<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548239 | 2013. december 17. 18:57 | ||
SzuhÁkos | Adatlap | 548238 | 2013. december 17. 18:57 | ||
Üdv! Íme egy videó a gép repüléséről! www.youtube.com/watch | |||||
sanyi | Adatlap | 548235 | 2013. december 17. 18:36 | ||
Ez most vörös? www.airport-data.com/aircraft/photo/000443823.html Gondolom látjátok az amerikai azonosítót a stabilizátoron. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 547657 | 2013. december 10. 18:08 | ||
cenci2 | Adatlap | 547641 | 2013. december 10. 12:34 | ||
Mig-31-esek gopro kamerákkal telipakolva . videa.hu/videok/jarmuvek/mig-31-esek-jarorozes-kozben-jaror-qmuc33ywyHQvzTAn | |||||
pintair | Adatlap | 546943 | 2013. november 30. 11:16 | ||
migi | Adatlap | 546933 | 2013. november 30. 08:23 | ||
PETI | Adatlap | 544926 | 2013. október 31. 19:18 | ||
PETI | Adatlap | 544925 | 2013. október 31. 19:15 | ||
Egy kis segítség a 48-as Su-24-est építő kollégáknak... zone-five.net/showthread.php www.lindenhillimports.com/komplektzip.htm | |||||
Levix | Adatlap | 544446 | 2013. október 25. 21:48 | ||
PETI | Adatlap | 542215 | 2013. szeptember 21. 19:45 | ||
Kubinkára | |||||
PETI | Adatlap | 542214 | 2013. szeptember 21. 19:45 | ||
RC modellező kollégák kicsit beszabadultak Kuninkára játszadozni... :) https://www.youtube.com/watch | |||||
Muzzy | Adatlap | 542090 | 2013. szeptember 19. 11:14 | ||
Szia Pintair! Félre ne érts, nem kötözködni akartam! Az Eduárd I-16-osai nekem is megvannak, de még én sem mentem bele részletesen a típusok közötti különbségekbe. Meglepett, amit a csűrőről írtál, de részben igazad van, volt ilyen megoldás, csak nem a késői, hanem a korai típusokon :) A rajzokat én már kétkedve kezelem, pontos rajzot nem sokat láttam még, ezért is vannak fenntartásaim amikor azt mondják, hogy egy makett nem illeszkedik a rajzra (mi a garancia, hogy a rajz jó!) Ezért is említettem, hopgy az 5 tipusnál a rajz nem jó (kabintető). Az általad feltett rajzok alapján, hogy a korai 10-es típuson nem volt féklap, kétkedve kezelem, de ki tudja ezt ma már megmondani? A scalemodels jó lap, csak nincsenek tematizálva a dolgok, típusismertető jelleggel, ezért Massimo honlapja érthetőbb, átláthatóbb. De van írott anyag is, Maszlov kiadványa elfogadhazó kiindulási alapnak tűnik. (álltalam belinkelt link is ezt tartalmazza) Muzzy | |||||
pintair | Adatlap | 542064 | 2013. szeptember 18. 20:22 | ||
Szia Muzzy! Bocs, előkerültem! Nos, a tipusnak nem vagyok nagy részletes bubusa, így csak azt tettem fel, amit én is leszedtem a hálóról úgy, ahogyan feltettem, magyarul. Már nem tudom honnan. Mázsányi újságom is van dobozokban, és netes digit gigák egyaránt. Azokból szedtem össze keveset decente-nek. Tehát, amit feltettem, annak pontosságáról nem győződtem meg előtte, bíztam benne, h rendesen lefordította alkotója. Bírom valamelyest az orosz nyelvet, de soha nem álltam neki Ratát altipusra bontva lefordítani. Ha úgy gondolod, hogy ezeket javítani kell, akkor elfogadom, természetesen, hiszen forrást jelöltél meg. De még teszek fel ide rajzokat, azok a Modelar-ból valók. | |||||
Muzzy | Adatlap | 542053 | 2013. szeptember 18. 17:23 | ||
Szia Pintair! A scalemodels.ru honlap alapján jutottam erre a linkre, itt az szerepel, hogy a 24-es tipusnál a féklapok mechanikus működtetésűek lettek, az ülés mögött bal oldalt volt a működtető kar.(Введены посадочные щитки с механическим управлением. Рукоятка располагалась слева за сиденьем пилота.) i16fighter.ru/variants/type-24.htm Viszont azt találtam, hogy az általad említett csűrő megoldást a 4-es és 5-ös típusnál használták, a 10-es típus már levegő működtetésű féklapokat kapott, majd ezt váltotta a mechanikus működtetésű a 24-es típusnál. Самолет первоначально имел механизм зависания элеронов — при этом элероны, опускаясь вниз, в дополнение к своим основным функциям играли роль закрылков во время посадки. Начиная с И-16 тип 10, истребитель оснастили уже упомянутыми посадочными щитками. Первые партии машин имели механизм выпуска щитков пневматический — впоследствии замененный на механический Muzzy | |||||
