<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 145037 | 2012. április 29. 11:05 | ||||||
búza | Adatlap | 145036 | 2012. április 29. 09:39 | ||||||
Szia! Ez azért lehet, mert nem is volt hó! Az oltóhab nem olvad!:-))) Üdv: Búza | |||||||||
piratvitorla | Adatlap | 145035 | 2012. április 29. 09:28 | ||||||
Szia ez a farokrész szerintem még a levegőben éghetett ki így. A hó se olvadt meg például... üdv | |||||||||
Sennás | Adatlap | 145034 | 2012. április 28. 22:41 | ||||||
Meg se mertem volna gondolni.Érdekes.KÖSZI! | |||||||||
Weizi | Adatlap | 145033 | 2012. április 28. 22:35 | ||||||
Nem kábelek,hanem a függőlege vezérsíkok anyaga!Kompozit!Általában így néznek ki ha megégnek! | |||||||||
Sennás | Adatlap | 145032 | 2012. április 28. 19:48 | ||||||
Weizi | Adatlap | 145031 | 2012. április 6. 23:25 | ||||||
Atha | Adatlap | 145030 | 2012. április 6. 21:55 | ||||||
Sennás | Adatlap | 145029 | 2012. április 6. 21:34 | ||||||
Van elég probléma nem hiányzik egy ilyen.Az se jó ha gép hiba(én amúgy imádom az F/A-18ast),de a pilóta hiba még rosszabb. Pontosan nem írják melyik kétüléses változat lehetett. Szerencsétleneknek vajon van biztosításuk a házra vagy majd a Navy fizet? | |||||||||
atu71 | Adatlap | 145028 | 2012. április 6. 21:28 | ||||||
Hali! nagyon nagy szerencse,sokkal sulyosabb is lehetett volna. | |||||||||
Sennás | Adatlap | 145027 | 2012. április 6. 21:25 | ||||||
Súlyos de nem halálos légibaleset történt a Virginiai Virginia Beachen.A két pilóta sikeresen katapultált és a lakosság köréből is csak füstmérgezést jeleztek. | |||||||||
Kamovos | Adatlap | 145026 | 2012. március 25. 19:56 | ||||||
Ha az AH-64-re írtad, az erősen föld közeli, és nem nagy magasságú repülés volt. Vízszintes repülésközben intenzíven elkezdte felhúzni a gép orrát, majd fordulóba kezdet, (Le lépte az orrát. Felfelé menet lehet elkezdet lepörögni a hajtómű fordulat is) és fordulóból hajtotta végere az ismételt rácsapást. Amihez a két hajtómű nem tudott kellőképpen felpörögni, (az intenzív emelkedésnél, lepörgött, a hajtómű fordulata, ahhoz, hogy újra feltudjon pörögni egyes hajtóműveknek akár 10mp-re is szükségük van)és ezért nem adta le a szükséges teljesítményt! Valószínűleg amikor a helikopter vezető belekezdett a rácsapásba, még nem volt meg a hajtóművek fordulat. A helikopter intenzív sülyedésbe kezdet, ezért elkezdte még jobban felfelé húzni a gép orrát. (hasra húzta a botot) Vagyis az amúgy is túlterhel, és még a szükséges fordulatot el nem érő hajtóművek a lapátok megnövelt állás szögével még jobban le terhelte. Természetesen, a teljesítmény nélkül maradt forgószárny lapátok a nagy állásszög miatt elkezdtek lassulni, (lepörgött a fordulat) és ezért nem termeltek akkora felhajtó erőt ami a helikopter emelkedéséhez szükséges lett volna. Vagy arra gondoltál, hogy a tenger szint feletti magasság volt nagy? Ha a tenger szint feletti magasság volt nagy, akkor a ritka levegő miatt valóban elő fordulhat, hogy nem adta le a kellő teljesítményt a ritka levegő miatt. Nem tudom mekkora volt a tenger szint feletti magasság ahol a baleset történt. Nagyon fontos tudni, hogy hiába látjuk azt hogy a helikopter alig emelkedik 30 méterrel a föld fölé, és már jönne is lefelé, mert nem ez a 30 méter számít! Hanem az, hogy az a 30 méter, már eleve egy 3600m magas fennsík talajszintjétől látjuk azt a 30 méternek. Ami valójában már 3630m, ahol igen ritka a levegő. Nem véletlen adják meg a repülési csúcsmagasságot. Ezt is tudni kéne! De! Ehhez kéne ismerni a hajtóművet is! Tudni kéne, hogy a hajtómű kompresszora mekkora légfelesleggel dolgozik! Tehát volt-e megfelelő mennyiségű, és minőségű levegő az égőtérben ahhoz, hogy a hajtómű letudja adni a szükséges teljesítmény? Hát dió héjban ennyi jutott eszembe. | |||||||||
milesChristi | Adatlap | 145025 | 2012. március 25. 18:18 | ||||||
Valószinűleg nagy magasságon nem vették figyelembe, hogy már ritka a levegő, nem kapaszkodott eléggé a rotor. | |||||||||
kopcos | Adatlap | 145024 | 2012. március 25. 12:13 | ||||||
