjük a fekete dátumot :( | |||||
Murmuc | Adatlap | 549594 | 2014. január 2. 16:06 | ||
Üdv! Így igaz, én ott voltam 2000-ben, és akkor már nem repült a 21-es. :( | |||||
vlevi | Adatlap | 549407 | 2013. december 31. 21:44 | ||
Közben egy szemfülesnek feltűnt, hogy 2000 szeptemberben már nem voltak 21-eseink, így a dátum módosult 1999-re. | |||||
Weizi | Adatlap | 549377 | 2013. december 31. 16:04 | ||
Szentkirályszabadja 2000! Letűnt kor repülőnapja!:-( Itt még szinte minden volt! www.youtube.com/watch | |||||
Figaro | Adatlap | 541475 | 2013. szeptember 9. 20:20 | ||
polomalev | Adatlap | 541233 | 2013. szeptember 5. 14:36 | ||
Zoli, sajnos idén nem voltam, de pontosan eltaláltad, hogy melyik három résztvevő érdekelt volna legjobban. | |||||
NORAD | Adatlap | 541190 | 2013. szeptember 4. 23:30 | ||
Az F-111-es sztorit én úgy ismertem hogy az irányítás hibája volt. Ha jól emlékszem a Top Gunban is így jelent meg. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 541151 | 2013. szeptember 4. 16:59 | ||
Taylor2 | Adatlap | 541150 | 2013. szeptember 4. 16:45 | ||
p-51 | Adatlap | 541142 | 2013. szeptember 4. 14:36 | ||
De volt, CR-200. Én nem fotóztam, de szép volt. | |||||
polomalev | Adatlap | 541141 | 2013. szeptember 4. 14:29 | ||
Jó képek, Mirage F-1-es nem volt? | |||||
ptamas | Adatlap | 541115 | 2013. szeptember 3. 23:01 | ||
p-51 | Adatlap | 541050 | 2013. szeptember 3. 11:48 | ||
A svédet nem vártuk meg. A holland szerintem is gyengébb volt, mint Kecskeméten. A Martin Sonka felszállása valóban kimaradt a felsorolásomból, életem egyik legnagyszerűbb élménye volt látni. | |||||
NORAD | Adatlap | 541017 | 2013. szeptember 2. 21:56 | ||
Érdekes hogy mások a svéd Gripen demójára mondták hogy a legjobb, amit a típustól eddig láttak. A holland F-16-ra meg hogy az eddigi leggyengébb holland demó. Azért Martin Sonka felszállása sem volt gyenge. Radomban valahogy dinamikusabbnak éreztem az ukrán Szuhojt. | |||||
lesli | Adatlap | 540997 | 2013. szeptember 2. 18:15 | ||
Vasárnap 09.08-án repülőnap Börgöndön belépő 2000 ft. www.albatroszre.hu/index.php/component/content/article/34-repuelonap-2013/92-beharangozo | |||||
polomalev | Adatlap | 540987 | 2013. szeptember 2. 17:09 | ||
Sziasztok! Látom még mindig téma az oroszok, így én is leírom véleményemet. Az a bemutató, amit ők repültek számomra gyönyörű volt. Nem azért, mert mindent kihoztak a gépeikből, hanem, mert egy repülés szerető ember vagy, és öt nagyon nagy és nagyon szép vadászgépet láttam repülni. Persze, lehetett volna jobb is, de szerintem nem volt olyan gyenge az a bemutató. Én először láttam őket, de nagyon remélem, hogy nem utoljára. Voltak, akik azt mondták, hogy csak akkor vesznek jegyet, ha már itt lesznek az oroszok, mert rajtuk kívül nem lesz semmi érdekes, aztán sokan az oroszokat is nagyon lemondták, azt hiszem ez sok mindent elárul. Előzőleg a szervezést is sokan agyonszidták, pedig nekem nagy bajom nem volt vele. Nem értem miért kell mindenen fanyalogni, és miért nem lehet valaminek a jó oldalát nézni. | |||||
Weizi | Adatlap | 540946 | 2013. szeptember 1. 21:12 | ||
Szerintem is "csinos" lett!:) | |||||
Weizi | Adatlap | 540945 | 2013. szeptember 1. 21:12 | ||
