<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
ponty | Adatlap | 565335 | 2014. augusztus 15. 08:43 | ||
Törzsbusz | Adatlap | 565199 | 2014. augusztus 13. 19:47 | ||
Szakszi! Akkor viszont ki kell faragni a felnit! | |||||
Farkas469 | Adatlap | 565164 | 2014. augusztus 13. 09:27 | ||
Honvédségi Zil-131-esen is használtak és használnak ,,zil-130,,-as gumikat! Üdv. | |||||
páncélos | Adatlap | 565163 | 2014. augusztus 13. 09:16 | ||
Szép a kidolgozás, de gyártanak is ilyen járműveket 1/35-ben (ZiL-130,133, Kraz-256)? | |||||
juge75 | Adatlap | 565135 | 2014. augusztus 12. 21:05 | ||
juge75 | Adatlap | 565134 | 2014. augusztus 12. 21:04 | ||
juge75 | Adatlap | 565133 | 2014. augusztus 12. 20:57 | ||
ICM Zil-131 detail set, 1/35 és más... Custom Factory...www.ecrater.com/p/20385351/1-35-customfactory-detail-set-for-model-zil-131 | |||||
páncélos | Adatlap | 565106 | 2014. augusztus 12. 08:56 | ||
Orosz páncélos technika fejlődése: artofwar.ru/w/wechkanow_i_w/vivboewyetanki-semejstwot-72t-80t-90wtoroeizdanie19122011.shtml | |||||
páncélos | Adatlap | 565105 | 2014. augusztus 12. 08:55 | ||
Akácia makett: karopka.ru/forum/forum188/topic14873/ | |||||
Sennás | Adatlap | 564507 | 2014. július 31. 21:07 | ||
Sennás | Adatlap | 564505 | 2014. július 31. 20:56 | ||
juge75 | Adatlap | 564502 | 2014. július 31. 20:48 | ||
BTR-60 PU tetőpáncél szélessége: 46,76 mm, jármű szélessége sárvédő / fellépőlemezek nélkül: 72,88 mm, teljes szélesség: 80,45 mm. | |||||
Sennás | Adatlap | 564501 | 2014. július 31. 20:47 | ||
Köszi Gábor!Felírom. | |||||
juge75 | Adatlap | 564500 | 2014. július 31. 20:44 | ||
Tunguska torony koszorú gyűrű átmérő a maketten(amin gyakorlatilag forog): 65,45 mm. Torony erkély átmérő (a külső kör alak): 78,48 mm | |||||
Sennás | Adatlap | 564499 | 2014. július 31. 20:41 | ||
ilyet találtam.T-72 v T-90 torony. De hám szkreccsel valamelyik állat miért nem vesz méretarányt?Ez így tuti nem jó. | |||||
Kamovos | Adatlap | 564498 | 2014. július 31. 20:37 | ||
Valami keveset tudok, de nem vagyok profi. Én gépész lévén, kis kezemmel rakosgatom egymásba a dolgokat. (Csak a sötét gondolatúaknak ismételném meg, hogy a dolgokat, nem a testrészeket.):D | |||||
Sennás | Adatlap | 564496 | 2014. július 31. 20:31 | ||
Jani bátyám tudsz szkrecselni a gépen?(mert én nem ) ott könnyen össze lehetne építeni.Ilyen képet még én se láttam most találtad ki vagy olvastad valahol? | |||||
Kamovos | Adatlap | 564495 | 2014. július 31. 20:23 | ||
Van fénykép erről a BTR-90 pro Tunguskáról? Mert szerintem a torony helye kivan szélesítve. | |||||
Sennás | Adatlap | 564494 | 2014. július 31. 20:17 | ||
Kurv..ra nem jó a matek.Vagy én nem értem.Model-Making en néztem mértem a Tunguskat és 2 féle BTR80 is.76mm mutat a Tung-ka torony gyűrüje. A BTR felülről 78mm? mutat.Akkor miért néz ki a képen mintha 2 oldalt lelóg a torony. ddk466 is készített képet azon a 1:72 látszik a különbség. | |||||
Kamovos | Adatlap | 564492 | 2014. július 31. 20:11 | ||
Én csak annyit, hogy adjon már el nekem valaki egy Sztrela 10-est 1:72-ben az ACE-től :) Mert BTR már van 2-is :) | |||||
Sennás | Adatlap | 564491 | 2014. július 31. 20:09 | ||
Meriferi | Adatlap | 564490 | 2014. július 31. 20:04 | ||
Nincs mit. A makettező népet szolgálom. :-) | |||||
Sennás | Adatlap | 564488 | 2014. július 31. 20:03 | ||
Ez komoly!Tetszik.Jó hogy mutattad.Hasonlót kérdeznék. Ilyen BTR-70nek a "hátsóját" gyárilag alakították?Csak hogy beférjen a Kamaz motor?Így nagyon tetszik a BTR-70(80as popóval) Ez házilag kivitelezhető? | |||||
juge75 | Adatlap | 564487 | 2014. július 31. 19:55 | ||
juge75 | Adatlap | 564486 | 2014. július 31. 19:53 | ||
Építsed szélesebbre, mert azért van ennyire kihozva, hogy ne boruljon a torony. (Elég nagy lökést ad a 4 db 30 mm-es gépágyú) | |||||
Sennás | Adatlap | 564484 | 2014. július 31. 19:49 | ||
Király vagy Feró! Nem olyan vészes,nem egyszerű de nem vészes.Esetleg ha az alsó gyűrűt kisebbre építeném.Nagyon Nagyon szépen KÖSZI! | |||||
Meriferi | Adatlap | 564483 | 2014. július 31. 19:31 | ||
Szia Gábor! Megnéztem Neked a Tunguskát. Ilyen lenne egy BTR-80-on. Mindenesetre tuti meg kell magasítani a tetőlemezt a torony alatt, hogy körbe tudjon fordúlni. Üdv, Meriferi | |||||
Sennás | Adatlap | 564482 | 2014. július 31. 18:41 | ||
Szia mykman!Régen beszéltünk.Hogy haladsz a "lecsupaszított" gépeddel?Találtam még 2 képet.Illetve ott van ez csak így nagyobb képen.Esetleg képet tehetnél hogy haladsz. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 564408 | 2014. július 30. 11:25 | ||
Ha jól tudom a GAZ-66 esetében a ponyvatetős változat alapvetően a légideszant alakulatok számára készült. Az Eastern Express ki is adta, nekem ilyen van... | |||||
Sennás | Adatlap | 564406 | 2014. július 30. 09:17 | ||
Úgy látom akkoriba "divat"vagy inkább csak halvány kísérlet volt.Gaz-66 is kapott ilyet aztán ebből se lett semmi. | |||||
Sennás | Adatlap | 564404 | 2014. július 30. 08:54 | ||
Köszi.Jól áll neki.Még a lebontott ponyvás ahol csak a keret látszik az is jó.Ami nálunk voltak azok ilyen,nyerges vagy platósok voltak?Miket alakítottak át? | |||||
juge75 | Adatlap | 564402 | 2014. július 30. 08:04 | ||
Igen minden Ural-375 és a nyerges 375S gyárilag ponyvatetős változatban jött ki, a kemény tetős lett a 375D. Ponyvatetősnél a szélvédő is levehető, oldalról nézve függőlegesen áll, nincs döntve. Nálunk is voltak rendszeresítve, majd később át alakították mindet kemény tetősnek. | |||||
Sennás | Adatlap | 564381 | 2014. július 29. 20:54 | ||
Köszi.Annyira de annyira nagy rá.Szinte látom hogy felborul olyan magasan van a súlypontja.Én nem tudok ilyen számítógépes összemontírozást csinálni de tuti más lesz mint amit annó képet találtam. | |||||
ddk466 | Adatlap | 564380 | 2014. július 29. 20:46 | ||
Sennás | Adatlap | 564375 | 2014. július 29. 20:09 | ||
Drága barátom 2 képet készítenél még? 1 teljesen oldalról 1 teljesen szemből 95mm a hossza éppeg ráfér, és 76mm széles pont a BTR legszélső pontjai. Köszi | |||||
Sennás | Adatlap | 564369 | 2014. július 29. 19:45 | ||
Sennás | Adatlap | 564367 | 2014. július 29. 19:42 | ||
Köszi Kálmán.Látom be kell kicsit pótolni az oldalába.Picit én hátrébb tenném de egész jól mutat rajta.Egyeztetek még Juge75 úrral és indítom a projektet. Küldtem egy linket egy Topol Converson Kit-ről nézted már? | |||||
ddk466 | Adatlap | 564364 | 2014. július 29. 19:13 | ||
Sennás | Adatlap | 564337 | 2014. július 29. 14:45 | ||
Sennás | Adatlap | 564315 | 2014. július 28. 21:57 | ||
Áá sose fogok így stirolozni.Félelmetes vagy Tesó!Gyönyörű. Akkor ennek az átmérője 69mm?Enyire kellene "felhízlalni"a BTR tetejét. | |||||
juge75 | Adatlap | 564307 | 2014. július 28. 20:16 | ||
A torony, és az átalakított Tunguska, Tor lesz belőle... | |||||
Sennás | Adatlap | 564294 | 2014. július 28. 18:48 | ||
Szia.Majd kereslek magánban.Természetesen 1:35be ugye? Köszi elöre is. | |||||
juge75 | Adatlap | 564288 | 2014. július 28. 16:56 | ||
Nekem van 1 plusz tornyom, ugyanis 2 készletet vettem, 1 Tunguska 1 pedig Tor lesz (fél készek). | |||||
Sennás | Adatlap | 564239 | 2014. július 28. 08:33 | ||
Szia.Sorrry akkor megint pontatlanul kérdeztem:( "milyen alvázon VAN"persze hogy még ma is használják. Ez tetszett meg.Gondolom nem valós ez se.Nekem csak a felépítmény kellene,az alsó részt "elbotolnám" valakivel.Ezért gondoltam ha valaki tud(na) építeni belőle(esetleg Magyart)szívesen megfeleztem volna a készletet.Nem olcsó ez a Panda cucc.De így esély nincs rá. | |||||
juge75 | Adatlap | 564232 | 2014. július 27. 22:47 | ||
juge75 | Adatlap | 564230 | 2014. július 27. 22:30 | ||
? Gabi, nem értelek... 2S6 M,M1 jelenleg is létező eszköz. Az alvázat felhasználták a Tor első változataihoz is, valamint a Buk-hoz. Magyarországon a Tunguska rendszerbe állító teszt lövészetei folytak, Szovjet csapatoknál, Nagyorosziban és Drégelypalánkon. Magyar Néphadsereg nem rendszeresítette sem az alvázat, sem az eszközt (sajnos). | |||||
Herr Teufel | Adatlap | 564228 | 2014. július 27. 22:25 | ||
Hali! A magam részéről akril festékhez denaturált szeszt használok, ami ha jól tudom 96%-os metilalkohol. Ez a legjobb szerintem. Ráadásul gyorsabban is szárad, meg a festő cucc is alaposabban tisztítható általa. Üdv! | |||||
Sennás | Adatlap | 564227 | 2014. július 27. 21:38 | ||
Kamovos | Adatlap | 564148 | 2014. július 26. 02:11 | ||
Én rep szeszt használok amíg van. Aztán átállok a tiszta szeszre amivel a géptávírókat mostam. Utána a Szabadegyházira azt viszik a gyógyszertárba. De ez nagyon sok idő. :) | |||||
sárkányos | Adatlap | 564144 | 2014. július 25. 22:05 | ||
Szevasztok. Én az akril festékekhez(Tamiya, Gunze) kizárólag csak 96%-os szeszt használok és mindegyiknél bevált. Üdv sárkányos |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kis haladás. Már látszik a vége, de a koszolás még mintha nem lenne az igazi. Akarok rá egy sor barna filterezést, vagy még talán hígan az alap színnel átmenni rajt, illetve fekete befolyatást. Ez a makett főleg az ilyen technikák gyakorlására lett megvéve. A lánctalp kicsit makacs ami az egyben maradást illeti, de loctite majd megoldja. Illetve milyen fém színt használjak ahhoz?