<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Willi | Adatlap | 576738 | 2015. január 22. 03:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180, most, hogy látom a karórát, stimmel a méret. Így is vagy 3x-os nagyítású szemüvegben vagdosok, de ez még apróbb. Nem hinném, hogy szabad szemmel építgeted. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 576736 | 2015. január 22. 00:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tamás, csak érdekességképp, a múltkor a modelwarship.com-on kisebb vita bontakozott ki a fafedélzet keresztosztásainak tekintetében - Jim Baumann például ugyanazt mondta, mint Te, úgyhogy ez biztosan nem önigazolás... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 576735 | 2015. január 21. 23:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Jut eszembe, az eredetiek ennyire használhatatlanok? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 576734 | 2015. január 21. 23:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tomi! Köszönöm, reméltem, hogy hozzászólsz, mert tudtam, hogy nálad is tervben van néhány Heller makett. Simi! Köszi, igyekeztem szabályosra csinálni, ami azért nem mindenhol lett tökéletes, de ezt most a sötét és világos váltakozása is kiemeli. Festés után jobb lesz. Sebi! Igazad van, hiányoznak. Egyrészt egyáltalán nem voltam meggyőződve róla, hogy szépen és szabályosan el tudnám készíteni őket, másrészt úgy voltam vele, a keresztosztások még az olyan fotók többségén is láthatatlanok, amelyeken a hosszanti osztások jól látszanak. De ez lehet, hogy csak önigazolás... Gyuri! Köszi! Igen, vacilláltam, hogy ez most jobb-e, mint a Derfflinger. Lehet, hogy csak frissebb számomra az élmény, a német csatacirkáló már leülepedett. :) Több ilyen képet csinálhatnál, mint az órás! Sokkal nyilvánvalóbb az építés nagyszerűsége. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 576732 | 2015. január 21. 22:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi, ez bizony nem 1:350-es makett. A képen látható óra segíthet tisztázni a méretviszonyokat (1:700). Egyébként biztosan tiszteletet parancsoló lesz az 1:200-as Dreadnought, kíváncsi vagyok, hogy boldogulsz vele. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 576731 | 2015. január 21. 22:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tamás, a Derfflingernél szerintem nem lesz szebb. Az építésnél előny volt az Artist Hobby szuper fotómaratása. Nagyon jól néz ki a fedélzet, máris feldobtad a Heller makettet, amire ráfér azt általad tervezett feljavítás. Tomi, remélem kész lesz Móvárra, bár erre sajnos kevés az esély. Mindegy, ha nem lesz teljesen kész, valószínűleg akkor is elviszem. Imi, szép kis (ifjú) paravánjaid vannak! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 576730 | 2015. január 21. 22:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szépen halad mindenki az építésekkel és úgy látom remek munkák fognak születni. Illetve Atu már remekelt is az Ancsával. Tamás! Jó ez a fedélzet, de nem hiányoznak a keresztosztások? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 576729 | 2015. január 21. 22:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem semmi ez a fedélzet! Én anno a Prince of Wales-hez Evergreen vésett szitrol lemezeket használtam fel, az nézett így ki - de annak a vésete géppel készült. Ez viszont legalább olyan szabályosnak tűnik; szép munka! Közben persze én is dolgozgatok a Warspite-n (1/350). Most éppen a paravane-kat voltam kénytelen legyártani. A törzsét műanyagból "eszergáltam", a többi alulemezből és rézdrótokból készült. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 576728 | 2015. január 21. 22:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nekem tetszik a fedélzet. Magam is ilyeneket fogok az 1/400 Heller hajóimra készíteni. Az elmúlt években én is gyűjtöttem pár maratást és löveget hozzájuk. Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 576726 | 2015. január 21. 22:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy másik építés szünetében elővettem a Heller Admiral Scheer-jét, és ha már úgyis kész volt az új fedélzet, rászabtam a hajótestre. Kíváncsi lennék, hogy kívülálló, de hajós szemmel hogy néz ki? A makett nem műértő zsűriknek készül, hanem csak arra, hogy én jó érzéssel nézegessem majd a polcon. A fedélzet egyszerű 0,5-ös sztirollemez, amit lefújtam alapozó szürkével, majd 0,5 mm-enként bekarcoltam. A lövegcsöveket esztergáltra cserélem, lesz még rajta fotómaratott korlát, ajtók, ablakok, és egy halom házi feljavítás. Számomra is rejtély, mennyire tudom életszagúbbá tenni a hajót, majd egyszer meglátjuk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 576717 | 2015. január 21. 17:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Ez a kis hajó valami csodálatos! Mekkora a hajó méretaránya? A deszkán lévő körfűrész nyomaiból tudok csak következtetni némileg erre. Talán 1:350-hez nézem. Csak ámulok a kémény védőrácsozatán. Majd mutatom az enyémet is, bár messze van ettől a kiviteltől. Újra fogom forrasztani, mert egy erre alkalmatlan pákával próbálkoztam először. Meg ott van a létra. A fotómart dolgok ugyanolyanok, mint az eredeti, de én törekszem a forrasztások tökéletesebbé tételére. Elkészült valami a Dreadnought-ból is. Itt teszem közszemlére. Mentségemre legyen, a makrofotózást is tanulnom kell még, mivel ez egy vadi új gép és nem ismerem. Ja, tegnap vettem egy elektromos lombfűrészt a rétegelt lemez bordák kivágásához. Öreg vagyok már a kézimunkához. Remélem, meggyorsítja a hajótest elkészülését. lucky, a hajótestet mindenképpen kezelni fogom. Miután beborítottam a bordákat 3mm-es lécekkel (+ az orrát és a farát balsafából kifaragtam), lefújom szórógittel, amelyre batisztvásznat borítok és beecsetelem nitrolakkal. Miután megszáradt és mindenhol légmentes felületet kaptam, ismét szórógitt és csiszolás, majd megint szórógitt és csiszolás. Ha elég sima a felület, lehet festeni, de ezt a legvégén. Amúgy meg az egész felépítményt is szórógittel borítom 1x, hogy csiszolhassak, ahol kell. Na, sok a duma, jöhet az a pár béna kép. Tegnap nekiálltam 22 db aprócska ágyúnak. Bakker, az eredeti látványrajzokat elnézve, messze lesz az igazi kinézettől, de nem is hiszem, hogy ekkora léptékben papírból tökéletesre lehetne formázni. Mindegy, majd feljavítom saját erőből. Ha kész vannak, jövök. Üdv: István | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 576710 | 2015. január 21. 15:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyuri! Nagyon tetszik! Remélem láthatom élőben! Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 576709 | 2015. január 21. 15:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyuri! Túlzás lenne azt mondani, hogy az eddigi legszebb építésed a méretarányban? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 576707 | 2015. január 21. 15:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem baj, hanem kötelező lefesteni! Én személy szerint nem vagyok a mesterien összeépített, de festetlen hajók híve. Szerintem a festés a korona a művön. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 576701 | 2015. január 21. 14:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Imi, narn08, köszönöm szépen! Ugye nem baj, ha mégis lefestem?:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
narn08 | Adatlap | 576690 | 2015. január 21. 09:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez egyszeuen csodalatos ! Kar lenne lefesteni, mert mar igy is nagyon jol mutat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 576688 | 2015. január 21. 08:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez a hajó még így festés nélkül is egyszerűen gyönyörű. Az egyes elemek és alkatrészek kivitelezése hibátlan. Persze elsőre nem sikerül minden mindig olyan szépen, de akkor az ember újra kezdi és kijavítja a hibát. Ez utóbbi mondat azoknak szól, akik azt mondják: sajnos nekem nem sikerül ilyen szépen. Itt az "élő példa", hogy érdemes törekedni a tökéletességre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 576678 | 2015. január 20. 22:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 576676 | 2015. január 20. 22:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A mellékelt következő képeken nyomon követhető a tripod alakulása: először a submarine lookout elnevezésű szintet alakítottam ki különféle anyagokból, majd a felette levő kis platformot. A tripod középső szárára létrafokok kerültek. Ezt követően a maratott "starfish" fogta össze a három árbocszárat, alájuk pedig a kürt-platform került fel. A "fighting top" az Artist Hobby-féle maratás újabb gyöngyszeme. Látható, hogyan hajtogattam össze, persze csak azután, hogy lefújtam a belső felületeit és némi jelképes felszerelést helyeztem el a belsejében. A harcálláspont tetejére felkerült egy kisebb és egy nagyobb távmérő, előbbi köré a Voyager Models ívelt sablonja segítségével kanyarítottam csonka kúp alakú alumínium mellvédet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 576675 | 2015. január 20. 22:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon profi munka, mint Iminek, nekem is a festés tetszik különösen! Móváron majd jól megnézem... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 576568 | 2015. január 19. 12:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, Koszi,természetesen ott lesz Movàron a tobbi ladikkal :),a kovetkezo témàm màr fut az 1:72-es Vosper,és a hétvégén elkezdem az 1:72-es U-Boot Wolf Pack-ot.De errol majd teszek fel képeket és irok néhàny mondatot az élképzelésekrol,mert elég komoly épités lesz rengeteg feljavitàssal és kieg.el. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 576554 | 2015. január 19. 10:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nagyon tetszik a "ladikod"! Különösen is a festés rendkívül impresszív. Móváron remélem láthatom majd. Mi lesz a következő? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 576542 | 2015. január 19. 07:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, Isten hozott :),hàt nem hétkoznapi témàn dolgozol szinte mondhatni elég egyedi és ez adja meg a dolog érdekességét,ez a papirmakett mely uszni fog még nem talàlkoztam vele.Nagyon felketette a kivàncsisàgom,okvetlen tegyél fel képeket a haladàsrol. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 576541 | 2015. január 19. 06:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Üdv a köreinkben! Jó választás a papír, főleg hajók terén. Sok olyan hajó van, amit valószínűleg soha az életben nem fognak műanyagból kiadni. A papírt gondolom lakkozni fogod, mert a vízzel nem igazán van barátságban. 1:200-ban van papírból lézerrel vágott korlát is, ami lakkozás után erős tud ám lenni. Amit használtál forrasztáshoz azt úgy hívják forrasztópaszta. A gépi, kemencés forrasztásokhoz fejlesztették ki ezt az anyagot. Ebben együtt van a folyasztó ( forrasztó víz vagy zsír) és a forrasztó anyag.De ez nem jelenti azt,hogy némi segítő folyasztó szert nem lehet használni.Sokszor kell. De mindegy minek hívjuk, a lényeg: bevált. Sokan forrasztják már a gyári fotómaratásokat is. Bár van olyan gyártó aki ónozza ezeket, ami sajnos nehezíti a forrasztást. Viszont nagyon jól néz ki, de hát ez itt másodlagos (-nak kellene lennie).. Képeket a galéria létrehozása/ szerkesztése gombbal tudsz feltölteni. Először a tallózás-sal kiválasztod a saját gépeden a képet majd a feltöltés következik. A feltöltés előtt másik nevet is adhatsz a képnek, ill leírást is adhatsz hozzá.Ez később majd a kép alatt lesz látható.A nagyjából középen lévő első képpel ami egy floppyt ábrázol tudod elküldeni a hozzászólást és a feltöltött képeket.Egyébként ha ráviszed az egeret a képekre kiírja mi mire való. A link gombbal internetes oldalakat tudsz ide betenni. A keresősorban lévő szöveget kell ide bemásolni, majd kijelölni és klikk a link gombra ( kijelöl egér bal gombbal, egér jobb gomb, menüből kiválasztani a másol-t, majd vissza ide klikk, és jobb gomb, menüből kiválaszt a beilleszt). Kijelölni úgy tudsz, hogy az egér bal gombját lenyomod és a kívánt rész felett elhúzod a kurzort. Az a rész akkor bekékül. pl en.wikipedia.org/wiki/Dreadnought A vastag aláhúzott dőlt gombokkal is ez a helyzet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Willi | Adatlap | 576540 | 2015. január 19. 05:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Örülök, hogy csatlakozhatok ehhez a nagyszerű csapathoz! Ahogy olvastam rólatok, főként a makettezés vonz benneteket. Nos, én vagy 30 évvel ezelőtt modelleztem utoljára. Még egyszer, csak tervrajz alapján nem vágnék bele. Túl időigényes és macerás egyes fedélzeti elemek kifaragása. A műanyag makettekben (a magam számára)pedig nem látok elég kihívást, no meg az áruk sem túl barátságos. Hogy úgy érezzem, mindent alkatrészt magam készítek el és rakom össze, ezért a papírmakett építése felé fordultam. Mindenesetre szeretném működőképessé tenni hajóimat, ezért a vízzel érintkező részt, vagyis a hajótestet rétegelt lemezből, és megfelelő bevonatokkal fogom megcsinálni, mint, ahogy egy modellező teszi. Elsőként aztán megrendeltem az HMS Dreadnought csatahajót 1:200 méretarányban a GPM-től, valamint egy 3D-s kiadványt, melyben részletes képek vannak a látványrajzokról. Hát, most ezen dolgozom. Mivel tél van és a műhelyemet még nem tudom befűteni, ezért bent a lakásban nem a hajótesttel kezdtem, hanem egyes felépítményi elemekkel. Nem kívánok fotómaratásokat rendelni, hiszen a rezet magam is meg tudom forrasztani. Néha ugyan macerás, de mikor elkészül, tudjátok, milyen felemelő érzés. Különben végig elolvastam a hozzászólásokat és temérdek dolgot tudtam meg, amiről halvány gőzöm sem volt. Most kamatoztathatom őket. A korlátok forrasztgatása a keret segítségével egész jó, csak nem szabad cint felhasználni hozzá, mert az apró lyukakban benne marad és ott vagyok, ahol a part szakad. A leheletnyi fémszálak keresztezésénél, ezért a házam fűtési rendszerének réz forrasztásából megmaradt szürke színű, cines, zsíros anyagot használom. Az ebben lévő cin bőven elegendő a szálak megforrasztásához. A 2mm-es kormánykerekekhez meg csinálok valamilyen keretet. Többet nem írok hirtelen támadt lelkesedésemben, ám, ha vannak kérdéseitek, szívesen próbálok felelni rájuk. Ha majd kissé látványosabb lesz a dolog, tennék fel képeket, persze a segítségetekkel, mert nem vagyok egy Bill Gates. Üdv mindenkinek és jó szórakozást! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 576476 | 2015. január 18. 09:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, Koszonom mindenkinek a jo szot,és zàrszoként adom a fotokat mert teljesen befejeztem most màr a szineken nem modositok.A fedélzetet hozzà alakitottam az also testhez mert nagy volt a kulombség és az osszhang nem volt megfelelo.Még annyi kulombség lehet a jelenlegi fotokhoz hogy teszek fel kotélzetet is,a mosonin megetekintheto lesz mert elviszem néhàny ladikommal egyutt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 576389 | 2015. január 17. 08:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Syb | Adatlap | 576383 | 2015. január 16. 23:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nemrég megérkezett a Pontos Model feljavító a PoW-hoz (hihetetlen mennyi minden van benne, jóval több alkatrésze van mint magának a makettnek :) ), el is kezdtem az építést, máris örömteli pillanatokat okozott a vízvonalról lejövő festék... Na de a kérdés az lenne, hogy összeválogattam festékátváltóval az álca színeit, addig nincs is gond, de most nem tudom, legalábbis a szürkéknél, melyik melyik. Valaki nagyjából megtudná mondani, hogy az MS-1, MS-3 és a többi hol találhatók az álcamintában? Előre is nagyon köszönök bármi segítséget. Üdv Syb | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 576302 | 2015. január 15. 15:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Pista! Nem tudom mennyire vagy jó angolos, de ezeket a dobozbontásokat ajánlanám a figyelmedbe (feltéve, hogy ezekre a makettekre gondoltál): www.modelwarships.com/reviews/ships/hms/bb/warspite-350-acy/acy-review.html www.modelwarships.com/reviews/ships/ca/ca-35/350-acy/acy-review.html Határozottan jó kitteknek tűnnek. Elég részletgazdagok, bár azt nem tudom mennyire pontosak az illesztések. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
