/ Fórumok /

Szovjet/orosz harcjárművek

A Nagy Szovejunió és utódai <al gyártott, üzem<etett mindenféle harcjármampűvel
foglalkozók véleményét, kérdése.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.
ponty 565335 2014. augusztus 15. 08:43
Válasz erre
A torony
A torony
torony
torony
torony
torony
test
test
test
test
test
test
test
test
test
test
test
test
lánctalp
lánctalp

Kis haladás. Már látszik a vége, de a koszolás még mintha nem lenne az igazi. Akarok rá egy sor barna filterezést, vagy még talán hígan az alap színnel átmenni rajt, illetve fekete befolyatást. Ez a makett főleg az ilyen technikák gyakorlására lett megvéve. A lánctalp kicsit makacs ami az egyben maradást illeti, de loctite majd megoldja. Illetve milyen fém színt használjak ahhoz?
Törzsbusz 565199 2014. augusztus 13. 19:47
Válasz erre
Szakszi!

Akkor viszont ki kell faragni a felnit!
Farkas469 565164 2014. augusztus 13. 09:27
Válasz erre
Honvédségi Zil-131-esen is használtak és használnak ,,zil-130,,-as gumikat!

Üdv.
páncélos 565163 2014. augusztus 13. 09:16
Válasz erre
Szép a kidolgozás, de gyártanak is ilyen járműveket 1/35-ben (ZiL-130,133, Kraz-256)?
juge75 565135 2014. augusztus 12. 21:05
Válasz erre
cfkrzw e
cfkrzw e
cfzw
cfzw

Előző cég egyéb termékei.
juge75 565134 2014. augusztus 12. 21:04
Válasz erre
cfz131 1 35
cfz131 1 35
cfz131 2 35
cfz131 2 35
cfz131 3 35
cfz131 3 35

Zil-131 feljavító az Ukrán Custom Factory-tól.
juge75 565133 2014. augusztus 12. 20:57
Válasz erre
ICM Zil-131 detail set, 1/35 és más...
Custom Factory...www.ecrater.com/p/20385351/1-35-customfactory-detail-set-for-model-zil-131
páncélos 565106 2014. augusztus 12. 08:56
Válasz erre
páncélos 565105 2014. augusztus 12. 08:55
Válasz erre
Sennás 564507 2014. július 31. 21:07
Válasz erre
6f1fb7b8b3a4
6f1fb7b8b3a4
IMG_9028_ps
IMG_9028_ps
IMG_9029_ps
IMG_9029_ps

ГАЗ-66 "Шаман"
Sennás 564505 2014. július 31. 20:56
Válasz erre
BTR-70
BTR-70

Csak van valami:)
juge75 564502 2014. július 31. 20:48
Válasz erre
BTR-60 PU tetőpáncél szélessége: 46,76 mm, jármű szélessége sárvédő / fellépőlemezek nélkül: 72,88 mm, teljes szélesség: 80,45 mm.
Sennás 564501 2014. július 31. 20:47
Válasz erre
juge75 564500 2014. július 31. 20:44
Válasz erre
Tunguska torony koszorú gyűrű átmérő a maketten(amin gyakorlatilag forog): 65,45 mm.
Torony erkély átmérő (a külső kör alak): 78,48 mm
Sennás 564499 2014. július 31. 20:41
Válasz erre
BTR-90LIMITEDto 125mm
BTR-90LIMITEDto 125mm

ilyet találtam.T-72 v T-90 torony.
De hám szkreccsel valamelyik állat miért nem vesz méretarányt?Ez így tuti nem jó.
Kamovos 564498 2014. július 31. 20:37
Válasz erre
Valami keveset tudok, de nem vagyok profi.
Én gépész lévén, kis kezemmel rakosgatom egymásba a dolgokat.

(Csak a sötét gondolatúaknak ismételném meg, hogy a dolgokat, nem a testrészeket.):D
Sennás 564496 2014. július 31. 20:31
Válasz erre
btr-90-2
btr-90-2

Jani bátyám tudsz szkrecselni a gépen?(mert én nem ) ott könnyen össze lehetne építeni.Ilyen képet még én se láttam most találtad ki vagy olvastad valahol?
Kamovos 564495 2014. július 31. 20:23
Válasz erre
Van fénykép erről a BTR-90 pro Tunguskáról?
Mert szerintem a torony helye kivan szélesítve.
Sennás 564494 2014. július 31. 20:17
Válasz erre
Kurv..ra nem jó a matek.Vagy én nem értem.Model-Making en néztem mértem a Tunguskat és 2 féle BTR80 is.76mm mutat a Tung-ka torony gyűrüje. A BTR felülről 78mm? mutat.Akkor miért néz ki a képen mintha 2 oldalt lelóg a torony.
ddk466 is készített képet azon a 1:72 látszik a különbség.
Kamovos 564492 2014. július 31. 20:11
Válasz erre
Én csak annyit, hogy adjon már el nekem valaki egy Sztrela 10-est 1:72-ben az ACE-től :)
Mert BTR már van 2-is :)
Sennás 564491 2014. július 31. 20:09
Válasz erre
Meriferi 564490 2014. július 31. 20:04
Válasz erre
Nincs mit. A makettező népet szolgálom. :-)
Sennás 564488 2014. július 31. 20:03
Válasz erre
394
394
8110
8110

