| <<< Vissza | Tovább >>> |
| páncélos | Adatlap | 582255 | 2015. március 26. 13:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| msanyi | Adatlap | 582253 | 2015. március 26. 12:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Néhány kép Záhonyból. Javítóműhely és fűtőház. Az 1001-es „Szili” is járt itt vendégségben:)! Az 518-as vendég alvázon, teljes felújítás alatt 2015.03.24 | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 582071 | 2015. március 23. 18:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| sanyi | Adatlap | 580691 | 2015. március 8. 08:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Köszi szépen! Peti! Köszi szépen a felajánlást, hamarosan úgyis névnapom lesz!:) | |||||||||||||||||||||||||||||||
| T.Csaba | Adatlap | 580657 | 2015. március 7. 20:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Kár,hogy itt nincs Like gomb! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
| PETI | Adatlap | 580654 | 2015. március 7. 20:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Szia Sanyi! Szép lett, gratulálok! Jöhet az Il-76! :) Üdv KP | |||||||||||||||||||||||||||||||
| T.Csaba | Adatlap | 580644 | 2015. március 7. 18:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Nagyon aranyos!A kedvenc mozdony formám. :) A legkedvenc az M-44 a Gysev színeiben. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| sanyi | Adatlap | 580587 | 2015. március 7. 09:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok! Látom nem mozdul semmi, ezért felrakom a legújabb termékemet: Hobbyboss 1:72 WR-360 az SRK - Sanyi Rélylvéjsz Korporésün - színeiben!:) Az első kép túl világos, a második túl sötét, szóval a kettő közötti a valós. A makettet ajánlom mindenkinek, mert elképesztő kis masina, gond és tömítő nélkül összeáll, semmi baj nincs vele. És a makettshopnál most akciós! | |||||||||||||||||||||||||||||||
| lucky | Adatlap | 578403 | 2015. február 11. 10:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Varjúbá! Az az alkatrész a himba vagy himbagerenda. Az nemcsak függőleges, hanem ( a kocsihoz viszonyítva) hossz ill keresztirányban is mozog valamennyit. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| tothgun | Adatlap | 578226 | 2015. február 8. 21:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| Varjúbácsi | Adatlap | 578217 | 2015. február 8. 20:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget, már tisztul a kép. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Planes | Adatlap | 578203 | 2015. február 8. 19:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| lucky | Adatlap | 578197 | 2015. február 8. 19:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
lacipapa Azaz :) Planes Úgy látom szépen elbeszéltünk egymás mellett. :) De ugyanarról volt szó mindkettőnknél. Varjúbácsi! Ma sem vastagabb a láncszem szála 25-30 mm-nél. De még utána nézek. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| lacipapa | Adatlap | 578191 | 2015. február 8. 18:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Nem tudok németül,de a "Seitliches Gleitstück" lenne? | |||||||||||||||||||||||||||||||
| lacipapa | Adatlap | 578189 | 2015. február 8. 18:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
A csúszótámok a csap két oldalán láthatók? | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Planes | Adatlap | 578186 | 2015. február 8. 17:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Jól látod. Még annyi,hogy a jármű szekrényhez a központi csap rögzül,ekörül elfordul a forgóváz az ívekben ,és a két oldali csúszótámra fekszik fel.Így képes a pályaegyenetlenségeket bólintó mozgással felvenni. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Varjúbácsi | Adatlap | 578178 | 2015. február 8. 17:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Ezek szerint, ha jól értem a váz közepén keresztbemenő alkatrész,- amihez gondolom csatlakozik a kocsiszekrény alja - szabadon elmozdulhat függőleges irányba, és az alsó laprugók határolják a mozgását? Az számomra a furcsa, hogy a rugók alsó rögzítési pontjai nekem nagyon gyengécskének tűnnek ahhoz, hogy egy 10 tonnás szerkezet legyen rajtuk. De lehet hogy rosszul értelmezem. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 578169 | 2015. február 8. 15:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 578168 | 2015. február 8. 15:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| Planes | Adatlap | 578167 | 2015. február 8. 15:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Úgy értettem mindkét oldalon lévő, (Rossz volt a Jobbos -balos kifejezés)de nem értem a szavakon lovaglást a működést szerettük volna elmondani,nemdebár... | |||||||||||||||||||||||||||||||
| TAMÁS78 | Adatlap | 578151 | 2015. február 8. 13:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Ühüm. A rajzot néztem, ott spirálrugónak tűnt... Kösz! | |||||||||||||||||||||||||||||||
| lucky | Adatlap | 578150 | 2015. február 8. 13:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Mutass már egy példát a jobbos- balos laprugóra.. A himbarugózás dupla, mindkét oldalon, de nem tudom elképzelni, hogyan lehet egy laprugóköteget jobbos és balos kivitelben elkészíteni. Hacsak nem úgy, hogy a jobb vagy a bal oldalán van szem, esetleg a hajítása aszimmetrikus. De az utóbbira még nem láttam példát vasúton.Több lépcsős kivitelre már igen. Ebben az esetben nem látom értelmét egy hajlításra igénybe vett elemnél a kétféle kivitelnek. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| lucky | Adatlap | 578149 | 2015. február 8. 13:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Úgy van, de az tekercsrugó.:) | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Planes | Adatlap | 578139 | 2015. február 8. 12:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Pedig oda van rajzolva... | |||||||||||||||||||||||||||||||
| TAMÁS78 | Adatlap | 578136 | 2015. február 8. 12:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Magyarul itt van egy forgóváz, vagy mi, ami egyrészt kapcsolódik egy vagon aljához, két laprugóköteggel, másrészt 4 kerékhez, laprugó+spirálrugó kombinációval? Elnézést, tökéletesen laikus (gyökér) vagyok a témához. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| lucky | Adatlap | 578134 | 2015. február 8. 12:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Én nem látok jobbos-balos laprugót. Olyan laprugót látok, ami mindkét végén van felfüggesztve, és középen terhelve. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| lucky | Adatlap | 578133 | 2015. február 8. 12:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Sztem csak kettő. Az első lépcső valóban két elemből áll, de attól még együtt dolgoznak. A királycsap hídja a himba.. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Planes | Adatlap | 578103 | 2015. február 8. 08:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Vagy inkább három lépcsős.Ahogy látszik is, az ágytokon lévő laprugó feltámasztása két spirál rugón nyugszik.A forgóváz keret viszont a királycsapszeg hídjához csatlakozik ugyancsak egy pár (jobbos -balos) laprugóval. Üdv.! Eses Sándor | |||||||||||||||||||||||||||||||
| lucky | Adatlap | 578089 | 2015. február 7. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Kétlépcsős rugózású személykocsi forgóváz. Az első lépcső a keréknél, a második középen a himbán található. A kettőt a forgóvázkeret kapcsolja össze. A kétféle rugó típust azok eltérő karakterisztikája miatt építhették be. Na meg azért mert a laprugónak van némi lengés csillapító hatása. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Varjúbácsi | Adatlap | 578075 | 2015. február 7. 17:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| lacipapa | Adatlap | 578069 | 2015. február 7. 17:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Van sok féle, a 29.oldaltól, vannak az amcsik.Gőzösök,dízelek,vagonok. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 578064 | 2015. február 7. 16:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Lehet én nem tudok itt rendesen keresni de egy mozdonyt találtam(gyönyörű) amúgy. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| lacipapa | Adatlap | 578061 | 2015. február 7. 16:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Hát,ha ilyet pont nem is,de USA járművek vannak a V...n!Mozdonyok,vagonok. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 578059 | 2015. február 7. 15:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 578048 | 2015. február 7. 10:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Ha mákod van valahova beengednek körbefotózni. hbweb.hu/iparvasut/a21.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 578047 | 2015. február 7. 10:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 578046 | 2015. február 7. 10:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Mi a szart csinál ez? DB Class Köf III. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 578045 | 2015. február 7. 10:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| lacipapa | Adatlap | 578044 | 2015. február 7. 10:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Igeeen!Köszi.Még egy kérdés az utólsó képen lévőnek,mi a 'neve'?140913-as kép. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 578041 | 2015. február 7. 09:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 578040 | 2015. február 7. 08:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 578039 | 2015. február 7. 08:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Igen.Elméletileg Kalocsai olajvonat. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| lacipapa | Adatlap | 578038 | 2015. február 7. 08:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Szervusz! Köszönöm szépen.Úgy látom,hogy ezt a mozdonyt lehet kapni 1:87-ben is.Persze a részletek nagyon jók lennének.Ez a szerelvény hazai lenne,vajon? Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 578037 | 2015. február 7. 08:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 577891 | 2015. február 4. 16:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Szia.Nem lehet ez a 004 gép forgóváza?A 99 jun baleset után átszállították Tapolcára és ott fényképezték le ezt.Az tudott a gépet 99'ben selejtezték a többi főbb alkatrészeket még ott a helyszínen "kibelezték". | |||||||||||||||||||||||||||||||
| att2 | Adatlap | 577860 | 2015. február 4. 00:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Amikor még volt fűtőház Tapolcán. Mit csináltak a forgóvázzal? Mi lett a Nohab forgóvázával? Javították, vagy már szedték szét amennyire lehetett? | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 577853 | 2015. február 3. 21:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
| Sennás | Adatlap | 577793 | 2015. február 3. 14:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Szia att2! Mi újság sikerült az emberkével felvenni a kapcsolatot?Árul még egyáltalán valamit? | |||||||||||||||||||||||||||||||
| lucky | Adatlap | 577777 | 2015. február 3. 10:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Egészen pontosan EÉVB. Egyesített Éberségi és Vonatbefolyásoló Berendezés. Vasútőrült! Azért remélem tudod mi a vegyesvonat. Bár már régen nem szerepel az F1-es utasítás pontjai között. Röviden: olyan vonat amiben nem áruként küldött személy és teher kocsik vannak. Vagyis személy és teherszállításra egy időben használták. A személyszállító vonatokba besorozott poggyászkocsi személykocsinak számít. A kocsik sorrendjére az út közbeni tolatás volt a meghatározó, ill a fűtési idény. Ha a teherkocsikat útközben le kellett akasztani a személykocsi ment a gép után, ha fűteni kellett akkor is. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| lacipapa | Adatlap | 577754 | 2015. február 2. 20:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
|
Így már tiszta,köszönöm. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
A fekete Szergej normál, vagy széles nyomtáv? Illetve kié?