terorpista | Adatlap | 576300 | 2015. január 15. 14:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Atu tetszik a hajó nagyon szépen megvan csinálva. Sebi, köszönöm a tanácsot. Lehetséges megpróbálom amit mondtál. Szeretnék segítséget kérni. Academy kitet szeretnék majd venni, de nem nagyon tudom hogy a készletei milyenek. Ha valaki foglalkozot ilyennel kérem írjon egy értékelést. Milyen a H.M.S. Warspite, a USS Indianapolis? (1/350) Előre is köszönöm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 576204 | 2015. január 13. 20:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs, de valamiért rosszul működik a link. Itt vannak a képek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 576202 | 2015. január 13. 20:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Pista! A kötélzethez én inkább a drótot javaslom a cérna helyett. Mérd ki mekkora darab kell, majd fogd meg csipeszekkel a drót két végét. Egy erőteljes mozdulattal húzd meg a végeket, hogy a drót kiegyenesedjen. Az elején lehet, hogy párszor elszakítod, mire rájössz mekkora erő kell, de annyira nem bonyolult a dolog. A festéssel kapcsolatban pedig egy észrevételem lenne. A Heller makettek ugyan nem éppen túl részletgazdagok, de szerintem egy kis fekete festék segítene kiemelni ezt a pár részletet. Szeretném megmutatni az én Heller Graf Spee-met: www.makettinfo.hu/index.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 576199 | 2015. január 13. 20:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia János! Konkrétan milyen kiszolgáló hajókra és repülőkre gondolsz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 576198 | 2015. január 13. 20:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Atu! Szép munka! Bízom benne, hogy a Vosper is ilyen jó lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 576134 | 2015. január 13. 08:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
enczijanos | Adatlap | 576130 | 2015. január 13. 01:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Urak ! Az lenne a kérdésem , hogy van egy pár cucc amit 1/350 méretarányban nem lehet kapni , nekem viszont nagyon kellene , kérdésem , hogy tudtok e valakit vagy köztetek van e olyan aki 1/700 makett alapján azt el tudja készíteni 1/350 arányban ? Nem csatahajó vagy anyahajóra gondolok :)inkább kisebb kiszolgáló/gőzös hajóra , illetve repülőre . Várom az ötleteket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
enczijanos | Adatlap | 576129 | 2015. január 13. 01:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
terorpista ! Elsőnek nem rossz próbálkozás , ha gondolod szívesen adok egy pár tanácsot , illetve van biscmark-om elfekvőbe, illetve más hajóm is , ha érdekel enczijanos@gmail.com . Írj ha gondolod. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 576111 | 2015. január 12. 20:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali, Koszi,ilyen a stilusom én ezt az irànyvonalat kedvelem és hasznàlom de ez meg volt a harcjàrmuveknél is.Mindig a jobban igénybe vett feluleteket kedveltem-kedvelem :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 576109 | 2015. január 12. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A koszolás nekem picit erős, de nagyszerű munka! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
terorpista | Adatlap | 576108 | 2015. január 12. 19:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Rég nem jártam erre fele. Ha emlékeztek még nyáron beszereztem egy Heller 1/400 Tirpitz-et. Befejeztem és ezt szeretném megmutatni. Ez az első ilyen nagyobb próbálkozásom. A kötélzet még nincs meg, erre várok ötleteket tanácsot, mert nem tudom cérnából meglehet-e csinálni szépen. Esetleg útmutatást hozzá egy tapasztaltabb kollégától. A festés egy alap, de most ilyet szerettem volna. (Vannak kisebb hibák sajnos.) A következő kiszemelt egy Revell 1/350 Bismarck lenne. Ha valakinek van elfekvőben nagyon örülnék neki, mert csak rendelni tudnám de az nagyon drága (20 ezer Ft+ posta). Ha van észrevétel, tanács szívesen fogadom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 576107 | 2015. január 12. 19:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Adj egy ímélcímet, küldök róla képeket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 576104 | 2015. január 12. 19:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 576058 | 2015. január 12. 07:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm az infókat mindenkinek, sokat segítenek :) A huszár osztályú romboló érdekelne, de most költöztünk és egyenlőre nincs rá anyagink. Milyen állapotban van a hajó? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dokijames | Adatlap | 576022 | 2015. január 11. 18:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A link nem sikerült. Talán most, ezzel. https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10906511_722164034557631_8805190880999035263_n.jpg?oh=4e03b6cb409ccf39a0f95c1c99bc93c2&oe=5537C12D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dokijames | Adatlap | 576021 | 2015. január 11. 18:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezzel a fotóval most találkoztam egy másik fórum-on. Gondoltam; megosztom... Vannak rajta csatahajók is.. ;-))) https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10906511_722164034557631_8805190880999035263_n.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 575982 | 2015. január 11. 11:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Látom Tamás78 ellátott jó tanácsokkal. Itt van a Quest papírmakett szerkezete. Hátha segít valamit. Szerintem is nagyon bevállalós az 1/72. Lehet előbb valami 1/200 méretben kellene próbálkoznod. Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 575977 | 2015. január 11. 11:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Esetleg megoldás lehetne a papírmakett beszerzése, beszkennelése és felnagyítása. www.papirmakett.hu/index.php/papa-rmakettek/haja-k/hadihaja-k/98m-torpeda-nasza-d/p_550.html sklep.gpm.pl/modele-kartonowe/okrety/1/200/98-m-austro-wegierski-torpedowiec De engedd meg, hogy azt mondjam, ez 72-ben nagyon nagy vállalás elsőnek. Ha feltétlenül belevágsz, szívesen adok pár tanácsot, csak kérned kell. Nem mintha valami nagy profi lennék, de van már mögöttem 6-7 évnyi szkreccselés. A fedélzetet én sok mindennel együtt biztos sztirollemezből vágnám ki. www.panton.hu/index.php Egyéb hozzávalókat találsz itt is: www.vasutmodell-centrum.hu/ - itt írd be a keresőbe, hogy "Evergreen". shop.modellhungaria.hu/index.php/epitoanyagok-c-131 Ha nem ragaszkodsz a típushoz, csak a K. u. K. haditengerészethez, itt van egy csomó megvásárolható tervrajz: www.nostalgianavy.hu/hungarian.htm Ha pedig érdekel esetleg egy 1/72-ben megkezdett Huszár-osztályú romboló, írj, mert én már sosem fogom befejezni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 575969 | 2015. január 11. 09:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, a gyufa kifejezetten a fedést adná, hogy egy elég stabil alapom legyen. Eddig önálló építést még soha nem végeztem, csak készletből dolgoztam, így izgulok is rendesen. A linket köszönöm. Sok hasznos dolgot találok rajta, de sajnos a bordák azon rajzát amire szükségem volna, nem lelem sehol sem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 575948 | 2015. január 10. 21:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért vannak még különbségek, nem véletlenül tartoztak külön osztályba. Ami hirtelen feltűnt, az még az emelt előfedélzet hossza, de biztos lesz még jópár. Viszont a hajótest alakjánál szerintem lehetne rá támaszkodni, ahogy a szabványos fedélzeti szerelvények egy részénél is. Gyufa? Ezeknek tudtommal fémfedélzetük volt. www.u-boot-net.de/phpBB/viewtopic.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zaran | Adatlap | 575939 | 2015. január 10. 19:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 250-eseket sorszámuk szerint a 74-estől a 100-ig ebbe a típusba esnek. Lényegében egy eltérés tűnik fel közöttük, hogy a T jelzésű, azaz Triesztben épült naszádok egy amíg a Monfalconeíban, vagy fiumeban épült egységek 2 kéményesek voltak. Belegondolva igen, a 98M megfelelne a célnak! A hajótest alapanyaga papír lenne. A fedélzetet gyufából képzeltem, amíg a felépítményeket hol műanyag, hol papírban képzelem el. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |