<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
uazos | Adatlap | 571457 | 2014. november 7. 14:15 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 570595 | 2014. október 26. 18:12 | ||||||||||||||
PETI | Adatlap | 570324 | 2014. október 23. 14:09 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569843 | 2014. október 17. 21:11 | ||||||||||||||
Jó lesz ez!KÖSZI! | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 569840 | 2014. október 17. 20:33 | ||||||||||||||
A 60-as megépíthető kitérített kerekekkel. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569834 | 2014. október 17. 20:07 | ||||||||||||||
Érthető minden Király!Házhoz kerül a BTR-em kirpróbálom:-) Estleg azt lehet tudni a Trumpi foglalkozott ezzel a kérdéssel?Nagyon sok cucc van már amit kormányozható kerékkel gyártanak 1:35 mérteben ezt vajon "behúzta" a Trumpi? | |||||||||||||||||
Gábor166 | Adatlap | 569741 | 2014. október 17. 08:33 | ||||||||||||||
Sziasztok. A rajz a négy tengelyes első két tengely kormányzott jármű kormányzási elvét mutatja be. teljesen típus független. Ez lehet BTR, LAV-25, Stryker, Tatra, vagy bármi más. A Net-en Ackerman kormányzás néven rengeteg találatot lelhettek. A lényeg: Az adott jármű tengelytávolságának megfelelően lerajzolni a négy tengelyt. A nyomtávolságoknak megfelelően berajzoljuk a nyolc kereket. (akár a makettről is lemérhető). A hátsó két (nem kormányzott) tengely távolságát megfelezzük, itt merőlegest állítunk a jármű hossz tengelyére. A kíván pillanatnyi fordulási sugárnak megfelelően ezen a merőlegesen kijelölünk egy pontot. Ez a fordulás középpontja. Ez nem lehet közelebb a hossz tengelyhez, mint az adott jármű minimális kanyarodási sugara (fordulási átmérő fele) Ebből a pontból négy egyenest húzunk a négy kormányzott kerék talppontjára (pontosabban a függőcsapszegek középpontjára). Elvileg a négy kerék négy féle szögben áll. Persze előállhat az a helyzet, hogy az "A" tengely külső íven futó kereke azonos szögben fordul el mint a "B" tengely belső oldali kereke, de ez egy speciális helyzet. Bocsánat, hogy hosszú voltam. :-) | |||||||||||||||||
tesztpilota | Adatlap | 569730 | 2014. október 17. 07:08 | ||||||||||||||
Szia! A kerekek kitérítés szöge függ a tengelyek távolságától is ( A-B és C-D ) a mellékelt rajz nem mérvadó mert nem BTR-é ! A pontos kitérítési szögekhez kellene egy rajz a BTR-ről amelyen megvannak a tengelyek távolságai ill. tudni kell a fordulási sugarát is ( Turning Point ) ! Szerintem próbálkozz az összerakási útmutatóban mellékelt ( festési ) rajzal ;-) | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 569729 | 2014. október 17. 06:41 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569728 | 2014. október 17. 06:29 | ||||||||||||||
Úgy értem én is(rosszúl fogalmaztam)az 1-es tengely ball ugyananolyan szögben áll mint a 2-es tengely jobb oldalia. Természetesen a "hátsó" tengelyek nem kormányozhatók csak hajtottak. Gabesz neked sincs egy frankó képed? Nemigaz senki nem akart még egy szép kitérített kerekü BTR építeni? | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 569726 | 2014. október 17. 06:19 | ||||||||||||||
Na, első négy... | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 569725 | 2014. október 17. 06:19 | ||||||||||||||
Nem. 8 hajtott kerékből csak az első kettő kormányozható. Bal és jobb első, második. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569708 | 2014. október 16. 21:40 | ||||||||||||||
Szia.Jól értelmezem a képet a ball elsőnek pont ugyanolyan szögben kell allni mint a jobb hátsónak?Csak azt a 8 szoros távolságot kell pontosan belönöm. Kösz a képet! | |||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 569703 | 2014. október 16. 21:01 | ||||||||||||||
és a félpótot? | |||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 569702 | 2014. október 16. 21:00 | ||||||||||||||
Bármilyen léptékben nyomtatható egy jól elkészített 3D-s rajz. leginkább mesterdarab készítésére jó ha az alkatrészeket nyomtatjuk. 200 mikronos felületnyomtatás a minimális felbontás egy jó alkatrészhez. A Csepeljeim összes kereke 3D-s és sok más alkatrész is így fog készülni. A rajz részletessége indifferens hiszen azt kellő részletezettséggel meg lehet rajzolni tehát érdemes azt valóban részletesen megrajzolni mert nyomtatáshoz bármilyen léptéket meg tudunk adni. Én már gondolkozom egy nyomtató beszerzésesén is már nézegetem a neten. | |||||||||||||||||
ddk466 | Adatlap | 569690 | 2014. október 16. 19:28 | ||||||||||||||
sziasztok ! Nem rég szereztem meg egy T-28 tankról egy elég részlettes 3D vázlatot ! ha jól tudom 1/72 ben nem nagyon van a piacon ! Erre a vázlatra kértem árajánlatot ! a videó a sajátom ma vettem fel ! www.youtube.com/watch üdv DDK | |||||||||||||||||
Sziluboy | Adatlap | 569656 | 2014. október 16. 13:29 | ||||||||||||||
Ez a színösszeállítás valami divat az Uraloknál? Egyszer én is csináltam ilyet egy fotó nyomán. :) | |||||||||||||||||
Gábor166 | Adatlap | 569655 | 2014. október 16. 13:29 | ||||||||||||||
Szia! Jól gondolod. A csatolt rajz alapján ki tudod szerkeszteni (számolni) a szögeket. Sajnos a maximális kitérítési szöget nem tudom. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569651 | 2014. október 16. 12:47 | ||||||||||||||
Sziasztok.Kérnék urak egy pici segítséget.Olyan fotót amin BTR-80/80A kitérített kerekekkel áll.Kicsit magasabb szögből(utolsó kép)látni lehessen valamit.Van ennek pontos szöge?illetve jól látom(gondolom) hogy 2 tengely nem pont ugyanabban a szögben téríthető ki mint az 1 tengely? Köszönet SENNÁS | |||||||||||||||||
uazos | Adatlap | 569639 | 2014. október 16. 10:19 | ||||||||||||||
Szia. Ha még aktuális. Valamiért nem engedi a képeket beilleszteni :( postimg.org/image/fwg89qnwz/7b132129/ postimg.org/image/xzy8dx5hx/8899583c/ | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 569620 | 2014. október 16. 07:52 | ||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 569619 | 2014. október 16. 07:50 | ||||||||||||||
Tudod a Zil-157 "nyerges" TM-nek (Krug és Kub TM, rakéta, konténer szállító) is11 kereke hajtott, de nem mindenki tudja, hogy a 11. kerék hol van (nyeregnél, hajtás). A Zil-157 Sz-75 Volhov nyerges TZM-je viszont csak egyszerű nyerges vontató (Sa-2 trailer). | |||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 569618 | 2014. október 16. 07:39 | ||||||||||||||
Valóban, az "olcsóbb" nyomtatás nagy lépcsőket eredményez, minél apróbb szintekből képes nyomtatni a nyomtató (rétegek) annál finomabb a felület, de utómunkálatokat igényel ez is, az is(csiszolás, felület kezelés). És valóban, nem mindegy a méret arány, és a részletesség, finomság. Apróban nem mindig jönnek ki a finom részletek, nagyban viszont részletesebb rajz kell. | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569565 | 2014. október 15. 11:29 | ||||||||||||||
Ez meg terepszínben.Az alvázat meg lehet építeni,a ponyvás változatot viszonylag könnyen(az se rossz)de ez a dupla fülkés már komoly kihívás. | |||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 569555 | 2014. október 15. 08:09 | ||||||||||||||
Nem igazán vagyok otthon a 3D-ben, de ezek a rajzok nyomtathatók többféle méretarányban? A felületminőség hogyan változik a méretaránnyal összefüggésban? Amiket eddig kézbefogtam 3D-ket, eléggé sprőd volt a felülete. | |||||||||||||||||
ddk466 | Adatlap | 569546 | 2014. október 14. 21:47 | ||||||||||||||
ddk466 | Adatlap | 569545 | 2014. október 14. 21:46 | ||||||||||||||
egyébként addig agyalok rajta hogy lehet hogy megveszem az AN-225 ! Ha jól számolok 190 $ az kb.: 38000 Ft + a nyomtatás legyen 20000 Ft az kb 50-60 ezer Ft jön ki ! Én egyszer láttam Mosonmagyaróváron 150 ezer volt makettba ! | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569542 | 2014. október 14. 21:27 | ||||||||||||||
Kösz.Nem értem ez olyan mint egy 3D rajz,jó lenne egyet kézbe fogni.Milyen amikor kifested STB.. Csisztu Zsuzsi 3D-ben?Mellesleg jó! | |||||||||||||||||
ddk466 | Adatlap | 569540 | 2014. október 14. 21:19 | ||||||||||||||
Jah egyébként találtam egy oldalt amin vannak orosz 3D rajzok ! Egyszerű a képlet 30-40 ezer forint megkapod a 3D vázlatot és már nyomtathatod is ! www.exchange3d.com/Military%20and%20Weapons/cat_10_page3.html www.exchange3d.com/index.php www.exchange3d.com/index.php www.exchange3d.com/index.php | |||||||||||||||||
ddk466 | Adatlap | 569539 | 2014. október 14. 21:03 | ||||||||||||||
TÖKÖM BÖKÖM MAGAM ! :O Ilyet tényleg csak az oroszok tudnak ! 2x kellet megnéznem a videót hogy elhiggyem ! Mekkora erőnek kell ott lenni hogy ilyen hosszú távon meghajtson 2 tengelyt ? És amikor megkérdezik hogy miért az orosz haditechnikát választottam hát ITT A VÁLASZ ! :) | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569535 | 2014. október 14. 20:46 | ||||||||||||||
Szia Kálmán.Seggre ülök,csak rá kerestem a Karopkás oldalon.Az Oroszok csak megoldották! https://www.youtube.com/watch?v=c2FC-AJ-P_Y | |||||||||||||||||
ddk466 | Adatlap | 569528 | 2014. október 14. 18:28 | ||||||||||||||
Szia Gábor ! Találtam neked egy két képet a pótkocsiról az egyiken van méret is ! nem csak rádiósként használták ezt az alvázat és biztos nem gardán tengely hajtotta ! És elnézést én mondtam hülyeséget a telefonba ami húzza az ural-4320 ICM-nek van 1/72 ben ! Üdv DDK | |||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569452 | 2014. október 13. 15:11 | ||||||||||||||
Taylor2 | Adatlap | 569432 | 2014. október 13. 11:46 | ||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 569404 | 2014. október 12. 23:37 | ||||||||||||||
Ajánlom a Magyar Honvédség Referenciafotók fórumot,ott a képek topikban találsz,csak magyar BTR-eket. | |||||||||||||||||
Taylor2 | Adatlap | 569393 | 2014. október 12. 22:26 | ||||||||||||||
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek, hogy hogy melyik weboldalon tudok szép, nagy, lehetőleg a magyar honvédségi BTR-80A-ról képeket találni. Részletfotó, vagy teli az mind1. Amúgy repülőkben utazok, csak ezért vagyok ennyire amatőr. :) Köszönettel: Taylor2 | |||||||||||||||||
Dolmi | Adatlap | 569386 | 2014. október 12. 20:49 | ||||||||||||||
Szerintem ez egy beton daráló, összezúzza a baton és egyéb építési hulladékot, külön válogatja a fémhulladékot. A kép jobb oldalán a háttérben szerintem ilyen beton darálék van depózva. | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 569194 | 2014. október 10. 10:22 | ||||||||||||||
PETI | Adatlap | 569153 | 2014. október 9. 17:41 | ||||||||||||||
Köszönöm szépen! :) | |||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 569150 | 2014. október 9. 16:55 | ||||||||||||||
a hírműhelyről nincs külső képed? | |||||||||||||||||
Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 569148 | 2014. október 9. 16:51 | ||||||||||||||
Szia. Ha minden igaz ez egy rostáló gép vagy osztályzó ahogy tetszik ,hátul látszik rajta az egyik becsukott szállítószalag gondolom a másik oldalon is van , és ott a forgó dob is amin keresztül megy az anyag.Ha már itt vagyok szeretném megköszönni a Kollégáknak a MAZ motorral kapcsolatos ötleteket és tanácsokat , valamit kitalálunk hogy ne maradjon üresen a motortér .:-) Üdv. Jani. | |||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 569147 | 2014. október 9. 16:23 | ||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 569146 | 2014. október 9. 15:08 | ||||||||||||||
Sziasztok Farkas469 és Kamovos. Kérdezném urak ilyen Távbeszélő központos volt (lehetett)Cegléden?Ott voltam a Puskás Tivadar VBZ-nél én is 1993-94ben.Ott használtak ilyet? Csomó R-143ra 1db "Interiőr" Kamazra emlékszem,meg Helikopter leszállítós Gaz-66ra de ilyenre nem vagy csak nem használták a fiúk? Köszönettel:SENNÁS Esetleg rendszám alapján nem lehet beazonosítani őket? | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 569141 | 2014. október 9. 11:45 | ||||||||||||||
Ja, azóta már át építette a gazdája Uaz-452 TMG-nek.. (Gaz-69TMG mint ami Kecelen is van menetvonal rajzolós.) | |||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 569140 | 2014. október 9. 11:40 | ||||||||||||||
Ez egy kamú Rádiós! EK-1 telefon központ volt csak a tulaj felhúzta magát, hogy sokat fogyaszt a gépjármű, így kidobált kb 150kilónyi agyagot belőle és ilyet épített. Üdv. | |||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 569130 | 2014. október 9. 09:11 | ||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 569129 | 2014. október 9. 09:09 | ||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 569086 | 2014. október 8. 16:33 | ||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 569055 | 2014. október 8. 10:50 | ||||||||||||||
Helló! Az Uaz-452 EK telefonközpont. 8azt nem tudom melyik mert lehet EK-I és EK-II.) Zil-131 az hírműhely gépkocsi. Üdv. | |||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 569053 | 2014. október 8. 10:24 | ||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
469-es, felújítás alatt! Van több is csak majd apránként.