Pontosan...az meg,hogy mekkora mákjuk volt...:-) Ez a hátránya a sok kamerás telcsinek...:-P | |||||||||
sanyi | Adatlap | 145023 | 2012. március 24. 15:23 | ||||||
Az a gáz, hogy ott a felvétel. Ha nem lenne, mondhatnák, hogy pl. megtámadták őket és rácsapás közben történt valami. Azt hiszem hogy katonák - akiktől 1 m-re zúgott el - gatyája kapott enni:) | |||||||||
kopcos | Adatlap | 145022 | 2012. március 23. 20:05 | ||||||
Az biztos...de az is,többé nem ül gépre a z tuti...:-D . | |||||||||
Nowotny | Adatlap | 145021 | 2012. március 22. 16:13 | ||||||
Hát ezt komolyan benézte,már az első manőver is elég hajmeresztő volt..:D | |||||||||
kopcos | Adatlap | 145020 | 2012. március 22. 14:14 | ||||||
AH-64 Crash...kicsit benézte a pilóta...www.liveleak.com/view | |||||||||
Weizi | Adatlap | 145019 | 2011. december 29. 23:17 | ||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 145018 | 2011. szeptember 17. 12:00 | ||||||
lucky | Adatlap | 145017 | 2011. június 28. 20:39 | ||||||
A napokban lezuhant egy horvát tűzoltó repgép, ha minden igaz Hvar szigetén(él). A pilóta megúszta más sérült nem volt. Tud-e vki többet ennél? | |||||||||
Fodi | Adatlap | 145016 | 2011. június 14. 09:57 | ||||||
www.seattlepi.com/news/gallery/World-War-II-bomber-Liberty-Belle-5679/photo-1051016.php Egy B-17-el kevesebb. | |||||||||
Vezi | Adatlap | 145015 | 2011. április 7. 08:34 | ||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 145014 | 2011. április 6. 13:16 | ||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 145013 | 2010. december 29. 07:47 | ||||||
harold | Adatlap | 145011 | 2010. augusztus 11. 16:08 | ||||||
HUJBI | Adatlap | 145010 | 2010. augusztus 2. 14:05 | ||||||
na tudjátok mikor ülnék be egy Mészáros mellé. :))) | |||||||||
Peti | Adatlap | 145009 | 2010. augusztus 2. 14:03 | ||||||
Remélem a kecskemét repnapon ilyen nem lesz! | |||||||||
Monox | Adatlap | 145008 | 2010. augusztus 2. 11:18 | ||||||
Valaki meg tudná nekem pontosan adni a radomi Szu-27 becsapódádának koordinátáit? Emlékművet állítottak a helyszínen, de egyik forrás sem jelzi pontosan, hogy hol, csak annyit tudni, hogy a lezuhanás helyszínén. | |||||||||
doky3 | Adatlap | 145007 | 2010. július 25. 19:28 | ||||||
Bocs, rosszul fogalmaztam, kb. annyit volt a levegőben. Az ernyő alatt talán 2 mp. | |||||||||
sanyi | Adatlap | 145006 | 2010. július 25. 10:18 | ||||||
Pilótafülkében viszont nem hiszem hogy ennél többet fog eltölteni valaha is... | |||||||||
Monox | Adatlap | 145005 | 2010. július 25. 10:16 | ||||||
Az elég sok... Volt aki alig 1 másodpercet lógott, sőt olyan is, hogy még annyit sem... | |||||||||
doky3 | Adatlap | 145004 | 2010. július 25. 01:40 | ||||||
Nem stopperoltam, de jó ha 5 másodpercet lógott az ernyő alatt a pilóta! | |||||||||
Wrecker | Adatlap | 145003 | 2010. július 24. 23:14 | ||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 145002 | 2010. július 24. 22:51 | ||||||
Sennás | Adatlap | 145001 | 2010. július 24. 18:20 | ||||||
Sennás | Adatlap | 145000 | 2010. július 24. 18:03 | ||||||
Dani | Adatlap | 144999 | 2010. július 7. 21:17 | ||||||
www.hirtv.hu/belfold/ Katonai repülő- szerencsétlenségek a II. világháború után – Ősök tere (videó, Hír TV). Érdekes. | |||||||||
Sennás | Adatlap | 144998 | 2010. június 6. 20:54 | ||||||
Sziasztok.Most olvasom kiderült 3 orosz rendörről akik akik helyszíneltek{inkább csak a helyszínt biztosították}a lezuhant Lengyel elnöki gép mellett.A halottak mellől lenyúlták a bankkártyákat.Az egyik számláról közel 6000 Zlotyit{414 Ezer Ft}nyúltak le. No Komment! | |||||||||
Sennás | Adatlap | 144995 | 2010. április 16. 21:00 | ||||||
Ezt a sokféle kérdést választ olvasva az jutott eszembe,ha kapott is utasítást azt is csak a" háta mögül" odakiabálták lehet még a hangfelvételen sincs rajta,vagy már mire odaért az üzenet 3 ember adta tovább{akkor ki a felelős?}.Csak szerencsétlen pilótának csak van családja aki ezt a keresztet fogja vinni"a TE férjed--a TE apád "ölte meg az elnököt.Illetve ilyenkor lesz-e neki katonai temetés,POSZTUMUSZ-kereszt...STB?Vagy valami kártérítés-életjáradék a családnak?HALOTTAKRÓL JÓT VAGY SEMMIT! | |||||||||
KossuthLajos | Adatlap | 144989 | 2010. április 15. 22:58 | ||||||
Természetesen nem akarok összeesküvés elméleteket gyártani, azt meghagyom Mel Gibsonnak. :) De emlékeztek még a történelemből (mondjuk nem igazán tanították) Sikorski tábornokra? Ő is igen furcsa, máig tisztázatlan körülmények között zuhant le, miután igen megromlott a kapcsolata Moszkvával pont Katyin okán. És egyenlőre itt sem tiszta minden. És épp Katyinnal kapcsolatban, ami érzékeny pontja az oroszoknak és éppen Oroszország fölött. Tuti orosz volt a köd. www.bibl.u-szeged.hu/bibl/mil/ww2/who/sikorski.html | |||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 144988 | 2010. április 15. 20:13 | ||||||
Ugye ahogy varhato volt megvan a bunbak. Szerencsetlen pilota.. index.hu/kulfold/2010/04/15/pilotahiba_okozhatta_a_kaczy_ski-tragediat/ | |||||||||
Tjoe | Adatlap | 144987 | 2010. április 14. 12:28 | ||||||
Két malomban őrlünk! Én nem az időszakos karbantartás/nagyjavítás intervallumáról írtam, hanem a gép elhasználódásáról. | |||||||||
molnibalage | Adatlap | 144986 | 2010. április 14. 11:50 | ||||||
Mindkettő. Ha x időt áll a gépen betonon és fel sem száll, akkor is elő lehet írva ipari nagyjavítás, mert x túllép az y nagyjavíás közi üzemidőt. Ez a géptől függ. De pl. a felszállások száma is meg van határozva. Pl. Hawaai környékén repkedő gépek adott üzemóra alatt sokkal többször szállnak fel és le más gépekkel összevetve. | |||||||||
Tjoe | Adatlap | 144985 | 2010. április 14. 11:07 | ||||||
Én úgy tudom, hogy a repülőgépek elhasználódását nem években, hanem üzemórákban+fel/leszállások számában mérik. A 101-es pedig nem volt egy lestrapált masina, lévén hogy kormánygép volt. | |||||||||
L.P | Adatlap | 144984 | 2010. április 14. 10:14 | ||||||
Orosz oldalakon fent van a riport a tornyossal! Hihetetlen,hogy arra nem képesek emberek(szakértők) hogy utána nézzenek. A fenyegetős történet már vasárnap este kikerült a netre. | |||||||||
antarktika | Adatlap | 144983 | 2010. április 13. 18:17 | ||||||
Nógrádi László biztonságpolitikai szakértő nyilatkozott ma reggel a királyi tévében. Megerősítette, hogy 4 kísérlet volt, sőt azt is, hogy a torony többször figyelmeztette őket. Igen, valóban leszállt előttük egy lengyel, kisméretű gép, majd egy orosz inkább továbbment. Nógrádi László - ki szerintem mértékadó - azt is elmondta, hogy volt olyan eset, amikor a Tbiliszibe tartó kormánygép pilótája nem akarta vállalni a leszállást, akkor minősíthetetlen hangon becsmérelni kezdte Kaczynski és kijelentette, hogy gyáva ember ne menjen katonai pilótának. A pilóta ennek ellenére nem szállt le, majd a honvédelmi miniszter kitüntette ezért a merész döntéséért. Igaz, utána már nem engedték katonai gépet vezetni... Én nem veled vitatkozom, sőt senkivel, meg kell várni a hivatalos vizsgálatot. | |||||||||
L.P | Adatlap | 144982 | 2010. április 13. 11:40 | ||||||
Nem kísérelt meg 4szer leszállni! Első bejövetelnél történt. A torony nem javasolta a leszállást a rosszabbodó időjárás miatt. Ezért abban maradtak, hogy megpróbálja, és ha nem lehet, átstartol és megy a kitérő repterek valamelyikére. Előtte leszállt a lengyelek YAK40ese, de az ezután érkező IL76 már kitérőre ment. | |||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 144980 | 2010. április 11. 21:21 | ||||||
Az elobb beszeltem egy lengyel gyerekkel, azt mondja nem ez volt az elso eset hogy az elnok parancsolta meg a pilotanak hogy veszelyes szituacioban szalljon le. Es allitolag csak par meter hianyzott hogy elsurranjanak a fak folott. | |||||||||
lucky | Adatlap | 144979 | 2010. április 11. 21:18 | ||||||
Úgy látom hasonlóan gondoljuk... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Egész pontosan az égett kompozitból megmaradt üvegszál-paplan kötegeket lehet látni "kissé" elkormolódott állapotban(kompozit= üvegszál vagy szénszál-paplan műgyantával átitatva, összedolgozva, majd autoklávban "főzve", hőkezelve).
Üdv R,