/ Fórumok /

Vörös szárnyak

A szojet gyártmányú harci repülőgépek makettezésével foglalkozó, "orosz megszállás"
alatti megszállottaknak, bármilyen méretarány kedvelőinek.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66.
Rumcájsz_52 548239 2013. december 17. 18:57
Válasz erre
Szia sanyi
Vörös volt, aztán kék-sárga lett (ukrán), a végén meg megvették a Jimmyk (állítólag kettőt).
Üdv R.
SzuhÁkos 548238 2013. december 17. 18:57
Válasz erre
sanyi 548235 2013. december 17. 18:36
Válasz erre
Ez most vörös?
www.airport-data.com/aircraft/photo/000443823.html
Gondolom látjátok az amerikai azonosítót a stabilizátoron.
Rumcájsz_52 547657 2013. december 10. 18:08
Válasz erre
Szia cenci
Szuperjó felvétel, köszi!
Üdv R.
cenci2 547641 2013. december 10. 12:34
Válasz erre
pintair 546943 2013. november 30. 11:16
Válasz erre
migi 546933 2013. november 30. 08:23
Válasz erre
125558
125558

Egy számomra szenzációs kép , nagyon tetszik ,
PETI 544926 2013. október 31. 19:18
Válasz erre
Ezt is belinkelem. Elég meggyőző a képek alapján.

www.britmodeller.com/forums/index.php
PETI 544925 2013. október 31. 19:15
Válasz erre
Egy kis segítség a 48-as Su-24-est építő kollégáknak...

zone-five.net/showthread.php
www.lindenhillimports.com/komplektzip.htm
Levix 544446 2013. október 25. 21:48
Válasz erre
www.youtube.com/watch

Su-34 repülése több kamerával!
PETI 542215 2013. szeptember 21. 19:45
Válasz erre
Kubinkára
PETI 542214 2013. szeptember 21. 19:45
Válasz erre
RC modellező kollégák kicsit beszabadultak Kuninkára játszadozni... :)

https://www.youtube.com/watch
Muzzy 542090 2013. szeptember 19. 11:14
Válasz erre
Szia Pintair!
Félre ne érts, nem kötözködni akartam!
Az Eduárd I-16-osai nekem is megvannak, de még én sem mentem bele részletesen a típusok közötti különbségekbe. Meglepett, amit a csűrőről írtál, de részben igazad van, volt ilyen megoldás, csak nem a késői, hanem a korai típusokon :)
A rajzokat én már kétkedve kezelem, pontos rajzot nem sokat láttam még, ezért is vannak fenntartásaim amikor azt mondják, hogy egy makett nem illeszkedik a rajzra (mi a garancia, hogy a rajz jó!)
Ezért is említettem, hopgy az 5 tipusnál a rajz nem jó (kabintető).
Az általad feltett rajzok alapján, hogy a korai 10-es típuson nem volt féklap, kétkedve kezelem, de ki tudja ezt ma már megmondani?
A scalemodels jó lap, csak nincsenek tematizálva a dolgok, típusismertető jelleggel, ezért Massimo honlapja érthetőbb, átláthatóbb.
De van írott anyag is, Maszlov kiadványa elfogadhazó kiindulási alapnak tűnik. (álltalam belinkelt link is ezt tartalmazza)
Muzzy
pintair 542064 2013. szeptember 18. 20:22
Válasz erre
I-16_001
I-16_001
I-16_002
I-16_002
I-16_003
I-16_003
I-16_004
I-16_004
I-16_005
I-16_005

Szia Muzzy!

Bocs, előkerültem! Nos, a tipusnak nem vagyok nagy részletes bubusa, így csak azt tettem fel, amit én is leszedtem a hálóról úgy, ahogyan feltettem, magyarul. Már nem tudom honnan. Mázsányi újságom is van dobozokban, és netes digit gigák egyaránt. Azokból szedtem össze keveset decente-nek. Tehát, amit feltettem, annak pontosságáról nem győződtem meg előtte, bíztam benne, h rendesen lefordította alkotója. Bírom valamelyest az orosz nyelvet, de soha nem álltam neki Ratát altipusra bontva lefordítani. Ha úgy gondolod, hogy ezeket javítani kell, akkor elfogadom, természetesen, hiszen forrást jelöltél meg.
De még teszek fel ide rajzokat, azok a Modelar-ból valók.
Muzzy 542053 2013. szeptember 18. 17:23
Válasz erre
Szia Pintair!
A scalemodels.ru honlap alapján jutottam erre a linkre, itt az szerepel, hogy a 24-es tipusnál a féklapok mechanikus működtetésűek lettek, az ülés mögött bal oldalt volt a működtető kar.(Введены посадочные щитки с механическим управлением. Рукоятка располагалась слева за сиденьем пилота.)

i16fighter.ru/variants/type-24.htm

Viszont azt találtam, hogy az általad említett csűrő megoldást a 4-es és 5-ös típusnál használták, a 10-es típus már levegő működtetésű féklapokat kapott, majd ezt váltotta a mechanikus működtetésű a 24-es típusnál.

