/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
medor 565442 2014. augusztus 16. 23:27
Válasz erre
Szia Sanyi!
Ki kell hogy ábrándítsalak.Az nem Turul és nem zöld.
Az Főnix és kék.
Mindenesetre szép 'Nose art'.
Kamovos 565438 2014. augusztus 16. 20:59
Válasz erre
Szia Sanyi

A kép nem egyebet mutat mint a főnixmagár újra születését (feltámadását) a tűzből. :)
A tűzből kétoldalt kitörő nemzeti szín szalag magyar kapcsolatra utal.
De elképzelhető, hogy valaki a nagy Magyarország tűzből való feltámadására
akart utalni vele.
Ehhez viszont minden képen szükség lenne egy isteni igazság szolgáltatásra.

A főnix, misztikus madár, amely az áldozati tűzben elégett, majd hamvaiból újjáéledt.
Benu isten megjelenési formája, aki a Nap és újjászületés istene.

Pár kapcsolódó link a főnix madárról és a legendáról.

esemenyhorizont.uw.hu/2007/ezoter/fonix.html
belsobekenkmegteremtese.network.hu/blog/belso-bekenk-hirei/a-fonix-madar-legendaja

Üdv: kamovos
TAMÁS78 565433 2014. augusztus 16. 19:15
Válasz erre
Turul? Értelmezésem szerint az ott egy főnix.
sanyi 565430 2014. augusztus 16. 17:10
Válasz erre
Szia!
Szerintem pedig valami biztos hogy köti hozzánk. Az zöld. Az turul. Kevés helyen nincs magyar ember ezen a sárgolyón!:) Nem feltétlenül a pápai srác, lehet hogy valaki más - pl. a vietnámi háborúban is lelőttek magyar származású pilótát.
PeKo Publishing 565422 2014. augusztus 16. 14:41
Válasz erre
Egyébiránt, ha jól tudtam összerakni a morzsákat, akkor
1 - ez a gép korábban kikerült az állományból, mintsem a magyar srác repülhetett volna vele (egy műszaki bent felejtette a zseblámpáját (!) a gépben, valami olyan helyen, ahol az akadályozta a gázadást)
2 - ez a gép Angliában szolgált, és ott is maradt, amikor az alakulatot teljesen átszervezték és "elvették" tőlük az A-10-eket.

Egy szó, mint száz, tényleg van egy magyar A-10-es pilóta, de ez a gép nem kapcsolható hozzá.

bp
TAMÁS78 565421 2014. augusztus 16. 14:35
Válasz erre
Első ránézésre nekem is határozottan kéknek tűnt, gondoltam, biztos valami hollandhoz van köze. Aztán arra gondoltam, biztos csal a monitorom.
PeKo Publishing 565416 2014. augusztus 16. 13:57
Válasz erre
Kis érdekesség: Ha jól értelmezem, amit találtam róla, a gép utolsó repülésén valami nem stimmelt az egyik hajtóművel (a pilóta nem tudta visszavenni a gázt) és túlfutott a pályán. Azóta a gép "őrséget" áll a reptér bejáratánál.
PeKo Publishing 565415 2014. augusztus 16. 13:48
Válasz erre
a10amonument
a10amonument

Sziasztok!

Más fotókon meg echte kéknek látszik. Szerintem nincs sok köze hozzánk. Jelenleg egyébként úgy tűnik, hogy ez a gép szoborként vegetál...
ssanyi 565411 2014. augusztus 16. 11:21
Válasz erre
Üdv!

Szerintem elég egyértelmű a piros-fehér-zöld szín, fekete színű pl. az üzemeltetési felirat és a 219-es azonosító szám.
A hamvaiból feltámadó Főnix madárnak a jelentése (véleményem szerint) egyértelmű, magyar pilóta aki új életet kezd egy másik országban szintén pilótaként (csak jóval többet repül).
Murmuc 565410 2014. augusztus 16. 10:28
Válasz erre
Miből gondolod hogy a zászló alsó sávja zöld és nem fekete? Irakhoz inkább van köze mint hozzánk, nem beszélve a motivumról!
lacipapa 565384 2014. augusztus 15. 20:43
Válasz erre
Van rutinjuk,évek óta ezt csinálják!:-)
Sennás 565383 2014. augusztus 15. 20:34
Válasz erre
SAM_0348
SAM_0348
SAM_0349
SAM_0349

