<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
PeKo Publishing | Adatlap | 565422 | 2014. augusztus 16. 14:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 565421 | 2014. augusztus 16. 14:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Első ránézésre nekem is határozottan kéknek tűnt, gondoltam, biztos valami hollandhoz van köze. Aztán arra gondoltam, biztos csal a monitorom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PeKo Publishing | Adatlap | 565416 | 2014. augusztus 16. 13:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kis érdekesség: Ha jól értelmezem, amit találtam róla, a gép utolsó repülésén valami nem stimmelt az egyik hajtóművel (a pilóta nem tudta visszavenni a gázt) és túlfutott a pályán. Azóta a gép "őrséget" áll a reptér bejáratánál. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PeKo Publishing | Adatlap | 565415 | 2014. augusztus 16. 13:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Más fotókon meg echte kéknek látszik. Szerintem nincs sok köze hozzánk. Jelenleg egyébként úgy tűnik, hogy ez a gép szoborként vegetál... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ssanyi | Adatlap | 565411 | 2014. augusztus 16. 11:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Szerintem elég egyértelmű a piros-fehér-zöld szín, fekete színű pl. az üzemeltetési felirat és a 219-es azonosító szám. A hamvaiból feltámadó Főnix madárnak a jelentése (véleményem szerint) egyértelmű, magyar pilóta aki új életet kezd egy másik országban szintén pilótaként (csak jóval többet repül). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 565410 | 2014. augusztus 16. 10:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miből gondolod hogy a zászló alsó sávja zöld és nem fekete? Irakhoz inkább van köze mint hozzánk, nem beszélve a motivumról! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 565384 | 2014. augusztus 15. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van rutinjuk,évek óta ezt csinálják!:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 565383 | 2014. augusztus 15. 20:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 565149 | 2014. augusztus 12. 22:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hirtelen ezt találtam a gépről, de nagyon érdekelne a konkrét története! www.gaetanmarie.com/en/a10.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 565145 | 2014. augusztus 12. 21:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem is, emlékszek rá! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bandy | Adatlap | 565143 | 2014. augusztus 12. 21:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elképzelhető egy régebbi arnysasban vagy aero magazinban olvastam hogy van egy Pápáról kivándorolt vadász pilóta aki A-10 en repül.Lehet hogy az ő gépe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 565141 | 2014. augusztus 12. 21:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 565139 | 2014. augusztus 12. 21:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Épp ma nézegettem az asztalon, komoly, kell agyalni hozzá, de impozáns makett.:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 565123 | 2014. augusztus 12. 19:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HobbyBoss BR52-t sem szabad elfelejteni, 1/72-ben. www.super-hobby.hu/products/German-Kriegslokomotive-BR52.html Vagy, ha valakinek ez túl apró, akkor ott a Trumpeter, kétszerakkorában www.digitalplayground.be/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 565110 | 2014. augusztus 12. 09:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
englishrussia.com/2014/08/11/look-mig-planes-are-burning/ AVIADARTS-2014 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 564901 | 2014. augusztus 8. 11:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 564885 | 2014. augusztus 8. 08:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia.Én se vagyok egy Nagy vasútmániás de Ez ill.a nagy tesó engem is megfogott. UP 4-6-6-4 Challenger moz+szer kocsi 482tonna:) A BigBoy (nagy tesó) Revell készletben kapható | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dreher | Adatlap | 564882 | 2014. augusztus 8. 08:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NEm szoktam ilyet mondani egy mozdonyra, mert annyira nem érdekel, de micsoda gyönyörű masina az a 11 esel jelölt képen!:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 564874 | 2014. augusztus 7. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1991 április 27-én a belgák megdöntötték a rekordot egy 70 kocsiból álló 1733 méter hosszú és 2786 tonnás vonattal, melyet szintén egyetlen mozdony vontatott Ghent és Oostende között. Jelenleg ez a vonat büszkélkedhet a világ leghosszabb személyszállító vonata címmel! De szerintem is Amerika a Kiály!Az emeletes "Diesel oldal" mindent visz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 564864 | 2014. augusztus 7. 17:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Számomra még mindig érdekes, hogy elvileg ugyanazt a nyomtávot használják, de nagyobb az űrszelvény mérete, a tengelyterhelés, és persze az engedélyezett vonathossz is ámulatba ejtő olykor :P | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 564834 | 2014. augusztus 6. 20:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva.Énnekem nem csak a mozdonyokon akadt fel a szemem,hanem a kocsikon is.Mennyi egy M1A1? 60-62 tonna?Itt kettőt tesznek fel egy vagonra!DODX 40000 sorozatú 6 tengelyes kocsi 394000 Ib összteherbírással! "barátok közt" is 178 tonna.Rakományként 136 tonna:)Sőt láttam olyat 3db LVTP-7 rajta. Súlyba igaz kisebb de 8méteres hosszával full végig ért. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 564795 | 2014. augusztus 6. 10:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia.Szép kis szerelvények!Elég lehet itt fékpróbát tartani:)3× megjárod oda vissza mire végzel!Jó cipő nem árt:) Ha megnézed Kálmán szinte minden képek az első két mozdony össze van fordítva.Célszerűség ahogy att2 is írta.Belegondolsz jönnek vissza akkor meg pont fordítva lenne a gép.Így csak előre állnak és pont jó irányban van a mozdony.(ha nincs az érkező állomásnak fordító korongja vagy a közelbe delta vágány ahol beforgassák a gépeket)Ahol több mozdony van ott gondolom a terepviszonyok miatt,a vontatási teljesítménybe kell besegíteni.Kishazánkban a legtöbb mozdony két vezető állással rendelkezik ezeknél semmi gond.1-2 Diesel gép olyan amiről nincs meg bizonyos pályaszakaszokon a rálátási távolság(hosszú orrával van a gép)lásd az általam feltett M42-433 gép így második figyelésre kötelezett dolgozó tartózkodik a gépen és figyeli a "vak oldalt".Biztos az amerikai séma teljesen más. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 564791 | 2014. augusztus 6. 09:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A középső mozdony helyzete gondolom csak célszerűségű ok, mivel szinkron üzemmódban működnek, 2 gép tolatási mozgása esetén jobb a kilátás a rövid orral. Vonattovábbítás során közbesorozott mozdonynál nem számottevő hogy a gép melyik vége van elöl vagy hátul. Legalábbis én így gondolom, aztán ki tudja, milyen besorozási minták vannak náluk. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ddk466 | Adatlap | 564790 | 2014. augusztus 6. 08:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megnéztem hogy milyen mozdonyok húzzák, ezek AC4400CW 3300 kW 4486 hp ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ddk466 | Adatlap | 564788 | 2014. augusztus 6. 08:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NORAD | Adatlap | 564656 | 2014. augusztus 3. 21:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miniatur Wunderland - Hamburg www.hamburg-tourism.de/sehenswertes/best-of-hamburg/miniatur-wunderland/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 564396 | 2014. július 29. 22:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 564385 | 2014. július 29. 21:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja én csesztem el ez csak 21 kocsi BOCSÁNAT! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 564384 | 2014. július 29. 21:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia.Már nem bírom követni a matekot:) A vonat 22db "tapsi" kocsiból 22×21.6méter és egy 11.3méteres BoBo mozdonyból állt. Ez így 475.2+11.3=486.5méter és mivel a vasútnál kerekítünk így487méter a 64631 sz. vonat. 1 képet Balázs haverom készítette(hova mászott fel?) 2 én a mozdony orráról | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 564379 | 2014. július 29. 20:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia(sztok)! Ok igazatok van.Nem az ~500m-be akartam belekötni,hogy 50m-el kevesebb vagy több. Sőt olvastam,hogy üres kocsik,így gondolom a kis 'tolató' is boldogul velük. A fényképpel nem stimmel valami.Az úttest és a vonat aránya tűnt fel először,de akkor ezek szerint nem a vonattal van a baj,hanem az úttal.30db szaggatott vonalat számoltam.A festett és festetlen aránya (ránézésre)4:5-höz és ha a festett részt 4m-nek veszem akkor egy egység 9m.9mX30=270m.De ha 12m lenne egy egység (én még nem nagyon láttam 5-6m hosszú szaggatott vonalat) akkor is csak 360m a teljes hossz. A teljes 450m-es szerelvénynél 15m lenne egy egység.(Na ekkorát meg pláne nem.) Kár,hogy nincsenek széljelzők az út mellett,mert azokat ~50m-enként rakják le. Könnyebb lenne viszonyítani.Így viszont tényleg "érdekes kép" lett.(A számomra...) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rohamkukac | Adatlap | 564314 | 2014. július 28. 21:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 564303 | 2014. július 28. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kálmán köszi neked is a linket.Az általad talált "BoBo"--413al fogok ma este P.ladányban tolatni:)Jó kis gép,igaz a múltkor a 22kocsit(mert ennyivel járunk)tolt menetbe vitték és megszorúltak az ívben nem bírta tolni.Vissza kellet húzni kettéakasztani,van ilyen is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 564295 | 2014. július 28. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönet a linkért Tamás78!Igy igaz a "tapsi" kocsik ilyen nagyok.Sőt van olyan "habis" kocsi(iker kocsi)30 méter hosszúak.--mint egy 10emeletes ház!De természetesen 10méteres kocsi is:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ddk466 | Adatlap | 564293 | 2014. július 28. 18:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok ! Tamás78 igaza van ! 21 m egy vagon én a képen kb: 21 db látok az 441 m csak a vagon, A mozdony 11 m így a szerelvény 452 m a Sennás pedig azt írta hogy KÖZEL 500 m ! medor a vonat teljesítménye 440 kW = 579 hp azért az nem piskota bár hogy is nézzük ! sinmaniakusok.storeking.hu/hu/vasut/95-55-2044_m44.htm www.theunitconverter.com/kilowatt-to-horsepower-metric-conversion/440-kilowatt-to-horsepower-metric.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 564291 | 2014. július 28. 18:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lövésem sincs a vasúthoz, de ez azt írja, hogy ütközők közötti hossz: 21600 mm. sinmaniakusok.storeking.hu/hu/vasut/31-55-0824_tadgs.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Phoenix89 | Adatlap | 564290 | 2014. július 28. 17:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én nem értek a vonatokhoz, de ezen én is fennakadtam. Egy vagon mondjuk 10 méter, de csak saccolok, az akkor is 200 méter... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
medor | Adatlap | 564289 | 2014. július 28. 17:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 vagon+mozdony.Az 500 méter?Nem kötekedni akarok,csak a mozdony sem egy erőgép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 564283 | 2014. július 28. 16:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 564179 | 2014. július 26. 22:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem a Nyíregyházáról készült képek azért fontosak, mert rajta van a házunk. A porfelhő legszélén. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 564178 | 2014. július 26. 20:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Valamennyi a fortepan.hu-ról való. És az itt lévő "portfólió" nem is teljes... :) Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
robiOne | Adatlap | 564177 | 2014. július 26. 19:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Képek 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
robiOne | Adatlap | 564176 | 2014. július 26. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lkw | Adatlap | 564164 | 2014. július 26. 14:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vini | Adatlap | 564163 | 2014. július 26. 13:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem a szimulátorral kapcsolatban,hogy lehet-e "játszani" vele? Üdv:Vini | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lkw | Adatlap | 564157 | 2014. július 26. 10:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A cikk nem veszi ténynek: "mint amit a jelek szerint az oroszbarát lázadók használtak ". A BM 21 bevágott leírás nélküli képe pedig a szokásos, ilyen civileknek szánt cikk "dekorálása". Mint az orvosi cikkeknél a felnagyított amőba képe... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 564154 | 2014. július 26. 09:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy nagy sz@r cikk, ami ráadásul ténynek veszi, hogy kik lőtték le. A hab a tortán a BM-21 sorozatvető fotója - még azt se nézték meg mit is tesznek be... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lkw | Adatlap | 564153 | 2014. július 26. 09:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
index.hu/tech/2014/07/22/probalja_ki_milyen_nehez_leloni_egy_repulot/ Valahogy így történt... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
cenci2 | Adatlap | 563992 | 2014. július 23. 11:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rohamkukac | Adatlap | 563134 | 2014. július 9. 15:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Íme kiásva. Ha jól tudom,Bulgáriában van,jó pár társával együtt :) Pár kép: www.odkrywca.pl/cmentarzysko-w-bulgarii-,602747.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bogesz | Adatlap | 563085 | 2014. július 8. 15:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez az érdekes bunker merre található? Szívesen megnézném én is. :) Köszi, Bogesz |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1 - ez a gép korábban kikerült az állományból, mintsem a magyar srác repülhetett volna vele (egy műszaki bent felejtette a zseblámpáját (!) a gépben, valami olyan helyen, ahol az akadályozta a gázadást)
2 - ez a gép Angliában szolgált, és ott is maradt, amikor az alakulatot teljesen átszervezték és "elvették" tőlük az A-10-eket.
Egy szó, mint száz, tényleg van egy magyar A-10-es pilóta, de ez a gép nem kapcsolható hozzá.
bp