Самолет первоначально имел механизм зависания элеронов — при этом элероны, опускаясь вниз, в дополнение к своим основным функциям играли роль закрылков во время посадки. Начиная с И-16 тип 10, истребитель оснастили уже упомянутыми посадочными щитками. Первые партии машин имели механизм выпуска щитков пневматический — впоследствии замененный на механический

Muzzy
skywarior 541981 2013. szeptember 17. 18:40
Válasz erre
022
022
167
167

Peru
decente 541953 2013. szeptember 17. 15:29
Válasz erre
Köszönöm a segítséget!

Zsolt
Muzzy 541952 2013. szeptember 17. 15:23
Válasz erre
Kedves Pintair!
Az I-16 Type 5 rajz tévesen a már rögzített kabintetőt ábrázolja, mint a Type 10-eknél.
Légy szíves mond meg, hogy honnan van ez az adat?
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték,

Erre utaló megjegyzésre nem emlékszem.
Köszönettel
Muzzy
Muzzy 541949 2013. szeptember 17. 14:43
Válasz erre
Decente!
Itt is érdemes megnézni, igaz angolul van
mig3.sovietwarplanes.com/i16/i16.htm
Muzzy
pintair 541948 2013. szeptember 17. 14:36
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
pintair 541947 2013. szeptember 17. 14:36
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
pintair 541946 2013. szeptember 17. 14:33
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
pintair 541945 2013. szeptember 17. 14:33
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
pintair 541944 2013. szeptember 17. 14:28
Válasz erre
type 5
type 5
type 10
type 10
type 24-1
type 24-1
type 24-2
type 24-2

I–16 tip 1
Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel.
I–16 tip 4
Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű.
I–16 tip 5
tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 6
M–25A motor, 545 kW (730 LE).
I–16 tip 10
Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt.
I–16 tip 17
Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen.
I–16 tip 18
Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni.
I–16 tip 20
Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle.
I–16 tip 24
Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel.
I–16 tip 27
Tip 17 M–62 motorral.
I–16 tip 28
Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú
I–16 tip 29
Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta.
I–16 tip 30
Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor.
I–16TK
Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba.
decente 541922 2013. szeptember 17. 07:03
Válasz erre
Sziasztok!

Remélem jó topicba írok, mert úgy látom újabban csak modern gépekről folyt a csevej.

Szereztem egy I-16 makettet, 1:48-as Eduard.
Nincs hozzá összerakási, matrica stb., de a makett rendben van.
Igazítson el valaki, hogy miről ismerhetők fel az alváltozatok.

Eduardék adtak ki 10, 17, 24 és 29-es típust is.

Előre is köszönöm!

Zsolt
zoli1989 539365 2013. augusztus 9. 22:29
Válasz erre
Na ezek értenek a festésmintákhoz! Ez nagyon retro lett ! :)

russianplanes.net/id115271 russianplanes.net/id115278
russianplanes.net/id115334
vandork 538285 2013. július 26. 10:22
Válasz erre
_MG_6589
_MG_6589
_MG_6826
_MG_6826
_MG_7109
_MG_7109
_MG_7091
_MG_7091

a találkopzó jól sikerült: több száz érdeklődő a nyílt napon, július 14-én, sok-sok volt szovjet pilóta, műszaki, magyar barátok, hagyományőrzők!
www.soviet-airforce.com/
Regal 537303 2013. július 11. 07:46
Válasz erre
Szia Sárkányos!

köszi a linket, látom Pisti is most kezdte májusban. Jövőre jó lenne elmenni Móvárra, akciósabban be lehet szerezni onnan a dolgokat (a börzéje utolérhetetlen:-))
Én régen is a hellfighter festéssel szemeztem - az évfordulós/ünnepi díszfestések mindig is vonzottak...
Üdvözlettel,
Regal
sárkányos 537278 2013. július 10. 19:32
Válasz erre
sárkányos 537277 2013. július 10. 19:26
Válasz erre
Szevasz. A felület szép a matricája is de én magyart csinálok majd belőle. Eddig megrendeltem hozzá a gyanta kerekeket, gyanta futóműaknákat és a gyanta hmü-vet. Még hátra van a gyanta kabin meg egy kis réz.Az a szerencse ért, hogy idén Móváron meg tudtam venni 7200Ft-ért. Ahol eddig láttam még 10e alatt nem volt. Szerintem jó vétel. Üdv sárkányos
Regal 537268 2013. július 10. 18:07
Válasz erre
Sziasztok,

Köszönöm Taylor, ezt az oldalt még nem nézten, csak más review-kat.

Sárkányos, a matricája jó minőségű, hogy látod? A review-ban azt ecsetelték, hogy maga a makett az 1/32-es kicsinyített mása minden hibájával együtt ( katapult ülés, stb).
Elkezdted már összerakni? Én megvettem korábban az italeri makettet, hogy majd átkarcolom, de az pont nem fog megépülni nálam soha...van hozzá gyanta kabin + mindenféle kulső/belső/hajtómű maratás (bár már láttam az eduardnál gyanta kereket, hajtóművet, futóaknát, de ez kb mégegy 8-10 000.
A panelvonalak, szegecsek szépek/arányosak?
Üdvözlettel,
Regal
sárkányos 537258 2013. július 10. 16:53
Válasz erre
Szevasz! Nekem meg van, elég jó készlet ALAPNAK!Apró hibái vannak. Kiegészítőket elbírja, de ha anélkül akarja az ember megcsinálni úgy is szép gép építhető. Üdv sárkányos
Taylor2 537247 2013. július 10. 14:21
Válasz erre
Regal 537221 2013. július 10. 07:47
Válasz erre
Sziasztok,
erről a makettről tud valaki egy kis info-t, hogy milyen a kidolgozása, mennyire korrekt?:
1/48 02854 MIG-23MF Flogger-B (Hell rider-es matricával)
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdvözlettel,
Gábor
Freddy 536525 2013. június 28. 10:23
Válasz erre
,, Idén 30 éve, hogy a két repülőtér betonját újra öntötték, mármint Kecskemét és KunDAMARAS. Damaras, így, mert voltak néhányan, akik nehezen ejtették ki a Madaras szót."

Egy ismerősünk Kanverebesnek hívja.
pintair 536506 2013. június 27. 21:17
Válasz erre
2013. július 12-14-én nagyszabású találkozó színhelye lesz a berekfürdői repülőmúzeum, és a kunmadarasi volt szovjet repülőtér területe. Szenzációs program, Skacok! Én legalábbis nagyon örülök, meghívottként ott találkozhatom 30 éve nem látott volt szovjet kollégámmal, akivel 1983-ban 1 évig dolgoztam-szolgáltam együtt Mezőkövesden diszpécserként a toronyban. Idén 30 éve, hogy a két repülőtér betonját újra öntötték, mármint Kecskemét és KunDAMARAS. Damaras, így, mert voltak néhányan, akik nehezen ejtették ki a Madaras szót. Na, szóval, én megyek, örülök, bulizunk, beszélgetünk, zakúszkát eszünk a vodkához, repülünk és ...ami összejön. Ha még lesz erőm a színpadon beszélni, megtörténik majd.
Sennás 536425 2013. június 26. 19:27
Válasz erre
IhmGWHk
IhmGWHk
Ym7b7ve
Ym7b7ve
hXhOZdr
hXhOZdr
96EHKcQ
96EHKcQ
0_c27a1_206d6d86_orig
0_c27a1_206d6d86_orig
7Bgg1C3
7Bgg1C3
nrvo
nrvo
njbaVkY
njbaVkY
su-27sk tail_02
su-27sk tail_02

Pár Orosz "újdonság" Le Bourget Airshow-n.A Kamov-52 nem új de ez a festés tetszetős.
A Su-35 pedig (talán) hővédő pajzsot? kapott a vezérsík mindkét oldalára.
migi 535788 2013. június 16. 19:53
Válasz erre
110412
110412

A két technika találkozása , a Suhojé és a madárijesztőé .
migi 534516 2013. május 28. 20:31
Válasz erre
AN-3
AN-3

Számomra ritka madár ,
pintair 531465 2013. április 17. 21:12
Válasz erre
pintair 531464 2013. április 17. 21:10
Válasz erre
Freddy 531384 2013. április 16. 14:25
Válasz erre
PETI 530930 2013. április 10. 20:50
Válasz erre
Látom mindenkinek bejön ez a sor... :)
Kamovos 530798 2013. április 9. 20:45
Válasz erre
Sziasztok!

Hát ilyent!

Jaj-jaj.
Ide kéne belőlük vagy 40db de repterenként.
Pápa, Sármellék, Taszár, Kecskemét Mező kövesd, Debrecen.

Üdv: kamovos
búza 530764 2013. április 9. 16:12
Válasz erre
Persze! A szárnyán meg önkényuralmi jelképet hordoz?
Lala 530763 2013. április 9. 15:44
Válasz erre
Nem tiltakoznék ellene egy percig sem :-)
Miggyuri 530748 2013. április 9. 13:24
Válasz erre
ékes
ékes

Mi a gond az ék felségjelzéssel? Nem is értem. Azon nem múljon!:)
Altengernagy 530723 2013. április 9. 01:37
Válasz erre
mirazsmarci 530718 2013. április 8. 22:21
Válasz erre
Ja,Fürkészdarázs repülőszázad, Taszár. Mostanában lenne időszerű, hogy megkapják az új gépeket... azt hiszem ezzel le is rendeztük volna a régió diplomáciai "problémáít".
zoli1989 530711 2013. április 8. 20:56
Válasz erre
Hát még magyar ékkel, Kecskeméten (Bár én Tököl bázist is el tudnék képzelni :D ) mennyire rendben lenne ez a sor:-)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66.