Ez komoly!Tetszik.Jó hogy mutattad.Hasonlót kérdeznék.
Ilyen BTR-70nek a "hátsóját" gyárilag alakították?Csak hogy beférjen a Kamaz motor?Így nagyon tetszik a BTR-70(80as popóval)
Ez házilag kivitelezhető?
juge75 564487 2014. július 31. 19:55
Válasz erre
9K35M3-K
9K35M3-K

Ehhez mit szólsz?
juge75 564486 2014. július 31. 19:53
Válasz erre
Építsed szélesebbre, mert azért van ennyire kihozva, hogy ne boruljon a torony. (Elég nagy lökést ad a 4 db 30 mm-es gépágyú)
Sennás 564484 2014. július 31. 19:49
Válasz erre
Király vagy Feró! Nem olyan vészes,nem egyszerű de nem vészes.Esetleg ha az alsó gyűrűt kisebbre építeném.Nagyon Nagyon szépen KÖSZI!
Meriferi 564483 2014. július 31. 19:31
Válasz erre
DSC_7243
DSC_7243
DSC_7244
DSC_7244
DSC_7245
DSC_7245
DSC_7246
DSC_7246
DSC_7247
DSC_7247
DSC_7250
DSC_7250
DSC_7251
DSC_7251
DSC_7252
DSC_7252

Szia Gábor!

Megnéztem Neked a Tunguskát. Ilyen lenne egy BTR-80-on. Mindenesetre tuti meg kell magasítani a tetőlemezt a torony alatt, hogy körbe tudjon fordúlni.

Üdv,
Meriferi
Sennás 564482 2014. július 31. 18:41
Válasz erre
ITHAveJxXSY
ITHAveJxXSY

Szia mykman!Régen beszéltünk.Hogy haladsz a "lecsupaszított" gépeddel?Találtam még 2 képet.Illetve ott van ez csak így nagyobb képen.Esetleg képet tehetnél hogy haladsz.
piratvitorla 564408 2014. július 30. 11:25
Válasz erre
Ha jól tudom a GAZ-66 esetében a ponyvatetős változat alapvetően a légideszant alakulatok számára készült.
Az Eastern Express ki is adta, nekem ilyen van...
Sennás 564406 2014. július 30. 09:17
Válasz erre
GAZ66B_1
GAZ66B_1
1336040120-94766-241kb
1336040120-94766-241kb

Úgy látom akkoriba "divat"vagy inkább csak halvány kísérlet volt.Gaz-66 is kapott ilyet aztán ebből se lett semmi.
Sennás 564404 2014. július 30. 08:54
Válasz erre
Köszi.Jól áll neki.Még a lebontott ponyvás ahol csak a keret látszik az is jó.Ami nálunk voltak azok ilyen,nyerges vagy platósok voltak?Miket alakítottak át?
juge75 564402 2014. július 30. 08:04
Válasz erre
145 ural 375
145 ural 375
Ural-375 01
Ural-375 01
Ural-375 02
Ural-375 02
URAL375S_1
URAL375S_1
URAL375S_2
URAL375S_2
URAL375S_3
URAL375S_3

Igen minden Ural-375 és a nyerges 375S gyárilag ponyvatetős változatban jött ki, a kemény tetős lett a 375D.
Ponyvatetősnél a szélvédő is levehető, oldalról nézve függőlegesen áll, nincs döntve.
Nálunk is voltak rendszeresítve, majd később át alakították mindet kemény tetősnek.
Sennás 564381 2014. július 29. 20:54
Válasz erre
btr-80
btr-80
Tunguska
Tunguska
BTR-80 Tunguska
BTR-80 Tunguska

Köszi.Annyira de annyira nagy rá.Szinte látom hogy felborul olyan magasan van a súlypontja.Én nem tudok ilyen számítógépes összemontírozást csinálni de tuti más lesz mint amit annó képet találtam.
ddk466 564380 2014. július 29. 20:46
Válasz erre
DSC_0105[1]
DSC_0105[1]
DSC_0106[2]
DSC_0106[2]

Tessék
Sennás 564375 2014. július 29. 20:09
Válasz erre
Drága barátom 2 képet készítenél még?
1 teljesen oldalról
1 teljesen szemből
95mm a hossza éppeg ráfér, és 76mm széles pont a BTR legszélső pontjai.
Köszi
Sennás 564369 2014. július 29. 19:45
Válasz erre
b23be7d3b5f0a63733cb0751bbf81667_full
b23be7d3b5f0a63733cb0751bbf81667_full
dcb37e8ab253
dcb37e8ab253

