<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |
ponty | Adatlap | 575298 | 2015. január 4. 13:08 | ||
Nagyon szép kis gyűjtemény igazán ínyemre való. A figurás párducok, és tigris, honnan vannak? Nekem is nem egy Dragonra fáj a fogam. A gyalogstukából nekema C verzió van meg. A Zvezda Párduc az milyen? Neten olvastam kritikákat róla ott elég jónak mondják, főleg a párját a Stalin-2 -t. Előzmény: (575290) Paul 2015. január 4. 12:14 | |||||
Paul | Adatlap | 575290 | 2015. január 4. 12:14 | ||
Sennás | Adatlap | 575263 | 2015. január 3. 23:35 | ||
Szia Janibá. Ha 5 műszeres akkor hasonló? | |||||
Kamovos | Adatlap | 575262 | 2015. január 3. 23:13 | ||
Alap műszerek voltak, a légszűrő mellett jobbra. Vízhőfok, olajnyomás, Üzemanyag szint jelző, töltés mérő, üzemóra számláló. | |||||
Kamovos | Adatlap | 575261 | 2015. január 3. 23:00 | ||
Nem szóltál bele. :) Csepeleket és fordokat építgetek. | |||||
Sennás | Adatlap | 575259 | 2015. január 3. 22:35 | ||
lacipapa | Adatlap | 575257 | 2015. január 3. 21:25 | ||
Bocs',hogy bele szóltam :-) Kedves Barátom,mit építesz mostanság? | |||||
Kamovos | Adatlap | 575255 | 2015. január 3. 20:59 | ||
Szervusz Lacipapa. Neked is BUÉK. Látom megelőztél a forgó alkatrésszel. :) Nekem ezeken a láncosokon nem maradt rejtve semmi. :) A másik láncos amit mindig velem csináltattak az a DT volt. Úgy szakadt a nyakamba a típus, hogy Szabadegyházán fék szalagozni kellett egyiket. Csak a többiek nem akarták csinálni, mert azt állították, hogy le kell venni hozzá a fülkét. Pedig dehogy. Amikor megcsináltam fülke levétel nélkül, el sem akarták hinni, hogy így is lehet. :) Üdv: Kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 575231 | 2015. január 3. 16:01 | ||
Köszönet Lacipapa! | |||||
lacipapa | Adatlap | 575230 | 2015. január 3. 15:59 | ||
Nem jár ki-be,csak forog.Olyan anyagból van,hogy nem rozsdásodik. | |||||
lacipapa | Adatlap | 575229 | 2015. január 3. 15:58 | ||
Szervusz Janikám! BÚÉK neked is és mindenkinek! Úgy igaz minden,ahogy leírtad.Nekem is volt szerencsém hozzájuk az NKFV (Nagyalföldi Kőolaj és Földgáztermelő Vállalat) berkein belül.Én még kuplung "papucsoztam" is -15C-ban,fél láncig befagyva,a gép, a malajba.Algyőn,+32C-ban,bokáig porban alsó görgőket is cseréltem.Az volt ám a gyönyör.Én a gép alatt hanyatt a csillag kulccsal lazítottam a csavarokat a kolléga meg fogta a bokámat a gép mögött,hogy ne húzzam magam a porban. | |||||
Sennás | Adatlap | 575225 | 2015. január 3. 15:42 | ||
Akkor ezt lehet fényesre csinálni?Ez itt ki be jár mindíg? | |||||
Kamovos | Adatlap | 575224 | 2015. január 3. 15:39 | ||
Szia. BUÉK neked is. Kedvenc alkatrészem meghajtó tengelye. :) Ez hajtja a vízszivattyút. Üdv: kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 575223 | 2015. január 3. 15:34 | ||
T-100 forever! www.techstory.ru/trr_foto/t100m_vol1.htm | |||||
Sennás | Adatlap | 575222 | 2015. január 3. 15:31 | ||
Szia Janibátyám!Buék neked!Köszönöm az ismertetést.Erre a részre emlékszel?Amit bekarikáztam.Ez valami munkahenger hogy fényes?A T-100 is van ilyen csak itt nem látszik rendesen. | |||||
Kamovos | Adatlap | 575216 | 2015. január 3. 14:06 | ||
Szia. Nekem 79'-nem volt szerencsém ezeken a láncosokon dolgozni, mint gépész, ledolgozott üzemidő alapján karbantartottuk (TMK)és javítottuk őket. (TMK=Tervszerű Hibamegelőző Karbantartás)Bejártuk miattuk majdnem az egész országot. A Földgépnek szinte mindenűt voltak munkái. Érdekes megoldások voltak rajta. Alapjáraton az adagoló csak két hengernek adott üzemanyagot. Elektromos önindító indított egy 350 Cm3 motort ez indította a kéthengeres önindítóját. Az önindító motor, hűtő vízköre, egyben volt a motoréval télen így melegítette indítás előtt a motor vizét. Ezért télen csak hosszas átforgatás után lehetett indítani, hogy megtörjön az olaj a motorba. Az önindítónak kétfokozatú sebesség váltója is volt. Az S 100-ast tankolni pedig úgy lehetett hordóból, hogy az üzemanyag sapka helyére be kellet csavarni egy feltöltő tömlőt, annak másik végét a hordóba dugták, majd a légszűrőnél egy pillangó szelepet átkellet fordítani, és akkor az üzemanyag tartályból szívta ki a levegőt, melynek helyére a külső magasabb atmoszférikus nyomás a csövön keresztül feltolta az üzemanyagot. A Hűtő pajzsot az oldalsó munkahenger tartóval a Földgépnél fejlesztették ki a kötelesekre, és ezt vették át tőlünk az oroszok. Oldalkuplungozáshoz pedig le kellett venni a Fülkét, de legalábbis felemelni és kicsit előrébb tolni. A Motor kuplungja pedig nem a lendkerékbe volt beletéve, hanem külön egységet képezett a kuplung házban. Ez a ház a motorhoz volt rögzítve, egy alsó és egy felső darabból állt. Természetesen az alsót csak alulról lehetett levenni. Ha jól emlékszem, a felsőn pedig rajta voltak a pedálok is. Elég sokszor kiléptek a láncból de szerintem ez a gépkezelők hibájából származott. Egy ilyen gépnek, két gépkezelője és egy kenőlegénye volt. Hétfőn déltől, péntek 10-ig dolgoztak. Csak váltásnál álltak le és ekkor kente körbe a kenő legény. A Motorokat nem állították le még a váltás idejére sem. Az indító motorok üzemanyaga, kompatibilis volt a Trabanttal, :) Valamint Bajszi kolléga a 130-as Zilt is szeretettel tankolta ugyan abból a hordóból amiből a Trabit is tankoltunk, neki Zsigája volt. Így aztán előfordult, hogy hétfőnként a tolólaposokat a ládások húzták be. :) Üdv: Kamovos | |||||
romsitsa | Adatlap | 575105 | 2015. január 1. 16:25 | ||
fékkulcs | Adatlap | 575073 | 2015. január 1. 11:45 | ||
lacipapa | Adatlap | 574949 | 2014. december 30. 15:48 | ||
Bocs' pont fordítva. | |||||
lacipapa | Adatlap | 574947 | 2014. december 30. 15:45 | ||
Hogy tudtál ilyen éles képet csinálni?Ha a traktorról tudnál közelebbit,látnám,hogy SZ-80?vagy Ch TZ S-65?Az utóbbi az SZ-80-as utódja,úgy emlékezem. | |||||
lacipapa | Adatlap | 574946 | 2014. december 30. 15:42 | ||
Igen,SZ-80-as v. egyszerűen Sztalinyec. | |||||
Freddy | Adatlap | 574932 | 2014. december 30. 13:48 | ||
Ezekre gondolsz? Ezek sima Sztalinyec traktorok, nem? | |||||
lacipapa | Adatlap | 574912 | 2014. december 29. 21:51 | ||
A szögletes fülkés volt a Magyar Néphadseregnek is,122mm-es M1931/1937 típusú ágyút vontatott.Az 1951-es dísszemlés videon (jutubon)látható. Mind kettő makattjét a Trombitás kiadta 1:35-ben! | |||||
lacipapa | Adatlap | 574910 | 2014. december 29. 21:32 | ||
:-) ez a T-100-as.A szögletes fülkésből is volt (orosz) "ruhaszárítós". | |||||
Sennás | Adatlap | 574875 | 2014. december 29. 12:32 | ||
Sennás | Adatlap | 574873 | 2014. december 29. 12:11 | ||
Ez az elől csapot fülkés?Tiszta Cat D7 csak Orosz fülkével. | |||||
alexkidd | Adatlap | 574857 | 2014. december 28. 21:33 | ||
:D Hát, én tényleg csak az új panzerből tudok kiindulni, és az valami brutál jó lett! Persze várni kell rá, de hát tudod, a türelem rózsát terem ;) Ha már a nem túl távoli jövőben megjelenik, kár lenne valami "gyengébb" színvonalút megépíteni. (bár a rozsdával és egyéb "weathering" termékekkel biztosan lehet sok hibán javítani :) ) | |||||
lacipapa | Adatlap | 574856 | 2014. december 28. 21:13 | ||
A két első képeken egy szkréper ládát húz.Ez egy talaj egyengető szerkezet.Nyesi és felszedi a földet. | |||||
lacipapa | Adatlap | 574855 | 2014. december 28. 21:09 | ||
Háááát,sajnos,vagy szerencsére, nincs ilyenem.Ifjabb koromban a kőolajnál dolgoztam és javítottunk ilyesmiket.Igaz azok orosz gyártmányok voltak,de még kinézetre is nagyon hasonlítottak ezekre.Gondolom annak idején,volt miről lemásolni,aztán fejlesztették őket oroszhonban.Méreteket nem tudok,csak annyit,hogy az SZ-80-as az 80Le és szögletes fülkés,az SZ-100-as 100 Le. volt és elől csapott fülkés volt.Külön kis kéthengeres idító motor volt hozzá építve és kuplunggal hajtotta-indította a nagy motort. | |||||
Sennás | Adatlap | 574853 | 2014. december 28. 20:41 | ||
Sennás | Adatlap | 574852 | 2014. december 28. 20:30 | ||
Szia Sanyi!Óooh van időm:)De ha "megveszek" és már de már meg akarom építeni egy ilyennel is beérem.Sárga ,picit rozsdás,sima D7.Semmi extra kütyü.Szép így is.Vagy elborult aggyal egy rozsdaboglyát:) Itt lehet nyomatni a MIG festékeket. | |||||
Sennás | Adatlap | 574850 | 2014. december 28. 20:22 | ||
Lacipapa mennyire vagy jártas ebben a típusban.A ház hátánál van neked egy ilyen letámasztva?Tudsz méretet egy ilyen tolólapra?Köszönet.SENNÁS | |||||
alexkidd | Adatlap | 574849 | 2014. december 28. 20:22 | ||
Szia Gabi! Szerintem is érdemes még picit várni a miniartra. Az új panzerből kiindulva, reméljük valami hasonlóan jóra számíthatunk! Üdv, Sanyi | |||||
Sennás | Adatlap | 574848 | 2014. december 28. 20:20 | ||
MALMSTROM AIR FORCE BASE, Mont.Na itt megbecsülik a múltat! Itt van kiállítva ez a 1958-as D7 6t csörlős tolólappal. És egy sima gép a D-day-en. | |||||
lacipapa | Adatlap | 574847 | 2014. december 28. 20:00 | ||
A "ruhaszárító",ahogy Zéé74 írta vezette a kötélzetet hátra,mert a váltó végén(hátul) kihajtó tengely volt,azon volt a kötéldob,keresztben egy szalag fékkel. | |||||
Sennás | Adatlap | 574842 | 2014. december 28. 19:41 | ||
Szia.Én is tudom hogy azon mozog csak számomra nem szép.Pedig tuti ez lesz a következő mert ez volt a WWII fő járműve a partraszállás után.(a sok KingTigert-ott egy R71 látható, JagdPanthert tolták le az útról).Találtam 2 félét.A MirorModels ezt a WCK-7 változatot árulja,és a TankWorkshop egy teljes készletet reklámoz 95dolcsi(de csak a tolólapról+tartozékokról van fotó). Ez lehet még egy elfogadható(számomra)kompromisszum csörlős de NEM ruhaszárítós. | |||||
Zéé74 | Adatlap | 574834 | 2014. december 28. 18:37 | ||
