<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Kamovos | Adatlap | 575554 | 2015. január 6. 22:36 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575553 | 2015. január 6. 22:33 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 575545 | 2015. január 6. 21:08 | ![]() | |
Az '51-es Dísszemlés képeken,szerintem ilyenek vannak. | |||||
lacipapa | Adatlap | 575544 | 2015. január 6. 21:07 | ![]() | |
Jó régen ott felejthették :-) | |||||
Kamovos | Adatlap | 575476 | 2015. január 5. 23:56 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575475 | 2015. január 5. 23:48 | ![]() | |
Itt vannak változatok, talán magyarázat az "M" meg különböztetésre. :) www.techstory.ru/trr_foto/t100m_vol1.htm | |||||
Kamovos | Adatlap | 575473 | 2015. január 5. 23:39 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575472 | 2015. január 5. 23:37 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575471 | 2015. január 5. 23:34 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575470 | 2015. január 5. 23:31 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575468 | 2015. január 5. 23:00 | ![]() | |
Jó lesz az 90 fokra is. :) De ne hőfok, hanem szögfok, és nem vas szög fok, mert az a szög feje. Tehát derék szögben visz át a forgató nyomatékot, két kúpfogaskerékkel. :) Áááá! Ebből már sehogy nem jövök ki jól. :) Úgyis tudom ha Elektrolakatos Barátom észreveszi, biztos le üti valamelyiket poénra.:D Majd keresek olyan lépet is ahol látszik. :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 575466 | 2015. január 5. 22:30 | ![]() | |
Ezen a képen jobboldalt látható, hogy itt már nincs egy hengeres önindítója a kéthengeres indítómotornak, hanem egy elektromos önindítója van, Kb:Zsiguli méretű lehet. A kéthengeres indító motor elején kép alján alul fut előre a kurbli tengelye mely 90%-ra felfelé meg van törve és felnyúlik a motor felső borításáig. Érdekes még a kéthengeres önindító motorjának üzemanyag tartálya ami alul középen látható 1/2l-es petpalack formájában. | |||||
Kamovos | Adatlap | 575465 | 2015. január 5. 22:24 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575464 | 2015. január 5. 22:22 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575463 | 2015. január 5. 22:20 | ![]() | |
Hát... Amíg nem látok róluk képet, én nem tudom megmondni mi a típusuk. :) Sereg ezen területen nincs jártasságom. :) | |||||
lacipapa | Adatlap | 575460 | 2015. január 5. 21:30 | ![]() | |
A Catterpilár 8 hengeres a 100-as,meg 4!Nézd az oldalán az adagoló csöveket. | |||||
lacipapa | Adatlap | 575459 | 2015. január 5. 21:24 | ![]() | |
A kulccsal,csak áram alá lehetett helyezni.Indító motorral indult,azt meg kurblival lehetett indítani. | |||||
lacipapa | Adatlap | 575458 | 2015. január 5. 21:22 | ![]() | |
A Trumpeter CSTZ-jét nem nézted?Azt könnyebb lenne át alakítani,de szerintem nekünk is az volt,tüzérségi vontató. | |||||
Bishop | Adatlap | 575457 | 2015. január 5. 21:14 | ![]() | |
Szervusztok! Az ünnepi pihenő alatt belefogtam egy Trumpeter 1:35 SA-2 makettbe, amit szeretnék a Bólyai laktanyában kiállított változatra átépíteni. Ha valaki megosztaná az anno készített képeit, azért hálás lennék. Plusz észrevételt és tanácsot is szívesen veszek. Segítségeteket előre is köszönöm! | |||||
Kamovos | Adatlap | 575449 | 2015. január 5. 20:01 | ![]() | |
Szervusz Barátom. Te most akkor egy Catterpilárból fogod elkészíteni a magyar tüzérségi vontatót? Ezt az aszfalt szeletelőt mi nem használtuk, most látok ilyent először. Igen az egy három különböző minőségű szűrőből álló, szűrőcsoport. Nem feltétlen muszáj lecserélni, átalakítani, mert a földgépnél volt olyan szűrő is. Persze, hogy a seregbe mit használtak azt sajnos nem tudom. :( A seregben használtak borítása úgy tudom nem egyezik a Catterpilár borításával és a ChTZ borításával sem. Ezért lenne jó képet találni róluk. A műszerfalak stimmelnek de csak méretre. :) Mindegyik Mek Elek átalakításos. | |||||
akkokoko | Adatlap | 575440 | 2015. január 5. 18:32 | ![]() | |
Sajnos csak a Sztalinyec van meg... papírból... | |||||
Sennás | Adatlap | 575437 | 2015. január 5. 17:40 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 575435 | 2015. január 5. 17:27 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 575434 | 2015. január 5. 17:04 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 575433 | 2015. január 5. 16:53 | ![]() | |