Sziasztok.Hazajöttünk a balatoni nyaralásból és Badacsonyban láttuk az Uazok modernkori felhasználását.UAZ--TAXI:)Fel a hegyre szédületes tempóba,lefele féktelen(ész nélküli)száguldás! Halálos...de baleset nem történt!
Weizi 565149 2014. augusztus 12. 22:39
Válasz erre
Hirtelen ezt találtam a gépről, de nagyon érdekelne a konkrét története!
www.gaetanmarie.com/en/a10.htm
sanyi 565145 2014. augusztus 12. 21:55
Válasz erre
bandy 565143 2014. augusztus 12. 21:42
Válasz erre
Elképzelhető egy régebbi arnysasban vagy aero magazinban olvastam hogy van egy Pápáról kivándorolt vadász pilóta aki A-10 en repül.Lehet hogy az ő gépe.
sanyi 565141 2014. augusztus 12. 21:22
Válasz erre
A-10_nose_art_03 magyar
A-10_nose_art_03 magyar

Magyar A-10!
sanyi 565139 2014. augusztus 12. 21:21
Válasz erre
Épp ma nézegettem az asztalon, komoly, kell agyalni hozzá, de impozáns makett.:)
vlevi 565123 2014. augusztus 12. 19:52
Válasz erre
HobbyBoss BR52-t sem szabad elfelejteni, 1/72-ben.

www.super-hobby.hu/products/German-Kriegslokomotive-BR52.html
Vagy, ha valakinek ez túl apró, akkor ott a Trumpeter, kétszerakkorában

www.digitalplayground.be/
silent8 565110 2014. augusztus 12. 09:26
Válasz erre
Sennás 564901 2014. augusztus 8. 11:24
Válasz erre
27
27
ref_track09
ref_track09

1:35ben 2 nagyon szép mozdonyt lehet venni a Leopold mellé.
Személy szerint a BR-86 nekem jobban tetszik mint az 52-es.
De így összehozható,vagy 1:72 ugyanezek beszerezhetők költséghatékonyabb és helytakarékosabb.(képek csak illusztráció)
Sennás 564885 2014. augusztus 8. 08:55
Válasz erre
trains_locomotives_steam_union_pacific_widescreen_4_6_6_4_mallet_1440x900_13500
trains_locomotives_steam_union_pacific_widescreen_4_6_6_4_mallet_1440x900_13500

Szia.Én se vagyok egy Nagy vasútmániás de Ez ill.a nagy tesó engem is megfogott.
UP 4-6-6-4 Challenger moz+szer kocsi 482tonna:)
A BigBoy (nagy tesó) Revell készletben kapható
Dreher 564882 2014. augusztus 8. 08:32
Válasz erre
NEm szoktam ilyet mondani egy mozdonyra, mert annyira nem érdekel, de micsoda gyönyörű masina az a 11 esel jelölt képen!:D
Sennás 564874 2014. augusztus 7. 20:20
Válasz erre
MvE19890219_1607
MvE19890219_1607
11
11
6
6

1991 április 27-én a belgák megdöntötték a rekordot egy 70 kocsiból álló 1733 méter hosszú és 2786 tonnás vonattal, melyet szintén egyetlen mozdony vontatott Ghent és Oostende között. Jelenleg ez a vonat büszkélkedhet a világ leghosszabb személyszállító vonata címmel!

De szerintem is Amerika a Kiály!Az emeletes "Diesel oldal" mindent visz!
att2 564864 2014. augusztus 7. 17:06
Válasz erre
Számomra még mindig érdekes, hogy elvileg ugyanazt a nyomtávot használják, de nagyobb az űrszelvény mérete, a tengelyterhelés, és persze az engedélyezett vonathossz is ámulatba ejtő olykor :P
Sennás 564834 2014. augusztus 6. 20:26
Válasz erre
pictures_1960_DSCN6891
pictures_1960_DSCN6891

Szeva.Énnekem nem csak a mozdonyokon akadt fel a szemem,hanem a kocsikon is.Mennyi egy M1A1? 60-62 tonna?Itt kettőt tesznek fel egy vagonra!DODX 40000 sorozatú 6 tengelyes kocsi 394000 Ib összteherbírással! "barátok közt" is 178 tonna.Rakományként 136 tonna:)Sőt láttam olyat 3db LVTP-7 rajta. Súlyba igaz kisebb de 8méteres hosszával full végig ért.
Sennás 564795 2014. augusztus 6. 10:36
Válasz erre
Szia.Szép kis szerelvények!Elég lehet itt fékpróbát tartani:)3× megjárod oda vissza mire végzel!Jó cipő nem árt:)
Ha megnézed Kálmán szinte minden képek az első két mozdony össze van fordítva.Célszerűség ahogy att2 is írta.Belegondolsz jönnek vissza akkor meg pont fordítva lenne a gép.Így csak előre állnak és pont jó irányban van a mozdony.(ha nincs az érkező állomásnak fordító korongja vagy a közelbe delta vágány ahol beforgassák a gépeket)Ahol több mozdony van ott gondolom a terepviszonyok miatt,a vontatási teljesítménybe kell besegíteni.Kishazánkban a legtöbb mozdony két vezető állással rendelkezik ezeknél semmi gond.1-2 Diesel gép olyan amiről nincs meg bizonyos pályaszakaszokon a rálátási távolság(hosszú orrával van a gép)lásd az általam feltett M42-433 gép így második figyelésre kötelezett dolgozó tartózkodik a gépen és figyeli a "vak oldalt".Biztos az amerikai séma teljesen más.
att2 564791 2014. augusztus 6. 09:34
Válasz erre
A középső mozdony helyzete gondolom csak célszerűségű ok, mivel szinkron üzemmódban működnek, 2 gép tolatási mozgása esetén jobb a kilátás a rövid orral. Vonattovábbítás során közbesorozott mozdonynál nem számottevő hogy a gép melyik vége van elöl vagy hátul. Legalábbis én így gondolom, aztán ki tudja, milyen besorozási minták vannak náluk. :)
ddk466 564790 2014. augusztus 6. 08:43
Válasz erre
Megnéztem hogy milyen mozdonyok húzzák, ezek AC4400CW 3300 kW 4486 hp !
ddk466 564788 2014. augusztus 6. 08:33
Válasz erre
2822.1399691157
2822.1399691157
2013.1082466780
2013.1082466780
3687.1226379653
3687.1226379653
6630.1085939640
6630.1085939640
7299.1270511607
7299.1270511607
9826.1399691051
9826.1399691051
9842.1213135958
9842.1213135958

Sziasztok

Ezek sem egy rövid szerelvények ! Szerintem van 1 Km vagy még több is !

Gábor az első képen középső mozdony miért van fordítva ?

Üdv DDK
NORAD 564656 2014. augusztus 3. 21:33
Válasz erre
Sennás 564396 2014. július 29. 22:33
Válasz erre
Zsanér
Zsanér
4162_2
4162_2

No.33 jelölt a rézlemez jobb alján 4db zsanér.
Sennás 564385 2014. július 29. 21:07
Válasz erre
Ja én csesztem el ez csak 21 kocsi BOCSÁNAT!
Sennás 564384 2014. július 29. 21:06
Válasz erre
DSC_0250_1000
DSC_0250_1000
Fénykép0216
Fénykép0216