Szerintem is "csinos" lett!:) | |||||
Sennás | Adatlap | 540943 | 2013. szeptember 1. 19:25 | ||
Moszkvába most nem volt ilyen szép idő de már ott is repült a Jak-130!Szép lett. | |||||
p-51 | Adatlap | 540919 | 2013. szeptember 1. 14:11 | ||
Sziasztok! Aki idén a Kárpát medencében tisztességesen repülő Flankert akart látni, annak Sliacba kellett mennie. Ott volt egy. Sanjurjo meglátása igaz, annyiban kiegészítem, hogy nem csak lassabbnak tűnt, az is volt. Egy nagy gép is tűnhet gyorsnak, lásd 2003, F-15. De le a kalappal az ukrán pilóta előtt. Így kell repülni. Ezzel együtt sok olyan dolog volt, ami jobb volt a Szuhojnál Sliacban: P-51 (értelemszerűen) Spitfire Jak-3 F4U Fokker III Sopwith Strutter Holland F-16 (értelemszerűen - joggal rám sütötték, hogy elfogult vagyok) bár nem repült olyan jót mint Kecskeméten Cseh Gripen (pedig azt még az orosz vasaknál is gyakrabban illetem kritikával) Szlovák MiG-29 szintén jót repült, élvezet volt nézni. Ezek mind levegőben. Veres Zoltán - vastapsot kapott, a cseheken és a szlovákokon kívül csak ő. Akik viszont százszor jobbak a Vitézeknél a kötelékezésben, azok a négy vitorlázópilóta - bár a tavalyi programjuk még jobb volt. És bátrabbak mindenkinél, talán leszámítva a vörös vércsét, meg a két egerészölyvet, akik folyamatos programmal voltak a légtérben. Nem ijedős madarak. Képek alább/korábban, mindent nem fotóztam, söröztem is, mert nem én vezettem. A makettfelhozatal a szokásos volt, viszont ezerrel nyomulnak a kész fém makettek. Ja, a caps lockos mondat: 2 KIMARADÁST LESZÁMÍTVA MINDEN PROGRAM TERV SZERINT MENT, NEM VOLT 1 PERC CSÚSZÁS SEM. Na de hát ezt nem is nektek kel elolvasni, hanem valami okos szervezőknek. Off: Ezúton is üdvözlöm a Magyarországi Flanker Hívők itt gyakran megnyilvánuló Mimóza-Pitbull tagozatát. p-51 | |||||
p-51 | Adatlap | 540917 | 2013. szeptember 1. 13:58 | ||
Sanjurjo | Adatlap | 540908 | 2013. szeptember 1. 11:37 | ||
Sziasztok! Nem vagyok a Szuhoj gyár, vagy az Orosz lovagok képviselője, és az Oroszok sem földijeim. Nem szeretek medő vitákba se belemenni, egyrészt mert csak egy lelekes amatőr vagyok, nem akarok olyná válni mint némelyek itt akik olyanok, mint a magyar futball rajongók. Azaz, hogy igaz rájuk a mondás, hogy Magyarországon "mindenki ért a focihoz, csak senki nem csinálja". Kissé átköltve ránk "mindenki ért a repüléshez..." karosszék pilótának, fligth szimulátorosnak, és ki tudja még minek könnyű lenni, igazi (akár Szu 27-es) pilótának már nem annyira. Igaz én sem vagyok az, úgyhogy ezt bizton nem állítom. Bár néhai apukám, nagypapám nyomán van valami nagyon kevés vérvonal bennem a repülésből, de én már nagyon messze estem attól a bizonyos almafától. Na de a lényeg, volt szerencsém, látni az idén mind a vitézek, tegnap pedig Szliácsban egy ukrán Szu 27-es szoló bemutatóját látni. Mindkét program gyönyörű volt, és nemcsak a Szuhojok miatt. Igen egy műrepülő kötelékben lásd vitézek biztos nem lehet úgy nyomni a gázt, mint egy szoló repülésnél, bizonyára a Blue Angels Hornetjei sem mutattatnak be kötelékebe olyan figurákat, (őket sajnos még sosem láttam) mint mondjuk kecskeméten a szoló svácji, spanyol, vagy finn Hornet. Igen szolóban is néhány fordulóban lassabnak tünt Szliácsban a Szu 27-es, mint a nem sokkal előtte repülő Holland F 16-os. Na és akkor mi van? Egyrészt köztudott, hogy a nagyobb tömegű Szu 27-esnek két hajóművel sem olyan a tolóerő tömegaránya, nem is lehet olyan, mint egy anno kifejezetten könnyűvadászgépnek készült tipusé. Igaz ez függ (én nem tudom mert sajnos csak hobbi szinten vagyok repülős a tudósok javítsanak ki)a beletöltött üzemanyag, fegyverezet tömegétől stb. is. Naív az orosz vitézek programját, is mondjuk a Frecce tricolori, vagy a török kötelékek programjához hasonlítani, mert a más, más típusok miatt, olyan mintha egy terep, és egy gyorsasági motort akarnák veresenyeztetni, és megítélni azok előnyei, hátrányai alapján. Aztán még ott van az optikai csalódás is, lehet hogy blődliség, de ezt pont Szliácsba a repülős barátaimmal beszéltük (szintén lelekes amatőrök), hogy egy Szu 27-es másfélszer akkora, mint egy F 16-os, talán csak a méretei miatt tünnik olyan lassú és méltóság teljesnek egy, egy manővere. Mint a Boeing 737 esete Ferihegyen (akarom mondani Liszt Ferencen:) a Cargolux Jumbóval. A kisebb gépek szinte berobbanak leszálláskor a kifutópályára, míg az óriás, mint valami szárnyát kiterjesztett sas szép méltóság teljesen besíklik. Gondolom én, nem mehet lassabban mint a kisebb Boeingok hisz akkor átesne, egyszerűen csak a nagyobb méretei miatt tünnik annak, hasonló lehet a látvány a Szuhojnál is. Hangsúlyozom, mielőtt a tuctajával ide beregiszrtrált pilóták, és repülőgépmérnőkök leüvőltenék a fejem én ezt nem állítom, egyszerűen csak az optikai tapasztalataim írom le, bizonyára nekik lesz igazuk. Száz szónak is egy a vége akárhogy is repül a Szu 27-es, egy nagyon szép gép, mint a többi is. Végezetül figyelmébe ajánlanám mindekinek, hogy az amerikai haditengerészet sokáig "arcát" jelentő agyonsztárolt F 14 Tomcat sem volt egy műrepülő bajnok az írások szerint, (mert én sosem láttam élőban, és ma már csak Iránba láthatnék oda meg nem megyek:) mégis becsülettel elátta a feladatát. A Navy-nél ha jól emlékszem, öt, vagy hat, Irak-Irán háborúban ki tudja hány légi győzelmet aratott. Ez a mérvadó, ennek alapján lehet kell megítélni egy harcigépet, nem pedig, hogy milyen gyorsan csinálja a lupingot. Ja és igen talán nagyvárosi legenda, de több netes fórumon olvastam már (igaz pont ez utóbbi nem mindig a hiteles források tárháza), hogy Szu 27-esnek is van lagalább két légigyőzelme, még pedig a kétezeres évek elejéről az Etióp Eritreai háborúból. Ahol az orosz (pilóták nemzetiségébe nem vagyok biztos) zsoldosok vezette Eitóp Szu 27-es lelőtt két Eritreai Mig 29-est...állítólag. Nem azért mert a Mig 29-es rosszabbul manőverezett mint másfélszer nagyobb rokona, a történet szerint izasztották egymást piszkosul, csak a Mig 29-eseknek előbb fogyott ki az üzemanyaga kénytelenek voltak a reptereik felé menekülni, amikor a Szukhojoknak még bőven volt mit elpöfögtettniük és lecsaptak rájuk. Nesze neked könnyű, könnyebb vadászgép vs. Szu 27, F 15, F 14 tomcat stb. Talán nem igaz a történet de mindenkép jól van kitalálva, mutatva mennyi apró tényezőn múlik mittől jó egy repülőgép a harcban. Nem akartam egyébként senkit sem megbántani, nem akarok véres vitákat vívni, csak a véleményemet írtam le, én szeretek ezen a honplapon lenni, mert ez a béke és nyugalom szigete nekem a vad hétköznapokkal, és más sajnos(repülős) honlapokkal szemben is, azt szeretném ha ez így is maradna. Számomra jó volt Szliács jó volt kecskemét a Szu 27-esekkel, és minden más repülővel együtt. Sziasztok! Bocs ha néhol elvétettem egy, egy helyesírási hibát:) | |||||
Szu-22 | Adatlap | 540892 | 2013. augusztus 31. 22:24 | ||
Sennás | Adatlap | 540863 | 2013. augusztus 31. 14:18 | ||
És ott az új gép! | |||||
Sennás | Adatlap | 540862 | 2013. augusztus 31. 14:07 | ||
Most repülnek a Lovagok,detó az a program mint nálunk,ugyan úgy SLOWLY program:) | |||||
Weizi | Adatlap | 540860 | 2013. augusztus 31. 12:24 | ||
cenci2 | Adatlap | 540486 | 2013. augusztus 25. 17:11 | ||
Az M1-en volt egy 1órás műsor amit persze lekéstem , de a weboldaluk videotárában megtalálható ha még nem láttad . videotar.mtv.hu/Videok/2013/08/10/12/Kecskemeti_Repulonap_es_Haditechnikai_Bemutato_2013.aspx | |||||
Szu-22 | Adatlap | 540399 | 2013. augusztus 24. 15:50 | ||
Hmmm Azért érdekes, hogy a hivatalos oldalon semmi sem történt azóta, hogy lement a repnap. Azt sem lehet tudni, lessz-é hivatalos film, amit megrendelhetünk! Még képeket sem tettek fel, riportokat sem, stb... Mit láttok ezzel kapcsolatban? | |||||
PETI | Adatlap | 539675 | 2013. augusztus 14. 21:06 | ||
cenci2, ez jó lett, köszi, hogy megcsináltad! :) Erről van szó kérem! | |||||
cenci2 | Adatlap | 539668 | 2013. augusztus 14. 19:46 | ||
NORAD | Adatlap | 539663 | 2013. augusztus 14. 19:00 | ||
Bukarestben a roman katonai repules szazadik evfordulojara rendezett repulonapon mar nem vett reszt a roman legiero. Egy hettel korabban Aranyosgyeresen is csak negygepes kotelek volt. Annak is orulhettunk hogy egy gep eljott Kecskemetre. 2010ben meg ket gep jott. Szerintem ket ev mulva mar a horvat 21es eselyesebb lesz, statikra. | |||||
sanyi | Adatlap | 539658 | 2013. augusztus 14. 17:02 | ||
Hali! Épp írni akartam privátban, hogy gigasztár lettél te is!:) Mennyit fizeccc? Jó ötlet a Lancer kötelék, szerintem tegyél javaslatot rá. Nagyon úgy sejtem hogy most láttunk utoljára -21-est levegőben Kecskeméten... | |||||
PETI | Adatlap | 539609 | 2013. augusztus 13. 21:38 | ||
Mit szólnátok, ha a következő repülőnapra egy olyan kötelék jönne, ami 7-8 MiG-21-esből áll? :) Román Csillagok... :) | |||||
PETI | Adatlap | 539608 | 2013. augusztus 13. 21:35 | ||
Igen, Sanyi, ez valóban zsír király! Meg az is tetszik, hogy én vagyok az a fotós ott a fehér sapiban... Köszi a linket! Üdv | |||||
sanyi | Adatlap | 539598 | 2013. augusztus 13. 19:22 | ||
Sziasztok! Számomra büszke és örömteli link, a világ egyik legnagyobb repülős oldalán ott a hírős repülőnapos őrület - és nem fikázzák:) forum.keypublishing.com/showthread.php | |||||
lacipapa | Adatlap | 539526 | 2013. augusztus 12. 14:02 | ||
Sziasztok! Jó volt az,Fiúk.Nekem különösen az infra csapdái tetszettek a legjobban a többihez képest!Csak jöjjenek minél előbb vissza! Üdv,Laci |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |
Feltettem a Kecskeméti Repülőnap 2000.május 20-21-i rendezvény előtti napját ,amikor a bemutató gépeket fogadták . Nem volt rossz az a repnap ! :) www.youtube.com/watch
Jó hétvégét !