<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Dénes | Adatlap | 569196 | 2014. október 10. 10:40 | ||
romsitsa | Adatlap | 569186 | 2014. október 10. 08:23 | ||
Tévedtem, a Modell&Makett magyar páncélosok különszámában szerepel az 1. lovasdandár emblémája, de az is előre nyilaz, kisebb, mint a turul. Üdv Á | |||||
romsitsa | Adatlap | 569159 | 2014. október 9. 18:14 | ||
Hello, úgy rémlik a Jász vitézek... c. könyvben van egy fotó hasonló jelzésről tán a ceglédi zászlóalj volt Toldiján. Méretre akkor, mint a turul. Üdv Á | |||||
romsitsa | Adatlap | 569155 | 2014. október 9. 18:05 | ||
Dolmi | Adatlap | 569022 | 2014. október 7. 20:45 | ||
Commissar | Adatlap | 568995 | 2014. október 7. 12:08 | ||
A rakparti gépkocsi egy Horch 830R Kübelwagen (kzf. 12), más a hűtőmaszk, a szélvédő és a lámpák elhelyezése is. A katonák sisakján meg valóban rajta van az SS álcahuzat. | |||||
Gabusch | Adatlap | 568992 | 2014. október 7. 11:28 | ||
Halovány fogalmam sincs. Nem értek hozzá, nekem a képen és a szövegben lévő híd eltérése tűnt fel. :) | |||||
Számvéber | Adatlap | 568984 | 2014. október 7. 08:42 | ||
Félve kérdezem: a rakparton nem a "Reich" SS-hadosztály gépkocsiját fényképezték le véletlenül? A Szabadság-hídon a Heer gépkocsija látható...:))) | |||||
Gabusch | Adatlap | 568980 | 2014. október 6. 23:45 | ||
A kocsi amúgy eléggé hasonló - szerintem ugyanolyan - és lent megy az alsó-rakparton. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 568971 | 2014. október 6. 22:40 | ||
Megtalaltam a kepet. Majdnem a nyakamat tettem volna arra, hogy ugyanaz a ketto kocsi, de jobb, hogy erre nem kerult sor. Egy hidat tevesztettem eszak felol. www.roncskutatas.hu/node/3793 | |||||
Gabusch | Adatlap | 568969 | 2014. október 6. 22:14 | ||
Rettenetesen öreg vagyok ugyan, de annyira azért nem, hogy emlékezzek az akkori állapotokra a Gellért tér környékén. :) Jelen pillanatban a Szabadság hídról nem lehet lefordulni a rakpartra. Tehát amennyiben a kocsi az alsó-rakparton megy déli irányba és még nem érte el a Petőfi- (Horthy-) hidat a kép készítésének időpontjában, akkor az alighanem nem ez volt. | |||||
lacipapa | Adatlap | 568967 | 2014. október 6. 21:12 | ||
Mire akarod tenni,ill.1:35? A HAD csinál ilyen matricákat,pl.HJ35004-es matrica íven ez is van,de az sem hátra felé nyilaz. | |||||
ponty | Adatlap | 568965 | 2014. október 6. 20:51 | ||
Kérdésem lenne. A Donnál (Vagy bárhol ahol voltak) A magyar egységek M3 Stuart melyik verzióját zsákmányolhatták? A Sima M3, vagy az M3A1 aminek nem volt kupolája? A neten lévő két "leghíresebb kép" (amelyiken agy Pz. 38(t)-t vontat, meg egy aminek az egyik támaszkodva pózol, nem tudtam eldönteni, de a másodikról ítélve M3A1. Köszönöm a segítséget előre is. | |||||
tyimosenko | Adatlap | 568960 | 2014. október 6. 19:54 | ||
Nem errol a kocsirol keszult egy kozismert foto, miutan balra fordult a hid utan es halad a rakparton? Az Ungvary Bp. ostroma konyvben szerepel pl. | |||||
Dénes | Adatlap | 568959 | 2014. október 6. 19:44 | ||
Koszonom az ujabb kiegesziteseket. A konyv 1. fejezetenek kijavitott layout-jat (amelyben ezek a fotok benne vannak), tegnap ejjel leadtam, de remelhetoleg az utojavitasnal/-ellenorzesnel meg lesz esely a pontositasra. Denes | |||||
Elnar | Adatlap | 568949 | 2014. október 6. 16:35 | ||
Minden kétséget kizáróan. Azt nem is néztem. | |||||
Gabusch | Adatlap | 568945 | 2014. október 6. 14:21 | ||
Ez szerintem nem a régi Erzsébet, hanem a Szabadság - akkoriban Ferenc József - híd. | |||||
Commissar | Adatlap | 568943 | 2014. október 6. 14:10 | ||
Üdv! A Staff Car 568695-ön egy Wanderer W11 Kübelwagen (korai, 1933-ig gyártott változat azt hiszem) még a Wehrmacht szabványosítás előttről. | |||||
juge75 | Adatlap | 568927 | 2014. október 6. 06:48 | ||
Nekem ilyen van, a képek a Fortepan.hu-oldalról valóak, de ezen nem hátrafelé nyilaz. | |||||
Dolmi | Adatlap | 568904 | 2014. október 5. 20:19 | ||
Van valakinek képe a hátrafelé nyilazó lovas jelzésről? Esetleg méretet tud valaki, hogy mekkora lehetett ez a jelzés? | |||||
Elnar | Adatlap | 568887 | 2014. október 5. 18:48 | ||
A 701-esen sima Ford BB van, míg a másikon Typ 42 (Emericktől tudom én is) Legkönnyebben úgy lehet megkülönböztetni a felépítményt, hogy a sima BB-nek a pótkerék a hátsó kerék után van, míg a Typ 42-nek utána. Ezen kívül a 42-es orra olyan mint a V3000-é | |||||
Dénes | Adatlap | 568879 | 2014. október 5. 18:31 | ||
Koszonom, Elnar, az azonositasokat. Ha jol latom az 568700 es 568701 fotokon lathato Ford tipusu mentok nem ugyanazon tipusok (mas a huto alakja, ill. a sarvedok is elternek). Denes | |||||
Elnar | Adatlap | 568749 | 2014. október 4. 10:09 | ||
568696: Mercedes-Benz G-5 568698: Ford V8/51 568700: Ford BB Typ 42 mentők 568701: szerintem zöld, csak kegyetlenül poros | |||||
Dénes | Adatlap | 568702 | 2014. október 3. 16:33 | ||
Dénes | Adatlap | 568701 | 2014. október 3. 16:28 | ||
Dénes | Adatlap | 568700 | 2014. október 3. 16:26 | ||
Dénes | Adatlap | 568698 | 2014. október 3. 16:23 | ||
Dénes | Adatlap | 568696 | 2014. október 3. 16:20 | ||
Dénes | Adatlap | 568695 | 2014. október 3. 16:17 | ||
Dénes | Adatlap | 568694 | 2014. október 3. 16:16 | ||
A jarmu nem magyar, de a helyszin az. :o) Ismet a gepkocsi tipusara lennek kivancsi. Denes | |||||
Dénes | Adatlap | 568693 | 2014. október 3. 16:12 | ||
Dénes | Adatlap | 568469 | 2014. szeptember 29. 21:20 | ||
Koszonom Emerick, Tamas es Elnar a pontos tipusazonositast, ill. az alcazoszinek eredetenek is a meghatarozasat. Ennek koszonhetoen pontosabb kepalairas fog szuletni. Esetekkent meg fel fogok ide tolteni egy nehany olyan fotot a konyv keszulo layout-jabol, amelyeknel kulonfele jarmuvek azonositasa, ill. ezek pontositasa szukseges. Udv., Denes | |||||
Emerick | Adatlap | 568459 | 2014. szeptember 29. 20:50 | ||
A fényképek nem pótolnak, csupán csak kiegészítenek... | |||||
Emerick | Adatlap | 568457 | 2014. szeptember 29. 20:46 | ||
P-F 621L 2250kg tgk. Eredeti lengyel menekült. A német fegyvertársak nem adtak így semmit át. A festése eredeti lengyel. A technika zömét nem kenték át, nem volt sem idő, sem anyag, sem elég műhely stb... I. | |||||
Elnar | Adatlap | 568421 | 2014. szeptember 29. 09:21 | ||