Szia.Már nem bírom követni a matekot:)
A vonat 22db "tapsi" kocsiból 22×21.6méter és egy 11.3méteres BoBo mozdonyból állt.
Ez így 475.2+11.3=486.5méter és mivel a vasútnál kerekítünk így487méter a 64631 sz. vonat.
1 képet Balázs haverom készítette(hova mászott fel?)
2 én a mozdony orráról
medor 564379 2014. július 29. 20:40
Válasz erre
Szia(sztok)!
Ok igazatok van.Nem az ~500m-be akartam belekötni,hogy 50m-el kevesebb vagy több.
Sőt olvastam,hogy üres kocsik,így gondolom a kis 'tolató' is boldogul velük.
A fényképpel nem stimmel valami.Az úttest és a vonat aránya tűnt fel először,de akkor ezek szerint nem a vonattal van a baj,hanem az úttal.30db szaggatott vonalat számoltam.A festett és festetlen aránya (ránézésre)4:5-höz és ha a festett részt 4m-nek veszem akkor egy egység 9m.9mX30=270m.De ha 12m lenne egy egység (én még nem nagyon láttam 5-6m hosszú szaggatott vonalat) akkor is csak 360m a teljes hossz.
A teljes 450m-es szerelvénynél 15m lenne egy egység.(Na ekkorát meg pláne nem.)
Kár,hogy nincsenek széljelzők az út mellett,mert azokat ~50m-enként rakják le.
Könnyebb lenne viszonyítani.Így viszont tényleg "érdekes kép" lett.(A számomra...)
rohamkukac 564314 2014. július 28. 21:39
Válasz erre
A poszt címét át lehetne írni csavar helyett alkatrészre is... :)

9gag.com/gag/amXD3OX
Sennás 564303 2014. július 28. 19:32
Válasz erre
Kálmán köszi neked is a linket.Az általad talált "BoBo"--413al fogok ma este P.ladányban tolatni:)Jó kis gép,igaz a múltkor a 22kocsit(mert ennyivel járunk)tolt menetbe vitték és megszorúltak az ívben nem bírta tolni.Vissza kellet húzni kettéakasztani,van ilyen is.
Sennás 564295 2014. július 28. 19:00
Válasz erre
Köszönet a linkért Tamás78!Igy igaz a "tapsi" kocsik ilyen nagyok.Sőt van olyan "habis" kocsi(iker kocsi)30 méter hosszúak.--mint egy 10emeletes ház!De természetesen 10méteres kocsi is:)
ddk466 564293 2014. július 28. 18:33
Válasz erre
Sziasztok !

Tamás78 igaza van ! 21 m egy vagon én a képen kb: 21 db látok az 441 m csak a vagon, A mozdony 11 m így a szerelvény 452 m a Sennás pedig azt írta hogy KÖZEL 500 m !

medor a vonat teljesítménye 440 kW = 579 hp azért az nem piskota bár hogy is nézzük !

sinmaniakusok.storeking.hu/hu/vasut/95-55-2044_m44.htm
www.theunitconverter.com/kilowatt-to-horsepower-metric-conversion/440-kilowatt-to-horsepower-metric.html
TAMÁS78 564291 2014. július 28. 18:04
Válasz erre
Sziasztok!

Lövésem sincs a vasúthoz, de ez azt írja, hogy ütközők közötti hossz: 21600 mm.

sinmaniakusok.storeking.hu/hu/vasut/31-55-0824_tadgs.htm
Phoenix89 564290 2014. július 28. 17:28
Válasz erre
Én nem értek a vonatokhoz, de ezen én is fennakadtam. Egy vagon mondjuk 10 méter, de csak saccolok, az akkor is 200 méter...
medor 564289 2014. július 28. 17:03
Válasz erre
20 vagon+mozdony.Az 500 méter?Nem kötekedni akarok,csak a mozdony sem egy erőgép.
Sennás 564283 2014. július 28. 16:11
Válasz erre
DSC_0189_1200
DSC_0189_1200

Semmi önajnározás:)
Csak a napokban "lelőtt"egy spotter ahogy Nádudvarról visszafele jövet az üres műtrágyás kocsikkal.Közel 500méteres vonattal.
vlevi 564179 2014. július 26. 22:58
Válasz erre
Nekem a Nyíregyházáról készült képek azért fontosak, mert rajta van a házunk. A porfelhő legszélén.
Podva 564178 2014. július 26. 20:33
Válasz erre
Szia
Valamennyi a fortepan.hu-ról való. És az itt lévő "portfólió" nem is teljes... :)
Üdv
robiOne 564177 2014. július 26. 19:26
Válasz erre
A tököli repülőteret bombázó B-24 Liberátorok.
A tököli repülőteret bombázó B-24 Liberátorok.
Almásfüzitő, 1944. augusztus 9., az olajfinomító bombázása. 2
Almásfüzitő, 1944. augusztus 9., az olajfinomító bombázása. 2
Almásfüzitő, 1944. augusztus 9., az olajfinomító bombázása.
Almásfüzitő, 1944. augusztus 9., az olajfinomító bombázása.
B-17 Flying Fortress bombázógépek a szobi vasúti híd bombázása után.
B-17 Flying Fortress bombázógépek a szobi vasúti híd bombázása után.
B-17 Flying Fortress bombázógépek a szobi vasúti híd bombázásakor
B-17 Flying Fortress bombázógépek a szobi vasúti híd bombázásakor
B-24 Liberator bombázógép a Csepel sziget fölött.
B-24 Liberator bombázógép a Csepel sziget fölött.
B-24H Liberator USA bombázógép roncsa Nagyberki mellett. A légvédelem rongálta meg 1944. július 7-én. 2
B-24H Liberator USA bombázógép roncsa Nagyberki mellett. A légvédelem rongálta meg 1944. július 7-én. 2
B-24H Liberator USA bombázógép roncsa Nagyberki mellett. A légvédelem rongálta meg 1944. július 7-én. 3
B-24H Liberator USA bombázógép roncsa Nagyberki mellett. A légvédelem rongálta meg 1944. július 7-én. 3
B-24H Liberator USA bombázógép roncsa Nagyberki mellett. A légvédelem rongálta meg 1944. július 7-én. 4
B-24H Liberator USA bombázógép roncsa Nagyberki mellett. A légvédelem rongálta meg 1944. július 7-én. 4
B-24H Liberator USA bombázógép roncsa Nagyberki mellett. A légvédelem rongálta meg 1944. július 7-én.
B-24H Liberator USA bombázógép roncsa Nagyberki mellett. A légvédelem rongálta meg 1944. július 7-én.
Békéscsaba, a város bombázása 1944-ben.
Békéscsaba, a város bombázása 1944-ben.
Békéscsaba, a város ipartelepének bombázása 1944-ben.
Békéscsaba, a város ipartelepének bombázása 1944-ben.
Bombázók Dunakeszi felett. Háttérben Budapest, Csepel sziget. A füstfelhő a Ferencvárosi pályaudvar, Déli vasúti összekötő híd környékén látható.
Bombázók Dunakeszi felett. Háttérben Budapest, Csepel sziget. A füstfelhő a Ferencvárosi pályaudvar, Déli vasúti összekötő híd környékén látható.
Budapest V., Belgrád (Ferenc József) rakpart, Március 15. (Eskü) téri sarokház.
Budapest V., Belgrád (Ferenc József) rakpart, Március 15. (Eskü) téri sarokház.
Budapest XIII., Újlipótváros, mögötte a lángoló Angyalföld az ipartelep szőnyegbombázása után, Buda felől nézve.
Budapest XIII., Újlipótváros, mögötte a lángoló Angyalföld az ipartelep szőnyegbombázása után, Buda felől nézve.
Budapest, a Csepeli szabadkikötő bombázása.
Budapest, a Csepeli szabadkikötő bombázása.
Budapest, a főváros bombázása Pesthidegkút felől nézve.
Budapest, a főváros bombázása Pesthidegkút felől nézve.
Budapest, a Soroksári úti rendező pályaudvar bombázása.
Budapest, a Soroksári úti rendező pályaudvar bombázása.
Budapest, a Weiss Manfréd Acél- és Fémművek bombázása Budaörs felől nézve
Budapest, a Weiss Manfréd Acél- és Fémművek bombázása Budaörs felől nézve
Budapest, Lágymányos, a Déli Vasúti Összekötő-híd bombázása.