skywarior | Adatlap | 541981 | 2013. szeptember 17. 18:40 | ||
decente | Adatlap | 541953 | 2013. szeptember 17. 15:29 | ||
Köszönöm a segítséget! Zsolt | |||||
Muzzy | Adatlap | 541952 | 2013. szeptember 17. 15:23 | ||
Kedves Pintair! Az I-16 Type 5 rajz tévesen a már rögzített kabintetőt ábrázolja, mint a Type 10-eknél. Légy szíves mond meg, hogy honnan van ez az adat? I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, Erre utaló megjegyzésre nem emlékszem. Köszönettel Muzzy | |||||
Muzzy | Adatlap | 541949 | 2013. szeptember 17. 14:43 | ||
pintair | Adatlap | 541948 | 2013. szeptember 17. 14:36 | ||
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
pintair | Adatlap | 541947 | 2013. szeptember 17. 14:36 | ||
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
pintair | Adatlap | 541946 | 2013. szeptember 17. 14:33 | ||
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
pintair | Adatlap | 541945 | 2013. szeptember 17. 14:33 | ||
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
pintair | Adatlap | 541944 | 2013. szeptember 17. 14:28 | ||
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
decente | Adatlap | 541922 | 2013. szeptember 17. 07:03 | ||
Sziasztok! Remélem jó topicba írok, mert úgy látom újabban csak modern gépekről folyt a csevej. Szereztem egy I-16 makettet, 1:48-as Eduard. Nincs hozzá összerakási, matrica stb., de a makett rendben van. Igazítson el valaki, hogy miről ismerhetők fel az alváltozatok. Eduardék adtak ki 10, 17, 24 és 29-es típust is. Előre is köszönöm! Zsolt | |||||
zoli1989 | Adatlap | 539365 | 2013. augusztus 9. 22:29 | ||
Na ezek értenek a festésmintákhoz! Ez nagyon retro lett ! :) russianplanes.net/id115271 russianplanes.net/id115278 russianplanes.net/id115334 | |||||
vandork | Adatlap | 538285 | 2013. július 26. 10:22 | ||
a találkopzó jól sikerült: több száz érdeklődő a nyílt napon, július 14-én, sok-sok volt szovjet pilóta, műszaki, magyar barátok, hagyományőrzők! www.soviet-airforce.com/ | |||||
Regal | Adatlap | 537303 | 2013. július 11. 07:46 | ||
Szia Sárkányos! köszi a linket, látom Pisti is most kezdte májusban. Jövőre jó lenne elmenni Móvárra, akciósabban be lehet szerezni onnan a dolgokat (a börzéje utolérhetetlen:-)) Én régen is a hellfighter festéssel szemeztem - az évfordulós/ünnepi díszfestések mindig is vonzottak... Üdvözlettel, Regal | |||||
sárkányos | Adatlap | 537278 | 2013. július 10. 19:32 | ||
Amúgy építését itt tudod követni www.makett.org/smf/index.php/topic,5698.msg133045.html | |||||
sárkányos | Adatlap | 537277 | 2013. július 10. 19:26 | ||
Szevasz. A felület szép a matricája is de én magyart csinálok majd belőle. Eddig megrendeltem hozzá a gyanta kerekeket, gyanta futóműaknákat és a gyanta hmü-vet. Még hátra van a gyanta kabin meg egy kis réz.Az a szerencse ért, hogy idén Móváron meg tudtam venni 7200Ft-ért. Ahol eddig láttam még 10e alatt nem volt. Szerintem jó vétel. Üdv sárkányos | |||||
Regal | Adatlap | 537268 | 2013. július 10. 18:07 | ||
Sziasztok, Köszönöm Taylor, ezt az oldalt még nem nézten, csak más review-kat. Sárkányos, a matricája jó minőségű, hogy látod? A review-ban azt ecsetelték, hogy maga a makett az 1/32-es kicsinyített mása minden hibájával együtt ( katapult ülés, stb). Elkezdted már összerakni? Én megvettem korábban az italeri makettet, hogy majd átkarcolom, de az pont nem fog megépülni nálam soha...van hozzá gyanta kabin + mindenféle kulső/belső/hajtómű maratás (bár már láttam az eduardnál gyanta kereket, hajtóművet, futóaknát, de ez kb mégegy 8-10 000. A panelvonalak, szegecsek szépek/arányosak? Üdvözlettel, Regal | |||||