De. Mondjuk magyr használatban még csak natúr zöldet láttam /azt sem olyan eget rengetően sokat/ | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 568409 | 2014. szeptember 28. 23:32 | ||
Nem egy 621 L? | |||||
Dénes | Adatlap | 568407 | 2014. szeptember 28. 23:04 | ||
Koszonom az informaciot. Lenne egy pontosabb tipusazonositas? Ez a teherauto 1939 szeptembereben erkezett Mo-ra, mint menekult? Vagy a nemetek adtak at kesobb, mint zsakmanyt? Szeretnem pontositani a kepalairast, mielott leadnam a konyvet a kiadonak/nyomdanak. Koszonettel, Denes | |||||
Emerick | Adatlap | 568333 | 2014. szeptember 27. 20:52 | ||
Szervusz! Ez itt egy Polski-Fiat 2250kg-os tehergépkocsi, eredeti lengyel festéssel, gumírozással és ponyvával. I. | |||||
Dénes | Adatlap | 568326 | 2014. szeptember 27. 18:46 | ||
romsitsa | Adatlap | 568098 | 2014. szeptember 23. 22:05 | ||
Hello, A két rézlap a kipufogó végét rögzíti a farlemezhez. Üdv Á | |||||
lacipapa | Adatlap | 568069 | 2014. szeptember 23. 14:39 | ||
Köszönöm,az összeállításin (Botond Models) nem lehet ki következtetni,hogy mi a megoldás. Ad egy kis lemezt,de a rajzból nem lehet,legalább is én nem tudtam,kiolvasni,hogy hogy is tartja a hévér végét.Nyilván másik lemezt kell csinálnom. Üdv,Laci | |||||
romsitsa | Adatlap | 568067 | 2014. szeptember 23. 14:07 | ||
Szia Laci, belül van a kilincs, hátul középen ésaz ajtó elején, alul. Kívül egy egy henger látszik ezek helyén, a közepén egy szögletes "kulcslyukkal". A hévért a motortér tetején egy öntött idom, a hátlemezen szintén egy öntött idom tartja. Üdv Á | |||||
lacipapa | Adatlap | 568064 | 2014. szeptember 23. 12:23 | ||
Sajnos nem igen találni róla jó minőségű képeket,amin körbe lehetne nézni. A torony ajtaján,kívül van valami kilincs,vagy fogantyú,szerinted,vagy hogy van rögzítve a hátulján a két emelő?Egyik képen sem látszik rendesen. Laci | |||||
lacipapa | Adatlap | 568061 | 2014. szeptember 23. 12:13 | ||
Szervusz! Köszönöm szépen.Néztem már,de nem tudtam melyik a helyesebb festés.Egy színűt szeretnék,mivel nincs üzemképes kompim. Üdv,Laci | |||||
romsitsa | Adatlap | 568054 | 2014. szeptember 23. 10:11 | ||
Szervusz, a kubinkai fotókat inkább hanyagold, nem jó sem a minta, sem a szín. A Turán II lehetett sima zöld és háromszín terep is. A google képkeresőjében az első oldalon javaslom a két archív színes fotót tanulmányozni (Turán II kulcsszóval) A magyar minta sajátossága, hogy a teknő oldalait és a futóművet általában nem terepezték. Üdv Á | |||||
lacipapa | Adatlap | 567994 | 2014. szeptember 22. 11:05 | ||
Szervusztok! Olyan kérdésem lenne,hogy a TURAN II harckocsik csak terep színűek voltak?A múzeumi színes kép szerint jó? Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 566762 | 2014. szeptember 6. 10:50 | ||
Elnar | Adatlap | 566587 | 2014. szeptember 3. 13:02 | ||
kibjani | Adatlap | 566586 | 2014. szeptember 3. 13:00 | ||
Köszönöm az infót! | |||||
Elnar | Adatlap | 566583 | 2014. szeptember 3. 12:43 | ||
36M Goerz légvédelmi fülelő. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Mellekelem a keszulo konyv 2. fejezetenek egyik oldalat a tehergepkocsi importokrol.
Szivesen olvasnam ennek kiegesziteset (ha van), vagy a kozoltek megerositeset.
Koszonettel,
Denes