Budapest, Lágymányos, a Déli Vasúti Összekötő-híd bombázása.
Budapest, Rákosrendező vasútállomás bombatámadás után füstfelhőben. Visszatérő B 17-es bombázó Budaörs fölött.
Budapest, Rákosrendező vasútállomás bombatámadás után füstfelhőben. Visszatérő B 17-es bombázó Budaörs fölött.
Csepeli Papírgyár és a Gubacsi híd bombázása (a Soroksári dunaágon). Baloldalt a Csepeli Stadion
Csepeli Papírgyár és a Gubacsi híd bombázása (a Soroksári dunaágon). Baloldalt a Csepeli Stadion
Debrecen, a Nagyállomás bombázása, 1944
Debrecen, a Nagyállomás bombázása, 1944
Debrecen, amerikai bombázása 1944-ben. 2
Debrecen, amerikai bombázása 1944-ben. 2
Debrecen, amerikai bombázása 1944-ben
Debrecen, amerikai bombázása 1944-ben
Debrecen, térsége 1944.szeptember 21., B-17 Flying Fortress bombázógépek köteléke légvédelmi tűzben.
Debrecen, térsége 1944.szeptember 21., B-17 Flying Fortress bombázógépek köteléke légvédelmi tűzben.
Dombóvár, vasútállomás, Panzerkampfwagen IV. F1 közepes harckocsi.
Dombóvár, vasútállomás, Panzerkampfwagen IV. F1 közepes harckocsi.
Focke-Wulf Fw 190F-8 típusú vadászbombázó repülőgép.
Focke-Wulf Fw 190F-8 típusú vadászbombázó repülőgép.
Hatvan, a vasúti pályaudvar bombázása 1944-ben.
Hatvan, a vasúti pályaudvar bombázása 1944-ben.
Nyíregyháza, a vasútállomás bombázása 1944-ben. 2
Nyíregyháza, a vasútállomás bombázása 1944-ben. 2
Nyíregyháza, a vasútállomás bombázása 1944-ben.
Nyíregyháza, a vasútállomás bombázása 1944-ben.
P-38J Lightning vadászrepülő. Tapolca és Sümeg között kényszerleszállással ért földet, 1944. augusztus 22-én.
P-38J Lightning vadászrepülő. Tapolca és Sümeg között kényszerleszállással ért földet, 1944. augusztus 22-én.
Szob, az Ipoly híd bombázása, 1944-ben. USA légierő B-24 Liberator négymotoros bombázógépe.
Szob, az Ipoly híd bombázása, 1944-ben. USA légierő B-24 Liberator négymotoros bombázógépe.
Szolnok, a vasúti pályaudvar bombázása 1944-ben.
Szolnok, a vasúti pályaudvar bombázása 1944-ben.
Tapolca, repülőtér, 1944. április 13. Kass Ferenc őrmester légiharcban megsérült MÁVAG Héja II. vadászrepülőgépe. 2
Tapolca, repülőtér, 1944. április 13. Kass Ferenc őrmester légiharcban megsérült MÁVAG Héja II. vadászrepülőgépe. 2
Tapolca, repülőtér, 1944. április 13. Kass Ferenc őrmester légiharcban megsérült MÁVAG Héja II. vadászrepülőgépe.
Tapolca, repülőtér, 1944. április 13. Kass Ferenc őrmester légiharcban megsérült MÁVAG Héja II. vadászrepülőgépe.
Tököl, a repülőtér bombázás után, a Dunai Repülőgépgyár Rt. szerelőcsarnoka 1944-ben
Tököl, a repülőtér bombázás után, a Dunai Repülőgépgyár Rt. szerelőcsarnoka 1944-ben

Képek 2
robiOne 564176 2014. július 26. 19:05
Válasz erre
lkw 564164 2014. július 26. 14:08
Válasz erre
vini 564163 2014. július 26. 13:40
Válasz erre
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem a szimulátorral kapcsolatban,hogy lehet-e "játszani" vele?

Üdv:Vini
lkw 564157 2014. július 26. 10:29
Válasz erre
A cikk nem veszi ténynek: "mint amit a jelek szerint az oroszbarát lázadók használtak ". A BM 21 bevágott leírás nélküli képe pedig a szokásos, ilyen civileknek szánt cikk "dekorálása". Mint az orvosi cikkeknél a felnagyított amőba képe...
piratvitorla 564154 2014. július 26. 09:57
Válasz erre
Egy nagy sz@r cikk, ami ráadásul ténynek veszi, hogy kik lőtték le. A hab a tortán a BM-21 sorozatvető fotója - még azt se nézték meg mit is tesznek be...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.