sárkányos | Adatlap | 537258 | 2013. július 10. 16:53 | ||
Szevasz! Nekem meg van, elég jó készlet ALAPNAK!Apró hibái vannak. Kiegészítőket elbírja, de ha anélkül akarja az ember megcsinálni úgy is szép gép építhető. Üdv sárkányos | |||||
Taylor2 | Adatlap | 537247 | 2013. július 10. 14:21 | ||
Szia! Remélem ezzel segítettem. :) www.model-making.eu/products/Mikoyan-Guryewicz-MiG-23MF-Flogger-B.html Üdv:Taylor2 | |||||
Regal | Adatlap | 537221 | 2013. július 10. 07:47 | ||
Sziasztok, erről a makettről tud valaki egy kis info-t, hogy milyen a kidolgozása, mennyire korrekt?: 1/48 02854 MIG-23MF Flogger-B (Hell rider-es matricával) Segítségeteket előre is köszönöm! Üdvözlettel, Gábor | |||||
Freddy | Adatlap | 536525 | 2013. június 28. 10:23 | ||
,, Idén 30 éve, hogy a két repülőtér betonját újra öntötték, mármint Kecskemét és KunDAMARAS. Damaras, így, mert voltak néhányan, akik nehezen ejtették ki a Madaras szót." Egy ismerősünk Kanverebesnek hívja. | |||||
pintair | Adatlap | 536506 | 2013. június 27. 21:17 | ||
2013. július 12-14-én nagyszabású találkozó színhelye lesz a berekfürdői repülőmúzeum, és a kunmadarasi volt szovjet repülőtér területe. Szenzációs program, Skacok! Én legalábbis nagyon örülök, meghívottként ott találkozhatom 30 éve nem látott volt szovjet kollégámmal, akivel 1983-ban 1 évig dolgoztam-szolgáltam együtt Mezőkövesden diszpécserként a toronyban. Idén 30 éve, hogy a két repülőtér betonját újra öntötték, mármint Kecskemét és KunDAMARAS. Damaras, így, mert voltak néhányan, akik nehezen ejtették ki a Madaras szót. Na, szóval, én megyek, örülök, bulizunk, beszélgetünk, zakúszkát eszünk a vodkához, repülünk és ...ami összejön. Ha még lesz erőm a színpadon beszélni, megtörténik majd. | |||||
Sennás | Adatlap | 536425 | 2013. június 26. 19:27 | ||
migi | Adatlap | 535788 | 2013. június 16. 19:53 | ||
migi | Adatlap | 534516 | 2013. május 28. 20:31 | ||
pintair | Adatlap | 531465 | 2013. április 17. 21:12 | ||
pintair | Adatlap | 531464 | 2013. április 17. 21:10 | ||
szééép russianplanes.net/id104431 | |||||
Freddy | Adatlap | 531384 | 2013. április 16. 14:25 | ||
PETI | Adatlap | 530930 | 2013. április 10. 20:50 | ||
Látom mindenkinek bejön ez a sor... :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 530798 | 2013. április 9. 20:45 | ||
Sziasztok! Hát ilyent! Jaj-jaj. Ide kéne belőlük vagy 40db de repterenként. Pápa, Sármellék, Taszár, Kecskemét Mező kövesd, Debrecen. Üdv: kamovos | |||||
búza | Adatlap | 530764 | 2013. április 9. 16:12 | ||
Persze! A szárnyán meg önkényuralmi jelképet hordoz? | |||||
Lala | Adatlap | 530763 | 2013. április 9. 15:44 | ||
Nem tiltakoznék ellene egy percig sem :-) | |||||
Miggyuri | Adatlap | 530748 | 2013. április 9. 13:24 | ||
Mi a gond az ék felségjelzéssel? Nem is értem. Azon nem múljon!:) | |||||
Altengernagy | Adatlap | 530723 | 2013. április 9. 01:37 | ||
mirazsmarci | Adatlap | 530718 | 2013. április 8. 22:21 | ||
Ja,Fürkészdarázs repülőszázad, Taszár. Mostanában lenne időszerű, hogy megkapják az új gépeket... azt hiszem ezzel le is rendeztük volna a régió diplomáciai "problémáít". | |||||
zoli1989 | Adatlap | 530711 | 2013. április 8. 20:56 | ||
Hát még magyar ékkel, Kecskeméten (Bár én Tököl bázist is el tudnék képzelni :D ) mennyire rendben lenne ez a sor:-) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Vörös volt, aztán kék-sárga lett (ukrán), a végén meg megvették a Jimmyk (állítólag kettőt).
Üdv R.