Sziasztok ! - Azon a "ruhaszárítón/merevítőn" a csörlő kábele futott, ugyanis azzal mozgatták a tolólapot, le s föl... - mindenki döntse el, hogy érdemes-e faragnia, én megvárom a dozeres kivitelt. 90%-ra teszem a jövőbeni "érkezését". | |||||
Sennás | Adatlap | 574681 | 2014. december 27. 15:01 | ||
Szia.Ja persze.Azért inkább ezt választottam(szerintem ez néz ki jobban) mint ez WCK-7 hát ez kritikán aluli az a merevítő mint egy ruhaszárító.Van pár rajz de méretezés sehol:( Yamatóó--jajdejóó | |||||
Meriferi | Adatlap | 574660 | 2014. december 27. 11:55 | ||
Szia! Ha jól emlékszem 1/25-ös. Neked nem csak a tólólapot kell, hanem a rögzítőkarok és mozgató hengerek is le kell mérni és megcsinálni. A Jamato nem csak gyönyörű, de nagyon nagy. :-) Üdv, Meriferi | |||||
migi | Adatlap | 574603 | 2014. december 26. 17:14 | ||
Akkor jól halgatózott a jézuska , nálam a Trumpi 1/48 as MiG-21 UM kittét találta ki . | |||||
lacipapa | Adatlap | 574602 | 2014. december 26. 17:04 | ||
Így voltam a Miniarm Kraz-255B-vel is,de a Jézuska jól meglepett!Igaz a gyermekeim segítségére is szüksége volt.:-) Könnybe lábadt a bokám ,amikor kibontottam. | |||||
Sennás | Adatlap | 574601 | 2014. december 26. 16:58 | ||
Csak visszatérek egy kicsit Feró.Látom van Cat.D8H buldózered!(az 1:25méret?) Én most szemezgetek a Miniart új CAT.D7 buldózerével.Igaz még nem lehet kapni:) Jó a tiedben van tolólapja!Én vagy gyártok magamnak vagy várok és valaki kiadja aranyáron gyantából.Jó lenne méretet venni egy ilyen B75 dozer lapról.Adnak hozzá D4 csörlőt hátra de az meg nem tetszik. Ja az 1:500 Yamato is gyönyörű. | |||||
migi | Adatlap | 574598 | 2014. december 26. 14:40 | ||
Sejtettem Laci hogy kihagyod , | |||||
lacipapa | Adatlap | 574597 | 2014. december 26. 14:02 | ||
Köszi Lacikám!Ezek szerint most sem fogok kintről rendelni.Gondoltam,hogy nem egy olcsó darab,így ez is (egyenlőre) törölve. | |||||
migi | Adatlap | 574587 | 2014. december 26. 11:07 | ||
Szia Laci Tudom hogy te nem szoktál kintről rendelni. Most is van fönt az Ebayon 3-4 Simba is , 36-47000 ft közötti áron + posta költség , | |||||
Meriferi | Adatlap | 574582 | 2014. december 26. 10:27 | ||
Kedves Lacipapa! Köszönöm, hasonló jókat kívánok viszont! A SIMBA tűzoltóautót az Ebay-en találtam és Franciából jött még az idén. Már régen fentem rá én is a fogamat. Üdv, Feri | |||||
lacipapa | Adatlap | 574581 | 2014. december 26. 10:12 | ||
Kedves Barátom! Elnézve a készletedet,(és így év vége közeledtével),nagyon hosszú és egészséges életet kívánok,hogy legyen időd megépíteni ezeket! Egyetlen egy van aminél meg remegett a térdem(öreg tűzoltó létemre), az 1:24-es SIMBA tűzoltó.Ezt még egyetlen honlapon sem találtam meg,de ha találnék,biztos valahogy be szerezném :-( Üdv,Laci | |||||
Meriferi | Adatlap | 574572 | 2014. december 25. 22:16 | ||
Sziasztok! Köszönöm mindenkinek! Biztos elleszek velük egy jó darabig. :-) Üdv, Meriferi | |||||
Sherman | Adatlap | 574542 | 2014. december 25. 00:12 | ||
A sas egyes egy igazi kuriózum, gratulálok a gyűjteményedhez. | |||||
ordasilaci89 | Adatlap | 574526 | 2014. december 24. 19:12 | ||
Szia! gratulálok ehhez a nem mindennapi gyűjteményhez! "pár" kocsit szívesen látnék az én polcomon is! :) Üdv, Laccer |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |