<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
migi | Adatlap | 549375 | 2013. december 31. 15:58 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 549374 | 2013. december 31. 15:51 | ![]() | |
Szia migi Ez nem is MiG-15, hanem -17F, meg a póttank és a késantenna pozíciója se korrekt. Szilveszterkor pezsgővel elmegy :-) Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 549371 | 2013. december 31. 15:14 | ![]() | |
Igen benne van úgy látom , , de a cím kicsit zavaros , www.rh-modell.de/00000098270c30f03/00000098b50f049f6.html | |||||
zsocate | Adatlap | 549370 | 2013. december 31. 15:07 | ![]() | |
Legalább a pilóta benne van a kabinban? | |||||
sanyi | Adatlap | 549358 | 2013. december 31. 13:09 | ![]() | |
No problem, az a lényeg, hogy festés a legújabb divatot követi... | |||||
pintair | Adatlap | 549343 | 2013. december 31. 11:27 | ![]() | |
zsury | Adatlap | 549341 | 2013. december 31. 11:19 | ![]() | |
Basszus...ezek mindegyike bármely múzeum sztárja lehetne! | |||||
pintair | Adatlap | 549339 | 2013. december 31. 11:15 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 549338 | 2013. december 31. 11:09 | ![]() | |
vannak eldugott helyek... englishrussia.com/2013/11/18/military-museum-of-the-russian-northern-fleet-in-the-hangar/ | |||||
migi | Adatlap | 549293 | 2013. december 30. 21:32 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 549289 | 2013. december 30. 20:52 | ![]() | |
migi | Adatlap | 548660 | 2013. december 22. 16:41 | ![]() | |
Itt pont a P-47 essel foglalkoznak www.ww2aircraft.net/forum/aircraft-pictures/russian-p-47-a-4805.html | |||||
Muzzy | Adatlap | 548653 | 2013. december 22. 15:58 | ![]() | |
Egyes források szerint 202 db P-47-est kaptak a szovjetek a lend lease keretében.Ebben volt gerinces és buborékkabinos változat is vegyesen. A tengerészeti légierő kapta meg, főleg északon repülték a nagy hatótávolság miatt, a szovjetek nem szerették, szerintük nehézkes volt vadászgépnek. Többnyire hagyományos USA festéssel kapták, bár vannak olyan infók, hogy egyes gépeket átfestettek szovjet szürke/szürke színekkel. Van egy jó kép hasraszáltt P-47-ről, de nem emlékszem, hogy az gerinces, vagy buborékos. Muzzy | |||||
migi | Adatlap | 548580 | 2013. december 21. 17:49 | ![]() | |
Látod viszont olyan púpos kabintetejű hogy lett volna arról fogalmam nincs , | |||||
migi | Adatlap | 548578 | 2013. december 21. 17:34 | ![]() | |
migi | Adatlap | 548576 | 2013. december 21. 17:29 | ![]() | |
magyaralba | Adatlap | 548573 | 2013. december 21. 16:55 | ![]() | |
wings palete-n ezek vannak... de egy szovjetek álltal repült szövetséges gépekkel foglalkozó kiadványban is láttam róla fotókat... szóval, igen repülték mind a két változatot, a penge hátút is meg a buborék tetőset is... de hogy milyen mennyiségben kaptak belőlük arra válaszolni nem tudok... | |||||
migi | Adatlap | 548572 | 2013. december 21. 16:54 | ![]() | |
Szia Zsolt Volt nekik Malcolm kabinos P-47 D , gogle képkereső , van fönt fotó és makett is mert megnéztem , de ha jól emlékszem Vadász Pista is csinált valamelyik újságban ilyen gépet , | |||||
decente | Adatlap | 548569 | 2013. december 21. 16:43 | ![]() | |
Sziasztok! Megint kérdeznék, rögtön kettőt is: Szerintetek került az oroszokhoz Malcolm kabinos P-47D? Ha igen, festéssel alá tudja támasztani valaki ezen állítását? Úgy alakult, hogy egy 1:48-as Hasegawa Razorback-et átlátszó keret nélkül szereztem meg, az utánrendelt vákuumos pedig Malcolm lett, figyelmetlenségből. Ha valakit érdekel cserére hajlandó vagyok! A Yak-3-as kinyitott féklapok belsejét milyen színnel fessem és mennyire nyissam ki? Az Eduard Weekend-be rakom be a maratott fészket éppen, de nagyon kevés anyagom van az orosz repülésről. Előre is köszönöm a segítséget! Zsolt | |||||
PETI | Adatlap | 548260 | 2013. december 17. 21:04 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548239 | 2013. december 17. 18:57 | ![]() | |
Szia sanyi Vörös volt, aztán kék-sárga lett (ukrán), a végén meg megvették a Jimmyk (állítólag kettőt). Üdv R. | |||||
SzuhÁkos | Adatlap | 548238 | 2013. december 17. 18:57 | ![]() | |
Üdv! Íme egy videó a gép repüléséről! www.youtube.com/watch | |||||
sanyi | Adatlap | 548235 | 2013. december 17. 18:36 | ![]() | |
Ez most vörös? www.airport-data.com/aircraft/photo/000443823.html Gondolom látjátok az amerikai azonosítót a stabilizátoron. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 547657 | 2013. december 10. 18:08 | ![]() | |
cenci2 | Adatlap | 547641 | 2013. december 10. 12:34 | ![]() | |
Mig-31-esek gopro kamerákkal telipakolva . videa.hu/videok/jarmuvek/mig-31-esek-jarorozes-kozben-jaror-qmuc33ywyHQvzTAn | |||||
pintair | Adatlap | 546943 | 2013. november 30. 11:16 | ![]() | |
migi | Adatlap | 546933 | 2013. november 30. 08:23 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 544926 | 2013. október 31. 19:18 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 544925 | 2013. október 31. 19:15 | ![]() | |
Egy kis segítség a 48-as Su-24-est építő kollégáknak... zone-five.net/showthread.php www.lindenhillimports.com/komplektzip.htm | |||||
Levix | Adatlap | 544446 | 2013. október 25. 21:48 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 542215 | 2013. szeptember 21. 19:45 | ![]() | |
Kubinkára | |||||
PETI | Adatlap | 542214 | 2013. szeptember 21. 19:45 | ![]() | |
RC modellező kollégák kicsit beszabadultak Kuninkára játszadozni... :) https://www.youtube.com/watch | |||||
Muzzy | Adatlap | 542090 | 2013. szeptember 19. 11:14 | ![]() | |
Szia Pintair! Félre ne érts, nem kötözködni akartam! Az Eduárd I-16-osai nekem is megvannak, de még én sem mentem bele részletesen a típusok közötti különbségekbe. Meglepett, amit a csűrőről írtál, de részben igazad van, volt ilyen megoldás, csak nem a késői, hanem a korai típusokon :) A rajzokat én már kétkedve kezelem, pontos rajzot nem sokat láttam még, ezért is vannak fenntartásaim amikor azt mondják, hogy egy makett nem illeszkedik a rajzra (mi a garancia, hogy a rajz jó!) Ezért is említettem, hopgy az 5 tipusnál a rajz nem jó (kabintető). Az általad feltett rajzok alapján, hogy a korai 10-es típuson nem volt féklap, kétkedve kezelem, de ki tudja ezt ma már megmondani? A scalemodels jó lap, csak nincsenek tematizálva a dolgok, típusismertető jelleggel, ezért Massimo honlapja érthetőbb, átláthatóbb. De van írott anyag is, Maszlov kiadványa elfogadhazó kiindulási alapnak tűnik. (álltalam belinkelt link is ezt tartalmazza) Muzzy | |||||
pintair | Adatlap | 542064 | 2013. szeptember 18. 20:22 | ![]() | |
Szia Muzzy! Bocs, előkerültem! Nos, a tipusnak nem vagyok nagy részletes bubusa, így csak azt tettem fel, amit én is leszedtem a hálóról úgy, ahogyan feltettem, magyarul. Már nem tudom honnan. Mázsányi újságom is van dobozokban, és netes digit gigák egyaránt. Azokból szedtem össze keveset decente-nek. Tehát, amit feltettem, annak pontosságáról nem győződtem meg előtte, bíztam benne, h rendesen lefordította alkotója. Bírom valamelyest az orosz nyelvet, de soha nem álltam neki Ratát altipusra bontva lefordítani. Ha úgy gondolod, hogy ezeket javítani kell, akkor elfogadom, természetesen, hiszen forrást jelöltél meg. De még teszek fel ide rajzokat, azok a Modelar-ból valók. | |||||
Muzzy | Adatlap | 542053 | 2013. szeptember 18. 17:23 | ![]() | |
Szia Pintair! A scalemodels.ru honlap alapján jutottam erre a linkre, itt az szerepel, hogy a 24-es tipusnál a féklapok mechanikus működtetésűek lettek, az ülés mögött bal oldalt volt a működtető kar.(Введены посадочные щитки с механическим управлением. Рукоятка располагалась слева за сиденьем пилота.) i16fighter.ru/variants/type-24.htm Viszont azt találtam, hogy az általad említett csűrő megoldást a 4-es és 5-ös típusnál használták, a 10-es típus már levegő működtetésű féklapokat kapott, majd ezt váltotta a mechanikus működtetésű a 24-es típusnál. Самолет первоначально имел механизм зависания элеронов — при этом элероны, опускаясь вниз, в дополнение к своим основным функциям играли роль закрылков во время посадки. Начиная с И-16 тип 10, истребитель оснастили уже упомянутыми посадочными щитками. Первые партии машин имели механизм выпуска щитков пневматический — впоследствии замененный на механический Muzzy | |||||
skywarior | Adatlap | 541981 | 2013. szeptember 17. 18:40 | ![]() | |
decente | Adatlap | 541953 | 2013. szeptember 17. 15:29 | ![]() | |
Köszönöm a segítséget! Zsolt | |||||
Muzzy | Adatlap | 541952 | 2013. szeptember 17. 15:23 | ![]() | |
Kedves Pintair! Az I-16 Type 5 rajz tévesen a már rögzített kabintetőt ábrázolja, mint a Type 10-eknél. Légy szíves mond meg, hogy honnan van ez az adat? I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, Erre utaló megjegyzésre nem emlékszem. Köszönettel Muzzy | |||||
Muzzy | Adatlap | 541949 | 2013. szeptember 17. 14:43 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 541948 | 2013. szeptember 17. 14:36 | ![]() | |
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
pintair | Adatlap | 541947 | 2013. szeptember 17. 14:36 | ![]() | |
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
pintair | Adatlap | 541946 | 2013. szeptember 17. 14:33 | ![]() | |
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
pintair | Adatlap | 541945 | 2013. szeptember 17. 14:33 | ![]() | |
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
pintair | Adatlap | 541944 | 2013. szeptember 17. 14:28 | ![]() | |
I–16 tip 1 Tömeggyártás előtti sorozat, M–22 motor 358 kW (480 LE teljesítménnyel. I–16 tip 4 Első sorozatgyártású változat, M–22 hajtómű. I–16 tip 5 tip 4 áramvonalas és kúpos motorburkolattal, Svecov M–25 motor 522 kW (700 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 6 M–25A motor, 545 kW (730 LE). I–16 tip 10 Négy SKASZ géppuska, (kettő légcsavarkörön át tüzel, kettő a szárnyba építve), a pilótafülke előretolható burkolata szélvédőre cserélve, téli üzemhez a futómű behúzható sítalpakra cserélhető, M–25B motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. A spanyol Hispano-Suiza gyárban készült repülőgép hajtóműve Wright Cyclone R–1820–F–5 volt. I–16 tip 17 Tip 10 két SKASZ géppuskával és két SVAK gépágyúval, farokkerékkel, M–25V motor 560 kW (750 LE) teljesítménnyel. Néhány gépet felszerelték meg egy további 12,7 mm-es Berezin UB géppuskával földi célpontok ellen. I–16 tip 18 Tip 10 Svecov M–62 motorral, melynek teljesítménye 620 kW (830 LE), két sebességes feltöltő kompresszorral és változtatható állásszögű légcsavarral. 100 l szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett rászerelni. I–16 tip 20 Négy SKASZ, az első változat, melyre a japán Nakajima Ki–27 gépen alkalmazotton alapuló 93 l kapacitású szárny alatti üzemanyag tartályt lehetett szerelni. 80 darab készült belőle. I–16 tip 24 Négy SKASZ, a leszálló féklapokat lehajtható csűrőkre cserélték, farokkerék, második ajtó a pilótaülés jobboldalán, Svecov M–63 motor 670 kW (900 LE) teljesítménnyel. I–16 tip 27 Tip 17 M–62 motorral. I–16 tip 28 Tip 24 két SKASZ géppuska és két SVAK gépágyú I–16 tip 29 Két szinkronizált SKASZ a gép orrában és egyetlen 12,7 mm Berezin UB a törzs alatt, a szárnyban nincsenek géppuskák. Felszerelhető 4–6 db RSZ–82 rakéta. I–16 tip 30 Újraindított gyártás 1941–42-ben, M–63 motor. I–16TK Tip 10 turbofeltöltővel a nagyobb magasság eléréséhez, elért sebessége: 494 km/h 8,600 m. Nem került gyártásba. | |||||
decente | Adatlap | 541922 | 2013. szeptember 17. 07:03 | ![]() | |
Sziasztok! Remélem jó topicba írok, mert úgy látom újabban csak modern gépekről folyt a csevej. Szereztem egy I-16 makettet, 1:48-as Eduard. Nincs hozzá összerakási, matrica stb., de a makett rendben van. Igazítson el valaki, hogy miről ismerhetők fel az alváltozatok. Eduardék adtak ki 10, 17, 24 és 29-es típust is. Előre is köszönöm! Zsolt | |||||
zoli1989 | Adatlap | 539365 | 2013. augusztus 9. 22:29 | ![]() | |
Na ezek értenek a festésmintákhoz! Ez nagyon retro lett ! :) russianplanes.net/id115271 russianplanes.net/id115278 russianplanes.net/id115334 | |||||
vandork | Adatlap | 538285 | 2013. július 26. 10:22 | ![]() | |
a találkopzó jól sikerült: több száz érdeklődő a nyílt napon, július 14-én, sok-sok volt szovjet pilóta, műszaki, magyar barátok, hagyományőrzők! www.soviet-airforce.com/ | |||||
Regal | Adatlap | 537303 | 2013. július 11. 07:46 | ![]() | |
Szia Sárkányos! köszi a linket, látom Pisti is most kezdte májusban. Jövőre jó lenne elmenni Móvárra, akciósabban be lehet szerezni onnan a dolgokat (a börzéje utolérhetetlen:-)) Én régen is a hellfighter festéssel szemeztem - az évfordulós/ünnepi díszfestések mindig is vonzottak... Üdvözlettel, Regal | |||||
sárkányos | Adatlap | 537278 | 2013. július 10. 19:32 | ![]() | |
Amúgy építését itt tudod követni www.makett.org/smf/index.php/topic,5698.msg133045.html | |||||
sárkányos | Adatlap | 537277 | 2013. július 10. 19:26 | ![]() | |
Szevasz. A felület szép a matricája is de én magyart csinálok majd belőle. Eddig megrendeltem hozzá a gyanta kerekeket, gyanta futóműaknákat és a gyanta hmü-vet. Még hátra van a gyanta kabin meg egy kis réz.Az a szerencse ért, hogy idén Móváron meg tudtam venni 7200Ft-ért. Ahol eddig láttam még 10e alatt nem volt. Szerintem jó vétel. Üdv sárkányos |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Azért is írtam hogy kissé zavaros ,
üdv: migi