Zali | Adatlap | 575429 | 2015. január 5. 16:24 | ![]() | |
Üdv! Az S100-ast több célra is használták pl.: Pápán ún. földműszaki zászlóaljnál dózerként a képen látható formában állítható tolólappal jobbra-balra helyzetben állítva, sima dózerként kisebb méretű tolólappal, ládás földgyalu vontatójaként valamint Muaz ládás földgyalu tolására. | |||||
Freddy | Adatlap | 575423 | 2015. január 5. 15:17 | ![]() | |
Köszi! Mindkét általam felrakott kép, vagy csak ez a második? | |||||
Kamovos | Adatlap | 575375 | 2015. január 4. 22:24 | ![]() | |
Szívesen. Magyar Néphadsereg S100 láncosai tüzérségi vontatók voltak csak? | |||||
Sennás | Adatlap | 575373 | 2015. január 4. 22:01 | ![]() | |
K..va fáradt vagyok én is csak holnap.De köszi! | |||||
Sennás | Adatlap | 575372 | 2015. január 4. 21:59 | ![]() | |
Kár hogy ez nem Magyar. | |||||
Kamovos | Adatlap | 575371 | 2015. január 4. 21:58 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575370 | 2015. január 4. 21:58 | ![]() | |
Nem tudom az M mit jelenthet. Akár 3xport változatot is, vagy bármi mást. Itt egy oldal amitől sokan orgazmust fognak kapni. Nagyon sok repülős, és járműves dolgot töltöttem le róla. Csak most nekem nem megy semmi. :( | |||||
Sennás | Adatlap | 575369 | 2015. január 4. 21:37 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 575367 | 2015. január 4. 21:22 | ![]() | |
Kutatgatok én is. Találtam már mindent csak amit keresek azt nem. :( Megnézem az újságaim között is. | |||||
Sennás | Adatlap | 575365 | 2015. január 4. 21:15 | ![]() | |
TPilu | Adatlap | 575334 | 2015. január 4. 18:32 | ![]() | |
Remélem, akit nem érdekel nem olvassa, de ez az USzM-2 szerelékes kocsija. | |||||
lacipapa | Adatlap | 575331 | 2015. január 4. 17:54 | ![]() | |
Akkor,ez most miez?Már mint a felépítmény? | |||||
Freddy | Adatlap | 575317 | 2015. január 4. 15:29 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 575316 | 2015. január 4. 15:28 | ![]() | |
Nincs mit, én ezt a példányt fogom megcsinálni, ha kijön a 35-ös. Itt van még egy. | |||||
Kamovos | Adatlap | 575313 | 2015. január 4. 15:02 | ![]() | |
Köszönöm szépen a segítségedet! | |||||
Freddy | Adatlap | 575294 | 2015. január 4. 12:51 | ![]() | |
Fordítva van rajta a felségjel. Szerintem amúgy itt valahol volt ez a kép. | |||||
TPilu | Adatlap | 575286 | 2015. január 4. 11:48 | ![]() | |
Bocs, nem a TMM készlethez, hanem az USzM-hez van a szerelékes kocsi. | |||||
TPilu | Adatlap | 575284 | 2015. január 4. 11:39 | ![]() | |
A TMM-3 hídkészletnek van egy szerelékes kocsija, az platós 260-as. De azon van egy állandó szekrény szerkezet. De Győrnek van sima platós vontatója is. | |||||
Kamovos | Adatlap | 575280 | 2015. január 4. 11:02 | ![]() | |
Sziasztok. Kraz-260 platósunk van e a seregben? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: kamovos. | |||||
Kamovos | Adatlap | 575228 | 2015. január 3. 15:56 | ![]() | |
uazos | Adatlap | 575227 | 2015. január 3. 15:47 | ![]() | |
Persze hogy meglehet különböztetni a két difit, de aki még nem látott ilyet szétszedve, az észre se veszi a különbséget. De így van egyezünk ki mentőbe, ne veszünk össze az év első napjaiban :-)) BUÉK srácok ! | |||||
TPilu | Adatlap | 575070 | 2015. január 1. 10:08 | ![]() | |
Ez így van. Aztán volt egy 574861-as hozzászólás (lásd 574988 hozzászólásomat) és volt 574983-as is (lásd 574989 hozzászólásomat), sőt még egy csomó ezeken kívül. :) :) :) BUÉK! | |||||
Kamovos | Adatlap | 574990 | 2014. december 30. 21:47 | ![]() | |
Kérdés egy adott képre szólt, a 574714 hsz-ben. :) Az KK1. :) | |||||
TPilu | Adatlap | 574989 | 2014. december 30. 21:24 | ![]() | |
D-344 felépítményében telepítve mozgó laboratórium, fogászati, bakteriológiai-szerológiai laboratórium, egészségvédelmi radiometriai laboratórium, kórbonctani laboratórium, toxikológiai laboratórium és vivárium létezett az eü. szakágnál. A hordágyfüggesztő (HFSZ) bármelyik rendelkezésre álló teherautóra felszerelhető volt, amin elfért. A sebesültszállító gépkocsi századnál például kizárólag népgazdasági eszközökre támaszkodtak. | |||||
TPilu | Adatlap | 574988 | 2014. december 30. 21:14 | ![]() | |
Idézet a KK-1 műszerkönyvéből: " Tehát a kötözőkocsi u.n. mentőrohamkocsiként, valamint segélyhelyek részeként, mint telepített kötözőhely működhet." |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
A díszszemlések kocka fülkések voltak. :(