Ilyen ponyvás tetejű Ural 375 volt külön jelölése?
61-64 között gyártottak ilyet az olvastam.
Köszönet!
Sennás 564367 2014. július 29. 19:42
Válasz erre
Köszi Kálmán.Látom be kell kicsit pótolni az oldalába.Picit én hátrébb tenném de egész jól mutat rajta.Egyeztetek még Juge75 úrral és indítom a projektet.
Küldtem egy linket egy Topol Converson Kit-ről nézted már?
ddk466 564364 2014. július 29. 19:13
Válasz erre
DSC_0104[1]
DSC_0104[1]
DSC_0107[1]
DSC_0107[1]
DSC_0101[1]
DSC_0101[1]

Szia Gábor Így nézne ki a BTR-70 Tungsuka toronnyal ! 1/72
Sennás 564337 2014. július 29. 14:45
Válasz erre
UAZ RPK-23M
UAZ RPK-23M
UAZ RPK-23M.jpg2
UAZ RPK-23M.jpg2
UAZ RPK-23M.jpg3
UAZ RPK-23M.jpg3

1:43 érdekesség.
Sennás 564315 2014. július 28. 21:57
Válasz erre
PandaHobby2S6M11
PandaHobby2S6M11

Áá sose fogok így stirolozni.Félelmetes vagy Tesó!Gyönyörű.
Akkor ennek az átmérője 69mm?Enyire kellene "felhízlalni"a BTR tetejét.
juge75 564307 2014. július 28. 20:16
Válasz erre
DSC00190
DSC00190
DSC00189
DSC00189
DSC00170
DSC00170
DSC00171
DSC00171
DSC00172
DSC00172
DSC00173
DSC00173
DSC00174
DSC00174
DSC00175
DSC00175
DSC00176
DSC00176
DSC00177
DSC00177

A torony, és az átalakított Tunguska, Tor lesz belőle...
Sennás 564294 2014. július 28. 18:48
Válasz erre
Szia.Majd kereslek magánban.Természetesen 1:35be ugye?
Köszi elöre is.
juge75 564288 2014. július 28. 16:56
Válasz erre
Nekem van 1 plusz tornyom, ugyanis 2 készletet vettem, 1 Tunguska 1 pedig Tor lesz (fél készek).
Sennás 564239 2014. július 28. 08:33
Válasz erre
BTR-80_Tunguska
BTR-80_Tunguska

Szia.Sorrry akkor megint pontatlanul kérdeztem:(
"milyen alvázon VAN"persze hogy még ma is használják.
Ez tetszett meg.Gondolom nem valós ez se.Nekem csak a felépítmény kellene,az alsó részt "elbotolnám" valakivel.Ezért gondoltam ha valaki tud(na) építeni belőle(esetleg Magyart)szívesen megfeleztem volna a készletet.Nem olcsó ez a Panda cucc.De így esély nincs rá.
juge75 564232 2014. július 27. 22:47
Válasz erre
gm-352_0000
gm-352_0000
gm-352_0001
gm-352_0001
gm-352_0002
gm-352_0002
gm-352_0003
gm-352_0003
gm-352_0004
gm-352_0004
gm-352_0005
gm-352_0005
gm-352_0006
gm-352_0006
gm-352_0007
gm-352_0007
mtp-a5_0001
mtp-a5_0001
mtp-a5_0002
mtp-a5_0002

Alváz: GM-352

Készült még valamiféle műszaki mentő jármű is, messziről olyan, mint a Tunguska.
juge75 564230 2014. július 27. 22:30
Válasz erre
IMG_1777
IMG_1777
P1000426
P1000426
165183
165183
(120502084225)_tor_1
(120502084225)_tor_1

?
Gabi, nem értelek...
2S6 M,M1 jelenleg is létező eszköz.
Az alvázat felhasználták a Tor első változataihoz is, valamint a Buk-hoz. Magyarországon a Tunguska rendszerbe állító teszt lövészetei folytak, Szovjet csapatoknál, Nagyorosziban és Drégelypalánkon.
Magyar Néphadsereg nem rendszeresítette sem az alvázat, sem az eszközt (sajnos).
Herr Teufel 564228 2014. július 27. 22:25
Válasz erre
Hali!
A magam részéről akril festékhez denaturált szeszt használok, ami ha jól tudom 96%-os metilalkohol. Ez a legjobb szerintem. Ráadásul gyorsabban is szárad, meg a festő cucc is alaposabban tisztítható általa.

Üdv!
Sennás 564227 2014. július 27. 21:38
Válasz erre
2s6mby04a
2s6mby04a

Sziasztok.Kérdezném az Urakat ilyen Russian 2S6M Tunguska Anti-Aircraft Artillery milyen alvázon volt?Illetve milyen más felépítménnyel szerelhették még(Magyarral is!)

Köszönettel.SENNÁS
Kamovos 564148 2014. július 26. 02:11
Válasz erre
Én rep szeszt használok amíg van.
Aztán átállok a tiszta szeszre amivel a géptávírókat mostam.
Utána a Szabadegyházira azt viszik a gyógyszertárba.
De ez nagyon sok idő. :)
sárkányos 564144 2014. július 25. 22:05
Válasz erre
Szevasztok. Én az akril festékekhez(Tamiya, Gunze) kizárólag csak 96%-os szeszt használok és mindegyiknél bevált. Üdv sárkányos
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299.